09.05.2026 - 23:39

Takip Et:

Beşiktaş’ın sorunu: 3 S!

Serdal Adalı, Sergen Yalçın, Serkan Reçber üçlüsü ile devam edildiği sürece gelecek sezon da farklı olmayacak. En önemli fark; Beşiktaş’ın borcu 25’ten 30 milyar liraya çıkacak… Derseniz ki, memleketin durumu ne ki Beşiktaş düzgün yönetilsin. Haliyle susarım!

Aynı şeyleri yazmaktan ben yoruldum doğal olarak sizler de okumaktan sıkıldınız, sonuna kadar haklısınız. Ancak eldeki malzeme bundan ibaret; “ne vereyim abime?” deme olanağına sahip değilim. Beşiktaş kendi sahasında ve taraftarının önünde sezonun son maçını oynadı ve de rakibi Trabzonspor’a 2- 1 yenildi. Laf aramızda sakatlanan Andre Onana yerini, 19 yaşındaki deneyimsiz genç kaleci Ahmet Doğan Yıldırım’a bırakmasa, Beşiktaş söz konusu o golü de bulamazdı…

Yazacaklarım bir kez daha farklılık ihtiva etmeyecek. Beşiktaş’ın sorunu belirgin 3 S; Serdal Adalı, Sergen Yalçın, Serkan Reçber… Birisi başkan gitmesi için olağanüstü kongreye gereksinim var, diğeri teknik direktör başarısız olduğunu kabul ederek çekip gitme şansına sahip, diğerinin ne iş yaptığını bilemiyorum ancak görevine son verilmeden ‘o maaşı’ bırakıp gitmeyeceğinden eminim. Beşiktaş’ın başkanını da teknik direktörünü de uzunca süredir tribünler beliriyor. Tribünler birisinin adını haykırıyor o başkan oluyor, tribünler bağırıyor çağırıyor istedikleri isim teknik direktör olarak takımın başına geçiyor. Beşiktaş’ta radikal değişimin yaşanması için tribün protestolarından ürkmeyen, çekinmeyen prensip sahibi, idealist bir başkan gerekli öncelikle. Kararlı, cesur, işini bilen ve Beşiktaş’ın parasını hovardaca dağıtmayan bir başkan gelmediği sürece aynı terane devam edecek ne yazık ki…

Yakın gelecekte Beşiktaş’ta bir yeni ‘transfer sarmalı’ daha başlayacak sanki kulübün 25 milyar lira borcu yokmuşçasına. Birileri servetine servet katacak birileri de ‘yancılıkla’ yabana atılmayacak paralar kazanacak ve istenen başarı yine gelmeyecek. Başkan ve ekibi, başarıya transfer edecekleri oyuncularla ulaşacakları algısını özenle yapacak elbette. Başarının gelmesi için önce birlik ve beraberlik ardından da inanmak gerekli, sakın unutmayın e mi!

Teknik direktör Sergen Yalçın için çok şey yazmaya gerek yok. Karşılaşma sonrası yaptığı açıklama aynen şöyle; "Oyuncuları maça konsantre etmeye çalıştık ama önemsiz bir maçtı, kolay değil. Oluyor böyle maçlar futbolda. Artık iç sahadaki maçı böyle noktalıyoruz. Kazanmak isterdik, üzgünüz ama olabiliyor böyle sonuçlar."  Sanki adam Beşiktaş’ın teknik patronu değil televizyon yorumcusu. Bu söylemin sahibinin Beşiktaş’ı başarıya taşıma olanağı var mı?

Gelelim yedek kulübesinde Sergen Yalçın’ın yanında oturan şahsiyete. Serdal Adalı Bey, başka kimseyi mi bulamadınız yoksa ricayla mı getirdiniz Serkan Reçber adındaki arkadaşı. Beşiktaş’ta bu görevi üstlenecek geçmişi başarılarla dolu o kadar çok isimler varken. Ama siz en başında ipleri Sergen Yalçın’ın eline vermişsiniz bir kere. Sergen Yalçın, kendisine ağabeylik yapacak hiç kimseyi istemez yakınında, bilirim nedenini de!

