21.01.2026 - 07:51

Takip Et:

Beşiktaş'ta Abraham ile yollar ayrılıyor!

Beşiktaş ile Aston Villa arasında Tammy Abraham görüşmeleri sürerken, siyah-beyazlıların 20 milyon eurodan geri adım atmadığı öğrenildi. İngiliz kulübünün bu bedeli kabul etmesi halinde Beşiktaş, Abraham transferinden 5 milyon euro kâr elde edecek.

Beşiktaş ile Aston Villa arasındaki Tammy Abraham pazarlığı sürüyor. İngiliz kulübü, Abraham’ı kadrosuna katmak için yoğun çaba harcıyor.

Kartal’ın sezon başında 2 milyon euro kiralama bedeli ve 13 milyon euroluk satın alma koşuluyla Roma’dan renklerine bağladığı golcü oyuncu da kulüplerin anlaşma sağlaması halinde ülkesine dönmek istiyor.

BONSERVİSTE ANLAŞMA YAKIN

Beşiktaş ile Aston Villa’nın bonservis bedeli konusunda anlaşmaya bir hayli yaklaştığı aktarıldı. Siyah-beyazlıların 20 milyon euroda ısrar ettiği ve indirim yapmadığı öğrenildi. Köşeye sıkışan İngiliz kulübünün bu bedeli ödeyerek Abraham’ı resmen renklerine bağlaması bekleniyor. Beşiktaş, satış 20 milyon euroya gerçekleşirse Abraham’da 5 milyon euro kar edecek. Roma’ya 15 milyon euro ödeyecek olan siyah-beyazlıların kasasına net 5 milyon euro girecek.

Milliyet

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..

YORUMLAR (50)

19:03 Beşiktaş
22.01.2026 - 01:07

Bu hesap yanlış 6 milyon kalır ligin ilk yarısını oynadı sezonluk kiralama 2 milyon 14 e mal olmuş olur 6 kalır bütün sezonun parasını Beşiktaş’ın ödeyecek hali yok

Yanıtla Beğenme (2)
Harbi Sözlü
21.01.2026 - 21:43

20 buldu mu hemen verin, kendi parasinin üstüne para da kalacak kulübe Aston villa yi vazgecirtmeyin sonra satamazsaniz benden demesi, 15 e de verilecek topçu bu arada

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
21.01.2026 - 17:44

Aman bi aksilik olmadan bir an önce git bizde rahatlayalım senin yüzünden her maçta saç baş yoluyoruz

Yanıtla Beğenme (1)
Kadir reis
21.01.2026 - 17:21

Rakamlar dogruysa satılsın yoksa bu dönemde daha iyisini bulamazsin sergen hocada biliyordur.bunu

Yanıtla Beğenme (0)
DANIEL
21.01.2026 - 14:25

rakamlar doğruysa çok iyi olur. asla bu paralar edeceğini düşünmüyorum. hakikatten bulduysanız hemen satın. (trabzon çok iyi genç santraforlar topluyor. aynı hamle bize lazım)

Yanıtla Beğenme (1)
Halilbjk
21.01.2026 - 13:00

Guessand ile takas yapın. Guessand aslen kanat olsa da santrafor da oynayabiliyor, illa pivot santraforla oynayacağız diye bir şey yok. İlerde Bilal guessand jota gibi hareketli ve golcü bir üçlüyle gayet skorer bir takım oluruz

Yanıtla Beğenme (3)
MAHMOUD NAWAF
21.01.2026 - 12:58

yerine Lukaku gelecekse itirazim yok.

Yanıtla Beğenme (10)
Kartalinyo
21.01.2026 - 12:30

13 milyon euro taksitlerle ödenecekti. Şimdi 20 milyon euro direk nakit girişi olacak. Bence satmaya izin vermelerinin nedeni bu. Kaynak yaratacaklar transfer için. 20 bundan 7,5 demir ege'den. Rafa'nınkini borçtan düştüler.

