Vaclav Cerny, Çekya Milli Takımı'nın 2026 Dünya Kupası geniş aday kadrosunda yer almazken tecrübeli kanat oyuncusunun Beşiktaş'taki geleceği de belirsizliğe gömüldü. Çekya Milli Takımı'nda 2026 Dünya Kupası hazırlıkları kapsamında oluşturulan geniş ...
Vaclav Cerny, Çekya Milli Takımı'nın 2026 Dünya Kupası geniş aday kadrosunda yer almazken tecrübeli kanat oyuncusunun Beşiktaş'taki geleceği de belirsizliğe gömüldü.
Çekya Milli Takımı'nda 2026 Dünya Kupası hazırlıkları kapsamında oluşturulan geniş aday kadro, teknik direktör Miroslav Koubek tarafından belirlendi. Çekya basınında yer alan haberlere göre; Koubek'in kadrosunda Cerny yer almadı.
Milli takımdaki yerini kaybeden Cerny Beşiktaş formasıyla son dönemde de ilk 11'e girmekte zorlandı. Bunun yanı sıra Cerny'nin, teknik direktör Sergen Yalçın ile yola devam edilmesi durumunda takımdan ayrılma seçeneğini ciddi şekilde değerlendireceği belirlendi.
Beşiktaş, Cerny'yi sezon başında Wolfsburg'tan 6 milyon Euro karşılığında transfer etmiş ve 3+1 yıllık sözleşme imzalamıştı. Bu sezon Süper Lig ve Türkiye Kupası'nda toplam 33 maça çıkan Cerny, 2203 dakika süre aldı ve 6 gol, 8 asistlik bir performans sergiledi.
Haber kaynağı: T24
YORUMLAR (30)
Ülkesinin spor bakanı ile tartıştığı için milli takımı kendi bırakmış zaten o bırakmasa milli takım onu bırakırdı bu performansla onu top toplayıcı bile yapmazlar
Cerny malesef 2. yarı çok kotuydü bence cengiz kadar verilmedi ama oynadığı maçlarda iyi oynamadı
Kendisi son zamanlarda Milli takımdan affını istiyordu. Çok da şok olduğunu zannetmiyorum.
Miroslav koubek istifaaaaa, diyen cikmamsi hayret ya da kusturdu cok saskinim. Bu milyon dolarlik sozde pro futbolcular da ne kadar kirilganmis aq. Demek ki bizim gibi siradan paralarla siradan bir hayat yasasalar param parca olacaklar, vay kavanoz dipli dunya. Bu arada sergen hocanin kalmasi taraftari degilim ama cok sukur, kusturdu, unutturdu, atci, beygirci zir cahil gillerden de degilim
Çerny'den daha çok kötu futbolcular var bizde.
Sergen bey cerny için "al işte bu adamı gözü kapalı koy oynat" demişti candaşıma. Yetenek avcısı sergen...
Adam 33 maçta 14 gol katkı vermiş hala sallayanlar var , mis gibi oyuncu bence . Cengiz ne yapmış ?
Bu kadar boktan oynarsa kim niye alsın bu takoz?
KENDİ FUTBOLCUSUNU BU KADAR DEĞERSİZLEŞTİREN HERHALDE BAŞKA TARAFTAR GRUBU YOKTUR.
Soytarı zede. Kumarbazın harcadığı son kişi. Tek bir adamı tutup ayağa kaldıramamıs bir alemci Beşiktaş ı ayağa kaldırsın diye medet umuluyor hâle gelmiş. Bitmiş benim şanlı Beşiktaş ım.
Cerny’i çok beğenerek,takımda görmek isteyen,ısrarla transfer ettirmek isteyen Sergen değil miydi?.Yanlış mı,hatırlıyorum?.Gerçi başlarda iyi oynuyordu.
Taraftarın kazığı. Yani çok bilmişlerin. Elinizin hamuru ile erkek işine karışmayın bidaha.
Bu Sergen 1 sezon daha kalirsa tam anadolu takimi oluruz. Herkesi küsturuyor
1903 haklı olabilirsin kardeşim ama Cerny bu değildi Cerny'i bitiren adam malesef Sergen değilmi yerini oynaya oynaya bu hale getirdi ben bu açıdan bakıyorum
Bağırmayan tribünden, oynamayan takımdan si*tirsin gitsin!!!!
