18.10.2025 - 12:18

Takip Et:

Beşiktaş'ta bir garip olay...

Halktv yazarı Gürel Yurttaş'ın köşe yazısı...

Beşiktaş'ın internet sitesinden dün akşam yapılan açıklamayı görünce şaşırdım.

"Allah Allah" dedim kendi kendime... 2 kere okudum hatta. Şöyle deniliyordu:

"Başkanımız Serdal Adalı ile Yönetim Kurulumuzun kararıyla Futbol A Takımımızın kaptanlığı hususunda değişikliğe gidilmiştir.

Teknik ekibimizin saha içinde daha etkili olabilecek pozisyonda oynayan futbolcularımızın kaptanlığa getirilmesi görüşüyle ve Yönetim Kurulumuzun kararıyla Futbol A Takımımızın birinci kaptanlığına Orkun Kökçü, ikinci kaptanlığına ise Wilfred Ndidi getirilmiştir.

Necip Uysal ile Mert Günok’a kaptanlık dönemlerindeki emekleri için teşekkür eder, yeni kaptanlarımız Orkun Kökçü ile Wilfred Ndidi’ye kaptanlık görevlerinde başarılar dileriz."

Nedeni belli değil! Ya da var bir nedeni de açıklanmış değil!

Necip Uysal zaten uzun süredir oynamıyor. Sakattı. İyileşse de ilk 11'e giremiyor.

Ya Mert Günok'a ne demeli?

Hem hep kalede hem de tecrübeli.

Tam da sezon sürerken, başkan "Takımın çıkışa geçmesini bekliyorum" derken ve de takım Sergen Yalçın'dan sonra düzelme yoluna girmişken 1. kalecin Mert Günok'un moralini yerle bir edecek bu kararın nedir nedeni?

Hem Orkun Kökçü de Wilfred Ndidi de takıma daha yeni katılmadı mı?

Hem bu tür kararlar sezon başında alınmaz mı?

BİR PLAN MI VAR?

Hadi diyelim ki Orkun Kökçü'yü zaten en başından takımın 1 numaralı yıldızı ilan etmiştiniz, ondan!

Peki nedir Ndidi'nin hüneri?

Ne kadar tanıyor takım arkadaşlarınız da kaptanlık yapacak? Ne kadar biliyor Türkiye'yi ve Türk futbolunu da sahada başrol oynayacak?

Mert Günok ve Necip Uysal'a ayıp değil mi?

Şimdi merak etmezler mi;

"Bayram değil seyran değil eniştem beni niye öptü?" diye!

Haaa! Diyorsanız ki var bir nedeni? O zaman bunu da açıklamak başkanın ve yönetimin görevi!

Mert ve Necip'le ilgili başka bir plan mı var yoksa! Söyleyin hadi!

Gürel Yurttaş / Halktv

Hbr1903


YORUMLAR (60)

umberto
19.10.2025 - 00:19

Mert-Jurasek-Udokhai-Paulista-Svensson-Taylan-Necip-Salih-Demir Ege-Kartal Kayra-Jota Silva-Rashica-Abraham. Bunları gönderip ilk 11'de oynayacak sapasağlam tartışmasız 1 kaleci 2 bek 2 stoper 1 ortasaha 2 kanat 1 de forvet almadan Beşiktaş'tan bir yol olmaz. Bu topçu demeye bin şahit güruh antremanda karşısındaki oyuncu gurubunu da düşürür. Antremanda Necip'e Salih'e Demir'e Kartal'a çalım atıp Mert'e gol atan adamlar kendini iyi topçuyum zannedip sonra maçlarda böyle dökülürler arka arkaya 2 pas çevirip adam geçen topçumuz yok neden acaba?

Yanıtla Beğenme (0)
ank
18.10.2025 - 18:09

cincon da yaptığı hata maçı katbettirdi bence yeterli karar dogru nokta

Yanıtla Beğenme (0)
Acortix
18.10.2025 - 16:53

Kaptanlık konusu kapanmıştır,yönetim bir karar verdi herkes saygı duymaya mecburdur,Ayrıca hakedenler kaptan oldu,Ndidi Nijerya milli takımının kaptanı,Orkunsa bazıları katılmasada farketmez takımın yıldızlarından bir tanesidirAyrıca nedenide senin gibi fırsatçı bjk düşmanlarına açıklanmak zorunda değildir.