Ezcümle: Serdal Adalı, Sergen Yalçın, Serkan Reçber üçlüsü ile devam edildiği sürece gelecek sezon da farklı olmayacak. En önemli fark; Beşiktaş’ın borcu 25’ten 30 milyar liraya çıkacak…

Derseniz ki, memleketin durumu ne ki Beşiktaş düzgün yönetilsin. Haliyle susarım!  

Asena Özkan/T24

 

YORUMLAR (90)

Salih
10.05.2026 - 14:01

Evet başlıktada dediği gibi sorun 3S ama yazar Boşunun dediği isimler değil sağ kanat sol kanat sol bek eksikler bunlar takımda bize arzu istek hırs ve özgüven

Yanıtla Beğenme (3)
Barış
10.05.2026 - 14:00

Başlığa baktım, kimin yazdığını hemen anladım, okumaya bile gerek duymadım. Bana kalırsa Sn Başkan hemen seçime gitmeli, seçilirse eğer kimse bir şey diyemez, ama şu ortamda bu şekilde bu iş gitmez.

Yanıtla Beğenme (0)
Hasan K.
10.05.2026 - 11:52

DEFOL GİT SERGEN, YOKSA DEF EDİLECEKSİN. Seyircinin sırtını döndüğü bir teknik adamın sabır tavsiye edip dalga geçmesi bardağı daha da taşırmıştır. Terbiyesizlik had safhaya çıkmıştır. artık DEFOL demek yetersiz kalmıştır. DEFEDİN GİTSİN devrine geçilmiştir. Anlaşılan o ki KOVULMAK İSTİYOR. Paracıklarım. Yarabbim sen bilirsin. Ne günlere kaldık. Sen küçük takım çalıştırmaktan iyice küçülmüşsün Sergen. Sana Büyük diyenler utansın.

Yanıtla Beğenme (0)
Yönetim istifa
10.05.2026 - 09:33

@Neco1903 benin derdim yok senin var herhalde. Basarisizsan gidersin bu iş hayatındada böyledir. Sabır sabır diyerek senin gibi tipler bu kulübü bu hale getirdi. Sabretmeyeceğiz hepsi defolup gidecek BJK nin sahibi taraftarıdır..

Yanıtla Beğenme (2)
Neco1903
10.05.2026 - 10:05

@Yönetim istifa bu kafayla gidersen bu yazıları daha çok yazarsın akıllanmayacaksınız malesef cünkü cahilsiniz..

Beğenme (0)
Adler
10.05.2026 - 09:27

Şu kadınkadar Bjk dşmanı görmedim. Yensekte yenilsekte hep negatif eleştiri. Yazık şurda yayınlıyorsunuz yayınları. Duhuliye yi siliyorum Gözünüze sokun artık bu yazıları

Yanıtla Beğenme (2)
Erol polat
10.05.2026 - 10:28

@Adler beynin çalışmadığı ordada kadın değil adam ve gerçekten doğru lari söylüyor ve gerçekten niye insan lar kokuyor sergen le bu işler olmaz serdar adalı hiç olmaz diğeri rehber piyon gibi orda

Beğenme (1)
Beleştepeli
10.05.2026 - 08:22

Beşiktaş ın en büyük düşmanı sensin Asena

Yanıtla Beğenme (2)
İlyas tetik
10.05.2026 - 08:13

Ya asena artık düş bu camianın yakasindan. Git tuttuğun kulübün meselelerine kafa yor. Trolluk yapmayı bırak artık. Bi ara cenk tosun takintin vardi, sonra mert gunok, sonra sergen yalçın vs.... Bi psikoloğa git görün artık asena bey

Yanıtla Beğenme (1)
börekçi
10.05.2026 - 07:50

sevim koş Beşiktaş yenilmiş

Yanıtla Beğenme (0)
gökhan
10.05.2026 - 07:50

Geri zekalı herif sen git taraftarı olduğun takım FB'yi eleştir biz Beşiktaş olarak zaten sezon başından beridir iyi değiliz.. Senin taraftarı olduğun takım kendi elleriy şampiyonluğu GS'ye nasıl verdi onun açıklamasını ya da eleştirisini yap...

