09.05.2026 - 17:51

Takip Et:

''Beşiktaş’ın hayalleri Sergen Yalçın’la sınırlandırılamaz!''

Fatih Doğan, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.

Beşiktaş'ta Sergen Yalçın tartışılmaya devam ediyor.

Gazeteci ve spor yorumcusu Fatih Doğan Sergen Yalçın ile ilgili görüşlerini paylaştı.

İşte Fatih Doğan'ın görüşleri:

SERGEN YALÇIN'LA BEŞİKTAŞ'IN AVRUPA'DA BÜYÜK HAYALLER KURMASI ZOR

Fatih Doğan: ‘’Sergen Yalçın’la Beşiktaş’ın Avrupa’da büyük hayaller kurması zor, Hoca’nın Avrupa’da bir istatistiği yok. 
Sergen Hoca Avrupa’yı önemsemiyor. Önemsediği dönem Avrupa’dan sıfır çekti Beşiktaş.

Beşiktaş’ın hayallerini küçültmeyin, Beşiktaş’ın hayalleri Sergen Yalçın’la sınırlandırılamaz. Beşiktaş büyük kulüptür ve bunu taşıyacak hocalar var.''

SERGEN HOCA BEŞİKTAŞ'A DEVRE ARASI 57 MİLYON EURO HARCATTI!

Fatih Doğan: ‘’Sergen Hoca devre arasında yönetime 57 milyon euro harcattı. Buna rağmen istatistiki olarak Van Bronckhorst, Solskjaer ve Şenol Güneş’in gerisinde kaldı. Beşiktaş gelişmiyor.''

duhuliye.com

YORUMLAR (40)

Kartalll
10.05.2026 - 11:35

Guardiola hans flick getircek paramı var sende boş boş yorumlar

Yanıtla Beğenme (0)
Rıdvan Toğrul
09.05.2026 - 22:41

Beşiktaş'a bir gram faydası olmayan Fatih Doğan boş adamsın. Sergen onu kulübe sokmadığı için besbelli kirlenmiş. Sergen hocaya sabredilmeli

Yanıtla Beğenme (1)
Ali han
09.05.2026 - 22:37

Sergenin hayalleri yıkıldı yıkılmasına da olan takıma oldu, ortada bir takım yok , gelen oyuncaklar hep fiyasko, eski oyuncularla devam etse takım daha iyiydi, yaz boz tahtasına döndü takım. Bu amatör kafayla futbol takımı yönetirsen olacağı bu. Beşiktaşın bu işi bilen bir başkana ihtiyacı var.

Yanıtla Beğenme (1)
Ferhat 38
09.05.2026 - 22:12

Slaven Biliç gelsin yada Alman TD.

Yanıtla Beğenme (1)
Ahmet Özkan
09.05.2026 - 21:15

TORPİLLİ KOVAERSİNİ VE EŞŞEKCİYİ ŞUTLAMAK LAZIM

Yanıtla Beğenme (1)
Ahmet
09.05.2026 - 20:22

Bu kadar kalitesiz transferleri kim yapıyor bunu sorgulayan var mı? Sergen bu transferler yapılırken ne yapıyordu? Bir seyden haberi yoksa Serdal da Sergen de bir parca onurları varsa gitsinler o zaman.

Yanıtla Beğenme (0)
KA YA
09.05.2026 - 20:01

sayfa adminide valla nerde yönetim hoca eleştirisi var algı var sürekli onların haberini paylaşıyor

Yanıtla Beğenme (3)
Beşiktaşlı
09.05.2026 - 19:59

Fatih Doğan yine saçmalamış 57 milyon harcadıysa 70 milyonda bonservis ve maaş getirisi elde etti. Bizde sergeni eleştiriyoruz ama Gs de fb de kupadan elendi. Ayrıca 2-3 katı bütçeleri var bize göre zaman vermek lazım. Ama Sergen hoca gidicem derse gitsin

Yanıtla Beğenme (6)
Deli kartal
09.05.2026 - 19:52

Simdi sergen yerine yabanci hoca olsaydi tazminat odeyecektik. Sergen tazminat istemiyor. Hala ole diyen sahislar var saka misiniz????

