04.05.2026 - 20:49

Takip Et:

Beşiktaş'a Semih Kılıçsoy için komik teklif

Serie A ekibi Cagliari'nin sezon başında kiralık olarak kadrosuna kattığı Semih Kılıçsoy'un bonservisi için yaptığı teklif Beşiktaş yönetimi tarafından reddedildi. İşte detaylar...

Beşiktaş’ta yeni sezon kadro planlaması tüm hızıyla sürerken, genç yıldız Semih Kılıçsoy’un geleceğiyle ilgili yeni bir gelişme yaşandı. Sezon başında İtalya Serie A ekiplerinden Cagliari’ye kiralanan 20 yaşındaki golcü için Çizme temsilcisi harekete geçti.

CAGLIARI'DEN KOMİK TEKLİF

İtalyan basınındaki haberlere göre; Cagliari ve Beşiktaş'ın sezon başında yaptığı sözleşmede Semih Kılıçsoy için 12 milyon Euro’luk bir satın alma opsiyonu bulunuyordu. Ancak İtalyan kulübü, bu rakamı yüksek bularak Beşiktaş’ın kapısını "indirim" talebiyle çaldı. Cagliari yönetiminin, milli oyuncu için opsiyonun yarısı olan 6 milyon Euro'luk teklif yaptığı, bu teklifin Beşiktaş kanadında gülünç bulunarak şaşkınlıkla karşılandığı aktarıldı.

SERGEN YALÇIN GİTMESİNİ İSTEMİYOR

Beşiktaş yönetimi, bu düşük teklifi düşünmeden reddederken; teknik direktör Sergen Yalçın’ın raporu da kararda etkili oldu. Yönetimle bir görüşme gerçekleştiren Yalçın’ın, "Semih potansiyelli bir oyuncu. 6 milyon Euro gibi bir rakama onun kalitesinde birinin yerini doldurmamız imkansız" diyerek oyuncunun takımda kalmasını istediği vurgulandı.

ROTASI YENİDEN BEŞİKTAŞ

Cagliari eğer 12 milyon Euro’luk mevcut satın alma opsiyonunu kullanmazsa, Semih Kılıçsoy yaz kampında Beşiktaş’a geri dönecek.

sondakika.com

YORUMLAR (54)

Ender yıldırım
05.05.2026 - 14:39

6 ya almak için oynatmıyorlar zaten

Yanıtla Beğenme (0)
Mert
05.05.2026 - 14:33

Niye ne bekliyordunuz. En fazla ederi o kadar 12 milyon mu vereceğini zannediyorsunuz.

Yanıtla Beğenme (4)
Sverrisson
05.05.2026 - 12:01

Arayı bulsunlar 9 yeter

Yanıtla Beğenme (3)
GERÇEKÇİ
05.05.2026 - 09:16

çok iyi para semih 600 yüz bin euro bile etmez. Nasıl olsa seneye rıdvan gibi geri gelir o nedenle bir yılda 6 milyon çok güzel para kaçırmayın derim.

Yanıtla Beğenme (10)
şikeci ankaragü
05.05.2026 - 09:10

Semih'te Demir Ege gibi bizde olsa onu geliştirebilecek bir hoca olmadığından sürekli yedekte duracak, İtalya ligi burası gibi değil zaten 10 gol üstü iyi seviye orada, Semih iyi bir hocayla seviye atlayabilecek bir oyuncu ama sergenle ancak geriye gider onun için ne veriyorlarsa alsınlar kardır.

Yanıtla Beğenme (7)
Bjk...
05.05.2026 - 08:42

Cocuk goller atmaya basladi. Nutella hemen maclarina gitti konustu, o gün, bugündür sobra dan oyuna bile almadilar.

Yanıtla Beğenme (1)
Ceteris Paribus
05.05.2026 - 07:47

Semih’i bu yıl bir Hollanda ya da Belçika takımına kiralamalıyız bence. Hem oynar hem de eksiklerini öğrenir. Bize tekrar geldiğinde daha kapasiteli olur. 21-22 yaş forvet için hala öğrenme yaşı.

