09.05.2026 - 17:09

Takip Et:

''Beşiktaş'ın kaybedecek hiç zamanı yok!''

Ali Aydın, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.

Beşiktaş'ta Türkiye Kupası'nda Konyaspor'a 10 yenilerek elenmek tatları kaçırdı.

Tribünlerden Sergen Yalçın'a yönelik istifa sesleri yükseldi.

Bugün oynanacak Trabzonspor maçı Sergen Yalçın ve ekibi için çok kritik hale geldi.

Ali Aydın, Beşiktaş'a dair görüşlerini paylaştı.

İşte Ali Aydın'ın görüşleri:

BEŞİKTAŞ DÜNYA KUPASI ÖNCESİ 4-5 İSMİ AÇIKLAMALI

Ali Aydın: ‘’Beşiktaş’ın transferlere yarından itibaren başlaması lazım. Hiç zaman kaybetmemesi lazım Beşiktaş’ın.

Beşiktaş’ın ön görüşme yaptığı futbolcular var bu görüşmeleri somutlaştırması lazım. Beşiktaş, Dünya Kupası’nın bitmesini bekleyecek ama bu kumarı oynayamaz. Dünya kupası öncesi takıma 4-5 transfer yapılmalı ki ön eleme maçlarına Beşiktaş’ın güçlü bir şekilde çıkması lazım o yüzden transferlere hız verilmesi lazım.''

ORKUN KÖKÇÜ VE FUTBOLCULAR SERGEN YALÇIN'IN YANINA GİTMİŞ

Ali Aydın: ‘’Konyaspor maçında yaşananlardan sonra başta Orkun Kökçü olmak üzere bazı futbolcular ertesi gün Sergen Hoca’nın yanına gitmişler; “ Hocam hiç bir yere gitme, biz bu maçı senin için kazanacağız ve iyi bir oyun oynayacağız” gibi konuşmalar yapmışlar.

Bu kalan maçların kazanılıp kazanılmaması önemli değil ki önemli olan gelecek sezon planlamasının nasıl yapılacağıdır.''

duhuliye.com

YORUMLAR (26)

Ali
09.05.2026 - 22:11

Hikaye güzel ama klasik yine yenildiler bence sözünü sene başından beri tutmayan 21 oyuncu sergen ve başkanda gitmeli YÖNETIM ISTIFAAA

Yanıtla Beğenme (0)
bilmece
09.05.2026 - 18:38

fotoraftaki 3 yanlışı bul, Beşiktaş'ı geri kazan

Yanıtla Beğenme (0)
hoca dokunuşu
09.05.2026 - 18:37

Haber sallama dedikodu, futbolcular Sergen'den tiksiniyor. Forma adaletsizliği, adamcılık ve kamplaşma içeriyi bozdu, Sergen'i yalayan topçular tabii ki var. Yalakalık sadece yönetim, basın ve taraftar seviyesinde değil.

Yanıtla Beğenme (1)
Pala
09.05.2026 - 18:09

Sana

Yanıtla Beğenme (0)
Protesto Hakkı
09.05.2026 - 17:56

Maça gidecek arkadaşlar!!! Akşam ki maçın hiçbir önemi yok.. Protesto hakkınızı kullanın ki şu resimdeki üçlüden bir an evvel kurtulalım yoksa Beşiktaşımızın önümüzdeki sezonu da heba olmasın!!!

Yanıtla Beğenme (3)
Kubilay
09.05.2026 - 18:36

@Protesto Hakkı zerre akıl zerre hala medya maynunlarının ekmeğine yağ sürün anlamıyormusunuz bu adamlar beşiktaşın kötü durumundan besleniyor

Beğenme (5)
Sergen İstifa
09.05.2026 - 17:53

Anlaşılan maçı Trabzon vermiş bile. Karşılığı ne peki?Muçi'nin bonservisi,ganyancıyı sevimli göstermek. Sakın bu yalana dolana kanmayın renktaşlarım.

Yanıtla Beğenme (4)
Tarih Yazacağız
09.05.2026 - 17:46

Sergen artık BİZDE YOK.... !!!!

Yanıtla Beğenme (3)
Sergen Yok
09.05.2026 - 17:45

Bu akşam yapacağınız istifa çağrısı ile hem geleceği hemde Beşiktaşı kurtaracak tarihe geçeceksiniz... Haydi kara kartallar

Yanıtla Beğenme (3)
Sergen İstifa
09.05.2026 - 17:44

Bir sezonun daha boşa gitmemesi için lütfen bu akşam protesto hakkınızı kullanın sevgili beşiktaşlılar

Yanıtla Beğenme (2)
Tarih Yazacak
09.05.2026 - 17:43

Bu akşam maça gidecek arkadaşlardan,renktaşlarımdan ricamdır;lütfen protesto hakkınızı kullanın.