Yanıtla Beğenme (1)
CD kapısı
18.10.2025 - 16:27

İş hayatında ayıp diye kavram yoktur! .Mert sezon sonu gidecek zaten.necip hiç yok.

Yanıtla Beğenme (1)
Şeref ile Hakķı
18.10.2025 - 16:08

Duygusal davranmayı bırakın artık.. Ayıbı bir besiktas biliyor zaten..

Yanıtla Beğenme (0)
mücahid
18.10.2025 - 15:50

Sergen Yalçın, performansını yükseltemeyen oyuncuların kadroda kalamayacağını vurgulayarak, Beşiktaş’ta disiplin, mücadele ve aidiyet temelinde yeni bir döneme geçildiğini dile getirdi.

Yanıtla Beğenme (2)
Besiktasli
18.10.2025 - 15:38

Necip emekli olmuş sadece kadroda tutuyorlar anlam veremediğim şekilde. Mert ise kaleciden kaptan olması pek cazip değil diye alındıgını düşünüyorum.bu takımda sorun çıkaran yabancılar temizlendi de hiçmi yerli yoktu. Bence salih necip ersin mert gibi eskilerde artık bu takımdan el çektirilmeli

Yanıtla Beğenme (0)
Ccc
18.10.2025 - 15:25

He aynen başka bi plan var necibi baskanliga hazirlicak ulan olması gerekenler gec kalınmış şeyler oluyor yazdığı yazıya bak lan bu takımda necibin ne işi var kariyeri boyunca yedek kaleci olmuş mert ile sezona başlamak bunlar geri kalma sebepleri tek sebep bu ikisi değil tabi bu ikisinin takımda durmasini sağlayan zihniyetin transfer yapması ne bekleriz ki onlardan

Yanıtla Beğenme (0)
mücahid
18.10.2025 - 15:25

Yıllardır kaptanlık yapan Necip ile Mert takım içindeki sorunlarda bölünmelerde ve saha içinde performans düşüklüklerinde üstlerine düşen görevi layığıyla yapamadılar.Bence hatta geç kalınmış bir karar çok önceden alınmalıydı.

Yanıtla Beğenme (1)
İNCE DETAY 2
18.10.2025 - 15:18

Mert sayesinde 5 yıldır lige havlu atıyoruz.. Kaptanlıkla yetmez. Mert gitmeden bu takımdan bişey beklemeyin.

Yanıtla Beğenme (2)
Bilir Kişi
18.10.2025 - 15:08

Eğer bu doğru ve cesur kararı alıyorsanız, Mert ve Necip 'i derhal kadrodan çıkarma kararını da almalısınız. Eğer bunu yapmazsanız takım içi huzur yerleyeksan olur. Benden söylemesi, gerisini siz bilirsiniz gari.

Yanıtla Beğenme (4)
Siyah beyaz
18.10.2025 - 15:08

Kaptan dediğin takım haksızlığa uğradığında tepki koyacak sahada takımın koruyacak yeri geldiğinde ateşleyen yeri geldiğinde fircalayacak kişidir şimdi bu profile necip mi uyuyor mert mi? Takım üzerinde etkileri ne? Zaten takımın en büyük eksikliginden biri de o, Sergen'in bu çıkışlarını temel sebebi de sürekli saha içine birlik mesajı verme derdi

Yanıtla Beğenme (0)
SİYAH-BEYAZ
18.10.2025 - 14:55

Kaptanın anında tepki vermesi lazım saha içinde. Kaleci biraz uzak kalıyor bu konuda. Bunu bir ayrışma gibi göstermesek iyi olur.