Yanıtla Beğenme (0)
ünsüzbirdüşünür
10.05.2026 - 07:44

şu dansöze yazı yazdırmayın

Yanıtla Beğenme (0)
Serkan
10.05.2026 - 07:21

Bak gördünüz mü en son dediğime geldi kendi ağzıyla. Burası Beşiktaş ve bı spor klubu senin gibi besleme siyasetçilerin at kosturacagi yer değil. Ben kaç zamandır yazıyorum bu Asenea mıdır nedir siyasi probaktifci ya. Masken düştü burada siyasete yer yok. Tamam mı Beşiktaş senin değil zaten sana o kalemi verimi de Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın

Yanıtla Beğenme (0)
kartal
10.05.2026 - 06:55

Gelmiş geçmiş en kötü yönetim ve teknik heyet tartışmasız budur, başarı yok, borç katlanıyor ve mülk satıyor

Yanıtla Beğenme (3)
Asid
10.05.2026 - 06:40

İyi günümüzde tek yorumu olmayan, kötü günümüzden nemalanıp çar çar yorum yapan adam bu adam. Kaile bile almam.

Yanıtla Beğenme (0)
Arda
10.05.2026 - 06:18

Başlıktan yazıyı kimin yazdığı anlaşılıyor...

Yanıtla Beğenme (2)
Mesut
10.05.2026 - 05:46

Yeni başkan yeni hoca diyerek yıllarca bir adım ilerleyemedik aziz yıldırım gibi başkan varsa gelsin yoksa boşa kğrek çeker dururuz harcarlar bizi

Yanıtla Beğenme (0)
The
10.05.2026 - 03:32

Bu sokuk anc yi istiyodur. Hayirli bi yazisi yok

Yanıtla Beğenme (5)
Trol sergen
10.05.2026 - 03:30

Sergen ve adalının trolleri neden stad etrafında yok. Neden bir tane bile videoya denk gelmiyoruz. Neden tüm stad istifa diyoruz Neden ben hiç bir bjk lı kardeşimde stadta sergeni savunan görmüyorum sadece sosyal medyada bu sabır diyenler ? 32 maçta 56 puan alan teknik direktöre 150 milyon yıllık verirsen trol ordusu kurar.

Yanıtla Beğenme (7)
olgun
10.05.2026 - 02:27

medyada adaliyi elestiren benim bildigim bir tek bulent uslu var hadi bilemedin bir kac kisi daha vardir digerleri tek laf etmiyorlar adaliya hasan arata demediklerini birakmadilar vallahi hasan arat derbi kazaniyordu avrupaya gittik iki kupa aldik lyonu yendik sportif acidan arat daha iyiydi bu yonetimden

Yanıtla Beğenme (4)
Jj
10.05.2026 - 02:43

@olgun bülent de yönetime ,adalı almadığından beri düşman..onun ki biras çıkar ilişkisi

Beğenme (3)
alka
10.05.2026 - 02:21

maalesef sen hayatımda kafası hiç çalışmayan insanlara en güzel örneksin. beşiktaş'a yazdığınız reçete yıllardır yazılan reçete. hala da anlayamadınız. beşiktaş borcunu temizleyecek, döndürülebilir mali bütçe oluşturacak, o zamana kadar genç, yetenekli ama ekonomik oyuncularla yaplanacak. bu 2- 3 yıl sürer. Serkan yerine dediğin beşiktaş efsanelerinin tek reçetesi transfer. onu babam da yapar. Sadece SErgen konusunda haklısın. Çünkü gençlerle çalışmak istemiyor. çalışmayı sevmiyor. futbolun sadce yetenekli oyuncularla oynanabileceğini sanıyor. çalışmanın önemini kavramış değil. sanırım o da egosundan.

Yanıtla Beğenme (1)
nalan
10.05.2026 - 01:50

Asena Hanım enfes yazmışın

Yanıtla Beğenme (9)
Köyün delisi
10.05.2026 - 16:35

@nalan / Hanım değil ibne.

