25.06.2026 - 10:12

Takip Et:

Beşiktaş'ta bir ayrılık daha

Beşiktaş altyapısından yetişen Emrecan Terzi, siyah-beyazlı kulüpten bonservisiyle ayrılarak Trendyol 1. Lig ekibi Iğdır FK'nın yolunu tuttu.

Beşiktaş altyapısından yetişen 22 yaşındaki sol bek Emrecan Terzi'nin yeni takımı belli oldu.
Geçtiğimiz sezon iki takımda kiralık oynadı

Sol bekin yanı sıra orta sahanın solu ve sol kanatta da forma giyebilen genç futbolcu, geçtiğimiz sezonu ilk yarısında Serikspor, ikinci yarısında ise Sakaryaspor'da kiralık olarak forma giymişti.

Bu kez bonservisiyle gitti

Beşiktaş ile 2027'ye kadar sözleşmesi bulunan Emrecan Terzi bu kez bonservisiyle takımdan ayrıldı.

Iğdır FK'ya transfer oldu

Fotomaç'ın haberine göre, Beşiktaş, Emrecan Terzi'yi Trendyol 1. Lig ekibi Iğdır FK'ya gönderdi.

Sonraki satıştan pay

Haberin detayında, iki kulüp arasında yapılan anlaşmada sonraki satıştan pay maddesinin bulunduğu da aktarıldı.

18 kez Beşiktaş forması giydi

Geçtiğimiz sezon forma giydiği 27 maçta 2 gol kaydeden genç futbolcu Beşiktaş'ta 18 maça çıkarken 1 gol ve 1 asistlik skor katkısı verdi.

 

YORUMLAR (11)

Yolu açık olsun
25.06.2026 - 11:09

Bir oyuncu nerede oynadığını bilmeli emrecan iyidir yada değildir bu kişiye göre değişir ama bir oyuncu beşiktaş gibi büyük kulüpte oynayıp gelişim gösteremiyorsa gitmesi lazım.

Yanıtla Beğenme (0)
Barlas
25.06.2026 - 11:01

Cahil taraftar masuaku oynamasın terzi oynasın diyorlardı adam ığdır a gidiyor masuaku gibi adam için senelik 2 m istiyor dedi başkan yerine 10 milyon harcadık daha dolmadı bir 10 daha harcıycaz

Yanıtla Beğenme (0)
Her Zaman Her Y
25.06.2026 - 10:57

Bu kadar yetenekli futbolcuları keşfederek takıma kazandıran ve bu kulüpten maaş alan alt yapı çalışanlarını da ayrıca tebrik etmek lazım. Çok gezdilermi acaba bulmak için

Yanıtla Beğenme (0)
Madara ederim
25.06.2026 - 10:46

ABİ TRANSFERLER NEREDE KAMP BAŞLAYACAK BİR TANE TRANSFER YOK HER SENE BİLİNÇLİ OLARAK GECİKTİRİLİYOR YA BİRTANE TRANSFER OLMAZMI YABANCILAR TAKIMI SATIN ALSA UÇAKLAR ARKA ARKAYA İNMİŞTİ EVLAT OLSANIZ SEVİLMEZSİNİZ PEPEEEH

Yanıtla Beğenme (0)
Ahmet
25.06.2026 - 10:41

Boş beleş topçu

Yanıtla Beğenme (0)
bobo
25.06.2026 - 10:32

oynadığı iki takımda küme düştü geçen sezon. öyle faydasız birisi

Yanıtla Beğenme (0)
Mehmet dumdum
25.06.2026 - 10:30

Bize kulüp veya dernek bünyesinde bize ait olacak ve alt ligde mücadele edecek istanbulda konuşlu ikinci bir profesyonel takım lazım. Antremanlarını nevzat demirde yapacak ve altyapı ile yatırım yransferlerinin ara durağı olacak şekilde.

Yanıtla Beğenme (0)
çarşı
25.06.2026 - 10:27

Güzel haber. 1 yetersizden kurtulduk. Kaldı 47925 tane. Ha gayret!!

Yanıtla Beğenme (1)
Murat
25.06.2026 - 10:23

Çok şükür

Yanıtla Beğenme (0)
yuhbe
25.06.2026 - 10:18

Bunun hala takımda olduğunu bile bilmiyordum

Yanıtla Beğenme (0)
acilen
25.06.2026 - 10:14

altyapıyı kapatın! yazık günah verilen harcanan paralara

Yanıtla Beğenme (0)