13.07.2025 - 17:03

Takip Et:

Beşiktaş’ın Admira Wacker maçındaki ilk 11’i belli oldu!

Beşiktaş’ın sahaya çıkacağı ilk 11 netleşti.

Beşiktaş, Avusturya kampındaki ikinci hazırlık maçında bugün Admira Wacker ile karşı karşıya geliyor. Mücadele, Avusturya'nın Maria Enzersdorf kentindeki Datenpol Arena’da oynanacak ve saat 18.00’de başlayacak. Karşılaşma, HT Spor ekranlarından canlı yayınlanacak.

Teknik direktör Ole Gunnar Solskjaer yönetiminde sahaya çıkacak olan Beşiktaş’ın ilk 11’i de belli oldu.

Beşiktaş’ın Admira Wacker karşısındaki ilk 11’i şöyle:

Mert – Svensson, Paulista, Emirhan, Jurasek – Demir Ege, Gedson, Kartal – Arroyo, Rashica, Rafa Silva

Yedeklerde ise Emre, Emir, Salih, Uduokhai, Joao Mario, Necip, T. Talha, Al Musrati, F. Kerem, Tayfur, S. Emrecan, Mustafa, M. Azem, Emrecan, Onana, Ricardo, Bakhtiyor, Amir ve Can yer alıyor.

duhuliye.com

Hbr1903

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..

Etiketler:

YORUMLAR (113)

Çarşı
14.07.2025 - 08:22

Bu hoca ile bu sezon da kayıp acil hoca değişmeli

Yanıtla Beğenme (0)
.....
13.07.2025 - 22:45

Orkun dışında iki sağlam.yerlimiz var Demir Ege ve Emirhan, biraz Kayra biraz da Semih var. Gerisi çöp gönderin gitsin yabancılar Abraham Peter Jusasek Rafa gerisini gönderin gitsin kiralık yada geri dönüşsüz, elimizde değerli oyuncular bunlardır bu takıma net stoper net 6 şah ve sol açık bir de forvet lazım

Yanıtla Beğenme (1)
Lukka
13.07.2025 - 21:08

yan pas geri pas oyunundan kanser olduğumuz bir maç oldu hele 2. Yarıyı sonuna kadar izleyebilen bordo berelidir hoca orkun kökçü gibi avrupanın en iyi ilk 20 orta sahalarından birisi geliyor orkun gelincede bu takım böyle oynarsa taraftar kelleni alır umarım hazırlık maçı olduğu için böyledir diyorum. Bunun dışında artık isim vermeye de gerek duymuyorum 2. Yarıda mustafa hariç gerisini kiralık gönderilmeli ya da satılmalı mevkilerinde 3. Adam bile olamazlar.

Yanıtla Beğenme (1)
Hasan k.
13.07.2025 - 20:08

İkinci yarıyı izledim. J. Mario serbest vuruş kullanmasa oynadığında haberim olmazdı. Sahanın en kötüsü.. İşe yaramazı. Bunu oynatacağına Amiri oynat. İkinci kötü Musrati. Bir ortası bile yerini bulmadı. Ağır ve yanlış karar veriyor. Geç kalıyor. Üçüncüsü fahri. Çok acemi. Yerinde yanlış. Bu çocuğa yazık. Ne ipte yanlış yerde. Fiziğimi i kullanmıyoruz. Kibar oynuyoruz. Oyun tarzımız yanlış. Ya da taktiksel anlayış yanlış. Bu ekip bu oyunu böyle oynayamaz hoca. Hoca da yanlış. Kaleciler niye çok ileride. Anlamadım. Bunu öğrenen rakipler bize uzaktan çok gol atar. Emre bilgin iyi kaleci. Mustafa iyi. Tayfur gayretli. Udokhai oyun idare ediyor. Emrecan da acemice hatalar yapıyor. Salih ehhh. Takım bu ise işimiz yaş.

Yanıtla Beğenme (2)
KKARTAL
13.07.2025 - 20:02

BU hocayla olmaz diyorum beğenilmiyor acilen hoca lazım bize solskjaer ile olmazzzzzz göreceksiniz lig başlayınca

Yanıtla Beğenme (5)
Çetin
13.07.2025 - 20:00

İkinci yarıya çıkan kadroyu komple kovun Başkanım Özellikle Müsrati,Mario yerlilerden de sadece Mustafa kalsın

Yanıtla Beğenme (1)
Sezai Şahin
13.07.2025 - 19:59

ikinci yarı oyuna girenlerin tamamı çöp futbolcu, ancak defanstaki kazma 2 mt boyu ile bir tane olumlu hareketi yok, hekimoğlunun iyi futbolcu olacağını söyleyenler yarım akıllıdır. kerem Ay 2.ligde oynar, t talha 2 ligde oynar.