Yanıtla Beğenme (0)
Eyes of Eagle
18.10.2025 - 14:55

Mert kaptan olduda ne oldu moralli olsa ne olacak her gelen top gol oluyor kaç maçımızı Mert kurtardı? Bu arkadaşların miyadı doldu çoktan gitmeleri gerekiyordu ama birilerinden torpilliler sanırım yoksa hiçbir aklı başında takım kalesini Mert e emanet etmez.

Yanıtla Beğenme (0)
BJK41
18.10.2025 - 14:48

Belki Necip ve Mert çekilmek istediler kaptanlıktan.İçeriden net bilgi olmadan olayı yorumlamak pek doğru değil.Orkun her maç kendini yırtıyor haksız kararlara karşı saha içerisinde.Kaptanlık pazubandı oyuncuyu koruma amaçlı da verilmiş olabilir.Ndidi de temaslı oynayan sert yapılı bir oyuncu. O da bolca itiraz eden birisi.Bence saha içinde takımın daha fazla ses çıkarabilmesi için alınmış bir karar. Allah utandırmasın.

Yanıtla Beğenme (0)
Kapkarakartal
18.10.2025 - 14:43

Mert’i sever beğenirdim ama son 50 maçta kalemize gelen ilk top gol oluyor, antrenör yedek kaleci gibi 15 sene daha kalsın mert ama kaptan ve 1. Kaleci olmamalıydı artık. Kaptanlık gitti darısı ilk 11e yeni kaleci almaya.

Yanıtla Beğenme (0)
007
18.10.2025 - 14:32

MERT,e ayıpmı olur morelimi bozulur MERT,in..Demeyin ya, kıyamam... Bu duygusallık BEŞİKTAŞ,da daha ne kadar devam edecek.. Galatasaray la berabere kalmakdan dahamı önemli MERT,in moreli..Peki defansda Palueska yı niye kesti hoca onun moreli yokmu...Saçma sapan goller yiyen MERT niye kesilmiyo niye EMRE ve EMİR denenmiyo..MERT,in moreli bozulurmuş..Beyler; "ŞU DUYGUSALLIĞIMDAN ŞALVARIMIN AĞI HİÇ KURUMADI" diye bir deyim var coğrafyamızda.. Bu duygusallıkla BEŞİKTAŞ,ı daha Çoooook öperler..Haaa Galatasaray niye başarılı..Adamlar profesyonel hata yapanı hemen şutluyolar..Duygusallığı asla kabul etmiyolar..

Yanıtla Beğenme (0)
FARUK
18.10.2025 - 14:13

Bir Mert sakızıdır çiğneniyor. Futbolda savunma ne zamandır kaleden başlıyor. Savunma taaa rakip kaleden forvetle başlar. Orta sahada devam eder, defansta sürer, kalede biter. Hücum da kaleden başlar, defanstan forvete sürer. İşte bu yüzden futbol bir takım oyunudur denir. Sen birine 40 gün küfür et, olmadık laflar söyle başarılısı bile başarısız olur. Mert, kurban seçilmiş belli. Bir siyasi partininin sorunu sürekli dış güçlere atması, kendi sorumluluğunu almaması gibi… Bütün olumsuzlukların sebebi dış güçler. Eğitim, sağlık, ekonomi hep dış güçlerden dolayı bozuk. Alın Mert’i de yiyin. Oysa 2 maç tribüne çağrılsa destek olunsa moral motivasyon olacak. Ama çağ kötülük çağı, vurun abalıya çağı. Beşiktaş Şenol Güneş’i de böyle yedi. Ayağın az tökezlese üstüne çullanırlar, vefa mefa yoktur. Mert’e gelene kadar çözülmesi gereken yönetimsel sorunlar var. Planlama yanlış. Attığın bir adım diğerini desteklemiyor. Bir Ole diyorsun sonra seni geçen sene reddeden adamı getiriyorsun. Niye? Günü kurtarmak için, taraftar baskısından. Oysa Sergen istifa diyecek olan da yine aynı taraftar olacak. Yönetimi de yiyecek. Taraftar aklıyla yola çıkarsan, renklilerle sidik yarışına girilsin diye yaşlı, bir dönem yıldız, adı var kendi yok futbolcular ister taraftar. Mert gol yiyormuş… Ya öyle mi? O top oraya nasıl gelmiş, gelene kadar neler olmuş… Kimse görmez. Bütün akan oyunun sorunlusu Mert olur. Bugün Mert olur yarın Ersin ya da bir başkası. Bu futbol değil saçmalık. O yüzden eskisi gibi keyif alarak seyretmiyorum. Maça gitmek, forma almak gibi alışkanlıklarım bitti. Alın sizin olsun.

