Vincenzo İtaliano’nun eski öğrencisi hakkında verdiği olumlu rapor sonrası 29 yaşındaki orta saha için düğmeye basıldığı iddia edildi.
Beşiktaş'ta transfer çalışmaları sürerken, Sofyan Amrabat konusunda sürpriz bir gelişme yaşandı. Bonservisi Fenerbahçe'de olan ve 2025-2026 sezonunu İspanyol kulübü Real Betis'te kiralık geçiren 29 yaşındaki orta saha için bilgi toplandı. Faslı yıldızla alakalı çalışma başlatan siyah-beyazlılar, resmi teklif yapmaya hazırlanıyor. Fas Milli Takımı ile şu anda Dünya Kupası'nda olan Amrabat'ın yakın bir zamanda geleceğinin netleşeceği kaydedildi. Deneyimli futbolcunun Fenerbahçe ile Haziran 2028'e kadar sözleşmesi bulunuyor.
REAL BETIS DE İSTİYOR
Sofyan Amrabat'ı aynı zamanda Real Betis de yakından takip ediyor. Geride kalan sezonda kiralık oynayan Faslı yıldızın bonservisi için Fenerbahçe ile görüşme yapacakları belirtildi. Piyasa değeri 10 milyon euro olarak gösterilen Amrabat için Beşiktaş'ın da devreye girdiği bildirildi. Teknik Direktör Vincenzo İtaliano'nun Fiorentina'da beraber çalıştığı tecrübeli orta saha için olumlu rapor verdiği dile getirildi. Futbol Direktörü Önder Özen'in transfer görüşmelerini devam ettirmesi bekleniyor. Dünya Kupası sonrası Amrabat'ın durumunun netleşeceği kaydedildi.
FAS İLE DÜNYA KUPASI'NDA
Sofyan Amrabat, 2026 FIFA Dünya Kupası'nda Fas Milli Takımı'nda yer alıyor. 29 yaşındaki futbolcu, 2018 ve 2022'den sonra üçüncü kez Fas ile Dünya Kupası'na katılma başarısı elde etti. Amrabat, turnuvada ilk 2 maçta ise yedek kulübesinde beklemişti.
REAL BETIS'TE 23 MAÇA ÇIKTI
2025-2026 sezonunu İspanyol kulübü Real Betis'te kiralık olarak geçiren Sofyan Amrabat başarılı bir grafik çizdi. İspanyol ekibinin formasıyla 23 resmi maça çıkan Faslı orta saha, bin 612 dakika süre aldı ve 1 gol attı, Manuel Pellegrini ile çalışan 29 yaşındaki futbolcu için resmi girişimlerin olduğu kaydedildi.
Haber kaynağı: Fotomaç
YORUMLAR (14)
İddaa ediyorum bu adam 20m den uzağa pas atamıyor ve sadece yana oynuyor hatta bizim Kartal Kayra buna 10 basar! İSTEMİYORUZ…
Şöyle yapalım Fener'de zamanında kadroya giremeyen, girip yeterli görülmeyen kim varsa toplayın, taraftarı iyice çıldırtın sonra da Kartal Yuvalarından lisansı huniler piyasaya sürün. Paraları çıkarmı bilmem ama bir miktar kazandırır. Bu şekilde yapılan transfer ancak bu şekilde işe yarar.
Sakın almayın. Fenere gelirken ben çok iyi transfer demiştim çünkü öncesinde çok beğeniyordum Fas Milli Takımında çok iyidi ama sonra çok tırt bir şey oldu.
Birisi bu italyana Beşiktaşın büyüklüğünü anlatsın. Anguisa Xhaka beklerken fenerin çöpünün haberi geliyor. İstemiyoruz.
Chevalier , pavard , zinchenko , Anguissa , kessie , Coman , Greenwood , Vlahovic ……. CAMIA BUNLARI ISTER BUNLARI BEKLER …… Bu 8 futbolcuyu alicaksiniz ……. baska birşey görmek duymak istemiyoruz …..
Olabilir kaleci de iyi. Livakoviç, Altay, Göktuğ,amir,taylan,solbek, rıdvan, Agbadou,djalo,emirhan,yasin,solsto per,amrabat,sali
fener medyası elde kalan topçuların pr çalışmalarına başlamış diye yorumladım.
menejerlerle takım kuruluyor sonra kasımda havlu hocaya tazminat 4 5 lik gidin Japonya norveçten aç adam alın çakı gibi disiplinliler
Fenerden giden Edson Alvarez var bir de caner erkin olabilir ayrıca Antalya’dan Recai var, tapu kadastro sporda. Eyüp de olursa süper olur