Beşiktaş’ın Trabzonspor karşısına sahaya çıkması beklenen kadrosu şekillendi.

Trendyol Süper Lig’in 33. haftasında Beşiktaş, 9 Mayıs Cumartesi saat 20.00’de Tüpraş Stadyumu’nda Trabzonspor’u konuk edecek.
Teknik Direktör Sergen Yalçın’ın kritik mücadelede takımını şu 11 ile sahaya sürmesi bekleniyor:
Ersin, Murillo, Agbadou, Uduokhai, Rıdvan, Ndidi, Cerny, Orkun, Olaitan, Toure, Oh.
Siyah-beyazlı ekip, Tüpraş Stadyumu’nda oynanacak mücadelede taraftarı önünde galibiyet alarak moral bulmayı hedefliyor.
Sizce Beşiktaş - Trabzonspor maçı kaç kaç biter?
Duhuliye.com
YORUMLAR (47)
Djalo varken udokhai'yi oynatırsan yenilirsin Sergen. Cerny'yi de 50de oyundan alıp Cengizi kurtarıcı diye koydun mu tamamdır
Sergenin evladı kova Ersin kontenjandan kalede sergen Ersini de al defol
Yine aynı isimler yine el Bilal yine Ersin kardeşim biri kiralık biri sözleşmesi bitiyor koysana kaleye devisi tamam o da kiralık ama en azından farklı birini seyrederiz senin bu takıntıların hastalık seviyesinde sergen
Angutlar anlamaz da her maç öncesi yazdığım gibi yine yazıyim; taraftar içinde hem gerzek hem de psikopat belki de stanbul yakınlarındaki gizli alem partilerindeki ünlüler, zenginler gibi kokain çekecek parayı bulamazlarsa ot, esrar, bali çeken bir grubun sevdiği, satanistlerin sevdiği Kapkara forma ile cikilirsa sonuç her zamanki gibi yine hüsrandır..
Ne çok Ersin düşmanı var arkadaş. Kendi çocuğumuza bu kadar düşmanlık yapanların Beşiktaş taraftarı olmasına imkan yok. Bayern Münih kalecisi Neuer ‘ in yediği golleri görün ondan sonra konuşun burada. Fenerbahçenin yıllık 12 milyon ödediği Ederson a bakın bir de Ersin’e . Komik olmayın kaleci takımdaki son adamdır. Topun ona kadar geldiğinde zaten yapacak bir şey kalmamıştır
Bu kadro ersin haric kötü mü, hoca olsa bu kadroya iki kanatla şampiyon olur
Ersin yine bütün degajları rakibe ya da taca atıcak bütün takım 20 dakika bu topları geri kazanmak için koşacak maç böyle gidecek. Sergen efendi modern futbol kaleciyle başlıyor. Senin kalecinin ayağı sıfır ve sen hala ısrarcısın. Birgün öğrenirsin ama o zaman muhtemelen hipodromda olacaksın
Bu mac Vasquez, Yasin Ozcan (Stoperde)ve Devrim rahat baslayabilecek mac.
rıdvan ile başladığın her maç eksik çıkıyoruz ha rıdvan ha cengiz ikisi de yaramaz
Sergen e göre hem Emirhan hem udokhai djalo dan çok daha üst düzey stoperler.
Lig bitmiş hiçbir hedef yok hala ersin kalede diger yabancı kaleci ersinden kat kat iyi
Ne Ersinmiş arkadaş, Vasquez ersin ile aynı ya da iyi bir seviyede kaleci olduğunu bile bile tüm sene 25 puan fark yemeyi kabul eden bir kafa, cengizi oynatıp jota silvaya bir kez bile şans vermeyen, solda yasin iyi olmasa da rıdvanı 34 maç oynatan, sol ve sağ açık asla kullanmayıp olaitani toureyi zorla açık oynatan kafa seneye de bir yol olmaz senden yorumculuğa döner atar tutarsın bu kadar nokta.
