Ali Aydın, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.
Beşiktaş'ta Türkiye Kupası'nda Konyaspor'a 10 yenilerek elenmek tatları kaçırdı.
Tribünlerden Sergen Yalçın'a yönelik istifa sesleri yükseldi.
Bugün oynanacak Trabzonspor maçı Sergen Yalçın ve ekibi için çok kritik hale geldi.
Ali Aydın, Beşiktaş'a dair görüşlerini paylaştı.
İşte Ali Aydın'ın görüşleri:
BEŞİKTAŞ DÜNYA KUPASI ÖNCESİ 4-5 İSMİ AÇIKLAMALI
Ali Aydın: ‘’Beşiktaş’ın transferlere yarından itibaren başlaması lazım. Hiç zaman kaybetmemesi lazım Beşiktaş’ın.
Beşiktaş’ın ön görüşme yaptığı futbolcular var bu görüşmeleri somutlaştırması lazım. Beşiktaş, Dünya Kupası’nın bitmesini bekleyecek ama bu kumarı oynayamaz. Dünya kupası öncesi takıma 4-5 transfer yapılmalı ki ön eleme maçlarına Beşiktaş’ın güçlü bir şekilde çıkması lazım o yüzden transferlere hız verilmesi lazım.''
ORKUN KÖKÇÜ VE FUTBOLCULAR SERGEN YALÇIN'IN YANINA GİTMİŞ
Ali Aydın: ‘’Konyaspor maçında yaşananlardan sonra başta Orkun Kökçü olmak üzere bazı futbolcular ertesi gün Sergen Hoca’nın yanına gitmişler; “ Hocam hiç bir yere gitme, biz bu maçı senin için kazanacağız ve iyi bir oyun oynayacağız” gibi konuşmalar yapmışlar.
Bu kalan maçların kazanılıp kazanılmaması önemli değil ki önemli olan gelecek sezon planlamasının nasıl yapılacağıdır.''
duhuliye.com
YORUMLAR (26)
fotoraftaki 3 yanlışı bul, Beşiktaş'ı geri kazan
Haber sallama dedikodu, futbolcular Sergen'den tiksiniyor. Forma adaletsizliği, adamcılık ve kamplaşma içeriyi bozdu, Sergen'i yalayan topçular tabii ki var. Yalakalık sadece yönetim, basın ve taraftar seviyesinde değil.
Maça gidecek arkadaşlar!!! Akşam ki maçın hiçbir önemi yok.. Protesto hakkınızı kullanın ki şu resimdeki üçlüden bir an evvel kurtulalım yoksa Beşiktaşımızın önümüzdeki sezonu da heba olmasın!!!
@Protesto Hakkı zerre akıl zerre hala medya maynunlarının ekmeğine yağ sürün anlamıyormusunuz bu adamlar beşiktaşın kötü durumundan besleniyor
Anlaşılan maçı Trabzon vermiş bile. Karşılığı ne peki?Muçi'nin bonservisi,ganyancıyı sevimli göstermek. Sakın bu yalana dolana kanmayın renktaşlarım.
Bu akşam yapacağınız istifa çağrısı ile hem geleceği hemde Beşiktaşı kurtaracak tarihe geçeceksiniz... Haydi kara kartallar
Bir sezonun daha boşa gitmemesi için lütfen bu akşam protesto hakkınızı kullanın sevgili beşiktaşlılar
Bu akşam maça gidecek arkadaşlardan,renktaşlarımdan ricamdır;lütfen protesto hakkınızı kullanın.
Aynen. Beşiktaş'ın kaybedecek tek bir saniyesi dahi yok. Dolayısıyla Sergen denen megolomanyak soytarının derhal gönderilmesi lazım. Derhal!
Bu takıma kanat ve bek lazım rakipler ortayı kapatıp kanatlara itiyor kanatlar çalışmadığı için iş bitiyor bunu görmeyen yorum dahi yapmasın
Kim giderse gitsin başarısızlar orda duramaz durmamalı da. Taraftarların %70 i sergeni istemiyor. Niye zorluyorsunuz ??? Taraftarlarín istemediği kişiyi biye küstürüyorsunuz kendinize küfür etiriyorsunuz. Beșiktaşın zararına olacakları neden destekliyorsunuz ? Aynı desteği Valerian ismaile Ole ye neden vermediniz. Adalį kendi söyledi avrupa bize önemli değil sergende șimdi avrupaya gitmemek için elinden geleni yapıyor başaramadı destek vermeyin başarısızlara. Burası BEȘİKTAŞ egoist sergenspor değil.
Artık yensen ne yazar yenmesen ne yazar bizi bu senede rezil ettiniz bu grup kaldığı sürece gene aynı şey olur....!!!!
Fotoğrafa bakınca kolpaçinonun yeni filmi çıkıyor sandım.
ilk on eleme macina forvette mustafa kalede ersin sol bek ridvan orta saha salih sag kanat rasitsa falan cikariz ve eleniriz
Ganyancı sergenin bir an evvel kovulması lazım.
ali aydin sen bu dedigine inaniyormusun bu yonetimin 4 5 isim aciklayacagina hemde dunya kupasindan once baskan denilen adam kendi agziyla soyledi eylulden once bir sey beklemeyin diye
Son iki maçta 20 gol atsan ne olur? Zaten bu son iddiasız maçlar artık lig maçı değil, bahis şirketlerinin maçları. Herkes biliyor bunu.
dunya kupasindan once 4 5 isimmi aciklansin komedi bu yonetim eylulde yapar transferleri 3 4 çöp gelir o kadar bu mevcut kadroyla cikacagiz ilk on eleme macina ve elenecegiz ligdede ilk 6 haftada kopariz zaten ondan sonra olagan ustu kongre olur olan yine besiktasin koca 1 yilina olur
İnsanları aptal yerine koymayın, taraftarla alay etmeyin, sergen güzellemesi yapmayın, ulan trabzonu on kere yensen ne olur, rezil olup gitmişiz, elde hiçbir şey kalmamış enkazdan başka, Beşiktaşı bu duruma düşürenlerin allah belasını versin
ORKUN kendisi kalacakmıymış.. Beşiktaş,a yakışmayan ikinci lig hocası ve topcuları..
GİDECEKSİNİZ HEM DE BU AKSAM 3S İSTİFA!
Gitmek için neyi bekliyorsunuz hala? Kalan iki maçın hiçbir önemi yok. Şimdiden gidin ki yeni gelecek T.D. yeni sezon öncesi takımı tanısın ona göre takım kurmak için zamanı olsun. Kaybedecek vakit yok, bir an önce gidin kardeşim!!! Bu akşam Trabzona yeniliriz de şu fotodakiler yarından tezi yok giderler umarım...
Hikaye güzel ama klasik yine yenildiler bence sözünü sene başından beri tutmayan 21 oyuncu sergen ve başkanda gitmeli YÖNETIM ISTIFAAA