Yanıtla Beğenme (2)
Abbasağa 34
13.07.2025 - 19:58

Bu takim hala yavaş oynuyor, hala birbirlerini ilk kez görmüş gibi üst üste pas yapamiyorlar. Bir şablon yok, ceza sahasina hala giremiyorlar. Rezil bir takim izlettirmeye devam ediyor bu td. Yedekler birbirinden şahane. Hele Musrati tam bir efsane. Bakalim sonuc nasil olacak?

Yanıtla Beğenme (1)
Çöplerden çok acil kurtulmalıyız
13.07.2025 - 19:58

Bu Elan Ricardo denen arkadaş böyle bir maçta oynamayacaksa hangi maçta oynayacak çok merak ediyorum. Ocak ayından beri 1 maçını izleyemedim. Demek ki çok kötü bir futbolcu hoca tüm yedeklerin oynadığı hazırlık maçlarında bile oynatmıyor.

Yanıtla Beğenme (2)
Bebeto
13.07.2025 - 19:57

Lütfen bizi mustafa hekimoğlu'nu izlemeye mecbur bırakmayın. İzlenmiyor bu çocuk. Hiçbir şey yapamıyor gerçekten çok enteresan. Forvet ama ayağı yok bunu kim nasıl çıkardı a takıma nasıl kiralık ya da komple gönderilmiyor anlaşılmıyor. Salih. Bu çocukla kim niye sözleşme uzatıyor. Ne oynuyor bu biri söylesin. Musrati beceriksizi, rashica'sı, arroyo'su, necip'i çok zor bu kadroyla koskoca bir sezon geçirmek.

Yanıtla Beğenme (3)
Muro başkan
13.07.2025 - 19:56

2. yarı oynayanlardan emrecan terzi ve udokai hariç hiçbiri bu takımda olmayı hak etmiyor. Gerçekten kadro çok çok kötü. Hala en az 4 sağlam oyuncu ihtiyacımız var.

Yanıtla Beğenme (2)
Swiss
13.07.2025 - 19:54

Her ne kadar hazırlık maçıda olsa 2 maçtır oynanan oyun hiç umut verici değil..

Yanıtla Beğenme (1)
Kartalbaba
13.07.2025 - 19:52

Fahri Emrecan terzi Necip musrati rachika başta olmak üzere birsürü çöp var abi bunlar 2 lig topcusu torpillimi bunlar neden gönderilmiyor

Yanıtla Beğenme (1)
Elo
13.07.2025 - 19:49

Elon Ricardo o kadar mi kotu lan, hazirlik macinda bile oynatilmiyor

Yanıtla Beğenme (0)
Kaanbjk
13.07.2025 - 19:47

Bu Musrati ne tapmaya çalışıyor, bu kadar vurdumduymaz oyuncu olmaz! Orkun döver bunu sahada birlikte olurlarsa.

Yanıtla Beğenme (1)
Kadir
13.07.2025 - 19:47

Bu hocaya sallayanlar... Saçmalıyorsunuz.zeki ve işi biliyor. Yönetmeyi gayet biliyor. Çıkan kadrolar ortada. İnş şu luzuösız kaçak stoper felix i de aldığımız paraya satarız.. Kadroyu gayet ayıklamış daha şimdiden. İçlerinden bazıları ekonomik olma adına kalır diğerleri gider.

Yanıtla Beğenme (3)
Swork
13.07.2025 - 19:47

Bu korkak hocayla olmaz

Yanıtla Beğenme (2)
ali veli
13.07.2025 - 19:46

2. yarı sahaya çıkan takımın tamamını postalayın,yazık bunlara verilen parlsara

Yanıtla Beğenme (1)
Yorumcu75
13.07.2025 - 19:45

Ricardo deden çocuk hazırlık maçlarında oynatılmıyor seyahat içinmi alındı lisansına bakılsın futbolcumu diye

Yanıtla Beğenme (2)
Mutlu
13.07.2025 - 19:43

Ya ben anlamıyorum gönderilecek olan adamları neden hala oyuna alıyor şu Ricardo yu al bi izleyelim iş yapacak mı yapmayacak mı en ufak bir fikrimiz yok kalkmış hala musratiyi alıyor marioyu alıyor