Yanıtla Beğenme (6)
Mert Kartal
09.05.2026 - 19:51

Sergene destek versek olmazmı ? Adam giderse tazminatsiz gidecek abdullah avci geldi tazminat aldi bronkorst tazminat aldi valerian tazminat aldi ole tazminat aldi bu adam 5 kurus tazminat almadi destegi motivasyonu hak etmiyormu

Yanıtla Beğenme (7)
HARPİA KARTALI
09.05.2026 - 20:17

@Mert Kartal OLE GUNNAR SOLSKJAER TAZMİNAT ALMADI

Beğenme (0)
Şeref ile Hakkı
09.05.2026 - 19:48

Fatih doğan sergenle şahsi hesabını git başka yerde yap. Hoca değiştirmek çözüm değil. Aboubakar gibi atabilen forvet olsa en kötü ikinciydik. Hakem hatası da cabası. SENEYE SERGEN ŞAMPİYON KADROYU KURACAK. ENGEL OLMAYIN..

Yanıtla Beğenme (6)
Berlin
09.05.2026 - 19:45

Bu Fatih adam olduktan sonra herkes olur yayında izliyoruz saçmalıyor yanımda yorumcular birbirlerini dürtüyor yine saçmalıyor diye

Yanıtla Beğenme (2)
Kaskas Kartalı
09.05.2026 - 19:32

Bütün pusuda yatıp takımın yenilmesini bekleyen köstebekler hemen saldırmaya başladılar. Yönetim gitsin, Sergen gitsin peki kim gelecek,? Unutmayın itler acıktı diye atlar ölmezler, sabır ve inançla bekleyeceğiz ne başkan gidecek ne ne de Sergen. Biz Beşiktaşı hep galip gelecek hep şampiyon oacak diye sevmedik Ulu Önderin ailesini emanet ettiği, şerefinle oyna namusunla kazanmayı ilke edinmiş bir takımın taraftarıyız. TFF nin ve Hakemlerin düşman gözüyle baktıkları, çelme takıp düşürmek için pusuya yattıkları, varlığıyla gurur duyduğumuz Beşiktaşımızı destekleyip sahip çıkalım.. 50 yıldır Beşiktaşlıyım ömrüm vefa ettiği sürecede böyle olacak...

Yanıtla Beğenme (4)
yaşlı kartal
09.05.2026 - 19:21

Come to Razvan lucescu.

Yanıtla Beğenme (2)
Hollanda Bjk
09.05.2026 - 19:17

Sergen Paok ve o sezon kume dusen Rio Ave takimina bile elenmisti, adam 1990 yillari kafasinda hocalik yapiyor

Yanıtla Beğenme (1)
Paşa03
09.05.2026 - 19:06

Bu pezo nun sergen yalçın ile derdi var. Önümüzdeki sezon gs ve fener için en büyük tehlike beşiktaş ve sergen yalçın şimdiden tedbir alıp sergen yalçına saldırıyorlar.

Yanıtla Beğenme (12)
Ganyancı sergen
09.05.2026 - 19:06

Sergen bu gece kaçacak

Yanıtla Beğenme (4)
OrhanATTILLA
09.05.2026 - 18:58

Esasinda aptallara cevap vermiyorum, Ahmad SELIM

Yanıtla Beğenme (1)
Krtl
09.05.2026 - 18:57

Özeti çıkarmış kesin doğru

Yanıtla Beğenme (3)
Aybars
09.05.2026 - 18:54

Hep birlikte yiyin bakalim Sergen'i de sozde Besiktaslilar. Takima en az 6-7 ust duzey oyuncu sart diyorlar. Ustune takim gelecek sene icin umut vermiyor diyorlar. Umut veriyor olsa o kadar transfere gerek olur mu sizce? Kadro yetersiz ve kalitesiz, bu kadar basit. Yaza iyi transferler yapin, sonra izleyelim Sergen'in takimini. Bu taraftar ve bu yorumcular oldugu surece, bu takim bir daha duzelmez.

Yanıtla Beğenme (12)
Emrullah Cizre
09.05.2026 - 18:47

çok bence çok doğru konuşmuş

Yanıtla Beğenme (4)
Amokachi
09.05.2026 - 18:46

Hadi ordan goygoycu 57 rakamını diline dolamış gelir gideri çıkardığında devre arası transfer -2 milyon çıkar rahmetli Seba derki kimsenin adamı olmayın beşiktaşın adamı olun sen kimin adamısın fatihcik

Yanıtla Beğenme (8)
Bjkli
09.05.2026 - 18:32

Fatih Doğqn dan ilk defa mantıklı bir yorum okudum Beşiktaş'a önce yemeycek yedirmeyecek başkan lazım, kim olur bilmem, sonra Beşiktaşla uyuşacak uzun planlama ile gelecek hoca lazım benim gönlümden Razvan Lucescu geçiyor tabi çok isim yapmış hocalar var ama onlarada bütçe lazm

Yanıtla Beğenme (1)
OrhanATTILLA
09.05.2026 - 18:30

Önce BİR Sergen Yalcin ol da… EGO‘yu ondan sonra konuşalım.

