Beşiktaş'tan bir sponsorluk anlaşması daha... İşte detaylar...
Beşiktaş'tan yapılan açıklama şu şekilde:
Tera Yatırım Holding, Futbol A Takımımızın Forma Sırt Sponsoru Oldu
Beşiktaş Futbol Yatırımları Sanayi ve Ticaret A.Ş.’den Kamuyu Aydınlatma Platformu’na gönderilen açıklama şöyle:
“Şirketimiz ile Tera Yatırım Holding A.Ş arasında 2026-2027 sezonundan itibaren geçerli olmak üzere 2 yıl için forma sırt sponsorluğu konusunda anlaşma sağlanmıştır.”
duhuliye.com
YORUMLAR (13)
tamam abi güzel. tesekkür ederiz. ama sponsorluk anlasmalarindan kaç para aldiginizi neden açiklamiyorsunuz?
Iyi bir baslangic icin guzel forma yapmak sart umarim taraftari heyecanlandiracak nike ile birlikte iyi bir tasarim ortaya cikar bari forma satisi iyi olsun zaten cok pahali
@Joeblack Nike ile umarim gerçekten iyi bir tasarim yaparlar. Ve fiyata gelince, formalar aslinda pahali degil. Ama Türkiye'de alim gücü çok düsük oldugu için her sey çok pahali geliyor. Maalesef öyle.
Beşiktaş' ın şu futbol aklı ve maddi yapıyla her türlü desteklenen renklilerle yarışması imkansız. Evet Sergen de başkan da kötü ve başarısızlar ama bu birden olmadı, Beşiktaş son on yılın enkazını hep sırtında taşıyor.
Duhulliye editörü sen bu yorumları hiç okumuyormusun kardeşim? Bak sana kesin söylüyorum şu anda bu haberin altındaki yorumları yazanların çoğu Beşiktaş taraftarı olamaz ve sen böyle saçma sapan eleştirilere çanak tutuyorsun eğer bu durum böyle devam ederse ve bir önlem almazsanız ben ve benim gibi birçok gerçek taraftarı kaybedeceksiniz.
Bir taraftar olarak bu sponsor beni düşündürdü.. Finans çevrelerinde şaibeli bir kuruluş..
Çok karanlıksın ADALI çok finansal olarak neyin karşılığı niye yaptığın anlaşmaların ekonomisi nedir?
İstermisiniz bu yönetşm Tera ya üste para vermiş olsun..??
Arkadaşlar Adidas'ın daha yüksek teklif yaptığı ancak Adidas'a bile borcumuz olduğu için Nike ile daha ucuza anlaştıklarını duydum yönetim de işler iyi gitmiyor Beşiktaşımızı yiyorlar