08.05.2026 - 15:04

Takip Et:

Beşiktaş’a Trabzonspor karşısında büyük avantaj

Trabzonspor’da Beşiktaş maçı öncesi önemli eksikler dikkat çekti.

Trendyol Süper Lig’in 33. haftasında Trabzonspor’u konuk edecek Beşiktaş, rakibinin önemli eksikleriyle sahaya çıkacak olması nedeniyle mücadele öncesi avantaj yakaladı.

Trabzonspor, Beşiktaş maçı kamp kadrosunu açıklarken bordo-mavililerde birçok önemli ismin kadroda yer almaması dikkat çekti.

Karadeniz ekibinde sakatlıkları devam eden Arseniy Batagov, Stefan Savic, Okay Yokuşlu ve Edin Visca, Tüpraş Stadyumu’nda oynanacak karşılaşmada forma giyemeyecek.

Öte yandan kart cezaları bulunan Wagner Pina ile Mustafa Eskihellaç da Beşiktaş kafilesine dahil edilmedi.

Siyah-beyazlılar, taraftarı önünde oynayacağı kritik mücadelede eksik rakibi karşısında galibiyet alarak sezonun son iç saha maçını moralli kapatmayı hedefliyor.

Duhuliye.com 

YORUMLAR (14)

Yönetim istifa
08.05.2026 - 22:21

Yedeklerle çıksa bile Sergen bi halt yiyemez

Yanıtla Beğenme (0)
Ulan Batur
08.05.2026 - 22:03

Trabzon yedeklerle ciksa bunlar yine yenemez.. Yenmeleri icin Besiktasinda yedeklerle cikmasinlazim aslar çöp

Yanıtla Beğenme (0)
onur c
08.05.2026 - 18:12

Kaybetmemizi isteyenler, umarim fark yemeyiz diyenler. 25dkda 10 kisi kalana kadar TSye deplasmanda 3 tane gol attigimizi hatirlatmak isterim. 10 kisi son dakika goluyle verdik beraberligi. Yine o sekilde domine ederiz diyemiyorum cunku artik ligin bir amaci kalmadi, ic sahada gelen taraftar mac boyu sessiz, ancak kendi oyuncusaunu isliklamaya bir hareketlniyor, cok uzucu.. Ama yinede teknik direktoru sevin sevmeyin, insan kaybetmsini ister mi ya kendi takiminin? Ben hayatimda daha teknik direktor ya da yonetim gitsin diye Besiktas'in kaybetmesini istedigim mac yasamadim. Karaktersizlik acikcasi bence. 1 senede basari gelmez hele enkaza donmus bir takimda. Can Kelesler, Musratiler, Onanalar vs.. 3 senede bir secim var, yani bir yonetimin 3 sene hatta ideal olarak 1 hocayla duzenli calismasi lazim ki basari gelme ihtimali olsun. Ya da GS gibi 350 milyonluk takim kuracaksiniz, FB gibi Kante'ye 35lik adama 12milyon euro maas vereceksiniz, birde hakemler size karsi degilde lehinize hatalar yapacak, o zaman bende sampiyon yaparim takimi.

Yanıtla Beğenme (1)
byr
08.05.2026 - 17:11

inşallah fark yemeyiz.

Yanıtla Beğenme (2)
Krb kartalı
08.05.2026 - 16:29

@AIXIA Ya sen nasıl bir Beşiktaşlısın, aynı armaya gönül vermiş ama senden farklı düşünen arkadaşlarına nasıl böyle hakaret edebiliyorsun. Kendine gel be kardeşim, ayıptır biz Beşiktaşlıyız, yarın tribünde kahvede yan yana oturacaksın belki de onlarla, utanmayacak mısın? Biraz edeple anlatmayı dene fikirlerini, kızacaksan kız eleştireceksen eleştir ama bu nedir ya...

Yanıtla Beğenme (1)
AIXIA
08.05.2026 - 17:28

@Krb kartalı haklisin kardesim

Beğenme (0)
Gardrop Fuat
08.05.2026 - 16:26

Kafadan bi 10 kişi bırakırlar ondan sonra zaten düzgün oyun oynadığımız yok maç kopar gider.