Yanıtla Beğenme (7)
Turgut
09.05.2026 - 18:29

Avrupa'da istatistiği yokmuş. Türkiye'de varmı ki? Anadolu takımına gitmiş 3 ay sonra bırakmış,parayı bitirmiş başka bir kulube gitmiş 6 ay kalmış. Ortalaması 6 ay. Beşiktaş'ta gol averajıyla şampiyonluğu var Aboubakar ve Gedzzallı kadroda. Futbolculuk döneminde oynamadığı takım yok. Tam bir istikrarsızlık abidesi. Yani para hep birinci amaç olmuş. Antrenanlara hep geç gelirdim,çıksamda doğru dürüst antrenman yapmazdım diyen adam Rafa ve Cerny'i iyi antrenman yapmıyorlar diye iplerini çekti. Ve bu adam Beşiktaşın T Direktörü. Adamlar üst üste 4.Şampiyonlğunu kazandı Biz rezil bir sezon geçiren Sergene şans üstüne şans tanıyoruz İlk üç olmadı,derbi kazanamadı hadi zirraati al kal o da olmadı finale bile kalmadı şimdi trabzonu yen kal Vay kardeşim şu kepazeliğe bak Serdal dua etsin Trabzon yensin de Sergen gitsin yoksa seneye kol kola gidecekler

Yanıtla Beğenme (5)
Sergen ileOlmaz
09.05.2026 - 18:27

GİDİCİSİN SERGEN BYE BYE

Yanıtla Beğenme (4)
apoletli it
09.05.2026 - 18:26

Sergen denen egolu şovmenle Beşiktaş'ın hayallerini değil anca kabuslarını yapılandırabilirsin

Yanıtla Beğenme (3)
AKREP Nalan
09.05.2026 - 18:22

@Akif yilmaz ergen misin nesin? Mesele harcama ve satma değil takımı yönetmekte cahil ve egolu olması, örnek cengiz e harcadığı zamanı bota ya harcasaydı ön puan fazlamız olurdu. Hem de kupadan evlenmemiş olurduk demi. Bir yapılanma bir oyun felsefesi ve kendisini geliştirmekte yetersiz ve Sait'e ataist olmamadı gene ayrı bir konu

Yanıtla Beğenme (1)
Kanji
09.05.2026 - 18:56

@AKREP Nalan Kanka, Cengiz'i ben de beğenmiyorum ama Konya maçında oynamadı ki mağlubiyeti ona bağlıyorsun?

Beğenme (1)
OrhanATTILLA
09.05.2026 - 18:22

Talimatıyla 10. Kien VE de hiç bir A -Sinif yabanci hoca KaraKartal‘in teklifini Kabul etmezken, BOS mukaveleye imza atan da AYNI BIZIM Ali Riza Sergen Yalcin idi.

Yanıtla Beğenme (16)
Selim
09.05.2026 - 18:40

@OrhanATTILLA onun için mi şampiyon olduğumuz yaz 2 ay yönetimi peşinde koşturup 3 milyon euro alıp sonra da sıfır çekip paraları ezmeye kaçtı. Yalaka oe seni

Beğenme (0)
Haven
09.05.2026 - 18:15

Uzun vadeli olacaksa bu alman hocayla yapılır

Yanıtla Beğenme (1)
OrhanATTILLA
09.05.2026 - 18:13

Bak USTA! Bir SU SISEIYLE vurulup DÜSMEK, Sana yakismaz. Bilirsin ki, BIZI TOP MERMISI BILE YIKAMAZ. Gideceksen de, ADAM gibi - BASIN DIMDIK - BU KAPIDAN CIKARAK…

Yanıtla Beğenme (8)
AKREP Nalan
09.05.2026 - 18:05

Düşüncelerimi okumuşsun sanki Fatih kardeş

Yanıtla Beğenme (4)
Akif yilmaz
09.05.2026 - 18:05

Katılmıyorum yapmayın ya peki 70 milyon Euro'luk futbolcu satışını neden söylemiyorsun peki osimhen 75 milyon Euro bonservis maaş 20 milyon Euro üzeri toplam 100 milyon Euro 1 oyuncu Fenerbahçe 150 milyon Euro harcamış bunları neden söylemiyorsun yapmayın Beşiktaş'ın sorunu hoca mi sonuna kadar başkanın ve hocanın arkasındayız biraz sabır ya sabreden derviş muradına erer tamam elestirelim ama bu kadarı da fazla yapmayın arkadaslar