Beğenme (0)
AKREP Nalan
10.05.2026 - 01:50

@Amt kadın değil senin gibi sap. İşte senin gibi satılık trolün kulübü getirdiği nokta.

Yanıtla Beğenme (0)
Amokachi
10.05.2026 - 01:45

2024 cenk gitmeden bu takım düzelmez 2025 necip gitmeden düzelmez 2026 sergen gitmeden düzelmez imza dansöz asena sahi sen ne ayaksın köçek asena Not sergen bencede gitmeli ama sergen gittiğinde herşey anında düzelmeyecek çüünkü beşiktaşın yapısal sorunları var camia bölünmüş herkes trübünlere oynuyor her olumsuzlukta kelle isteniyor böyle oluncada camianın bir ağırlığı kalmıyor tff si mhk sı hatta dötü moklu adil demirbağ bile ciddiye almıyor

Yanıtla Beğenme (0)
Ad- Soyad
10.05.2026 - 01:35

İşler böyle gidiyor ya, Asena zevkten dört köşe! Asena Senin S....... S.......! Al sana üç S!

Yanıtla Beğenme (1)
Nasya
10.05.2026 - 01:24

Sen gelde sen yönet o zaman kötü gün dostları, sizin gibiler yüzünden daha Galatasaray 4 değil 14 yıl daha şampiyon olur. Anca burada ahkam kesin.

Yanıtla Beğenme (8)
Eagle
10.05.2026 - 01:17

Serdal adalı gitsin de hırsızı uğursuzu dadansın kulübe değilmi. Çıkarı biten kuduruyo tabi

Yanıtla Beğenme (14)
Erol polat
10.05.2026 - 10:33

@Eagle en büyük hırsız serdar adalı 300 milyon harcamış nereye harcamış hiç sordun mu serdar adalı burda savunan gerçek bjk li değil bunu böyle bilin biz her zaman gerçek bjk liyiz serdar adalı 300 milyon euro yu nerede

Beğenme (0)
Kartal
10.05.2026 - 01:37

@Eagle bkz. Dikilitaş.

Beğenme (1)
beygir dili
10.05.2026 - 01:12

kulübü ahır yapanlar için 3S demek ''sssittirin gidin'' demek

Yanıtla Beğenme (2)
bjk
10.05.2026 - 01:08

su serkan graf‘in yerine gelen adam degil mi? en büyük başarısı mulekayi bulup getirmek degil mi?

Yanıtla Beğenme (3)
Serge 1903
10.05.2026 - 01:05

Asena ben seni bir türlü arayamadım, fakat inanılmaz çok belli ediyorsun paralı asker olduğunu!!! Anladın sen onu

Yanıtla Beğenme (10)
SözünÖZÜ
10.05.2026 - 01:03

Kapat çeneni provokatör…

Yanıtla Beğenme (13)
Kartal
10.05.2026 - 01:00

Sende boş konuşmak için konuşuyorsun. O zaman gidip sen başkan ol ne yapacaksın görelim.

Yanıtla Beğenme (8)
Sergenella iti
10.05.2026 - 00:58

Alkışlar 👏🏻👏🏻 imzamı atarım . Bakma sen Sergen’in paralı çakallarına . Üç kuruş fazla ver seni de yalarlar

Yanıtla Beğenme (4)
Kullanıcı Adı
10.05.2026 - 00:57

Sayın Özkan; sizden çok çok çok rica ediyorum. Bundan bir sonraki yazınızda bir tane başkan ismi, bir tane sportif direktör ismi ve bir tane teknik direktör ismi önerisi yazar mısınız? Bu yazınızın sonunda nacizane verdiğiniz isimlere ne kadar bir süre görevde kalmaları gerektiğini de yazarsanız çok mutlu olacağım/z... Dilerim önerdiğiniz üçlü aynen göreve gelir ve biz de sizin yazılarınızı takıp etmeye devam ederiz...