@BlackEagle ne garezin var ersinle! Defansta Marcelo mu var liderlik yapsın? Josef mi var orta olanda seken topu alsın. Ersin, ligde uğurcan dan sonra en iyi yerlidir. Önce sistemli akılcı takım kur sonra eleştirelim. Demir Ege gitti. Asllani kiralık oynarsın, bu mentalite yüzünden…..
Olaitan yine sağ kanat başlarsa eğer heralde kendisi veda edecek hocamızın. Güle güle hocam
Ya Şu Rıdvan ne alaka adamın sezon bitti ne asisti var ne golü sürekli geri ve yan pas veriyor adam daha taç bile atamıyor,Erdin desen kaleci 2. Ligde zor oynar Mustafa,Emirhan da Salihte çöp bunları bizim mahalle takımına koymam. Sergen hoca kesinlikle gitmeli …
Bence iki takımda paf takımıyla çıksın gazozuna maç nasıl olsa
Şu maçta izlemek istediğim tek şey tribünlerin tek yürek tek yumruk tepkisi. Beşiktaş kimsenin malı, oyuncağı değil.
muhtemel onbirler sadece haber yapma haberidir. baska birsey degildir.
Maçın tek özellşği SERGEN,in son maçı olması. Hangi futbolcu bu maçda kendini yorarki... BAY BAY SERGEN haaaa ERSİN,i ni unutma..
koca sezon bitti daha 11 belli değil kiralık gelen oyuncuların hepsimi kötü olur geçtim kendi istedği oyuncular resmen sergene ihanet etti şimdi ben sergenin transfer edeceği oyunculara nasıl güvenip bir sonraki sezonu vereyim biri bana bu cerny ne olduğunu anlatsın bu cerny liğin başındaki adam değil semih muçi hatta joa marıo kalsa daha verimli olurdu takım eminim raşitsa çok iyi oynadığı bir maçın ertesi haftası neden yedek kalıyordu kimsenin hocaya inancı kalmadı net bu ha benim başkana bile güvencim yok oda ayrı gidenlere bak rafa gesdson semih muçi abraham jo mario şu anki kadroyu parçalar gidenler.
Sergen tv programlarına ve hipodroma geri dönmeli bize sistem kuracak alman teknikdrektör lazım en az 3 yıl zaman verilmeli
@Ali yabancı olunca en az üç yıl verilmeli yerli olunca hemen gitmeli . Mantaliteye bak
Şu Toure’yi solda oynatma. Solda Jota, önde Toure oynasın.
Bu ersin sevdasi nedir anlamadım penaltı kurtarmaya bir kaleci adam gitme pahasına ersinden vazgeçmiyor Sergen hoca Vazquez ersinden daha iyi bir kaleci anla artık o penaltıyı Vazquez yemezdi
İdeal 11’im: Ersin - Hakimi - Agbadu - Marcinhos - Carrera - Ndidi - De Jong - Orkun - Williams - Kudüs - Oh. Seneye umarım.
Hala bilal mi ya sen kendi ipini cekeceksen cek
Kalede morisaki ersin varken seneyede üçüncülük hayal
Ts ye galıp gelse nolur Sergen malesef senın ahın gitmış wahın kalmış TS son maçın olur emeklı olursun yazık ettın kendınede BJK ya da keşke hiç gelmeseydin sen şampiyon takımın hocası kalsaydın
Ben bize bin bir türlü rezillikler yaşatan bu çöp oyuncuları, bu vasatın dibi TD'yi sürekli izlemek zorunda mıyım kardeşim? Bundan sonra ligin bizim iin hiç bir önemi yok diyen bir TD neden hala bu takımın başında? Konya'ya sadece 1 şut atabilen bu rezil 11 neden tekrar sahada? Neden altyapı oyuncularıyla çıkılmıyor bu maça?