Yanıtla Beğenme (0)
🦅🦅🦅🦅
05.05.2026 - 07:39

Çok bile vermiş böyle çöplere ancak biz para veririz

Yanıtla Beğenme (12)
Fatsali Seko
05.05.2026 - 07:34

Ilgisi olan Seria A takimlarin vardir. Ama Cagliari alirsak 20-25 milyon Euroya patlayacak onlara. Onun icin teklif yapmak icin opsiyonun gecmesini bekliyorlardir. Aynisi Muci icin de gecerli. Iki oyuncuyu 20+ milyona alacaklarina, direk Besiktastan 10-15 arasi fiyata almak istiyorlar. TS ve Cagliari ise teklif almadan bonservisi alma riskinden kaciniyor. Bu bizim isimize yatiyor kisaca, zamaninda opsiyonlar cok düsük verildi ikisininde piyasasi opsiyonlarindan yüksek.

Yanıtla Beğenme (0)
Kazım Usta
05.05.2026 - 03:00

Sallama haber

Yanıtla Beğenme (0)
Eee
05.05.2026 - 02:36

Çok bile

Yanıtla Beğenme (13)
Saraylı
05.05.2026 - 01:31

Nesi komik adamlar ideal fiyatı vermişler sanki semih her sene 15 20 gol attıda bizmi görmedik kazmanın teki bu bir gerçek bizde oynayamaz ver orta sıralardan 1 takıma oynar 10 15 gol atar ama bizde atamaz biz beşiktaşız heee atar kurarsın barca gibi takım forvete kimi koyarsan koy zaten 15 20 atar ama semih bizi kaldıramaz sezon boyunca

Yanıtla Beğenme (11)
Fatsali Seko
05.05.2026 - 07:35

@Saraylı Serie A da 3-4 gol atan 20 yasindaki bir oyuncun otomatikmen zaten 15+ milyon degeri var. Gol atmak Adina dünyanin en zor ligi.

Beğenme (1)
irfan wiyana
05.05.2026 - 01:31

sergen fb nin kartlarini adam etmeye calisicagina alsin cocugu kafasini kaldirmayi,top kontrol etmeyi ögretsin semih bunlari yaptiktan sonra her takimda oynar güclü yere saglam basiyor ama topu ne zaman nereye vericegini bilmiyor ayagina aldimi kafasini kaldirmiyor bir kere kaldirdi kafayi rafaya 50 metreye cillop gibi pas atti,mevzu cocugu isliyebilmek

Yanıtla Beğenme (0)
Cakal Orhan
05.05.2026 - 01:03

Burada ya cok kafasi basmayan taraftar var ya da cok sari tangali var, hamgisi bilemedim. Semih 6ya satilmaz tas gibi yedek olur form tutarsa as bile olur

Yanıtla Beğenme (2)
Ivan Karamazov
05.05.2026 - 00:52

Komik değil gerçekçi. İşte oynatılmıyorlar diye teknik ekibe eleştiriler yaptığımız gençlerin hali. Kendini geliştirip italyanın vasat takımında bile forma giyemiyor, sonra bizdekiler Beşiktaşta oynatılmasını bekliyor! Ben olsam 6’ya verir, bir sonraki satıştan da yüzde 20 gibi bir pay koydururum.

Yanıtla Beğenme (5)
Mario
05.05.2026 - 00:18

En az 90 milyon

Yanıtla Beğenme (1)
Hekimoğlu
05.05.2026 - 00:07

Mustafa Hekimoğlunu kişisel olarak severim düzgün bir çocuk ama gram bize göre bir oyuncu değil boşluk buldu girdi oynadı ama değerlendiremedi vucududa el vermiyor ondan olsa olsa stoper olur forvet olmaz

Yanıtla Beğenme (0)
Antepli
04.05.2026 - 23:59

O yaştaki yetenekli bir çocuk en az 50 milyon Euro ya gidiyor saçmalamayın

Yanıtla Beğenme (6)
Antepli
04.05.2026 - 23:58

@Kenan bedava mı versin Beşiktaş düşmanı mısın renklimisin

Yanıtla Beğenme (1)
Kenan
04.05.2026 - 23:46

Geri dönerse hiçbir zaman 6 milyona satamazsın. Verin gitsin

Yanıtla Beğenme (28)
Antepli
04.05.2026 - 23:57

@Kenan bedava mı versin Beşiktaş düşmanı mısın renklimisin

Beğenme (6)
sucuk yaparsın
04.05.2026 - 23:44

1 buyukbas veririm kurban bayramı öncesi bonservisine bunun.