Yanıtla Beğenme (0)
Şekerbegoviç
08.05.2026 - 15:57

Trabzon maçının önemi yok artık üçüncü olmak için mücadele eden bir takım olduk Beşiktaş ruhu diye bir şey vardı onu da elimizden aldılar

Yanıtla Beğenme (0)
misafir
08.05.2026 - 15:55

3 atsan 5 atsan ne işe yarayacak.. hedefsiz sadece prestij maçı

Yanıtla Beğenme (0)
🦅 Balyankartal
08.05.2026 - 15:55

Sergen Yalçın ve Serkan Reçber, onların başkanı Serdal Adalı yolları, açık olsun. Büyük başkan Fikret Orman alel acele gelmeli ve çok üst düzey bir yabancı hoca gelmeli mesele jurgen klop , ve iki yıl sabredilmeli eldeki kadrodan Orkun kökcü murillo, ve agbadu kalmalı geri kalanlarla vedalaşmalıdır

Yanıtla Beğenme (1)
zonka
08.05.2026 - 16:35

@🦅 Balyankartal ja jurgen klopp un Türkiye yi ve beşiktaşı tercih edeceğini düşünen bir beyinle maç izliyor ve yorum yapıyorsun. beşiktaş için bundan daha büyük bir tehlike yok olamaz. Taraftarın büyük çoğunluğu böyleyse Allah bir aşkına satılalım arabın tekine de bitsin şu çilemiz. sen kloop'u neyle nereye ne için nasıl getiriyorsun ?

Beğenme (0)
zeze
08.05.2026 - 16:02

@🦅 Balyankartal klopp gelsin 5. hafta yuhlayacaksın. bunu herkes biliyor

Beğenme (0)
🦅 Balyankartal
08.05.2026 - 15:55

Sergen Yalçın ve Serkan Reçber, onların başkanı Serdal Adalı yolları, açık olsun. Büyük başkan Fikret Orman alel acele gelmeli ve çok üst düzey bir yabancı hoca gelmeli mesele jurgen klop , ve iki yıl sabredilmeli eldeki kadrodan Orkun kökcü murillo, ve agbadu kalmalı geri kalanlarla vedalaşmalıdır

Yanıtla Beğenme (1)
BJK
08.05.2026 - 15:50

muci onuachu agusto dağıtır bizi defansları olmasa ne olacak hücum hattımızda yeteneksizler gol mü atacak sanki

Yanıtla Beğenme (1)
Karakartal
08.05.2026 - 15:49

Zahmet olmazsa bu taraftara bi hamsi ikram edin.

Yanıtla Beğenme (0)
AIXIA
08.05.2026 - 15:40

Sergen yalamalari mactan sonra burada fink atar... Nasil yendik, baba sergen diye. Kusbeyinliler

Yanıtla Beğenme (4)
kene1903
08.05.2026 - 21:46

@AIXIA Adamın demek istediği sergen hocayla olmuyor abi olmazda getrk yok 1 sene daha kayıba inan buna tedesco olsa bi sistem bi kurgu bu gülümseme yok çikan oyunculara bakın setgen kimsenin yüzüne bakmıyor ayip ya

Beğenme (0)
Krb kartalı
08.05.2026 - 16:29

@AIXIA Ya sen nasıl bir Beşiktaşlısın, aynı armaya gönül vermiş ama senden farklı düşünen arkadaşlarına nasıl böyle hakaret edebiliyorsun. Kendine gel be kardeşim, ayıptır biz Beşiktaşlıyız, yarın tribünde kahvede yan yana oturacaksın belki de onlarla, utanmayacak mısın? Biraz edeple anlatmayı dene fikirlerini, kızacaksan kız eleştireceksen eleştir ama bu nedir ya...

Beğenme (0)
Horoz
08.05.2026 - 15:10

Trabzonu yensen ne olacak yenilsen ne olacak, herşey gitmiş elimizden.. 5 senedir Yazık değil mi bu taraftara...

Yanıtla Beğenme (0)
j49
08.05.2026 - 16:07

@Horoz yo yazık değil. daha kötüsünü hak ediyor bu yeni yetme ergen taraftar. terbiyesiz hadsiz bebeler kendi futbolcusunu teknik direktörünü aşağılayan değersizleştiren zeka yoksunu tipler çok çok daha kötüsünü hak ediyor

Beğenme (4)