Beşiktaş’ta son dönemde alınan kötü sonuçların ardından tepkiler büyümeye devam ediyor. Siyah-beyazlı tribün grubu ÇARŞI, kulüp yönetimine yönelik bir açıklama yayımladı.
ÇARŞI:
Buradan Beşiktaş yönetimine açık bir çağrıda bulunuyoruz! Beşiktaş’a fayda sağlayamadınız, daha fazla zarar vermeden ve taraftarın öfkesini büyütmeden; Beşiktaşlılık duruşuna yakışır şekilde gereğini yapmalısınız.
Duhuliye.com