Yanıtla Beğenme (13)
Eagle
04.05.2026 - 23:29

Semih çok iyi bi oyuncu montellayla ole çocuğun psikolojisini bozdular. Montella italyaya gitti orada da oynatmamaya başladılar. Genç çocuk bunlar oynatmasını bilmiyosan psikolojisinden anlamıyosan oyuncuyu kazanamazsın. Bilalden eksiği yok fazlası var. Ama kimse güvenmediği için sürekli kendini kanıtlamaya çalışıyo sürekli bi gözü kulübede hocası biraz güven verse takım oyunu oynamasını sağlasa değişmez adam olur

Yanıtla Beğenme (2)
Hilmi
05.05.2026 - 01:52

@Eagle Oh ile ikili denenmeliler. Oh iyi kanal aciyor, asist yapiyor. Enteresan bir ikili (Muci gelirse uclu) olurlar gibi; Orkun da onlara iyi asist yapar. Kanat lazim iste.

Beğenme (0)
Çöpçü
04.05.2026 - 23:26

Ben olsam 1 kg mandala bile hemen satarım.

Yanıtla Beğenme (20)
Çöp
04.05.2026 - 23:24

Ben cagliarinin yerinde olsam 1 m bile vermem. Anadolu takımlarında bile zor oynayacak vasat bir oyuncu.

Yanıtla Beğenme (15)
Ertan
04.05.2026 - 23:23

6 milyonun komik olmadigini anladiginizda 1 milyona razi olmak zorunda kalacaksiniz

Yanıtla Beğenme (15)
CD kapısı
04.05.2026 - 23:21

Kaynak....

Yanıtla Beğenme (0)
Dikembe mutombo
04.05.2026 - 22:56

6 milyon euro verdilerse düşünme sat

Yanıtla Beğenme (13)
Oran
04.05.2026 - 22:53

Şimdi 3 tip oyuncu var 1 i doğuştan yetenekli dediğimiz 2. Si yeteneği az olan ama gelişime açık 3. Yeteneksiz ama fizik kondisyonla bu açığı biraz olsun kapatabilen.. semih 2. Kategoride yeteneği az ama gelişime açık bu da ikiye ayrılıyor kısa zamanda gelişim gösterebilen yani kafası çalışan bi de gelişimini uzun sürede tamamlayan.. semih de gelişimini uzun seneler sonra tamamlar yani 27-28 yaşında tamam diyebiliriz.. beşiktaşta ne kadar gelişir o da soru işareti

Yanıtla Beğenme (5)
Bekir
04.05.2026 - 22:45

Caglari gibi hiç bir hedefi olmayan çapsız bir kulübe asla cevap vermeyin ne zaman Beşiktaş kulübünün koyduğu bonservis bedelini öderler o zaman İstanbula gelirler parayı öderler Senih’i alırlar almazlarsada geri döner ve satılmazsa rotasyonda olur

Yanıtla Beğenme (0)
Say
04.05.2026 - 22:44

Semih şu takıma geri dönmek ister ve Avrupa'ya gitmezse eğer seneye aldıgı sürelerle güzel bir sezon başı kampı ile Sergen hoca ona kariyer sezonunu geçirir. Benden demesi. Bu sene bu profilde bir oyuncu eksikliği hissettik. Muçi de aynı şekilde bizde olsa fark yaratırdı bu sezon. Rafa yüzünden harcandı. Eğer iyi fiyata satamazsak rotasyonda olması gereken bir oyuncu.

Yanıtla Beğenme (3)
Süleyman Özan
04.05.2026 - 22:41

Semih bence kalmalı çünkü kötü bir oyuncu değil ha belki ilk 11 direk oynarmi muamma ama yerelden iş yapar

Yanıtla Beğenme (0)
melih
04.05.2026 - 22:22

allah askina burda bu semihi isteyenler neyin kafasinda semih burdan giderken son maclarinda isliklaniyordu bunu unuttunuzmu bu cocuk mustafadan daha iyi eyvallah ama mustafadan iyi sadece gelir en fazla yedek olur oda 3 forvet olarak ama benim en buyuk korkum bu vizyonsuz sergen ve baskan oh birinci forvet semih 2 inci forvet demeleri boyle bir sey intihar olur

Yanıtla Beğenme (8)
Mustaga
04.05.2026 - 23:06

@melih haklısın.3. Yedek dışında planlama yapılmamalı semih için.

Beğenme (1)
Kartall 41
04.05.2026 - 22:18

İyi vermişler, kabul edersek geri vites gelir. Edeceği en yüksek bedel budur.

