25.06.2026 - 13:21

Takip Et:

Beşiktaş'a Almanya'dan kötü haber...

Yeni sezon öncesi kaleci arayışlarını sürdüren Beşiktaş'ın gündemindeki Alexander Nübel için Alman basınından dikkat çeken bir iddia ortaya atıldı.

Yeni sezon hazırlıklarına Vincenzo Italiano ile başlayacak olan Beşiktaş, transferde de flaş gelişmeler yaşıyor.

Alman basınında yer alan haberlere göre, Beşiktaş'ın ilgilendiği öne sürülen Alexander Nübel, kariyerine Türkiye'de devam etmeye sıcak bakmıyor.

BILD'in haberinde, Alman kalecinin veya temsilcilerinin Bayern Münih'e ayrılık talebinde bulunmadığı belirtilirken, Bayern'in gelecek sezon planlarında yer almayan 29 yaşındaki file bekçisi için yaklaşık 20 milyon euro bonservis talep ettiği aktarıldı.

Haberde, Beşiktaş'ın yanı sıra başka kulüplerin de Nübel ile ilgilendiği ancak oyuncunun yalnızca üst düzey bir takımda forma giymek istemesi ve yıllık maaşında önemli bir indirimi kabul etmemesi nedeniyle transferin şu ana kadar gerçekleşmediği ifade edildi.

Almanya Milli Takımı'nın Dünya Kupası kadrosunda bulunan Nübel'in geleceğine ilişkin kararını turnuva sonrasında vermesi bekleniyor.

Kaynak beinsports

YORUMLAR (21)

Birbeşiktaşlı
25.06.2026 - 14:24

Şu Altay olsun ersin kalsın Berke gelsin diyen gevşekler sizin yüzünüzden Anadolu takımına döndük bırakın kulüp para harcasn gerekirse bir kaleciye 30-40 versin golcüye 70-80 versin ama büyük takım olalım bu sanki para cebinizden çıkıyor gibi pintilik yapıyorsunuz az kesin sesinizi yönetim para harcasn büyük topçular alsn başka türlü olmaz şu anda osimheni 100 milyona verseler alırım ben size kalsa Mustafa Hekimoğlu ile devam etsin dersinz yeter be kardeşim koca 120 yıllık kulüp taraftarı bu olamaz biz Avrupa'da ne takımları sahada titrettik bırakın karşımıza çıkan takım biraz çekinsin yoksa her sene ilk 5e oynarsın

Yanıtla Beğenme (0)
aaaaaaaaa
25.06.2026 - 14:23

bu yönetim anca bilali transfer eder.

Yanıtla Beğenme (1)
Ding dong
25.06.2026 - 14:18

Serdarrrrrr rezil ettiniz yüzyıllık çınar ı, iş bilmeyenler ordusu, adına sözde başkan denen şahıs defolun gidin artık beşiktaşımın üzerinden

Yanıtla Beğenme (1)
Yazık
25.06.2026 - 14:09

25 senedir fm oynuyorum bu yönetimlerden kırk kat daha iyi oyuncu alırım Sol beke kiralayın el hadji malick diouf adamlar küme düştü 5mil eu kiralama bedeli 20mil eu satın alma opsiyonu düşünme hemen Aral Şimşir al bunlar taraftarı yukarı çeker kombine aldırır heyecan oluşturur kampa 2 gün kaldı transfer yok

Yanıtla Beğenme (2)
Oguzhan
25.06.2026 - 14:21

@Yazık oglum bak git :)

Beğenme (0)
Malcom x
25.06.2026 - 14:08

Kamp başlıyor... hala karavana, madem öyle masraf yapmayın ne ersine ne altaya para verin. Emre ile idare edin. Siz italyanoyu niye getirdiniz ki bu kadro ile hücum oynasın diye mi. Ya A sınıfı bir kadro kurarsınız yarışırsınız yada menemen yiyip sağlam bir altyapı ile oyuncu yetiştirirsiniz. bunu da taraftara söyleyinde gazetelerin televizyonların başında ağaç olmasın bu millet. , zaten bu forma 4 yada 5. olur. Adamlar kagavingalardan bahsediyorlar. Sen avrupanın 3.sınıf kalecisini alamıyorsun.

Yanıtla Beğenme (0)
Hugo Souza 🇧🇷
25.06.2026 - 14:07

Hugo Souza'dan neden vazgeçtiniz ? Mis gibi kaleci. Fiyatı da uygun.

