Futbol

Beşiktaş yönetimine tepki büyüyor

ÇARŞI, yönetimi “gereğini yapmaya” davet etti.

Beşiktaş’ta son dönemde alınan kötü sonuçların ardından tepkiler büyümeye devam ediyor. Siyah-beyazlı tribün grubu ÇARŞI, kulüp yönetimine yönelik  bir açıklama yayımladı.

ÇARŞI:

 Buradan Beşiktaş yönetimine açık bir çağrıda bulunuyoruz! Beşiktaş’a fayda sağlayamadınız, daha fazla zarar vermeden ve taraftarın öfkesini büyütmeden; Beşiktaşlılık duruşuna yakışır şekilde gereğini yapmalısınız.

Duhuliye.com 

{ "vars": { "account": "GTM-T3XXFJ6" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }