Beşiktaş'ın Konyaspor maçında sahaya çıkacağı ilk 11 açıklandı!
Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası yarı final maçında bu akşam Konyaspor'u konuk edecek.
Saat 20.30'da başlayacak mücadeleyi Adnan Deniz Kayatepe yönetecek.
Maçın Var hakemi ise Cihan Aydın olacak.
Müsabaka Atv ekranlarından canlı olarak yayınlanacak.
Beşiktaş'ın ilk 11'i: Ersin, Murillo, Agbadou, Emirhan, Rıdvan, Ndidi, Asllani, Orkun, Olaitan, El Bilal, Oh.
Beşiktaş'ın yedekleri: Vasquez, Salih Uçan, Cengiz Ünder, Uduokhai, Cerny, Taylan, Jota Silva, Djalo, Devrim Şahin, Mustafa Erhan Hekimoğlu.
Konyaspor'un ilk 11'i: Bahadır, Uğurcan, Nagalo, Adil, Berkan, Melih, Jevtovic, Deniz, Bardhi, Gonçalves, Muleka.
Konyaspor'un yedekleri: Deniz, Yasir, Bazoer, Jin-Ho, Baniya, Yhan, Arif, Svendsen, Morten, Olaigbe.
duhuliye.com
YORUMLAR (68)
Djalo yerine Emirhanı tercih edene teknik direktör demem
İyi ilk 11 seçimi, burada eleştirenlere ve elenmemizi isteyenlere hocam güzel bir oyun ve galibiyetle cevap verecek, bekleyin siz.
Sol kanat oyuncusu devrim şahin oynasın artık yeter ya orjinal sol kanat ve de çok genç öz kaynak
Serden denen futbol cahili Yetenek dama ı Aslani ve Emirhan ı oynatıyor. Konya 5 at da şu hoca bozuntusundan kurtar bizi. Fanatik bjk lı olarak Sergen yüzüne futboldan soğudum
Jota her maç etkili her maç iş yapıyor la bir kere de sağda oynat şu adamı be! Tamam as oyuncusu olamaz normalde ama bu sezon için cengizden cernyden ne eksiği var!
Şizofren bu Sergen yeminle şizofren aq , bu kdr takıntılı adam görmedim şimdide cernye taktı , taraftar kimi severse ona sokuyor comagi , orkunuda kusturur bu buraya yazmış olayım şimdiden inşallah bugün eleniriz , iyiligimize olur seneyeyi kurtaririz bu adamla olmaz bu işler TD dediğin adil olur herkesten faydalanır , bu sevdiği adamları tutuyor diğerleri nanay , sergenden bize yol olmaz
Çok bilmişler ili tane 6 oynamazmış gs salak ya lemina torreira ile oynamadığın da dökülüyorlar ergenler sizi
Maç öncesi öngörüm şudur ki, maçın kazanılması Orkun a, kaybedilmesi Sergen Yalçın a yazar.
Olaitan sag kanat mi oynayacak simdi? Cerny-Jota varken... Hadi bakalim.
elimizde en çok sağ kanat oyuncusu varama sahada sağ kanat yok
Adam kiralıkları oynatıyor ama djalo jota ve çerny i oynatmıyor. Allah muhafaza iyi oynamalarından korkuyor öyle olursa kendi adamlarını alamaz bunları da taraftar korkusundan gönderemez. Hoca efendi kafasında Allah bilir ne planlar kuruyor.
hocamız sağ gösterip sol vurmayı düşünüyor olabilir, ama ne sağ var ne sol var, tarihimizde ilk defa hiç kanatsız oynuyoruz, at yarışı gibi bodoslama ileri düz koşturmayı planlıyor herhalde
Gene kanat yok ortaya Aslani çöpünü koymuş yap iste bi jota cherni oh uclusu oiltani ortaya koy aslaniyi oynatma arkadas ya
Ersine tapıyor Sergen. Cengizi de kendine ilah yapmış.
Isınma yaparken üzerlerinde siyah forma var. Bu beynini sevdiklerim Siyah formanın ugursuzlugunu bir türlü anlamıyorlar. Sittin sene anlamayacaklar. Beyaz forma ile çıkmamız konusunda uyanacak ve uyaracak biri çıkmazsa Kupaya veda etmemiz büyük ihtimal...
adam bak tam Beşiktaş düşmani Ersin ridwan ne alaka konya basarlar son maçın olur beceriksiz Sergen
hoca şu anda filadefiya yarışlarına konsantre, kupa maçıyla meşgul etmeyin hocamızı
Isınma yaparken üzerlerinde siyah forma var. Bu beynini sevdiklerim Siyah formanın ugursuzlugunu bir türlü anlamıyorlar. Sittin sene anlamayacaklar. Beyaz forma ile çıkmamız konusunda uyanacak ve uyaracak biri çıkmazsa Kupaya veda etmemiz büyük ihtimal...