Yanıtla Beğenme (0)
Hamit
25.06.2026 - 14:06

Besiktasin transferler 1-altay 40 milyon ero, 2-davutoskili 25-30 milyon 3- 2 tane fransadan olabilir zenci 15 veya 20 şer milyon ero besiktas transferi bitirir arada 90,100 m8lyon eri gider ligi bitiminde goruruz ligde kacinci sradayiz

Yanıtla Beğenme (0)
olgun
25.06.2026 - 14:02

hayaller nubel gercekler kova ersin

Yanıtla Beğenme (1)
yonetim istifa
25.06.2026 - 14:01

23 temmuzda ilk macta adaliya edilen agir kufurleri simdideden duyar gibiyim

Yanıtla Beğenme (0)
..19039
25.06.2026 - 13:58

2013tede ospina muhabbeti vardı olmamıştı önder özen yine kaleci muhabbeti aynı şeyler yaşanacak hep galiba

Yanıtla Beğenme (0)
eski
25.06.2026 - 14:05

@..19039 o muhabbeti hatırlıyorum.

Beğenme (0)
Mehmet
25.06.2026 - 13:55

Adalı istifa ulan git yeter kimse istemiyor seni de hocanı da gene 1 ay sonra Avrupa maçı var bitane transfer yok lan Fikret orman sergen yalçın göreve yoksa başarı hayal

Yanıtla Beğenme (4)
Ahmet
25.06.2026 - 14:03

@Mehmet 👊👊👊👊

Beğenme (1)
Karakartal
25.06.2026 - 13:52

mert de fenerin eskisi değil miydi altay daha iyi kaleci bence ayrıca yerli . Bizim yönetim elit bir kaleci alamayacak gibi duruyor. gidip saçma sapan yabancı bir kaleci alınacağına altay oynar. ersin de gidecek gibi duruyor yedek kaleci de gerek

Yanıtla Beğenme (0)
Bz
25.06.2026 - 13:49

Bence bize en uyhun kaleci Onana’ydı fakat onu da kaçırmak üzereler. Geri kalan tüm kaleciler ya riskli ya çok pahalı ya da Ağustos sonuna kadar oyalamak istiyorlar

Yanıtla Beğenme (2)
OldschOOl
25.06.2026 - 13:48

al abi altayı al berki al madem kaleci için bu kadar bütçe ayrıldı o zaman berkeyi al gel ne uğraşıyorsun yabancı kaleciyle, berkenin ne eksiği var nubelden?

Yanıtla Beğenme (1)
Why Önder why
25.06.2026 - 13:37

Fenerin eskisi Altayı istemiyoruz nokta.

Yanıtla Beğenme (4)
Dezırt
25.06.2026 - 14:23

@Why Önder why redmond un 30 metreden gol attığı kovayı beşiktaşıma layık gören sözde futbol profesörleri aslında cahilleri.. Düşün artık şu takımın omzundan kartalım o zaman uçacak inşallah

Beğenme (0)
Biçer Döver
25.06.2026 - 14:04

@Why Önder why Kendi adına konuş

Beğenme (1)
Ahmet
25.06.2026 - 14:03

@Why Önder why futbol cahili

Beğenme (1)
Foolish
25.06.2026 - 13:51

@Why Önder why futboldan ne anlarsın

Beğenme (1)
ADALI İSTİFA
25.06.2026 - 13:33

Yönetim istifa

Yanıtla Beğenme (5)
KARTALTAY
25.06.2026 - 13:31

Taraftarı dinlemeyi bırakın Twitter’dan kulüp yönetilmez Altay Bayındırı alın gelin devir ekonomi devri

Yanıtla Beğenme (6)
Erdi
25.06.2026 - 13:26

Eylülde bu başkandan kurtulmak dileğiyle

Yanıtla Beğenme (8)
Levent Bey
25.06.2026 - 14:01

@Erdi kardeşim..varsayalım ki kurtuldun. Yeni gelecek yönetim de aynı sorunlarla karşı karşıya kalacak. Hiçbir şey değişmeyecek. Türkiye ligi hiç bir üst düzey oyuncunun durağı olamaz. Çok para ile olur. Bu defa da neden bu kadar para harcıyorsunuz diye soru sorarsın. Biraz sakin kal bence.

Beğenme (1)
Erdi
25.06.2026 - 13:25

Eylülde bu başkandan kurtulmak dileğiyle

Yanıtla Beğenme (8)
bjkabisi
25.06.2026 - 13:25

şaşırdık mı ... Ben anlamıyorum oyuncu alacaklar mı , aldıkları oyuncular kulübü batıracak mı ?

Yanıtla Beğenme (3)
Hayry Polinsiky
25.06.2026 - 13:23

Fiyat yükseltmeye çalışıyorlar demek.

Yanıtla Beğenme (3)