Yanıtla Beğenme (1)
no name
21.01.2026 - 12:29

yaw ne 20 si 13 deyin verin kurtulun bu adamdan. Aston villayı da kaçırırsanız elinizde patlar bu adam.

Yanıtla Beğenme (12)
istifa
21.01.2026 - 12:05

5 milyon icin satın birinci forveti yazıklar olsun

Yanıtla Beğenme (6)
Maaşlar
21.01.2026 - 12:00

Beşiktaş bu maaşları ödeyemediği ün gidiyorlar. Gelirler çok düşük. Sponsor yok gibi. Gelir getirecek arsalar da satılıyor. Beşiktaş 3 sene maaş dengesini ayarlatamazsa sonu kötü olur. Maaş gelir gişeleri ayarlamak şampiyon olmak kadar önemli

Yanıtla Beğenme (5)
Ad Soyad
21.01.2026 - 11:43

5 milyon için bunu verip yerine hem pahalı hem de potansiyel adaptasyon sorunu yaşayacak birini alıp iyi gitmeye başlayan düzeni baltalamak. Mantıklı değil.

Yanıtla Beğenme (4)
Cnr
21.01.2026 - 11:01

Adam burda kendini toparladı gidiyor. İlk geldiğinde ayakta duramıyordu şimdi gol asist falan yapmaya başladı. Fakat maaşı ve verilecek bonservis çok yüksek verdiği katkıya göre gitmesi iyi olur.

Yanıtla Beğenme (3)
Gaddar Kerim
21.01.2026 - 11:44

@Cnr Sen el bilalle karıştırdın kardeş. Çünkü abraham ilk geldiği zaman çivi gibiydi, ilk maçında hattrick yapmıştı. Sonradan formu düştü ve asist ve gol yapamaz hale geldi.

Beğenme (1)
SYS
21.01.2026 - 10:58

20 milyon taraftarı olan ve sürekli şampiyonluğu hedefleme mecburiyetinde olan bir büyük takım, 5 milyon euro kar için yıldız futbolcusunu mu satar ? Üstelik dünyada kaliteli 9 numara sıkıntısı varken ! Bonuslarla 10,5 milyon euro kar için Gedson'u sattılar şimdi yerini dolduramıyorlar ! Gelen tekliflere rağmen GS Barış'ı sattı mı, FB İsmail Yüksek'i sattı mı, Trabzon bile Batagov'u sattı mı ? Hiç ders almıyorlar, demek ki vizyonları bu ! Spotçu dükkanına döndü koca kulüp !

Yanıtla Beğenme (5)
Polyanna
21.01.2026 - 10:56

Nasılolsa Hekimoğlu var Abrahamın yerine. İçim çok rahat. Lay lay loom.

Yanıtla Beğenme (3)
Sporas
21.01.2026 - 10:53

20 den aşağıya inmeyin bari

Yanıtla Beğenme (0)
devlet ana
21.01.2026 - 10:43

ligde atamadığı penaltı yüzünden kazanamadığımız maçta , kaybettiğimiz federasyon galibiyet primini de bu herifin alacaklarından düşsünler

Yanıtla Beğenme (5)
Yarkan
21.01.2026 - 10:35

20 den 1 euro düşmeyin

Yanıtla Beğenme (0)
Wolf
21.01.2026 - 10:22

Forvette jota bilal oynar sen sol açık bul

Yanıtla Beğenme (1)
Harpy Kartalı
21.01.2026 - 10:17

Abraham giderse yerine kim gelecek ? asıl önemli soru bu.

Yanıtla Beğenme (3)
zeyer
21.01.2026 - 10:49

@Harpy Kartalı Mustafa Hekim oğlu gibi bir dünya yıldızımız var. Seninki de soru mu?