Yanıtla Beğenme (8)
ASİ KARTAL
18.10.2025 - 14:12

Kaptanlar yeterli değildi Orkun pozisyonlara kaptan gibi müdahale ediyor ve sarı görüyor artık öyle olmayacak...

Yanıtla Beğenme (0)
Kara Kartal
18.10.2025 - 14:09

Kaleciden kaptan olmaz alanını terketdimi sarı yiyor. Öteki zaten kadroda yok. Ne garip olaymış anlamadık...

Yanıtla Beğenme (0)
Taraftar
18.10.2025 - 14:08

Boş yapma devam et kalesinde Mert olanhiçbir takım şampiyonluğa oynayamaz Orkun kaptandır nokta

Yanıtla Beğenme (3)
Harun
18.10.2025 - 14:07

Mertin morali daha ne kadar bozulup da daha ne kadar kötü olabilir… gol yemediği maç yok… Orkun için isabetli karar ama ikinci kaptan sahada da otorite sorumluluğu için rafa olabilirdi ..

Yanıtla Beğenme (3)
Sashaist
18.10.2025 - 14:05

Takım içini sen ne kadar iyi biliyorsun ki böyle eleştiriyorsun. Yok mert e ayıp olurmuş. 1.si Mert te kaptanlık vasfı yok 2.si yok morali bozulurmuş falan sen Beşiktaş ın maçlarını izlemiyorsun herhalde Mert in bu sene zaten moral , motivasyon , konsantrasyon sıfır daha ne kadar kötü olacak. Kaç maçımız Mert yüzünden gitti. Bir maçta olmayacak şekilde ceza sahası dışında topa elle dokundu, Başka bir maçta üstüne gelen topu içeri aldı, GS maçında galibiyeti Mert sayesinde kaçırdık. Bu sene kalemizde kaleci yok kaleci almamız lazım diye dövünüyoruz ya sen napıyorsun ortalığı karıştırmaya çalışıyorsun . Hangi bayrağa selam verdiğiniz belli değil.Beşiktaş ım inşallah senin gibi yorumcular dan kurtulur da huzur gelir bu takıma.

Yanıtla Beğenme (0)
Hollanda Bjk
18.10.2025 - 13:58

Ne ayipi booolm, adamlar yetersiz ve liderlik vasiflari yok. Gec kalinmis bir karar hatta

Yanıtla Beğenme (0)
Serdar
18.10.2025 - 13:55

Adamlarsa artık giderler beşiktaşımdan

Yanıtla Beğenme (2)
Gidecekler
18.10.2025 - 13:54

Mert günokun biran önce takımdan gönderilmesi gerekiyor.. 1 tane kurtarışı bile yok 5 yıldır.. 1 tane kazandırdığı maçı yok

Yanıtla Beğenme (1)
Beşiktaş
18.10.2025 - 13:51

Mert günok Beşiktaşta haketmeden kaptan oldu, 5 yıl haketmeden bu takımda kaldı.. Ersine haksızlık değil mi? Mert kimki kaptan oluyor

Yanıtla Beğenme (1)
Aytuğ
18.10.2025 - 13:48

İki oyuncu ile de yollar ayrılacak gibi ocakta. Necip'in de mert'in de futbolu bırakacağını düşünüyorum. Kaptanlığı son ana kadar taşımanın bir manası da yok bence. Zaten artık bayrağı devretme vakti çoktan gelmişti.