Yanıtla Beğenme (2)
Kartal
13.07.2025 - 19:43

Bu takımda yirmi çöp var en az

Yanıtla Beğenme (1)
35 Kartal
13.07.2025 - 19:43

O kadar çöp var'ki 4,5 transfer ile olacak iş değil esas problem kimse bahsetmiyor bu stoper ve libero ile çok gol yeriz acil bir stoper ve libero alınması lazım

Yanıtla Beğenme (2)
Ferit
13.07.2025 - 19:40

Bu hazırlık maçlarında Tayfur,Salih onana,Al mustafi,Amir gibi oyuncuların ne işi var Bunların yerine daha çok genç futbolcuları kampa götür Bu futbolcuları çöp olduğunu zaten biliyorsun

Yanıtla Beğenme (1)
Nouma
13.07.2025 - 19:40

Musrati yerine Libya'dan petrol veya külçe gümüş alınsaydı köşeydik.

Yanıtla Beğenme (1)
Eagle
13.07.2025 - 19:39

Yahu şu Tayfur Bingöl den ne bekleniyor ki. Adamın duruşu ve yürüyüşü bile tuhaf.

Yanıtla Beğenme (2)
HAMDİ BABA
13.07.2025 - 19:37

Tayfur Bingöl,Salih, Tayyip Talha,swenson, musrati,onana, Chamberlain,bu çerçöpleri hazırlık maçı bile olsa görmek istemiyorum bir daha böyle kalitesiz adamları Beşiktaş'ın kapısından sokmayın artık

Yanıtla Beğenme (2)
Hasan
13.07.2025 - 19:34

Şu takımı komple değiştirin arkadaş ne vasat ne vasıfsız topçular var öyle yeter artık Sikecem yapacağınız işi he

Yanıtla Beğenme (2)
Romeo
13.07.2025 - 19:32

Ünlü kaptan Necip oyunda, kendi hata yapıyor, sağa sola el kol yapıyor , geçen seneki gibi sakatlansa da kurtulsak. nefret ediyorum bu heriften. Hiçbir takım arkadaşı da bunu sevmiyor.

Yanıtla Beğenme (2)
Atilla
13.07.2025 - 19:31

İkinci yarı onbiri felaket oynuyor. Adam seçebilir misiniz gelecek senenin 25 ine

Yanıtla Beğenme (0)
Bjk
13.07.2025 - 19:31

Necip, tayfur, salih üylüsüne Talha da katilinca golde geldi....

Yanıtla Beğenme (0)
Ege üni lı BEŞİKTAŞLILAR
13.07.2025 - 19:30

BBASKAN GEÇ OLMADAN BU HOCAYI GÖNDER SERGENI GETİR BU ADAM BÜTÜN EMEKLERINIZI YOK EDECEK SIFIR KAPASITE MALESEF

Yanıtla Beğenme (1)
Deniz
13.07.2025 - 19:28

En büyük problemimiz teknik direktörümüz olacak gibi görünüyor. İnşallah yanılırım.

Yanıtla Beğenme (3)
Tatar
13.07.2025 - 19:26

Bu hoca bunlara nasıl katlanıyor, anlamıyorum. Hangisini yazayım. Bunların hiçbirini elinden çıkaramaz. Kimse almaz.

Yanıtla Beğenme (2)
BEŞİKTAŞ
13.07.2025 - 19:25

Mert günok 1 maç oynamadı , bu maçtada kendisine şut gelmedi, hemen çıktı oyundan :D kova herif. Shaktar maçınada sakatım der Ersini yollar :D Bi bakıyorsun herkes merti övüyor, elemanın kurtarışı bile yok :D sahte karneyle annesini babasını kandıran öğrenciler olurya aynen öyle :D karneyle oynamışlar resmen. notların hepsi fake :D

Yanıtla Beğenme (4)
Efe
13.07.2025 - 19:25

Bu Mustafa kadar boş beleş adam görmedim. Ne ayak bu çocuk yahu. Madem bu kadar kıymetli kumaş verin kiralığa. Bu ne arkadaş düz komşudan başka bir şey yapmaz. Forvet rotasyonunda bununla yola çıkılırsa vay halimize. Bu kadar net. Ha takımda boş beleş adam çok bu Arada. Tek bu değil. Demir Ege ve Emirhan topçu haricindekiler bi b. Yaramaz bu yerlilerin.