Yanıtla Beğenme (28)
AKREP Nalan
09.05.2026 - 18:22

@Akif yilmaz ergen misin nesin? Mesele harcama ve satma değil takımı yönetmekte cahil ve egolu olması, örnek cengiz e harcadığı zamanı bota ya harcasaydı ön puan fazlamız olurdu. Hem de kupadan evlenmemiş olurduk demi. Bir yapılanma bir oyun felsefesi ve kendisini geliştirmekte yetersiz ve Sait'e ataist olmamadı gene ayrı bir konu

Beğenme (1)
Ali
09.05.2026 - 18:02

Beşiktaş sanki hersene avrupada müthiş hayal kurduyor 😂 Ulan daha ligde yoksun Kasım ayında tatil modunu açıyorsun. Ne avrupası bu kadar basit mi ne oldu rafalı, cirolu, ndourlu, masuakulu, gedsonlu, mucili kadro ilk 24 e giremedi.

Yanıtla Beğenme (8)
Bjkbjk
09.05.2026 - 18:00

Bunların hepsi aynı yalanı soyluyorlar. Belli ki Sergene karşı yönetime karşı taraftari kışkırtmak işlerine geliyor. Sergenin 54m harcaması tamamen yalandır. Bize devre arasında federasyonun verdiği harcama limiti 5m du. Bunu geçtiğin zaman puan silme, transfer yasagi, gelir blokajı gibi çok ağır cezalar var. Sergenin yaptığı tüm transferler tabiri caizse parayı bir cebinden alarak öbür cebine koymaktır. Tamamı giden futbolcularla karşılandı. Bu söylemler sadece ve sadece cahilleri kışkırtmak için. Düşmeyin.

Yanıtla Beğenme (15)
Bjkbjk
09.05.2026 - 19:21

@Bjkbjk Kendi yorumuma yorum yaziyorum. Buraya dislike atanların hepsi satılmıştır. Yazdığım şey benim fikrim değil gerçektir. Açıp kontrol edebilirsiniz. Gerçekleri beğenmemek, yalanlara inanmak istediklerinden değil, başkalarını kandırmak istedikleri içindir. İçinde yaşadığımız internet çağında kimse bu kadar cahil olamaz. Maksatları kulübü daha de karıştırıp zaten yakın olduğumuz iflasla götürmektir. Birileri bunları besliyor. Bunlar taraftar falan değil. Düşmeyin.

Beğenme (1)
Güneyli
09.05.2026 - 17:57

Lütfen bir daha beşiktaşın hiç bir departmanında görev almasın!

Yanıtla Beğenme (2)
Renksiz
09.05.2026 - 17:56

Doğruya doğru

Yanıtla Beğenme (2)
İlhan hoca
09.05.2026 - 17:55

Doğru söze ne hacet Yabancı hoca zaman kaybı zaman kaybedecek bir dakikamız yok. Sergen hocayla yollar ayrıldı açıklamasından hemen akabinde İlhan palut ile 1+1 yıllık sözleşme imzalanmalı zaten oynattığı oyun karakteri görünce devre arasına kalmadan 3 senelik kontrat yaparız bu kadar net ama gelgelelim adalı diye çok büyük bir sorun var futboldan futbolcudan liderlikten ön görüden bir haber bununla nasıl olacak hiçbir fikrim yok

Yanıtla Beğenme (3)
O.GLASNER
09.05.2026 - 17:55

Sergen İSTİFAAAA

Yanıtla Beğenme (3)
Selim
09.05.2026 - 17:54

Bu akşam sonuç ne olursa olsun sergen yalçın istifa etmelidir. Beşiktaş tarihinin en pahalı transferleri yapılıp ligde trabzonsporun altında bitirmek kupada da konyaya elenmek skandaldır. Beşiktaşın en değerli oyuncularını medya önüne atarak Beşiktaştan göndermeye kalkmak başlı başına varlığını borçlu olduğu camiaya ihanettir. SERGEN SERKAN SERDAL İSTİFAAA!!!

Yanıtla Beğenme (4)