Başkan Serdal Adalı'nın mevcut yönetim kurulu üyelerinden biri tutuklandı. İşte detaylar...
Beşiktaş'ta büyük şok!
Serdal Adalı ile birlikte yöneticiliğe seçilen Turgut Koç bugün tutuklandı.
Hali hazırda Beşiktaş'ta Amatör Şubelerden ve Tesislerden Sorumlu Yönetici görevinde olan Turgut Koç'un uyuşturucu ve fuhuş soruşturması kapsamında tutuklandığı açıklandı.
Beşiktaş'tan henüz konu ile ilgili bir açıklama gelmedi.
duhuliye.com
YORUMLAR (40)
Sayfa kartal görünümlü şahin trolllerle dolmuş!
Beygircinin adam seçme maharetine hayranız...
Beşiktaş yönetiminde böyle kişiler olmamalı (eğer suçluysa).
Bunlar siyasi işler. Bilip bilmeden ahkam kesmeyin, hele Adalı'ya bunlarla laf etmeyin.
Bu beygirciler Allah biliyor belki maçları bilerek satıyor lar bunlardan bjk kurtulmali
Neden tutuklanmış önce bir netleşsin kesin birşeyse eger serdal bey seni yine tjk başkanı ekibinizle beraber orada izlemek isteriz bu kulüp baba hakkı ve seba ların oldugu bir kulüp koca amerika'yı futboldan sogutup amerikan futbolu oynatmış bir kulüp bu güzide kulübe başkan arayışımız vardır diye gazeteye ilan vercez az kaldı bir başkan da futbolcu olup gelse başkan olsa şasıracam futbolla alakası olmayan kim hangi tjk cı varsa inşaatçı avukat başkan oluyor arkadaş gidin işinizi yapın futboluda futbolculara işimin ehline bir bırakın özellikle bizim kulübü
Bu kumarbaz tayfa neden istifa etmiyor... uyanmalar yok bu kumarbazlarin biliyor ama bizi bunlardan kurtaracak hiçbir güç yok mu
Geri kalanların hepsi topyekün istifa etmeli önce adalı ve sergen
Daha ne kadar rezil edeceksiniz kulubü beygirci tayfaaa !!!
Daha ne skandallar duyacağız bu yönetimle beraber allah bilir,
Biz milleti kınıyoruz bunlar yanıbaşımıza sokmuş bu adamları eminim bir arpa tanesi faydası da yoktur kulübe... La hapse girecekceniz de Yerden Timur gibi kulübe para getirin bari.... Bizimkiler uçkur derdin de , alem derdin de.... Adalı bir hakkın daha gitti .... Taraftarın gözünde eriyosun eriyosun...
Böylelerini nerden bulup yönetime alıyorsunuz kulubun başına telafisi olmayan şeyler getirebilir
Serdal Adalı yönetim kuruluna yenilemeli ve güçlü isimlerle almalı. Sergen Yalçın da Atiba ve Josepf'i teknik ekibe almalı.
Atçının yönetime ve TD alacağı elbette böyle adamlar olur.
Turgut koç toplasan bir yönetim kuruluna katılmıştır, son 5-6 aydır zaten ortada yok. Problem de yok, ayağa kalkma operasyonuna devam…
beşiktaşın adını böyle bir rezillikle de bir araya getirdiniz ya allah hepinizin belasını versin. rezil insan müsveddeleri sizi. yerinde bir rahat ettirmediniz süleyman başkanımızı şevket belgin ağabeyimizi ...
"Adalı ve Sergen Beşiktaş için beka sorunudur" yazanlar oluyordu Ole'ye kumpas kurulup Sergen getirildiğinde. Bir ton laf yiyorlardı. Sergen'in futbolun bu günü ve geleceği için nasıl bir baka sorunu olduğunu artık troller hariç herkes görüyor. Şimdi sıra Adalı'da anlaşılan. Bizi bilim kurtarır. Akıl kurtarır. En büyük Beşiktaşlı'nın dediği gibi "Hayatta en hakiki mürşit ilimdir, fendir. İlim ve fennin dışında mürşit aramak gaflettir, cehalettir, delalettir."
Ulan ne alçak kişiliksizler var burada yazılanlara bir bak babasına sesini yükseltemeyecek artıklar burada başkana hocaya ağıza alınmayacak şeyler yazıyor. İnşallah tespit edip hakaret davası açarlar da görürsünüz gününüzü
Maşallah kulüp spor klübü değil gece klübü ne ararsan var
Sen daha Sergen'in peşinden koş Serdal Bey! Nerede karı kız, kumar, sigara, alem peşinde adam var topladın kulübe!
Adalı, Arat'ı mumla aratıyorsun mumla!
Ohoo sizde yaptınız. Çalıp çırpana hürriyetini kısıtlayana insanlara baskı altına alanlara, gazetecileri içeri tıkana adam öldürene kadın öldürene orman yakana laf yok ama kendi parasıyla kendisine zarar vereni yerle bir et. Benim için ok. Yeter ki görevini iyi yapsın.
adalı saçma sapan Beşiktaş camiasından uzak bir yönetin yaptı, Beşiktaşı bilmeyenler ordusu, CHP den bu turgut kocu aldı, belediyede diye gs li kadını aldı ama ımamoglunun iceri gireceğini hesaplamadı, AKP li diye gitti Murat Kılıçı aldı ki bence en buyuk tehlıke bu zatı muhterem, kulubun bir anda sponsor seklı değisti nerde badem bıyık varsa sponsor oldu. genel sekreter Ugur Fora MHP li. anlayacağınız siyaset üzerine kurulu sporla beşiktala alakası olmayan bir güruh biraraya getirildi. sizce sağlıklı bir ortam veya başarı beklenebilirmi.