Yanıtla Beğenme (0)
AKREP Nalan
10.05.2026 - 00:56

Bu müptezele bir galibiyetin maddi değerinin 200.000 avro yazı ile iki yüz bin euro olduğunu hatırlatsın aptala

Yanıtla Beğenme (1)
AKREP Nalan
10.05.2026 - 00:56

Bu müptezele bir galibiyetin maddi değerinin 200.000 avro yazı ile iki yüz bin euro olduğunu hatırlatsın aptala

Yanıtla Beğenme (1)
Ozgurozk
10.05.2026 - 00:55

Ne olsun mesela? Ne istiyorsun? Ne bekliyorsun? Hangi kadro ile yarisacaksin? Hangi yapilanma ile sampiyon olacaksin? Hersene sil bastan yapilan maliyetli kadrolar sampiyon olsaydi eger fener yillardir sampiyonlugu kimseye birakmazdi. Ama 14 senedir 1 sampiyonlugu bile yok. Sampiyon kadrolar her zaman her transfer donemi uzerine koyarak hazirlanir. Bir kac yilin meyvesidir sampiyonluk. 1 yilda kurulan takimin basarisi degildir. Kendine bir hoca yani bir proje secersin ve 3-4 yilda karsina bir takim koyar. Ama sen her yil o projeyi sil bastan yaparsan hem paran hem yillarin kaubolur.Sende tam olarak bunu istiyorsun.Besiktas yerle bir olsun istiyorsun.elestirmekten baska ne bilirsin ?

Yanıtla Beğenme (5)
FootballPoet
10.05.2026 - 00:55

Neymiş onama çıkmasaydı Beşiktaş o golünde bulamayacak İş ona bakarsan Trabzon da o golü bulamayacaksın belki o ana olsa Beşiktaş kazanacaktır hemen olumsuzluk bence teknik ekibi değiştirmek için erken hemen oldu bittiyse getirip yeni hocamı gelecek bir dahaki sezon oda şampiyon olamadı onuda kovalım bir sonraki sezon başkasını we ne olacak böyle şampiyon eden hoca bulana kadar teknik direktör mü değiştireceğiz hiç mi istikrarlı yakalamak için uğraşıyoruz bence bu kadroyu ve teknik ekiple devam

Yanıtla Beğenme (3)
Eagle
10.05.2026 - 00:54

3 s asena senin s s

Yanıtla Beğenme (4)
Nuri Şahin bili
10.05.2026 - 00:54

Derdi bjk değil zehirli ideolojisi olan bir tip fazla kaale almayın

Yanıtla Beğenme (3)
AKREP Nalan
10.05.2026 - 00:44

@Jj lan değişik adamların başkanları kulübe harcadıklarını hibe ediyor seninkiler para çalıyor. Aç bak ali koç ne kadar hibe etmiş. Osimhen ı kim alıp hibe etmiş sende var mı böyle adam. Utanmadan bide konuşuyon paralı trol

Yanıtla Beğenme (3)
Adler
10.05.2026 - 00:42

Geçen yil liderle aramizda 33 puan fark vardi, şimdi 18, neredeyse yari yariya.

Yanıtla Beğenme (5)
Adsoyad
10.05.2026 - 02:28

@Adler ole ye neden kızdıniz o zaman o da önümüzdeki sene puan farkını axaltacagiz demişti

Beğenme (0)
Beşiktaşlı biri
10.05.2026 - 00:41

Yorumu okumadan, yorumcu kimmiş diye baktım. (!) Beşiktaşla ilgili hep güzel yorumları olan biriymiş. (!)

Yanıtla Beğenme (2)
AKREP Nalan
10.05.2026 - 00:41

Güzel bir yazı. NOKTAAAA

Yanıtla Beğenme (5)
AKREP Nalan
10.05.2026 - 00:41

Güzel bir yazı. NOKTAAAA

Yanıtla Beğenme (4)
Keş
10.05.2026 - 00:39

Adamsan yiyorsa istifa etme beygircibaşı bazı arkadaşlar kızacak belki ama sergenin asla gitmesini istemiyorum sergen gider de bu beygircibaşı kalırsa vasat bir hoca bile gelirse takımın başına sergenden sonra dünyanın en iyi hocası muamelesi görür atçıbaşı da kredisini uzatır buda Beşiktaşın batışı geri dönülmez bir yola girişi olur bu iki atçı iyice rezil olsunlar herkes gerçek yüzlerini görsünki birdaha Beşiktaş ile ikisinin ismi yan yana gelmesin biri gider öbürü kalırsa yine başımız belada demektir ikisi birden defolsun gitsin

