12.05.2026 - 20:21

Takip Et:

Beşiktaş yöneticisi tutuklandı!

Başkan Serdal Adalı'nın mevcut yönetim kurulu üyelerinden biri tutuklandı. İşte detaylar...

Beşiktaş'ta büyük şok! 

Serdal Adalı ile birlikte yöneticiliğe seçilen Turgut Koç bugün tutuklandı.

Hali hazırda Beşiktaş'ta Amatör Şubelerden ve Tesislerden Sorumlu Yönetici görevinde olan Turgut Koç'un uyuşturucu ve fuhuş soruşturması kapsamında tutuklandığı açıklandı.

Beşiktaş'tan henüz konu ile ilgili bir açıklama gelmedi.

duhuliye.com

YORUMLAR (40)

NMK
13.05.2026 - 10:46

Bilmeyenler için silinmiş kriminalde tekrar getirililmiş whtasapp mesajlarına göre fuhuşa aracılık etmekle suçlanıyor!!!!

Yanıtla Beğenme (0)
Toprak
13.05.2026 - 06:27

Sayfa kartal görünümlü şahin trolllerle dolmuş!

Yanıtla Beğenme (0)
Martı Apt
13.05.2026 - 06:27

Beygircinin adam seçme maharetine hayranız...

Yanıtla Beğenme (2)
Kkale kartal
13.05.2026 - 06:10

Beşiktaş yönetiminde böyle kişiler olmamalı (eğer suçluysa).

Yanıtla Beğenme (0)
İsim
13.05.2026 - 03:27

Bunlar siyasi işler. Bilip bilmeden ahkam kesmeyin, hele Adalı'ya bunlarla laf etmeyin.

Yanıtla Beğenme (7)
Xxx
13.05.2026 - 00:57

Adam amatör şubelerden sorumluymuş birde

Yanıtla Beğenme (3)
Erol polat
13.05.2026 - 00:08

Bu beygirciler Allah biliyor belki maçları bilerek satıyor lar bunlardan bjk kurtulmali

Yanıtla Beğenme (8)
Cuma zinciroğlu
12.05.2026 - 23:43

Neden tutuklanmış önce bir netleşsin kesin birşeyse eger serdal bey seni yine tjk başkanı ekibinizle beraber orada izlemek isteriz bu kulüp baba hakkı ve seba ların oldugu bir kulüp koca amerika'yı futboldan sogutup amerikan futbolu oynatmış bir kulüp bu güzide kulübe başkan arayışımız vardır diye gazeteye ilan vercez az kaldı bir başkan da futbolcu olup gelse başkan olsa şasıracam futbolla alakası olmayan kim hangi tjk cı varsa inşaatçı avukat başkan oluyor arkadaş gidin işinizi yapın futboluda futbolculara işimin ehline bir bırakın özellikle bizim kulübü

Yanıtla Beğenme (2)
Kara Kartal
12.05.2026 - 23:26

Bu kumarbaz tayfa neden istifa etmiyor... uyanmalar yok bu kumarbazlarin biliyor ama bizi bunlardan kurtaracak hiçbir güç yok mu

Yanıtla Beğenme (6)
Edirneli erdem
12.05.2026 - 22:49

Geri kalanların hepsi topyekün istifa etmeli önce adalı ve sergen

Yanıtla Beğenme (5)
Forzaa
12.05.2026 - 22:31

Daha ne kadar rezil edeceksiniz kulubü beygirci tayfaaa !!!

Yanıtla Beğenme (7)
Beygirella
12.05.2026 - 22:21

Daha ne skandallar duyacağız bu yönetimle beraber allah bilir,

Yanıtla Beğenme (5)
Kune Petro
12.05.2026 - 22:06

Biz milleti kınıyoruz bunlar yanıbaşımıza sokmuş bu adamları eminim bir arpa tanesi faydası da yoktur kulübe... La hapse girecekceniz de Yerden Timur gibi kulübe para getirin bari.... Bizimkiler uçkur derdin de , alem derdin de.... Adalı bir hakkın daha gitti .... Taraftarın gözünde eriyosun eriyosun...