Yanıtla Beğenme (0)
Kara sevdaa
18.10.2025 - 13:42

Şuana kadar alındı en doğru karar bu. Kaptan saha içinde olan futbolcu olması gerekiyor ki takımı ateslesin yonlendirsin

Yanıtla Beğenme (0)
Numan
18.10.2025 - 13:40

Bence garip bir şey yok. Uzun yıllar kaptanlık yapabilecek, hırslı, çok dil bilen 2 oyuncuya kaptanlık verilmiş. İngilizce bilmeyen necipin kaptan olması daha saçma değil mi?

Yanıtla Beğenme (0)
EMEK HIRSIZISI
18.10.2025 - 13:39

Muslera 10 sene, Volkan Demirel bir 10 seneye yakın, Uğurcan da bir 4/5 sene kaptanlık yaptılar. Bilmeyen andavallara duyurulur. Kaleciden kaptan olmazmış. Eğer bir antrenör saha içinde bir görevlendirme yapıp bunu futbolculara aksettirmek üzere bir adam seçer, hala tüm antrenörler bunu yapıyorlar zaten. Bunu Orkun olarak seçer ve ona arkadaşlarına bunu bunu söyle der. Bu onun mutlaka KAPTAN olmasını gerektirmez. Antrenörün saha içindeki kulağıdır, sesidir. Bu yıllardır yapılıyor. Futbolu bilmeyen andaval takımı yani klavyeci sübyanlar buradan yağdırıyor. Yanlış. Bunu antrenör uygular. Nitekim şimdiye kadar da Sergen böyle yapıyordu. Şimdi bunu yol yarıdayken, her şey düzelmeye yüz tutmuşken, fol yok yumurta yokken kim niye gündeme getirdi ve böyle bir operasyon çekildi. Bu 20 yıllık futbol abidesi adamlar, zamanında kalesinde devleşen, ön liberoda tarih yazanlar birden madara edildi. Siz inanmasanızda bu böyle. Mert'in kurtardığı gol pozisyonu sayısına baksınlar istatistikleri incelesinler. Bir adam babasının hayrına bu yaşta milli takıma çağırılmıyor beyler. Gs.kalecisi olsaydı 10 gol yese bile oynatırlardı. Beşiktaş kalecisi diye kızakta. Uğurcan geçen sene piyasada yoktu. gs.geldi kaleyi devraldı. Hiç mi utanmıyorsunuz? Siz hangi kulübün taraftarısınız. Bunlara ses verseniz ya. Kendi futbolcunuzu karalamak yerine TFF.ye milli takım sorumlularına hesap sorsanıza, onlara çöp desenize. Utanmaz, ikiyüzlüsünüz. Beşiktaşlı filan değilsiniz. Ne olduğu belli olmayan takımsınız, kimliksizsiniz. Ayıp be. Yakışıksız. Necibin hangi ayıbını gördünüz. Ne zaman Necibin kişiliği sorgulandı. Kaptanlık sadece oyun anındamı. Oyundan önce ve sonrasında, devre arasında, her yerde kaptan kaptanlığını yapar. Neymiş saha içinde antrenörün dediklerini diğer futbolculara aksettirmek içinmiş. Vah vah. Saha dışında ne olacak. Adam İstanbulu bilmiyor. Tesislerin yolunu bilmiyor. Adamları tanımıyor. İşleyişten bihaber. Neymiş kaptanmış. Yahu azcık kafanız çalışsın birader. Kaptan kimdir. Nedir. Ne iş yaparı bir okuyun öğrenin. Maç oyanınıyor. Kaptan. Maç kapandı. Kaptanlık bitti. Yat aşağı. Bumudur? Bu sezonun ortasında 3 maç üst üste iken mi yapılır. Sezon bitsin. Gönder gitsin. Adam gibi. Verirsin bir hediye, yaptığın hizmetlere teşekkür eder. Seyirciye alkışlatırsın. 