Beşiktaş'ta transfer hareketliliği sürüyor.
Beşiktaş'ta yaz transfer döneminin hareketli geçmesi beklenirken, takımdan ayrılması beklenen isimlerden biri de Milot Rashica oldu. Kosova basınında Kosovo Football'da yer alan haberlere göre tecrübeli kanat oyuncusuna hem Türkiye'den hem de Almanya'dan resmi teklif ulaştı.
Haberde, Rashica'nın bu yaz Beşiktaş'tan kesin olarak ayrılmasının beklendiği ifade edildi. Siyah-beyazlı yönetimin de gelecek teklifleri değerlendirmeye hazır olduğu belirtildi.
Geçtiğimiz sezon inişli çıkışlı bir performans sergileyen Kosovalı futbolcunun geleceğiyle ilgili kararın kısa süre içinde netlik kazanması bekleniyor.
Duhuliye.com Dış Basın
YORUMLAR (16)
keşke doğru olsa ama hiç kimse bu adamı, bu adamda bizden aldığı maaşı alamaz
Topu alır, kaptırır, krampon bağcıklarına bakıp sırıtarak geri koşar. Topu kaptırmak ona mutluluk verir. Hayat tarzı işte.
eylüle daha çok var, sabredin, akşam pazarı tezgahından kenara köşeye araya sıkışmış ürünler çıkabilir
Git artık lütfen, mümkünse balkanlardan topçu almayın bizde olmuyor
Gidecekler Bile Hala Bekliyor Bu Nasıl Yönetim Arkadaş Profsyonel İnsanlar Neden Yönetmiyor Bu Kulübü
Makulu falan yok. Gönder gitsin. Bunlar hikaye futbolcular. Takımı düşüren adamlar. Yeni sezona doğru düzgün bir takımla girilmeli.
Makul bir bonservis teklifi gelmişse kesinlikle gönderilmeli. Çünkü 3 senedir doğru dürüst bir katkısı yok. İçerideki atletiko bilbao maçı hariç doğru dürüst katkısı yok. Aklı gs de mi kaldı ne, ama bu da yediği ekmeğe ihanet demektir.
Kaç senelik sözleşme yaptılar anlamıyorum. Roberto Hilbert gibi kanat olarak gelip bek olarak denenebilirdi ama kalite olarak Hilbert’in çeyreği etmez. Biran önce yollanmalı ve takıma 2 sol, Cerny kalacalsa 1’de sağ kanat transferi yapılmalı.
Her sene aynı hikaye bıktık artık yalan transfer haberlerinden başka haber yokmuş gibi illaki
beşiktaş'ın gücü yüz üzerinden 70. rashica gittiği an 71 olur:)
Gitmez bir yere. Boşuna umutlanmayın. Parasını verip göndeririz.
Senin mevcut yapida 7 Prime 5 Yerli 3 Potensiyel Topcuya ihtiyacin var ….. Italianoyu almaklan birşey olmuyor hele hele senin kadron o düzeyde degilse ….. Italiano bu kadroylan ve oyun taktiginlen derbilerde tarihi skor görür ve gider ….. YÖNETIM MAALESEF ÖN ANLASMA YAPMAMIS HICBIR BABA TRANSFER BITEREMEMIS …..
Hadi inşallah Allah yüzümüze bakar belki gitti mi bi bak.. gitti mi bi bak... yapacağım arkasından
Kesinlikle satılsın quresmadan rashica ya nerden nereye