Trabzonspor’da Beşiktaş maçı öncesi önemli eksikler dikkat çekti.
Trendyol Süper Lig’in 33. haftasında Trabzonspor’u konuk edecek Beşiktaş, rakibinin önemli eksikleriyle sahaya çıkacak olması nedeniyle mücadele öncesi avantaj yakaladı.
Trabzonspor, Beşiktaş maçı kamp kadrosunu açıklarken bordo-mavililerde birçok önemli ismin kadroda yer almaması dikkat çekti.
Karadeniz ekibinde sakatlıkları devam eden Arseniy Batagov, Stefan Savic, Okay Yokuşlu ve Edin Visca, Tüpraş Stadyumu’nda oynanacak karşılaşmada forma giyemeyecek.
Öte yandan kart cezaları bulunan Wagner Pina ile Mustafa Eskihellaç da Beşiktaş kafilesine dahil edilmedi.
Siyah-beyazlılar, taraftarı önünde oynayacağı kritik mücadelede eksik rakibi karşısında galibiyet alarak sezonun son iç saha maçını moralli kapatmayı hedefliyor.
Duhuliye.com
YORUMLAR (14)
Trabzon yedeklerle ciksa bunlar yine yenemez.. Yenmeleri icin Besiktasinda yedeklerle cikmasinlazim aslar çöp
Kaybetmemizi isteyenler, umarim fark yemeyiz diyenler. 25dkda 10 kisi kalana kadar TSye deplasmanda 3 tane gol attigimizi hatirlatmak isterim. 10 kisi son dakika goluyle verdik beraberligi. Yine o sekilde domine ederiz diyemiyorum cunku artik ligin bir amaci kalmadi, ic sahada gelen taraftar mac boyu sessiz, ancak kendi oyuncusaunu isliklamaya bir hareketlniyor, cok uzucu.. Ama yinede teknik direktoru sevin sevmeyin, insan kaybetmsini ister mi ya kendi takiminin? Ben hayatimda daha teknik direktor ya da yonetim gitsin diye Besiktas'in kaybetmesini istedigim mac yasamadim. Karaktersizlik acikcasi bence. 1 senede basari gelmez hele enkaza donmus bir takimda. Can Kelesler, Musratiler, Onanalar vs.. 3 senede bir secim var, yani bir yonetimin 3 sene hatta ideal olarak 1 hocayla duzenli calismasi lazim ki basari gelme ihtimali olsun. Ya da GS gibi 350 milyonluk takim kuracaksiniz, FB gibi Kante'ye 35lik adama 12milyon euro maas vereceksiniz, birde hakemler size karsi degilde lehinize hatalar yapacak, o zaman bende sampiyon yaparim takimi.
@AIXIA Ya sen nasıl bir Beşiktaşlısın, aynı armaya gönül vermiş ama senden farklı düşünen arkadaşlarına nasıl böyle hakaret edebiliyorsun. Kendine gel be kardeşim, ayıptır biz Beşiktaşlıyız, yarın tribünde kahvede yan yana oturacaksın belki de onlarla, utanmayacak mısın? Biraz edeple anlatmayı dene fikirlerini, kızacaksan kız eleştireceksen eleştir ama bu nedir ya...
Kafadan bi 10 kişi bırakırlar ondan sonra zaten düzgün oyun oynadığımız yok maç kopar gider.
Trabzon maçının önemi yok artık üçüncü olmak için mücadele eden bir takım olduk Beşiktaş ruhu diye bir şey vardı onu da elimizden aldılar
3 atsan 5 atsan ne işe yarayacak.. hedefsiz sadece prestij maçı
Sergen Yalçın ve Serkan Reçber, onların başkanı Serdal Adalı yolları, açık olsun. Büyük başkan Fikret Orman alel acele gelmeli ve çok üst düzey bir yabancı hoca gelmeli mesele jurgen klop , ve iki yıl sabredilmeli eldeki kadrodan Orkun kökcü murillo, ve agbadu kalmalı geri kalanlarla vedalaşmalıdır
@🦅 Balyankartal ja jurgen klopp un Türkiye yi ve beşiktaşı tercih edeceğini düşünen bir beyinle maç izliyor ve yorum yapıyorsun. beşiktaş için bundan daha büyük bir tehlike yok olamaz. Taraftarın büyük çoğunluğu böyleyse Allah bir aşkına satılalım arabın tekine de bitsin şu çilemiz. sen kloop'u neyle nereye ne için nasıl getiriyorsun ?
@🦅 Balyankartal klopp gelsin 5. hafta yuhlayacaksın. bunu herkes biliyor
Sergen Yalçın ve Serkan Reçber, onların başkanı Serdal Adalı yolları, açık olsun. Büyük başkan Fikret Orman alel acele gelmeli ve çok üst düzey bir yabancı hoca gelmeli mesele jurgen klop , ve iki yıl sabredilmeli eldeki kadrodan Orkun kökcü murillo, ve agbadu kalmalı geri kalanlarla vedalaşmalıdır
muci onuachu agusto dağıtır bizi defansları olmasa ne olacak hücum hattımızda yeteneksizler gol mü atacak sanki
Zahmet olmazsa bu taraftara bi hamsi ikram edin.
Sergen yalamalari mactan sonra burada fink atar... Nasil yendik, baba sergen diye. Kusbeyinliler
@AIXIA Adamın demek istediği sergen hocayla olmuyor abi olmazda getrk yok 1 sene daha kayıba inan buna tedesco olsa bi sistem bi kurgu bu gülümseme yok çikan oyunculara bakın setgen kimsenin yüzüne bakmıyor ayip ya
@AIXIA Ya sen nasıl bir Beşiktaşlısın, aynı armaya gönül vermiş ama senden farklı düşünen arkadaşlarına nasıl böyle hakaret edebiliyorsun. Kendine gel be kardeşim, ayıptır biz Beşiktaşlıyız, yarın tribünde kahvede yan yana oturacaksın belki de onlarla, utanmayacak mısın? Biraz edeple anlatmayı dene fikirlerini, kızacaksan kız eleştireceksen eleştir ama bu nedir ya...
Trabzonu yensen ne olacak yenilsen ne olacak, herşey gitmiş elimizden.. 5 senedir Yazık değil mi bu taraftara...
@Horoz yo yazık değil. daha kötüsünü hak ediyor bu yeni yetme ergen taraftar. terbiyesiz hadsiz bebeler kendi futbolcusunu teknik direktörünü aşağılayan değersizleştiren zeka yoksunu tipler çok çok daha kötüsünü hak ediyor
Yedeklerle çıksa bile Sergen bi halt yiyemez