Yanıtla Beğenme (15)
Mehmet
04.05.2026 - 22:16

Cagliari kurnazlık yapıyor.Çoçuğu ucuza kapatmak için oynatmayı bıraktılar.

Yanıtla Beğenme (2)
Paskal
04.05.2026 - 22:08

Ne semihten ne hekim oğlundan hiçbir cacıga hıyar olmaz

Yanıtla Beğenme (10)
B.O.
04.05.2026 - 22:07

Gönderin Mustafa hekimoğlunu Eskişehirspora Semih kılıçsoyuda koyun yedek santrafor olarak en azından biraz büyük takım olduğumuzu hatırlayalım muçide güzel yedek olur 😉

Yanıtla Beğenme (1)
Fatsali Seko
04.05.2026 - 22:30

@B.O. iyide Eskisehirsporda nasil gelisim olsun? Yurt disina sart

Beğenme (0)
KARAKARTAL 1903
04.05.2026 - 22:01

Teklif ettikleri rakam artik su piyasada bedava demek bizim evladimiz 6 ya niye verelim 6 verdilerse zaten en kötü 6 yapiyordur 34 35 yasinda degil daha 20 yasinda biraz özkaynaktan yetisen degerlere sahip cikalim

Yanıtla Beğenme (1)
Rizeli
04.05.2026 - 22:01

Bu haberin altına olumsuz yorum yapan yapacakları çok merak ettim siz ne çeşit bir yavşaksınız lan futbol topunu bomba zanneden cinslerden misiniz Siktirin gidin lan buralardan yavşak sürüsü sizi gidi.

Yanıtla Beğenme (2)
Dumbaba
04.05.2026 - 21:47

Besiktasin cocugu laf edeni renkli boyayla boyarim

Yanıtla Beğenme (2)
BURSA KARTALI
04.05.2026 - 21:47

Cengiz’den 10 kat iyi. Orkun ve Oh ile rakibi darmadağın ederler. Alt yapıdan olsun, çamurdan olsun. İtalya tecrübesi yaşamış, genç futbolcu. Daha ne olsun. 🦅🦅🦅🦅🦅

Yanıtla Beğenme (1)
Kk
04.05.2026 - 21:46

Tam ederini vermisler 8 e okutun her mevkiye 10 tame orkun gibi adam alin kadroyu 17 ye dusurun hem ekonomik hemde takim izleriz

Yanıtla Beğenme (9)
Futbolubilen
04.05.2026 - 21:45

6 milyona Mustafa'yı verelim!

Yanıtla Beğenme (0)
çarşı
04.05.2026 - 21:35

Mustafa Hekimoğlu'nun süre bulduğu ortamda SEMİH çok iyi bir yedek olur. İtalya'da 2 gram bile kendisini geliştirdiyse, bizde yedek olarak katkı sağlar.

Yanıtla Beğenme (2)
Sat gitsin
04.05.2026 - 21:30

Gulunc degil ederinin ustunde. Sadece yasi genc, son 2-3 yilda hic gelisim gosteremedi. Uzun top aticaksin topu kontrol edip birine aticak baska ise yaramaz. En iyi yaptigi sey top kontrolu

Yanıtla Beğenme (19)
Kartal
04.05.2026 - 22:15

@Sat gitsin hadi ordan trol

Beğenme (1)
Murat
04.05.2026 - 21:29

Biz Adam olmayız. El Bilal e 10 vermeye hazırlanıyoruz. Sonra para kalmayınca bol beleş adamlara gidiyoruz.

Yanıtla Beğenme (0)
Ck
04.05.2026 - 21:26

Olsun verin gitsin, seneye bunu vereni de bulamayızzz

Yanıtla Beğenme (13)
Mahmut Hollanda
04.05.2026 - 21:26

La gelsin geri Mustafa hekimoğludan iyi en az

Yanıtla Beğenme (1)
And
04.05.2026 - 21:23

Sergenle olmaz.

Yanıtla Beğenme (9)
olgun
04.05.2026 - 21:19

ne vereceklerdi semihe 50 milyonmu ne bekliyordunuz 2 mac iyi oynar ondan sonra 10 mac sahada yok istikrar yok bir sey yok isin kotusu şudur biz semihten medet umuyoruz malum takimla semihlemi başa cikacagiz saka gibi

Yanıtla Beğenme (11)
1903 Love 1903
04.05.2026 - 21:13

15 Puan Fark yiyen Kadroda dahi düşünülmeyen Adama Kim niye para Bağlasın.

Yanıtla Beğenme (7)