Beğenme (1)
Cemil yılmaz
21.01.2026 - 10:15

Bjk abraham ın bonservisini almadan nasıl satacak

Yanıtla Beğenme (1)
Mesut
21.01.2026 - 10:12

Hemen gitsin bilal forvet oynar en azından izlemek zorunda kalmayız şunu

Yanıtla Beğenme (8)
Yani
21.01.2026 - 10:12

Giderse; Semih i geri getir..10,5 oynasın.. önünde de teknik taktik pozisyon bilgisini yüksekse el Bilal oynasın. Bilal yeterli mi?

Yanıtla Beğenme (1)
Boss2311
21.01.2026 - 09:53

İnş gider allahın kazması

Yanıtla Beğenme (7)
Yunus Gül
21.01.2026 - 09:52

Devre arası satmak riskli çünkü iyi oyuncuyu almak zor. Ben verdiğimiz bonservise takılmıyorum, adamın yıllık ücreti ortalama 6,5 milyon euro. Katkısı bu parayla orantısız. Bu nedenle 20 üzerine satın, ya forvet ya da sol açıl alın. Bilal'i de ona göre oynatın derim.

Yanıtla Beğenme (2)
Tatar
21.01.2026 - 09:44

Giderse yerine adam almayacaklar. El bilal santrafor oynayacak. 3. Çok zor. İnşallah kupada fınal oynarız.

Yanıtla Beğenme (1)
Yönetim istifa
21.01.2026 - 09:44

Kimse bu beygircilerle çalışmak istemiyor kaçan kaçana

Yanıtla Beğenme (8)
Körfez kartalı
21.01.2026 - 09:39

Alan adam 30 desenizde alır. 5 milyon Euro için bu riski almaya değer mi???

Yanıtla Beğenme (2)
Emret
21.01.2026 - 09:37

sizin beğenmediğiniz adama premier ligden teklif geliyorsa sorun Abraham'da değil sizde bence.

Yanıtla Beğenme (4)
Umut gürkan
21.01.2026 - 09:52

@Emret Bizkimseyi begenmiyoruz muci de oldugu gibi

Beğenme (1)
Yergen Salçın
21.01.2026 - 09:37

Satılması çok iyi ama kar ettiğimiz filan yok. Bu kazmanın kaçırdığı goller yüzünden Lausanne takımına elenip 10 m € gelirden olduk.

Yanıtla Beğenme (4)
7çınar yaylası
21.01.2026 - 09:33

gaziantep'in santraforu bayo ; 7 golü var , bunun kadar yani , adamın piyasa değeri güncel ( 2025 ) 3 mio avro , abraham'ın sadece maaşı , yıllık 7 mio avro . gerçekleri yazıyoruz beyler , kafanızı çalıştırın biraz , dislike 'ları bekliyorum ,

Yanıtla Beğenme (6)
Balkesli
21.01.2026 - 09:31

Hemen hemen buna para verilip alınır mı gönder

Yanıtla Beğenme (2)
Kartal41
21.01.2026 - 09:22

Kimse yedek golcüye o parayı vermez, ilk 11 için alınmıyor bu adam.

Yanıtla Beğenme (1)
AZER
21.01.2026 - 09:17

Adama golcü değil oraya odun koysan top çsrpar gol olabilir ama bundan golcü olmaz dedik adamı Aston villa alıyo..şaka mı bu.. Galiba ben bu futbolu hiç öğrenemiyecem..

Yanıtla Beğenme (3)
Duhuliye
21.01.2026 - 09:11

Bu deve kuşu gitmeyecek gibi

Yanıtla Beğenme (10)
Borges
21.01.2026 - 09:02

"Kör ölür badem gözlü olur" canını dişine takıyormuş da bilmemneymiş, şu adamın kaçırdığı goller yüzünden rahat bir -9 puan kaybımız var. En kritik zamanlarda ortada yoktu, son 2-3 maçtır kıpırdanıyor o da scoutlar maça geliyor diye. Çöp oğlu çöptü, biz John Carew'ler, Mario Gomez'ler, Demba Ba'lar izledik. Bundan sonra alacağımız forvet daha ne kadar kötü olabilir. En azından El Bilal Toure'yi gerçek mevkisinde daha fazla görürüz.

