Beşiktaşlı Rıdvan Yılmaz'dan transfer açıklaması! “Destek verip ayrılmak istiyorum“

Beşiktaş'ın genç yıldızı Rıdvan Yılmaz, gündeme dair açıklamalarda bulundu.

Futbol 30.09.2021, 19:22 30.09.2021, 19:25
12110
Beşiktaşlı Rıdvan Yılmaz'dan transfer açıklaması! “Destek verip ayrılmak istiyorum“

TRT Spor'a açıklamalarda bulunan Rıdvan, geleceği ile ilgili de konuştu.

İşte Yılmaz'ın o sözleri:

"ELİMİZDEN GELENİ YAPIYORUZ"

Bizim sakatlarımız var ama oynayan herkes elinden geleni yapıyor. Arkadaşlığımız çok iyi. Aile havası hala devam ediyor. İşimi yapmaya çalışıyorum. Elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Umarım hem camiayı hem de Beşiktaş taraftarlarını mutlu etmeye devam edebilirim.

"MADDİ MANEVİ DESTEK VERİP AYRILACAĞIM"

Bu sene inşallah tekrar şampiyon oluruz. Uzun vadede de hedefim tabii ki Avrupa. Kulübüme hem maddi hem manevi destek verip ayrılmak istiyorum. Sürekli olarak 11 oynamak istiyorum. Genç oyuncuyum, Avrupa'ya gidebilmek için oynamam lazım.

"HOCAM NEREDE İSTERSE OYNARIM"

Kendimi sol bekte daha rahat hissediyorum. U-13'ten önce sol açık oynuyordum. Sol açık başladım futbola. Hocam nerede isterse orada oynarım.

"HER ŞEYDEN ZEVK ALMAYA ÇALIŞIYORUM"

Ben antrenmandan da maçtan da keyif alıyorum. Her şeyden zevk almaya çalışıyorum. İnşallah daha da başarılı olabilirim.

"HİÇBİR ZAMAN TAKIM ANTRENMANIYLA YETİNMEM"

Maç yoğunluğundan dolayı pek fazla bir şey yapamıyorum ama özel antrenmanlarım devam ediyor. Her zaman ekstra yapan biriyim. Hiçbir zaman takım antrenmanıyla yetinmedim. Meslek, her gün daha iyi olmayı gerektiriyor.

"BU SENE DAHA İYİYİM"

Geçen sene benim birinci sezonumdu, inişli çıkışlı performanslarım oldu. Sakatlıktan sonra biraz düştüm ama elimden geleni yapmaya çalıştım. Bu sene daha özgüvenli, ne yaptığını bilen bir futbolcu olduğumu düşünüyorum.

"BUNLAR UNUTULMAYACAK ŞEYLER"

Ben buraya ilk çıktığımda Göztepe deplasmanıydı. Serdar da Altay'da İzmir deplasmanında oynadı. Bana o gün ne yapıldıysa aynı şekilde Serdar'a yardımcı olmaya çalıştım. Bunlar unutulmayacak şeyler. Berkay'a da aynı şekilde yardımcı olmaya çalıştım. Altyapıdaki arkadaşlarımız maşallah ellerinden geleni yapıyorlar.

"O MÜZİĞİ DUYDUĞUMDA..."

Şampiyonlar Ligi'nde oynamadan önce heyecanlıydım. O müziği duyduğumda bütün futbolculuk kariyerim film şeridi gibi gözümün önünden geçti.

"HOCAM SÖYLEDİ, GEREKENİ YAPTIM"

Ben bu sene ilk, ilk 11 maçımı Karagümrük'e karşı oynadım. Maçtan önce Sergen hocam benimle konuştu. Ben de gerekenleri yaptım.

"ŞENOL HOCAMIN BİLDİĞİ VARDIR"

Şenol Hoca benim için çok değerli. A Takım'a çıkaran hoca, milli takıma alan hoca, ilk süre veren hoca. Önemli olan milli takımın başarısı. Hocam süre vermedi, bir bildiği vardır. Yapacak bir şey yok.

"MİLLİ TAKIMDAKİ HERKES ABİM"

Milli takımdaki herkes abim. İlk gitmiş gibi değildim, yıllardır oynuyormuş gibiydim. Hepsini çok seviyorum.

"MÜTHİŞ BİR ŞEYMİŞ BU!"

Ben hiç taraftarların önünde oynamamıştım, müthiş bir şeymiş.

"ÇOK DEĞERLİ HİSSEDİYORUZ"

Biz kendimizi çok değerli hissediyoruz. Genç oyunculara değer veren bir taraftarımız var. Onları üzmek istemiyoruz, beklentilerini karşılamak istiyoruz.

"REKABET PERFORMANSI ARTIRIR"

Rekabet performans arttırır. Umut abi, ben, N'Sakala çok iyi anlaşıyoruz. Hocamız hangimize görev verirse o oynar.

