12.05.2026 - 18:19

Takip Et:

Beşiktaş yeni sponsorluk anlaşmasını duyurdu!

Beşiktaş'tan bir sponsorluk anlaşması daha... İşte detaylar...

Beşiktaş'tan yapılan açıklama şu şekilde:

Tera Yatırım Holding, Futbol A Takımımızın Forma Sırt Sponsoru Oldu

Beşiktaş Futbol Yatırımları Sanayi ve Ticaret A.Ş.’den Kamuyu Aydınlatma Platformu’na gönderilen açıklama şöyle:

“Şirketimiz ile Tera Yatırım Holding A.Ş arasında 2026-2027 sezonundan itibaren geçerli olmak üzere 2 yıl için forma sırt sponsorluğu konusunda anlaşma sağlanmıştır.”

duhuliye.com

YORUMLAR (13)

Adidas VS Nike
14.05.2026 - 09:07

Arkadaşlar Adidas'ın daha yüksek teklif yaptığı ancak Adidas'a bile borcumuz olduğu için Nike ile daha ucuza anlaştıklarını duydum yönetim de işler iyi gitmiyor Beşiktaşımızı yiyorlar

Yanıtla Beğenme (0)
ne kadar
12.05.2026 - 22:41

tamam abi güzel. tesekkür ederiz. ama sponsorluk anlasmalarindan kaç para aldiginizi neden açiklamiyorsunuz?

Yanıtla Beğenme (0)
Joeblack
12.05.2026 - 21:40

Iyi bir baslangic icin guzel forma yapmak sart umarim taraftari heyecanlandiracak nike ile birlikte iyi bir tasarim ortaya cikar bari forma satisi iyi olsun zaten cok pahali

Yanıtla Beğenme (0)
Maalesef
12.05.2026 - 22:42

@Joeblack Nike ile umarim gerçekten iyi bir tasarim yaparlar. Ve fiyata gelince, formalar aslinda pahali degil. Ama Türkiye'de alim gücü çok düsük oldugu için her sey çok pahali geliyor. Maalesef öyle.

Beğenme (0)
Sinan Sami
12.05.2026 - 20:35

Beşiktaş' ın şu futbol aklı ve maddi yapıyla her türlü desteklenen renklilerle yarışması imkansız. Evet Sergen de başkan da kötü ve başarısızlar ama bu birden olmadı, Beşiktaş son on yılın enkazını hep sırtında taşıyor.

Yanıtla Beğenme (1)
Aarau
12.05.2026 - 19:50

Duhulliye editörü sen bu yorumları hiç okumuyormusun kardeşim? Bak sana kesin söylüyorum şu anda bu haberin altındaki yorumları yazanların çoğu Beşiktaş taraftarı olamaz ve sen böyle saçma sapan eleştirilere çanak tutuyorsun eğer bu durum böyle devam ederse ve bir önlem almazsanız ben ve benim gibi birçok gerçek taraftarı kaybedeceksiniz.

Yanıtla Beğenme (0)
Akrep Nalan
12.05.2026 - 19:45

@OGAN ALLAH CC de seni güldürsün emi

Yanıtla Beğenme (1)
Akrep Nalan
12.05.2026 - 19:44

@OGAN ALLAH CC de seni güldürsün emi

Yanıtla Beğenme (1)
Amir Kurt
12.05.2026 - 19:14

Bir taraftar olarak bu sponsor beni düşündürdü.. Finans çevrelerinde şaibeli bir kuruluş..

Yanıtla Beğenme (4)
Akrep Nalan
12.05.2026 - 19:02

Çok karanlıksın ADALI çok finansal olarak neyin karşılığı niye yaptığın anlaşmaların ekonomisi nedir?

Yanıtla Beğenme (2)
anti beygirci
12.05.2026 - 19:00

don lastiği sponsorumuz kim olsun?

Yanıtla Beğenme (3)
OGAN
12.05.2026 - 18:58

İstermisiniz bu yönetşm Tera ya üste para vermiş olsun..??

Yanıtla Beğenme (2)
Akrep Nalan
12.05.2026 - 19:44

@OGAN ALLAH CC de seni güldürsün emi

Beğenme (0)
Bjk
12.05.2026 - 18:52

Tutar ne abi tutar ne

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal Bakışı
12.05.2026 - 18:24

anamizi aglattilar yeter

Yanıtla Beğenme (0)