Yanıtla Beğenme (7)
kurt kanunu
21.01.2026 - 08:54

bu adam yıllık 7 milyon avro maaş alıyor , yarım sezonda 3,5 vermedik mi kardeşim , bu şartlar altında nerede 5 milyon kazanç , ligde 7 gol attı , her gol 500 k avro . bu nasıl bir fiyat -kazanç politikasıdır . agusto kaç para , şahmuradov kaç para , onaçu kaç para , geçtim bütün bunları , ligde 8 gol atan umut nayir kaç para , beğenmediğimiz muçi kaç para

Yanıtla Beğenme (20)
kurt kanunu
21.01.2026 - 08:54

bu adam yıllık 7 milyon avro maaş alıyor , yarım sezonda 3,5 vermedik mi kardeşim , bu şartlar altında nerede 5 milyon kazanç , ligde 7 gol attı , her gol 500 k avro . bu nasıl bir fiyat -kazanç politikasıdır . agusto kaç para , şahmuradov kaç para , onaçu kaç para , geçtim bütün bunları , ligde 8 gol atan umut nayir kaç para , beğenmediğimiz muçi kaç para

Yanıtla Beğenme (7)
ali1771
21.01.2026 - 08:52

keşke 1.5 sene guessand yada buendia'yıda kiralayabilseydik çok iyi olurdu.özellikle buendia takıma hücumda level atlatırdı. ortada ndidi orkun önlerinde buendia sağda cerny solda kaliteli bir kanat ve ilerde bilal bence takımı şampiyonluk mücadelesine bile sokardı

Yanıtla Beğenme (3)
Şef
21.01.2026 - 08:40

Yönetim akıllı davranıyor Abraham tutmadı para ediyorsa gönderiyor. Oyun içi mücadelesini beğeniyorum ama bize net kazandıran santrafor lazım.

Yanıtla Beğenme (2)
Serdar
21.01.2026 - 08:37

Yahu var ya kanser gibisiniz. Aldığı maaşı soranlar falan var . alacak tabi ya evde oturmadı geldi oynadı . İçiniz dışınız fitne . Şunu derseniz anlarım yanlış oyuncuydu BJK için tamam aldılar hata yapıldı ama planlama genel hatalı . Daha nerde kar nerde kar . de ki yok kar kafa kafaya . Ama kafanı da yorma 5 milyonun da 2.5 u maas 2.5 kar ok . Adam iyi ,adam iyi niyetli çabalı hırslı ama bizim takım genel olarak normal değil uygun değil adama . Hırsıyla candan oynayan güzel bir adam karakterli ama 1. forvet olarak bu takım başka bölgeleri yani orta saha ve kanatları iyi olmalı ki iş yapsın hakkıyla . 2. Forvet için de fazla maliyetli

Yanıtla Beğenme (2)
Quelle Pacha
21.01.2026 - 08:30

Aynısını Ndidi ve Rashica için de yapın..

Yanıtla Beğenme (4)
Dioem
21.01.2026 - 08:30

El Bilal’i birinci forvet olarak konumlandır, yanına Cenk Tosun’u al getir bir de genç gelecek vaad eden bir yedek, bence mevcut durumdan daha iyi olur. Cenk için kimse yok sattı mattı demesin, bir önceki yönetim adama baya komik rakam teklif edip resme git demiş!

Yanıtla Beğenme (50)
1903
21.01.2026 - 10:01

@Dioem cenk o futboluyla necipin kazandığından fazlasını haketmiyordu zaten boşversene

Beğenme (0)
misafir
21.01.2026 - 09:22

@Dioem adam kasımpaşaya gitti nasıl alıyorsun biraz bilerek konuşun ya..