20 yıllık emeğini verirsin gönderirsin. Onore edersin. Beceremiyorsunuz. Necip ne yaptı size. Efendim çöp o. Vay anasını. Çöp diyen çöpler. Sen ananın kuzusun da o kim? Terbiyesizlik. Kaç tane antrenör gelmiş geçmiş herkes oynatmış, saygı duymuş, kaptanlığına laf etmemiş, şimdi birisi bunu istemiyormuşmuş. Zaten seyirci istemiyormuşmuş. Yani klavyeci tipler. Necibi tanıyan benim gibiler istemezuk demezler. Ben tanıyorum. Fevkalade bir çocuk. Siz onun yanında ezik büzük kalırsınız. Ben söyleyeyim. Yerin dibine girersiniz çıkamazsınız. O kadar. İlgilenmediği tek bir oyuncu yok. Yani seçim filan olmamıştır. Benden söylemesi. görevlendirme yapılmış. Neymiş, Orkun düşükmüş, bir türlü oyun tutturamıyormuş, ona sorumluluk vermişlermiş, düzelecekmiş böylece. ŞEYTANın aklına gelmez. Kimin düşüncesiyse. Şeytani. Zaten top oyunda iken Sergen hoca Orkunu kullanıyordu. Ne değişti de. Pazubantı istedi. Zaten bir kaç hafta önce bu İHTİLAL yapılarak alınmak istendi. Orkuna pazubant taktılar. Artık o kaptan olacak filan dendi. Sonra Necip sahaya çıkarıldı ve kaptanlık takıldı. Olay söndü. Yani ihtilal önlendi. ŞİMDİ Bunu birileri tekrar ateşledi ve kaptanlığı ya verirsiniz , ya verirsiniz dediler. Orkunun babası sahayı bile basmış olabilir. Oğluma kaptanlık sözü verildi. Niye vermiyorsunuz diye. Biz seyircileri bir aklıma gelmiyor bir şeyle suçladı bunlar. Terbiyesizce sözler söylediler. Size ne? Sözleşme oğlunuz ile kulüp arasında. Size ne oluyor. Ben olsam feshederdim. Şimdi aklıma gelmiyor ama bilenler bilir. Sonra birden sustular. Susturuldular. Susun sırasıyla yapılacak dendi. Yani sanki Orkun şartlanmış, her şey ona vaat edilmiş, Kulübün tapusu bile verilecekken biri müdahale edilmiş gibi olmuş. Necip demişki tapu benim üstüme, vermem demiş gibi. Hikaye çok. Yönetim bunu açıklamalı. Mecbur değil diyenler var. O zaman bu yersiz ve zamansız olay niye oldu. SORMAYACAKMIYIZ. Niye futbol takımı düzelmeye doğru giderken bu nifak, bu ikiyüzlülük, bu arkadan dolanmalar, riyakarlık, birilerini değersizleştirme, birilerini yüceltme arayışları. Nedir bu? O zaman kimse BU KULÜBE AİDİYET DUYMAZ BAŞKAN. Demir Ege biz niye bu kulüpteyiz. Ben ayrılıyorum diyebilir. Kartal keza, Rıdvan geldiğine pişman olmuştur. Devrim denen çocuk başlamadan ben buradan kaçayım demektedir. Sonumuza bak... Böyle olacak demedilermi? Emirhan mesela. Genç yaşında Rizede kaptanlık yaptı. Günahı ne? Bu takımın kaptanı GEDSONdu. Necipten sonra. NİYE GÖNDERİLDİ? Niye ben gitmek istiyorum dedi. Hiç biriniz akıl yürüttünüzmü? HAYIR. Çünkü Orkuna verilen sözleri ve parayı öğrenince ben GİDİYORUM dedi. Serdal Adalı ağzı açık ayran delisi gibi kalakaldı. Belkide gidiyorum dediği için o kadar parayı israf etti. O da ayrı bir konu. HANİ SERDAL BEYE GÖRE KEREM AKTÜRKOĞLU Beşiktaştan başka takımda oynamazdı. Gelirse Beşiktaşa gelecekti. BAKIN YALAN RÜZGARInı geçtiler. Bunları bilmeyenler. Burada ahkam kesmesinler. Yalan Rüzgarı bu. Bu rüzgar tersine döndüğünde Ne Sergen, Ne Orkun, Ne Serdal Başkan kalır. BEŞİKTAŞ kalıcıdır. Necipte, Mertte, diğerleri de geçicidir. Necip ben buranın kalıcısıyım siz geçicisiniz gibi bir laf söyleyemez. SÖYLEMEZ zaten. Fıtratına aykırı. Yüz kişiye sorun 99 u bu cevabı verir. Böyle yalanlarla kimseyi kandıramazsınız. Geçmiş olsun. Umarım takım da Orkunda Sergende Serdal Başkanda düzelirler. Çok iyi olurlar. Beşiktaş camiası yükselir. Şampiyon oluruz. Ama yine aynı terane devam ederse. Bu saydıklarım bu kulüpte kalamaz. Yapılan ayıbı herkes bir düşünsün.