Takımda üç tane orjini sağ kanat olan futbolcu var(cengizi saymiyorum!) Beyefendi sağ kanatsız çıkıyor maça.! Sonra eleştirince niye eleştiriyorsunuz oluyor!! Napalim???
Olması gereken kadro budur ... Olaitan orta sahada oynadığında çok daha iyi kanatlarda oynar ... Özellikle sağ kanadımız kötüyken orada değerlendirilebilir ve bence daha da faydalı olur ... Ayrıca orta dahada asllani varken asllani banko oynar... Şu anda eldeki en iyi ilk 11 bu şekilde bence de ...
Barcelona ilemi oynuyorsun iki 6 numara ndidi aslanı nedir kanatta cherny olmalıydı beşiktaş burası iki altı numara oynamaz şenol da atiba necip oynatırdı sinir ederdi şimdide sergen
Sag kanat yok, sol kanat yok, kaleci yok, 2 tane regista var. Mevcut kadro icinden bile dogrusunu bulamamis.
Adamdan sol kanatta orijinal mevkisi kanat olan bir oyuncu kullanmasını istedik. Adam sağ kanadı da kesti. Şaka gibi ya. Bile bile lades olmak denir buna. Bu akşam BJK nin kazanabilmesi için bir mucize olması lazım. Yazıklar olsun Sergen efendiye..
Haydi Kartal şans bizimle olsun. Başarılar Kartalım
Saha dizilişinden bağımsız olarak, takım 4 defans, 4 merkez orta saha, 2 santrafor ile maça çıkıyor. Yani kanatsız.
Eldekilerden en iyiler bunlar. Cerny diyenler izlemiyor heralde rakip on metre geriden gelip alıyor topu rasitca yı tercih ederim belki Emirhan yerine djalo olabilirdi çünkü dalıp gidiyor Emirhan
Sağ ön açıksız çıkıyor maça bu beygirci. Cherny ve Cengiz olmasına rağmen. Kendi sahamızda oynamamiza teğmen. Sizi temin ederim bunun td lükle alakası yok. Koskoca Beşiktaş ın kadrosunu kimler yönetiyor!
Kanatsız çok zor. İnşallah kazanırız inşllah kupayıda alırız. Sergen neden Jota ve Çerny ile başlamıyirsun allah aşkına baskın oynamalıyîz. Tek bir oyun vardı muhteşem göztepe karşısında. O maçtada Jotayı çįkardın. Bu ego ve inadînı bırak Beşiktaşa zarar veriyor taraftarlarıda bõlüyorsun kendine küfüt etiriyorsun. Birileri Beşiktaş diyir birileri de sergen diyor. Hoşuna mı gidiyor taraftarları bõlmek ?
Olaitan Sag kanat… El Bilal Toure sol kanat…Orkun merkezde
Jota kanat olarak olabilirdi aslaninin yerine
Bu Sergen hoca Caner kazmasini begenmiyordu , Caner bu ridvandan on kat daha iyiydi , bu nasıl topçu olmuş anlatmıyorum
Cerny madem yedek antep macinda neden oynamadi
Gelde Yusuf sarıyı arama yerli transfer şart Beşiktaş'ın kadrosu kötü bir kadro değil N'didi yerine Salih Özcan olsa yine de güveniyoruz size çocuklar başarılar diliyoruz
@B²🦅 ndidi yerine salih ucan mi yusuf sarimi de get len isine
Djalo nun oynamasi icin ne yapmasi gerekiyor forma adaletin yok sergen
@Çağlar sana soracakti. Daha kim sol toper kim sag stoper haberin yok.
Rashica, Cengiz ve Vaclav Cerny mesajı buradan ben aldım.... Kısaca yeni sezonda yoksunuz.... DOĞRU karar. Vaclav Cerny seni çok istemiştim ama fiyasko oldun belki de özel sebeplerden....
Mustafa'nın ismini yedekte görmek bile moralimi bozuyor. Ersin emirhan ve ridvani ilk 11 de görmek istemiyorum artik
Ndidi her an sıkıntı yaratabilir penaltı kırmızı kart kazasız belasız Konya maçı olsun