Beğenme (0)
Konsorsiyum
21.01.2026 - 08:44

@Dioem Cenk Tosun'u al gözüne sok! Halı sahada oynarsınız. Bu taraftar kafası kulübü dibe çekti.

Beğenme (2)
Ayhan
21.01.2026 - 08:25

İyi para sonuçta Abrahamın parası 3 senede ödenecek

Yanıtla Beğenme (2)
eskbjk
21.01.2026 - 08:21

5m kar mı? peki aldığı maaş? nerde kar?

Yanıtla Beğenme (20)
Bjk
21.01.2026 - 08:19

Başkan alırken de piyasası olan oyuncu tekrar satar zarar etmeyiz demişti. Canını dişine takan bı oyuncu ama bizim bilmiş taraftar bunu da begenmiyo bakalım kimi begenecekler

Yanıtla Beğenme (2)
bozkir gartali
21.01.2026 - 08:16

20 mily bir gram assagi olmaz: sen 11_12 arasi bir seyler getir gerisini hallederiz. Kasa tam takir kuru bakir, koskoca, pinti,cimri camianin, kulubun icinden gecmisler. Yaziklar olsun, kimin emegi varsa colugundan cocugundan ciksin

Yanıtla Beğenme (7)
Veda
21.01.2026 - 08:15

Oyuncular ile yolları ayırmak çok iyi 7mil eu maaş borcu 24-25 milyar dolar olmuş bizler için korkunç bizim bugünden tezi yok bedelsiz kiralık oyuncular ile bu takımı ilerletmemiz gerekiyor aksi halde feda demezsek veda demek zorunda kalacağız ama Sergen yalçının ve Serkan rençberin kadro mühendisiliğe hiç ama hiç güvenmiyorum medya da ismi geçen isimler benim midemi bulandırıyor yazık diyorum bunları hangi menajer pardon scout arkadaşları önermiş diyorum

Yanıtla Beğenme (2)
misafir
21.01.2026 - 09:24

@Veda 24-25 milyar dolar mı abartma istersen

Beğenme (0)
Danger
21.01.2026 - 08:45

@Veda 24 25 milyar dolar?

Beğenme (0)
olgun
21.01.2026 - 08:04

mustafa hekimoglu denilen kronik çöpe guvenip forvet almazlarsa ilk 4 giremez bu takim

Yanıtla Beğenme (9)
M yılmaz
21.01.2026 - 08:01

5 milyon karla böyle aidiyetli canını dişine takan forvet bulun bakalım

Yanıtla Beğenme (9)
Yergen Salçın
21.01.2026 - 09:06

@M yılmaz ne canını dişine takmış. Lozan maçında kaçırdığı goller yüzünden Avrupa'dan elendik ya. O kadar koşmayı seviyor sa atletizm filan yapsın çünkü futbolcu değil.

Beğenme (2)
Onr
21.01.2026 - 08:33

@M yılmaz Teklif gelmese Abraham'ı yedeğe çekin El Bilal forvete geçsin dersiniz. Abraham'ın maksimumu bu. Piyasası varken satmakta fayda var. Net bir sol açık, genç yedek bir forvet takviyesiyle El Bilal'İn forvete geçmesi mantıklı olur.

Beğenme (1)
Joeblack
21.01.2026 - 08:31

@M yılmaz kardes haklisin aidiyet duygusu cok yulsek fakat abraham besiktasin oyuncusu degil geldiginden beri sac bas yoldurdugu gunleri ne cabuk unuttunuz adam transfer yapacam diye son 3 4 mac extra oynadi simdi satildi satildi birdaha asla satamayiz kar edip ayrica adamin yilligi 7 milyon cok fazla buna verilecek butceyle bilali aliriz

Beğenme (1)
Badger
21.01.2026 - 08:20

@M yılmaz Canını dişine takıyor da ne oluyor? Adam topa vuramıyor!

Beğenme (11)