Yanıtla Beğenme (7)
Doğrucu
12.05.2026 - 21:56

Böylelerini nerden bulup yönetime alıyorsunuz kulubun başına telafisi olmayan şeyler getirebilir

Yanıtla Beğenme (2)
Murat bey
12.05.2026 - 21:52

Serdal Adalı yönetim kuruluna yenilemeli ve güçlü isimlerle almalı. Sergen Yalçın da Atiba ve Josepf'i teknik ekibe almalı.

Yanıtla Beğenme (5)
AKREP Nalan
12.05.2026 - 21:40

Atçının yönetime ve TD alacağı elbette böyle adamlar olur.

Yanıtla Beğenme (5)
Hicabi Dağdelen
12.05.2026 - 21:24

Turgut koç toplasan bir yönetim kuruluna katılmıştır, son 5-6 aydır zaten ortada yok. Problem de yok, ayağa kalkma operasyonuna devam…

Yanıtla Beğenme (14)
zonka
12.05.2026 - 21:20

beşiktaşın adını böyle bir rezillikle de bir araya getirdiniz ya allah hepinizin belasını versin. rezil insan müsveddeleri sizi. yerinde bir rahat ettirmediniz süleyman başkanımızı şevket belgin ağabeyimizi ...

Yanıtla Beğenme (3)
Kazım
12.05.2026 - 21:16

"Adalı ve Sergen Beşiktaş için beka sorunudur" yazanlar oluyordu Ole'ye kumpas kurulup Sergen getirildiğinde. Bir ton laf yiyorlardı. Sergen'in futbolun bu günü ve geleceği için nasıl bir baka sorunu olduğunu artık troller hariç herkes görüyor. Şimdi sıra Adalı'da anlaşılan. Bizi bilim kurtarır. Akıl kurtarır. En büyük Beşiktaşlı'nın dediği gibi "Hayatta en hakiki mürşit ilimdir, fendir. İlim ve fennin dışında mürşit aramak gaflettir, cehalettir, delalettir."

Yanıtla Beğenme (2)
Babakartal
12.05.2026 - 21:15

Ulan ne alçak kişiliksizler var burada yazılanlara bir bak babasına sesini yükseltemeyecek artıklar burada başkana hocaya ağıza alınmayacak şeyler yazıyor. İnşallah tespit edip hakaret davası açarlar da görürsünüz gününüzü

Yanıtla Beğenme (24)
Bjk03
12.05.2026 - 21:14

Boşuna taraftar istifa bağırmaz.

Yanıtla Beğenme (1)
Deli Bekir
12.05.2026 - 21:08

Maşallah kulüp spor klübü değil gece klübü ne ararsan var

Yanıtla Beğenme (0)
Coşkun
12.05.2026 - 21:07

Sen daha Sergen'in peşinden koş Serdal Bey! Nerede karı kız, kumar, sigara, alem peşinde adam var topladın kulübe!

Yanıtla Beğenme (3)
Yazıklar Olsun
12.05.2026 - 21:05

Adalı, Arat'ı mumla aratıyorsun mumla!

Yanıtla Beğenme (7)
Levent Bey
12.05.2026 - 21:05

Ohoo sizde yaptınız. Çalıp çırpana hürriyetini kısıtlayana insanlara baskı altına alanlara, gazetecileri içeri tıkana adam öldürene kadın öldürene orman yakana laf yok ama kendi parasıyla kendisine zarar vereni yerle bir et. Benim için ok. Yeter ki görevini iyi yapsın.