Muhtemel onbir olsa ne olur olmasa ne olur ulan adamlarla antalyada final heyecanı yaşayacaktık şimdi gazozuna yapılan maça çıkıyoruz gelde söylenme
Abi Cengiz’e ne oldu yıldız yapamadık ama uğruna bir sezon harcadık keza Gökhan’da öyle birden üstleri çizildi Dikkatimi çeken bir şeyde mesela Antalya maçının yıldızı Jota bir maç sonra yok Antep maçının yıldızı Djolo bir maç sonra yok böyle çok örnek var iyi oynayan cezalandırılıyormu anlamadım yine Antep maçında ilk kez görebildiğimiz Vasquez’de sezonu kapatıp gönderilir herhalde Sergen’in kafasında sabit oyuncular var ağzınla kuş tutsan gözüne giremiyorsun herşeyi Sergen en iyi biliyor
Benim anlamadığım bu Felix sezon sonu kesin gitmiyor mu , gideceği kesin olan adam neden oynuyor da yatırım diye alınan yaşın oynamaz ya da kalma ihtimali olan djalo
@Uğur - Djalo kiralık. Felix'in sözleşmesi 2027 haziranda bitiyo
Ağa bu kadar çok para saçıp bu kadar berbat kadroyu kurmak büyük başarı başkan tebrikler
Geçmişte ne yaptıysan şimdi osun şimdiki edimlerin gelecekteki sensin yani kimse geçmişinden kaçamaz. Her şey geride kaldı diyemeyiz akıllı olan kabul edip yas tutmak yerine ders çıkarır. Sergen için şuan var gelecekte pişman olup yas tutacak elinde kral olmak için fırsat var farkında değil bu yüzden hayatı hayal olacak ve kendini çok iyi futbolcuydum deyip avutacak
Hala ersin kalede bir seferde vasquesi denesene ey krndisine teknik direktör diyen şahıd
kadroya bak allah askina fb ve gs de kim oynar sadece orkun ne agbadu ne murillo ne oh hic biri renklilerde oynayamaz hocasi çöp baskani çöp futbolcusu çöp bir camiya olduk yazik
Çöp rıdvanı 11 de görünce kafamdan aşağıya kaynar sular dökülüyor!
Sanki oynayacak başka futbolcu var 11 kişi işte hepsi takımın diğerleri yancı
jota gene oynamaz.. ersin muhtemelen kontratı boşa çıkıp gidecek ; hala oynatılıyor.. belki yedek kaleci süper çıkacak .. idman dışında görmedi bile adam gibi.. bir maç agbadu sol stoper yapıp djaloyu sağstoper yaparak bu ikisini denemedi.. geldi bir ego gidiyor bir ego.. her şeyi en iyi bilip aslında hiçbir şey bilmeyen adam
Bazıları Konya maçından sonra Rıdvan, Ersine sallamış. Yönetimi yanlış yönlendirmeyin. Önceliğimiz orası değil. Santrfor, sol açık sağ açık ve sosa tarzı bir 10 numara lazım. Biz tek kale oynamışız. Rakibin pozisyonu yok. Solbek istiyor vatandaş. Kafayı yememek elde değil. Bizim yetenekli hücumculara ihtiyacımız var. Oralar alındıktan sonra sırada stoper, sol bek ve kaleci alınabilir. Ara transferde ısrarla solbek peşinde koştular. Ben sağbek lazım diyordum. Tesadüfen de olsa eğrisi doğrusunu buldu. Murillo alındı
@YÖNETİM YANLIŞ ersinle şampiyon olduk. Çünküü abubakar ve gezzal gibi iki yetenek vardı. Abu oynamayınca az daha şampiyonluk gidiyordu. Önce atanın iyi olacak.
@YÖNETİM YANLIŞ Ataninla tutanın iyi olucak ersin süperligin en dandik kalecisi penaltida gördük ayrıca vazquezin videolarına bakın adam penaltı bile çıkarıyor 1 maç oynadı kalede güven verdi ama hocamız göremiyo bir Mustafa bir ersin takintisi var 2 sindende bir cacık olmaz
Sportif Direktör Önder Özen. Hoca Oliver Grasner.
Yahu bu djalo yu neden kazanmıyoruz adamın alt yapısı güzel sırıtmıyorda kazanırsak hem oyun olarak iyi olur hem ilerde iyi rakamlara satarız
Cerny naptı mesela bizim bilmediğimiz ?