Yanıtla Beğenme (1)
Hollanda BJK
13.07.2025 - 19:24

Hiç tempo diye birșey yok. Takım daha çoooookkkk çalıșması lazım.

Yanıtla Beğenme (0)
Kartalisma
13.07.2025 - 19:22

Muci, semih, abraham falan kampta yok mu? Neden oynamiyorlar?

Yanıtla Beğenme (0)
Trakyalı
13.07.2025 - 19:19

Hangi maçta görcez Ricardoyu Salih Musrati nedir ya orta sahada

Yanıtla Beğenme (0)
Bjk
13.07.2025 - 19:19

Duran toplardan korner, frikik tehlike bile yaratamiyoruz. Yazik bize hoca lazim, hoca....

Yanıtla Beğenme (0)
HAKANN
13.07.2025 - 19:19

canım sıkıldı, çok kötüyüz, hocayı değiştirmek lazım, tamam kadro kötü ama rakipten de mi kötü, oyun planı yok, duran top çalışması yok

Yanıtla Beğenme (0)
Bjk
13.07.2025 - 19:15

Mert yollanmali, Ersin Avrupa da bi takima kiralanmali. 1 yabanci kaliteli kaleci alinmali.

Yanıtla Beğenme (2)
MARJİNAL
13.07.2025 - 19:15

Sunucu ne kadar gereksiz konuşuyor

Yanıtla Beğenme (0)
Dede kartal
13.07.2025 - 19:14

Şimdi bu hazırlık maçı diyecekler ama hazırlık maçları oyun formatını oturtmak için yapılır. Bjk zaten böyle geriye ,yana pas kaleciye pas uzun top atmak, şeklinde oynadığı ve bir gol bulup korumaya çalıştığı için hep havlu attı. Suç oyıncularda arandı oysa onlardan böyle oynamasını isteyen bi hoca olduğu unutuyor. Beşiktaş baskılı coşkulu oynar rakibin nefesini keser. Bu formatta yine ekimde hoca değişecek. Orkun, abraham ve sol bek çocuk, demir ege ve daha yeni geleceklerden böyle oynamaları istenirse oynadıkları ıyundan zevk almaz ve takımda ikilik çıkar harcanan emeklere ,paralara ve bu sene oluşan orkunun olulturduğu umutlandığımız kartal havasına yazık olacak gibi duruyor kıymetli arkadaşlarım topun bizde olması iyi ama sonuç yok bal yapmayan arı gibi. Milot yine aynı geöen sene gşbi orta yapmayı bilmiyor bunlar antremanlarda çalışılır bu hocada taktik çalışma yok oyunu okuma yok bu hocayla olmaz vesselam

Yanıtla Beğenme (0)
Futbolu bilen a
13.07.2025 - 19:13

Üzerinde durulurp sürekli oynatılırsa emrecan terzi çok kaliteli bunu anlamayan salaktir

Yanıtla Beğenme (3)
Winston
13.07.2025 - 19:12

ikinci yarı oyuna Necip denilen şey girdi. Yav biz bu Necipten ne zaman kurtulacağız acaba. 36 yaşına gelmiş oyuna zerre katkısı olmayan, yana pas geriye pas ve canlı bomba gibi dolaşmaktan başka bir işe yaramayan bu Necipten kim ne katkısı bekliyor. Ne güzel geçen sene sakatlandı da kurtulduk.

Yanıtla Beğenme (2)
irfan
13.07.2025 - 19:10

Allah kitap askina necip nedir yahu koy alt yapidan bir cocugu en azindan heyacanini yensin yeter da acmis gene kollari dolasiyor öyle aptal saptal.

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal pençesi
13.07.2025 - 19:09

Genç necip döndü sahalara rakipler korksun barselona alabilir necip

Yanıtla Beğenme (0)
Goodfellas
13.07.2025 - 19:08

Necip izlemek istemiyoruz kardeşim inadına bu vasat bi boka yaramayan adamı sahaya sürmeyin artık !!!

Yanıtla Beğenme (0)
Fuki
13.07.2025 - 19:02

Formalarda isim yazmadığını görüyorsunuz... çok değişiklik olacak, çoook...

Yanıtla Beğenme (0)
Edirne kartalı
13.07.2025 - 19:01

Kartal kayra mutlaka takımda kalmalı...Salih ten kat kat iyi topçu..

Yanıtla Beğenme (2)