Beşiktaş’a yeni sponsor yolda… Tera Holding’in siyah beyazlılar ile iki yıllık forma sırt sponsorluğu anlaşması yaptığı, anlaşmanın kısa süre içinde duyurulacağı iddia edildi.
Tera Holding ile Beşiktaş arasında bir süredir yürütülen forma sırt sponsorluğu görüşmelerinde sona gelindi. Anlaşmanın kısa süre içinde duyurulması bekleniyor.
TÜRKİYE KUPASI MAÇINDA BİR ARAYA GELDİLER
Beşiktaş’ın Türkiye Kupası Yarı Final karşılaşmasında dikkat çeken bir buluşma yaşandı. Tera Holding Yönetim Kurulu Başkanı Emre Tezmen, Tera Holding Yönetim Kurulu Üyesi Gürkan Parlakaç mücadeleyi Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı ve Beşiktaş İkinci Başkanı Murat Kılıç birlikte takip etti. Siyah-beyazlı camiada bu görüşme, sponsorluk sürecinde son aşamaya gelindiği şeklinde yorumlandı.
Tera Holding’in Beşiktaş ile forma sırt sponsorluğu konusunda anlaşmaya vardığı ve kulübün yakın zamanda Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) bildirim yapacağı ifade ediliyor. Yeni sezonda mali yapısını güçlendirmek isteyen Beşiktaş açısından anlaşmanın önemli bir destek sağlayacağı değerlendiriliyor. Sponsorluk gelirinin kulübün bütçesine ciddi katkı sunması beklenirken, iş birliğinin sadece forma sponsorluğu ile sınırlı kalmayabileceği de konuşulan başlıklar arasında yer alıyor.
Haber kaynağı: Sözcü
YORUMLAR (13)
@bjk .. Senin butun yorumlarını okudum. Sen tam bir trolsün ve g5'lisin. Tera'nın sponsorluğunun Beşiktaş için ne kadar önemli olduğunu bilen buradaki nadir adamlardan birisin ve bilincli sekilde kaos tüccarlığı yapıyorsun. Tebrikler başardınız, cahil taraftarı manipule ettiniz once hocayı sonra başkanı yollayıp bu sponsorluga, dikilitasa, kadronun yeniden yapilanmasina mani olacaksınız. Sizin için gorev tamamdır. Bizim bu cahil taraftarla düzelme şansımız yok. Her kaos tuccarinin pesinden salyalar sacarak saga sola saldiran bir kitle var, kaos bitmez, 10 yil daha şampiyon olamaz bu kulüp.
Yine zühürt bir holding ile 3 kuruşa anlaşmış vizyonsuz adalı.
Adalı çok karanlıksın çok, finansal karşılığını da söyleseydin. Hani şeffaf olacaktınız.
forma için nike da rakiplerin 3 de 1 fiyatına anlaşıldı beşiktaşda iyi şeyler olmayalı çok uzun zaman oldu bunada sevinemiyorum o yüzden
Tera Holding ne ya! Orman zamanı ne güzel marka sponsorlarımız vardı. Stadyumun içine Divan'ı bile getirdi adam. Adalı'yla garip garip sponsorlar türedi. Her yerimiz çimento beton oldu. İnsan gider Samsung getirir. Apple getirir. Emirates getirir. Nerede abuk subuk merdiven altı marka var onları buluyor anca! Gerçi hoca kalitesi Sergen, kaleci kalitesi Ersin, Sportif Direktör kalitesi Serkan olan adamdan ne bekliyorsam! Merdiven altı başkana merdiven altı markalarla sponsorluk imzalamak yakışır.
@Steve sen nerde yasiyosun birader ? ingilterede mi ? Samsung apple emirates baska ? Kollarada mercedes ,audi , porsche flan nedersin sorttada microsoft oldumu tamamdir nedersin ? Lan gevsek 4. olan avrupada olmayan , takim icin sen yat kalk rahmi koca dua et , baskana dua et bu sponsorlari yaptiklarina
@Steve Lan it yolda görsen kaçarsın köpek haddinizi bilin
ersin yazın koyun formaya bu berbat futbol bu berbat transferler bu berbat suskun yönetim tarzıyla ancak size sürekli oynattığınız ersin sponsor olur
Gitti paralar tüh ! Şimdi bu adalı 21 tane daha adam getirir o paraları da hiç eder ! Adam transfer nasıl yapılmaz kimsenin aklında gelmeyecek topçular nasıl getirilir ders veriyor resmen ! Jurasek arroyo elan da anlamayanlar cengiz Gökhan da anlamıştır :) Arat getirdi diye rafa musrati Muçi yi gönderdi bi de :) aratı savunmuyorum arkadaşlar adalının yaptığını söylüyorum sadece !
Artık lanetli, ugursuz Siyah renkli forma yapilmasin. Bu forma ile evimizde Konyaspor'a elendiğimiz maçta yine uğursuzluktan iki topumuz direkten döndü. Beyaz forma ile olsa o şutlar gol olurdu. Enerji sömüren bu siyah forma ile herkesin enerjisi düşüyor, lehimize verilmeyen, aleyhimize verilen penaltılara dahi itiraz edemiyoruz
Bukadar söylendi 1-2 milyon gilandır kesin gülerim
Başkan yönetim elinden geleni yapıyor kepçe sergen batırıyor
arkaya cılız ve küçük ufacık karaaslan gibi yazmayin. Kocaman kalın tera holding yazsin. Arial font skt artik forma basiretsiz gozukuyor. Az numara isim konusunda Rakiplere bakin , Ufacik amblem logo falan
Tera Holding ne kadar verebilecek ki? Açıklasınlar şu rakamları ne teklif etmiş görelim. Belki ben daha yüksek fiyat veririm kaça aldıklarını bilsem.
@BEŞİKTAŞIM OLEY sen önce lisanslı ürün al maça git sonra dalganı geç renkli şikesaraylı
gider ayak sözlesmeler imzalama ulan baskan bozuntusu. senin baskanin sergen yalcin olmus zaten. sergen ne derse onu yapiyorsun. bu kadar soft ve pasif bir baskan olmaz