Yanıtla Beğenme (13)
faruk abiniz
12.05.2026 - 21:01

adalı saçma sapan Beşiktaş camiasından uzak bir yönetin yaptı, Beşiktaşı bilmeyenler ordusu, CHP den bu turgut kocu aldı, belediyede diye gs li kadını aldı ama ımamoglunun iceri gireceğini hesaplamadı, AKP li diye gitti Murat Kılıçı aldı ki bence en buyuk tehlıke bu zatı muhterem, kulubun bir anda sponsor seklı değisti nerde badem bıyık varsa sponsor oldu. genel sekreter Ugur Fora MHP li. anlayacağınız siyaset üzerine kurulu sporla beşiktala alakası olmayan bir güruh biraraya getirildi. sizce sağlıklı bir ortam veya başarı beklenebilirmi.

Yanıtla Beğenme (4)
Hollanda Bjk
12.05.2026 - 21:05

@faruk abiniz bu ulkenin gercekleri bu kardesim. Malum 4x sampiyon olan takim, ligi 13. bitirip sivastaki ofsaytimsi pozisyonlarla sampiyon yapilip seri yaptirdilar. Sen uyumaya devam et.

Beğenme (5)
Ganyancı
12.05.2026 - 21:00

Sergeni de bahis oynamaktan tutuklayabilirlermiş. Eli kulağında.

Yanıtla Beğenme (6)
tencere kapak
12.05.2026 - 20:56

ekip çok uyumlu çalışıyor: tesislerden sorumlu elemanla ganyancı tip yetkili olabilirler ama sorumlu olamazlar

Yanıtla Beğenme (4)
alemci şovmen
12.05.2026 - 20:54

Sergen'den saç ve tırnak örnekleri alınsa, tahlil yapılsa alet sapıtır

Yanıtla Beğenme (7)
Rasim
12.05.2026 - 20:51

Suçu ispatlanana kadar herkes masumdur.

Yanıtla Beğenme (5)
EagleMan
12.05.2026 - 21:26

@Kamil Gözaltı savcılık emriyle, tutuklama ise hakim kararı ile olur, her ikisi de kaçma ya da delil karartmaları önlemek içindir ama suçun kesinleşmesi ancak mahkeme sonucunda şüphelinin hüküm giymesiyle olur.

Beğenme (0)
Av.
12.05.2026 - 21:11

Kamil tutuklu yargılanmak diye bir şey de var. Kuvvetli suç şüphesi, kaçma- delil karartma olasılığı vb görürse sistem tutuklu da yargılayabilir. Mahkemede kararın kesinleştiği anlamına gelmez bu. Kuvvetli suç şüphesi var, anlamına gelir. Tabi normal bir hukuk düzenini söylüyorum.

Beğenme (2)
Dunning-Kruger
12.05.2026 - 21:07

@Rasim kardeş -tutuklananların suçu kesinleşmiş olmuyor daha mahkemeye bile çıkmıyor tutuklama delil karartma ve kaçma şüphesi olanlara karşı bir önlem hukuk devletinde .

Beğenme (2)
kamıl
12.05.2026 - 20:52

@Rasim kardes ıyı oku tutuklandı diyo gozaltı demıyo. suc kesınlesmıs

Beğenme (7)
Bjk
12.05.2026 - 20:47

Herhalde dünya da takımına bu kadar düşman olan taraftar topluluğu sadece ve sadece BEŞİKTAŞ ta vardır.yazıklar olsun sizin gibi taraftarlara.

Yanıtla Beğenme (17)
EagleMan
12.05.2026 - 21:07

@Bjk Başarısızlığa, hedefsizliğe, azimsizliğe, laubaliliğe, laçkalığa şimdi de fuhuş ve uyuşturucu ticaretine eyvallah demeyen itiraz eden, kimliğini kaybetmiş 123 yıllık kulübün gerçek kimliğine bürünmesi için gayret eden taraftara yazıklar olsun değil mi, ama senin gibi herşeyi saman altına süpüren dünyayı toz pembe gösteren sahtekarlar taraftarız diye geçinsin...