Fenere iyi oynadı diye yıldız sandılar .yıldız değil. elde iyi kaliteli topcu olmayınca bu yetenekle takımın en iyisi olduğu düşünüldü
Yalandan geçen haber çıktı Beşiktaş için milli takımı reddetti diye halbuki çağırmamışlar hep yalan dolan taraftarı kandırma cerny cerny diye yıldız sandıkları sıradan oyuncu
Maalesef elimizde patlayan bir futbolcu daha. Çok ama çok yetersiz. Keşke satılabilse. Hala cerny üzerinden Sergene sallayanlar var. Onlara bir tavsiyem var futbolculara bahane vermeyin. Sizce iyi oynasa Sergen keser mi? Gol atamaması değil sadece sürekli top kaybediyor ve kaybettiği toplarldan ters yakalanıyoruz. Rashicadan farkı yok. Rashica belki hucumda daha az etkili ama hiç değilse top kaybetmiyor, takım savunmasına da yardım ediyor. Sonucta ikisi de yetersiz aynı bkun laciverti. Konya maçında da golü onun tarafından yedik normalde rakibi orada olaitan değil cerny kovalıyor olmalıydı. Geldiğinden beri kaç kere gördünüz adam kovalarken ? Düşünün bu cerny Almanya’da küme dusmemeye oynayan takımda kendine yer bulamayıp surekli kiralanmış bir futbolcu. Kiralik gittiği takım da onu almak istememiş Keşke bizde de kiralık olsaydı gitseydi.
Ben yorum yazip hayir demissem affedersiniz ama ancak size baba ne derse O olur demek düser son 25 senedir sasmayan her dedigi cikan dünyada futbolu ne iyi bilen 10 insandan biri olarak simdi ne diyorum Beşiktaş ARTIK yarisamaz o tren kacti biz 10 seine sampiypn olamayiz artik siz cerny derken ben sancho ve anthony ikilisi dedim eeeeee ben herzamanki gibi hakli ciktm bitti artik gözünpz aysin Beşiktaş ARTIK kurtariöamaz bitti
@Atilla Kaan sen hangi tarlanın mahsülüsün ki? Ah be ağbim, şu kayış bir koptu mu bir daha asla düzelmiyor.
@Kartal yorumunu yanlışlıkla beğendim cernyi beğenen adam acil göz Dr na gitmeli
Adam kendi bıraktı gecen sene açıklaması var beşiktaş a daha faydali olmak için milli takima gitmeyecem diye böyle bir adami malesef sergen yedi
@Çağlar kardeşim bu haber yalan teknik direktörleri bunun fizik kapasitesinden hızından hırsından memnun değil onun için kadroya almıyor alakası bile yok yok gitmiyormuş da yok bilmem neymiş de.
Kendi takımında süre alamayan bir oyuncu dünya kupasında nasıl süre alsın?
egolu şovmen ''hollandalı kel'' Cerny'yi, yok 8 numara, yok sol kanat, yok Kazdağ önü diyerek bitirdi. Yenisi gelsin, onu da 3-4 haftada bitirir.
Cerny kendisi bıraktı 2 yıldır gitmiyor bu nasil habercilik isterse zaten giderdi
Taraftarin istedigi futbolcular tyler boyd cerny simdi de davitashvili
@Muhalif kartal o listeye denis boykoyuda ekle şu çok net taraftarın alın diye kendini paraladığı yada kulübün aylarca almaya çalışıp sonunda aldığı hiçbir oyuncudan hayır gelmedi
@Muhalif kartal serdalın süper transferleri yarım liste : sazdağı,kenny,elan,aslani,cengiz,taylan,jota bunları topla ölü Cerny'nin sol bacağı etmez
@Muhalif kartal taraftar 3 futbolcu istemiş hoca başkan 150 futbolcu almış çok mu?
Çok kötü oynadı son 2 ay.. Bize gelen futbolu bırakıyor
adamın kariyerini bitirdi sergen. Rafa, gedson, abubakar, cerny. insanların ekmekleriyle oynadı resmen sergen