@faruk abiniz bu ulkenin gercekleri bu kardesim. Malum 4x sampiyon olan takim, ligi 13. bitirip sivastaki ofsaytimsi pozisyonlarla sampiyon yapilip seri yaptirdilar. Sen uyumaya devam et.
Sergeni de bahis oynamaktan tutuklayabilirlermiş. Eli kulağında.
ekip çok uyumlu çalışıyor: tesislerden sorumlu elemanla ganyancı tip yetkili olabilirler ama sorumlu olamazlar
Sergen'den saç ve tırnak örnekleri alınsa, tahlil yapılsa alet sapıtır
@Kamil Gözaltı savcılık emriyle, tutuklama ise hakim kararı ile olur, her ikisi de kaçma ya da delil karartmaları önlemek içindir ama suçun kesinleşmesi ancak mahkeme sonucunda şüphelinin hüküm giymesiyle olur.
Kamil tutuklu yargılanmak diye bir şey de var. Kuvvetli suç şüphesi, kaçma- delil karartma olasılığı vb görürse sistem tutuklu da yargılayabilir. Mahkemede kararın kesinleştiği anlamına gelmez bu. Kuvvetli suç şüphesi var, anlamına gelir. Tabi normal bir hukuk düzenini söylüyorum.
@Rasim kardeş -tutuklananların suçu kesinleşmiş olmuyor daha mahkemeye bile çıkmıyor tutuklama delil karartma ve kaçma şüphesi olanlara karşı bir önlem hukuk devletinde .
@Rasim kardes ıyı oku tutuklandı diyo gozaltı demıyo. suc kesınlesmıs
Herhalde dünya da takımına bu kadar düşman olan taraftar topluluğu sadece ve sadece BEŞİKTAŞ ta vardır.yazıklar olsun sizin gibi taraftarlara.
@Bjk Başarısızlığa, hedefsizliğe, azimsizliğe, laubaliliğe, laçkalığa şimdi de fuhuş ve uyuşturucu ticaretine eyvallah demeyen itiraz eden, kimliğini kaybetmiş 123 yıllık kulübün gerçek kimliğine bürünmesi için gayret eden taraftara yazıklar olsun değil mi, ama senin gibi herşeyi saman altına süpüren dünyayı toz pembe gösteren sahtekarlar taraftarız diye geçinsin...
Serdal Adalinin dönemlerinde nedense Besiktasimizin adi ilk şikeye bulasmisti ve şimdide fuhus ve uyusturucuya bulaştı! Sağol atçı!
Yakışmadı Başkan,Sportif başarısızlığa alıştırdınız ama bu tür olaylarla Beşiktaş gibi duruşunu hiç bozmayan Ve geçmişinde hiç bir leke olmayan bu güzide kulübümüzü yönetecek kişileri doğru seçin en azından
adalinin sectigi yoneticiden ne bekliyorsunuzki adali beka sorunudur
güçlü başkan olmadığı zaman böyle bu durumlar ile karşı karşıya kalabilirsiniz maalesef serdar adalı güçlü değil ahmet nur çebi bile daha güçlü daha da oteritelidi serdar adalı sert ve finansal olarak güçlü olsaydı yönetim içinde böyle durumlar ile karşı karşıya kalmazdı
Adamın CV' sini açıp okuyun, Beşiktaş' ın ne hallere düştüğünü bu adamın Beşiktaş yöneticisi olabilmesinden çok rahat anlayabilirsiniz. Gerçekten de yazık koca Beşiktaş' a.
Bütün yönetim hemen istifa etmeli!!! Hepsi ! Bir bu kalmıştı, Besiktasimizin adini bunada bulaştırdınız!!! Hemen seçim katarı alınmalı ve toptan temizlik olmalı!!
Önce Serdal Adalı sonra Sergen Yalçın algısı şimdi yönetime saldırdılar Beşiktaş'ta bazı şeyler iyi yapılmaya başladı işler doğru ilerlediği için algı oluşturulmaya çalışılıyor taraftarda buna düşüyor birlik beraberlik zamanı algılara düşmeyin kardeşlerim
@Beşiktaş'a operasyon var!! Hangi işler düzgün gitmiş ki şimdiye kadar adam fuhuştan uyuşturucudan alınmış gelmiş kulüpte yöneticilik vasfına getirilmiş sen operasyon diyorsun adamlar kendi ceplerini doldurmak için Beşiktaş’ın adını kullanarak kim bilir hangi işler yaptı nelerden paralar kaldırdı ve bu sayede kulup ne zararlar gördü Beşiktaş’a operasyon yapılmıyor Beşiktaş kendi içinde benlik davası güdenler operasyon yapıyor kesesini çok dolduran ayyuka çıkıyor önce kendi içimizi temizlememiz gerekir bizim
@Beşiktaş'a operasyon var!! Kimsenin bizi taktığı yok operasyon yapılacak bir kulüp olmaktan çıktık.
@Beşiktaş'a operasyon var!! hangi isler dogru yapildi 1.5 yilda anlatta dinleyelim kardesim
Bilmeyenler için silinmiş kriminalde tekrar getirililmiş whtasapp mesajlarına göre fuhuşa aracılık etmekle suçlanıyor!!!!