Beğenme (0)
Bilal
12.05.2026 - 20:44

Serdal Adalinin dönemlerinde nedense Besiktasimizin adi ilk şikeye bulasmisti ve şimdide fuhus ve uyusturucuya bulaştı! Sağol atçı!

Yanıtla Beğenme (7)
Acortix
12.05.2026 - 20:43

Yakışmadı Başkan,Sportif başarısızlığa alıştırdınız ama bu tür olaylarla Beşiktaş gibi duruşunu hiç bozmayan Ve geçmişinde hiç bir leke olmayan bu güzide kulübümüzü yönetecek kişileri doğru seçin en azından

Yanıtla Beğenme (3)
yonetim istifa
12.05.2026 - 20:38

adalinin sectigi yoneticiden ne bekliyorsunuzki adali beka sorunudur

Yanıtla Beğenme (8)
umit beyaz
12.05.2026 - 20:34

güçlü başkan olmadığı zaman böyle bu durumlar ile karşı karşıya kalabilirsiniz maalesef serdar adalı güçlü değil ahmet nur çebi bile daha güçlü daha da oteritelidi serdar adalı sert ve finansal olarak güçlü olsaydı yönetim içinde böyle durumlar ile karşı karşıya kalmazdı

Yanıtla Beğenme (4)
Serdengeçti
12.05.2026 - 20:32

Adamın CV' sini açıp okuyun, Beşiktaş' ın ne hallere düştüğünü bu adamın Beşiktaş yöneticisi olabilmesinden çok rahat anlayabilirsiniz. Gerçekten de yazık koca Beşiktaş' a.

Yanıtla Beğenme (2)
Bilal
12.05.2026 - 20:30

Bütün yönetim hemen istifa etmeli!!! Hepsi ! Bir bu kalmıştı, Besiktasimizin adini bunada bulaştırdınız!!! Hemen seçim katarı alınmalı ve toptan temizlik olmalı!!

Yanıtla Beğenme (2)
kral
12.05.2026 - 20:26

Sergenin ahını alanın sonu böyle olur.

Yanıtla Beğenme (24)
Beşiktaş'a operasyon var!!
12.05.2026 - 20:24

Önce Serdal Adalı sonra Sergen Yalçın algısı şimdi yönetime saldırdılar Beşiktaş'ta bazı şeyler iyi yapılmaya başladı işler doğru ilerlediği için algı oluşturulmaya çalışılıyor taraftarda buna düşüyor birlik beraberlik zamanı algılara düşmeyin kardeşlerim

Yanıtla Beğenme (13)
Turko
12.05.2026 - 20:59

@Beşiktaş'a operasyon var!! Hangi işler düzgün gitmiş ki şimdiye kadar adam fuhuştan uyuşturucudan alınmış gelmiş kulüpte yöneticilik vasfına getirilmiş sen operasyon diyorsun adamlar kendi ceplerini doldurmak için Beşiktaş’ın adını kullanarak kim bilir hangi işler yaptı nelerden paralar kaldırdı ve bu sayede kulup ne zararlar gördü Beşiktaş’a operasyon yapılmıyor Beşiktaş kendi içinde benlik davası güdenler operasyon yapıyor kesesini çok dolduran ayyuka çıkıyor önce kendi içimizi temizlememiz gerekir bizim

Beğenme (1)
Ae
12.05.2026 - 20:51

@Beşiktaş'a operasyon var!! Kimsenin bizi taktığı yok operasyon yapılacak bir kulüp olmaktan çıktık.

Beğenme (2)
komedi
12.05.2026 - 20:40

@Beşiktaş'a operasyon var!! hangi isler dogru yapildi 1.5 yilda anlatta dinleyelim kardesim

Beğenme (2)
Turko
12.05.2026 - 20:24

Kulüp içindeki cenabet buymuş demek

Yanıtla Beğenme (1)
Belki de
12.05.2026 - 21:18

@Turko -- Sergen abdestlidir mutlaka.

Beğenme (1)