BEŞİKTAŞ'IN ENLERİ

En komiği N'Sakala, en çok konuşan N'Koudou'dur muhtemelen. En çalışkan da N'Sakala'dır. Atiba'yı zaten söylememe gerek yok, herkes biliyor. (Gülerek)

Yorumlar (44)
Rumuz:
Vural alır 8 ay önce
Rıdvan gerçekten çok iyi. Oynuyor su gençlere lütfen destek olalım
Misafir-1455156 8 ay önce
çocuk bunlar, daha nesinki sen,uyanık kendine haber yapmak isteyen gazeteci kılıklı birinin tuzagına düşmüş,bu açıklamaları yapman için dış kapının dış mandalısın, olup olmayacagında belli değil , avrupaymış umut meraş gibi avrupa ikinciliğine gidersin ancak bir sene sonrada geri paketlerlerl seni.
Mobil-26345 8 ay önce
Destek olacaksınız köstek değil saçma sapan yorum yapmayın çocuklara.. Rıdvanı kötüleyen vatandaş hayatta ne başarın varda millete bok atıyorsun???
Mobil-88344 8 ay önce
Yorum yapan gerizekalilar siz kesin ya fenerli yada gs lisiniz
Misafir-5755222 8 ay önce
Fizik/kondisyon ve hızını geliştirmediğin müddetçe olduğun yerde sayacaksın, 29 yaşına geldiğinde de Oğuzhan abin gibi tribünler tarafından ıslıklanacaksın. İnşAllah sen doğruyu yapıp farklı bir kariyer çizersin.
Mobil-33489 8 ay önce
bir yerin kalkmaya başlamış bile
Misafir-2312958 8 ay önce
adam yarım saat konuşmuş, konuşmadan bu başlık mı çıkmış? bu başlığı atan rezalet ötesi bir goygoycudan başka bir şey değil.
Mobil-47516 8 ay önce
Bu sene biraz daha geliştin sanki. daha sağlam duruyorsun. kendini geliştirmeye devam et. golleride yazmaya devam et. Çok guzel sızıyorsun ileriye
Mobil-26615 8 ay önce
Senden bir cacık olmaz
DİĞER YORUMLARI GÖRMEK İÇİN TIKLAYIN.
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Trabzonspor 37 81
2. Fenerbahçe 38 73
3. Konyaspor 38 68
4. Başakşehir 37 62
5. Alanyaspor 37 61
6. Beşiktaş 38 59
7. Antalyaspor 38 59
8. Karagümrük 37 57
9. Sivasspor 38 54
10. Kasımpaşa 38 53
11. Adana Demirspor 37 52
12. Galatasaray 38 52
13. Hatayspor 37 50
14. Kayserispor 38 47
15. Gaziantep FK 38 46
16. Giresunspor 37 45
17. Rizespor 38 36
18. Altay 38 34
19. Göztepe 37 28
20. Ö.K Yeni Malatya 38 20
Takımlar O P
1. Ankaragücü 36 70
2. Ümraniye 36 70
3. Bandırmaspor 36 62
4. İstanbulspor 36 60
5. Erzurumspor 36 58
6. Eyüpspor 36 57
7. Samsunspor 36 51
8. Boluspor 36 50
9. Manisa Futbol Kulübü 36 49
10. Tuzlaspor 36 49
11. Denizlispor 36 49
12. Keçiörengücü 36 48
13. Gençlerbirliği 36 48
14. Altınordu 36 45
15. Adanaspor 36 45
16. Kocaelispor 36 44
17. Bursaspor 36 44
18. Menemen Belediyespor 36 38
19. Balıkesirspor 36 12
Takımlar O P
1. M.City 37 90
2. Liverpool 37 89
3. Chelsea 37 71
4. Tottenham 37 68
5. Arsenal 37 66
6. M. United 37 58
7. West Ham United 37 56
8. Wolverhampton Wanderers 37 51
9. Leicester City 37 49
10. Brighton 37 48
11. Brentford 37 46
12. Newcastle 37 46
13. Crystal Palace 37 45
14. Aston Villa 37 45
15. Southampton 37 40
16. Everton 37 39
17. Burnley 37 35
18. Leeds United 37 35
19. Watford 37 23
20. Norwich City 37 22
Takımlar O P
1. Real Madrid 38 86
2. Barcelona 37 73
3. Atletico Madrid 37 68
4. Sevilla 37 67
5. Real Betis 38 65
6. Real Sociedad 37 62
7. Villarreal 37 56
8. Athletic Bilbao 37 55
9. Valencia 38 48
10. Osasuna 37 47
11. Celta Vigo 38 46
12. Rayo Vallecano 38 42
13. Espanyol 37 41
14. Elche 37 39
15. Getafe 37 39
16. Granada 37 37
17. Mallorca 37 36
18. Cadiz 37 36
19. Levante 38 35
20. Deportivo Alaves 37 31