Yanıtla Beğenme (6)
Neco1903
10.05.2026 - 03:55

@Keş ne oldu kardeş bende 25 senelik kongre üyesi 35 senedir türbündeyim.. harcanacak adammı kalmadı ??? Eminim o 30bin kişi içinde sergeni alkışlayanlardan biri sendin imza töreninde.... ne çabuk siliyosun???? Nedir derdiniz bi bitmediniz ... kim gelsin? Klop mu? Ozaman alsın futbol aş yi bi arap.. sen rahat ben rahat ... ne istiyosun? Deplasman bitek senmi yaptın değişik? Boş boş cahilce konuşmayın ...fikir üretin... istikrarı sağlamak için sabır şart bunu öğrenin artık. İlk 5 dakika protesto edilmiş. Maçın 15. Dakikasında istifa çığlıkları... çok gördük bunları.. fayda gördük mü yok ... asla... onun için boş yapmayın sabredin... YETERR...

Beğenme (0)
Bjk
10.05.2026 - 00:34

Sana sktir çekiyor uz yine yazıyorsun

Yanıtla Beğenme (3)
Yönetim istifa
10.05.2026 - 00:34

@fuzuli ben yıllarımı bu kulübe veren kongre üyesiyim sen bebekken ben deplasmanda takımın peşindeydim ne anlatıyorsun değişik ? Avrupa'daki sıfır çeken,aboubakar yokken tek golle şampiyon olabilen boş herifi savunma utanmaz. Her şey ortada Sergen hoca falan değil

Yanıtla Beğenme (4)
Fuzuli
10.05.2026 - 10:20

@Yönetim istifa abubakar neden yoktu? Yonetimin salakligi degil miydi? O sene oynanan futbol da yoktu oylece sampiyonlugu hediye ettiler degil mi bize? O sene Sergen racon keserken en cok paylasim yapan da sendin degil mi? GS ye FB ye onlar ancak ikincilik icin yarisir derken mesela??? Bos yapma 25 yildir kongrede isen Besiktas halinin sebebi belli. Kimlere oy verdin mesela da bu haldeyiz? Arat? Cebi?

Beğenme (0)
Neco1903
10.05.2026 - 04:27

@Yönetim istifa nedir kardeş senin derdin ???? Bi bitmediniz... ben de 25 sene kongre üyesi .. 38 senedir türbündeyim.. eminim sergen hoca olarak imza attığında tribünde sende vardın alkışlıyodun.... ne oldu ? Ne çabuk siliyosunuz değerleri? Ne istiyosun değişik ? Klop mu gelsin? Futbol aş yi katarlılara mı verelim? Sabretmeyi öğrenemediniz... o gitsin bu gitsin ... çözüm?? Yok ben bilmem... anca yazın boş boş. Eleştirin... çözüm? Öneri? Yok atmasyon cahilce yorumlar .. bide tribüncüyüm şöyle böyle diye millete üsten işaretler ... bırakın bu işleri...özünüze dönün ..sabır edin..sebayı,üstünkayayı milneye nasıl sabrettiğimizi hatırlayın ozamanları hatırlayın.nerelerden geldiğimizi unutmayın..

Beğenme (1)
Sülü
10.05.2026 - 00:33

Sen Gaganı bi kapat traş yapma

Yanıtla Beğenme (1)
Taraftar
10.05.2026 - 00:31

Futbol yorumu yaz ne yapacaksın siyaseti

Yanıtla Beğenme (1)
Aytac
10.05.2026 - 00:30

Asena abla cok yasa

Yanıtla Beğenme (6)
Dobra ali
10.05.2026 - 00:27

Çok doğru söylemiş ağzına sağlık

Yanıtla Beğenme (2)