Yanıtla Beğenme (2)
Köyün delisi
09.05.2026 - 17:40

Aynen. Beşiktaş'ın kaybedecek tek bir saniyesi dahi yok. Dolayısıyla Sergen denen megolomanyak soytarının derhal gönderilmesi lazım. Derhal!

Yanıtla Beğenme (1)
Amokachi
09.05.2026 - 17:35

Bu takıma kanat ve bek lazım rakipler ortayı kapatıp kanatlara itiyor kanatlar çalışmadığı için iş bitiyor bunu görmeyen yorum dahi yapmasın

Yanıtla Beğenme (8)
Sıkıntı var
09.05.2026 - 17:35

Bu üçlü den kurtulmamız LAZIM

Yanıtla Beğenme (1)
Bjk03
09.05.2026 - 17:31

Kim giderse gitsin başarısızlar orda duramaz durmamalı da. Taraftarların %70 i sergeni istemiyor. Niye zorluyorsunuz ??? Taraftarlarín istemediği kişiyi biye küstürüyorsunuz kendinize küfür etiriyorsunuz. Beșiktaşın zararına olacakları neden destekliyorsunuz ? Aynı desteği Valerian ismaile Ole ye neden vermediniz. Adalį kendi söyledi avrupa bize önemli değil sergende șimdi avrupaya gitmemek için elinden geleni yapıyor başaramadı destek vermeyin başarısızlara. Burası BEȘİKTAŞ egoist sergenspor değil.

Yanıtla Beğenme (2)
Gum
09.05.2026 - 17:29

Artık yensen ne yazar yenmesen ne yazar bizi bu senede rezil ettiniz bu grup kaldığı sürece gene aynı şey olur....!!!!

Yanıtla Beğenme (1)
Selim
09.05.2026 - 17:25

Kolpaçino 5: Proje Beşiktaş

Yanıtla Beğenme (1)
Selim
09.05.2026 - 17:24

Fotoğrafa bakınca kolpaçinonun yeni filmi çıkıyor sandım.

Yanıtla Beğenme (1)
guney
09.05.2026 - 17:22

ilk on eleme macina forvette mustafa kalede ersin sol bek ridvan orta saha salih sag kanat rasitsa falan cikariz ve eleniriz

Yanıtla Beğenme (0)
Sergen istifa
09.05.2026 - 17:21

Ganyancı sergenin bir an evvel kovulması lazım.

Yanıtla Beğenme (2)
yonetim istifa
09.05.2026 - 17:21

ali aydin sen bu dedigine inaniyormusun bu yonetimin 4 5 isim aciklayacagina hemde dunya kupasindan once baskan denilen adam kendi agziyla soyledi eylulden once bir sey beklemeyin diye

Yanıtla Beğenme (0)
Barış
09.05.2026 - 17:20

Son iki maçta 20 gol atsan ne olur? Zaten bu son iddiasız maçlar artık lig maçı değil, bahis şirketlerinin maçları. Herkes biliyor bunu.

Yanıtla Beğenme (0)
olgun
09.05.2026 - 17:19

dunya kupasindan once 4 5 isimmi aciklansin komedi bu yonetim eylulde yapar transferleri 3 4 çöp gelir o kadar bu mevcut kadroyla cikacagiz ilk on eleme macina ve elenecegiz ligdede ilk 6 haftada kopariz zaten ondan sonra olagan ustu kongre olur olan yine besiktasin koca 1 yilina olur

Yanıtla Beğenme (0)
Yasa
09.05.2026 - 17:19

İnsanları aptal yerine koymayın, taraftarla alay etmeyin, sergen güzellemesi yapmayın, ulan trabzonu on kere yensen ne olur, rezil olup gitmişiz, elde hiçbir şey kalmamış enkazdan başka, Beşiktaşı bu duruma düşürenlerin allah belasını versin

Yanıtla Beğenme (1)
OGAN
09.05.2026 - 17:17

ORKUN kendisi kalacakmıymış.. Beşiktaş,a yakışmayan ikinci lig hocası ve topcuları..

Yanıtla Beğenme (3)
Sergen ileOlmaz
09.05.2026 - 17:15

GİDECEKSİNİZ HEM DE BU AKSAM 3S İSTİFA!

Yanıtla Beğenme (2)
Haydi Güle
09.05.2026 - 17:14

Gitmek için neyi bekliyorsunuz hala? Kalan iki maçın hiçbir önemi yok. Şimdiden gidin ki yeni gelecek T.D. yeni sezon öncesi takımı tanısın ona göre takım kurmak için zamanı olsun. Kaybedecek vakit yok, bir an önce gidin kardeşim!!! Bu akşam Trabzona yeniliriz de şu fotodakiler yarından tezi yok giderler umarım...

Yanıtla Beğenme (1)