Yanıtla Beğenme (11)
Sashaist
18.10.2025 - 14:24

@ EMEK HIRSIZISI Şimdi bu kadar yazı yazınca haklı mı konuşmuş oldun sen nereden biliyorsun bunları futbolcularla konuşup ortak karar almış olamazlar mı. Yok futbolcuları karalama falan filan güya isyandasın. Evet önceki senelerde iyi işler yapmış olabilir mert ama iyi işler diyorum çok iyi işler değil. Ayağıyla topu oyuna sokamaz vurduğu topların yüzde doksanı taça gider. Hele bu sene hiç yok kafası sahada değil. Adam hiç bir baskı yokken ceza sahası dışında topa elle dokunur , üzerine gelen topu içeri alır ,GS maçında markajdaki adama pas verir gol yeriz. Muslera dediğin adam GS nin şampiyonlukların da en büyük pay sahibi, Volkan dersen Fenerbahçe takımının en baskın karakteri ayrıca Mert'ten de çok daha iyi bir kaleciydi hala fener onun yerini dolduramadı ( ki Volkan'ı günahım kadar sevmem) Mert sessiz sakin alfa bir kişilik değil. Yani liderlik vasfı yok. Birde maçlar da gol yemeyeyim korkusuyla geri gelin geri gelin diye takımı etkiliyor çünkü geri gelin diye bağıran kaptan. Anlamıyorsun dimi bunları ama baksan roman yazmışsın. Evet biz iyi olmayan futbolcuları eleştiriyorum çünkü ne yaptıklarını görüyorum saha da ama sen takımın için de ne muhabbetler dönüyor bilmeden takımı karıştırmaya yönelik yorum yapıyorsun. Bir bırakın da şu takım toparlansın

Beğenme (0)
Yusuf
18.10.2025 - 13:38

İsabet olmuş karar doğru, dağılın

Yanıtla Beğenme (0)
asi kartal
18.10.2025 - 13:28

bence garip olan mert in kaptan olması ve halen oynuyor olması.. bence garip olan artıl antraman oyuncusu konumundaki necip in kaptan olması... birde mert in moreli bozulup performansı düşermiş.. mislaah daha 5-6 maç yaptık mert ziyan etti 2-3 maçı.. bırak maç kazandırmayı kazanılacak maçları rezil ediyor.. şimdilik ersin kaleye devre arasında da mutlaka iyi değil çok çok iyi bir kaleci almak şart...

Yanıtla Beğenme (1)
sinan
18.10.2025 - 13:26

yeni kural ile hakem ile sadece kaptan konusabilecek böyle yeni bi kural oldugunu bilmeyen adamlar yorumcu ahahadh fikra bu kadar

Yanıtla Beğenme (0)
MARJİNAL
18.10.2025 - 13:23

Yapılan Sosyal medya dalkavukluğu ya da popülizmi gibi bir şey. Akılcı sağlıklı bir karar değil Sanlı, Zekeriya, Sabri, Vedat Metin ve Sergen kaç yılda kaptan oldular Şimdi kaçı kaptan olarak anılıyor Kaptanlığı maçlar başlarken top ve saha seçimine indirgerseniz takım da iner böyle dibi görür.

Yanıtla Beğenme (2)
Serko
18.10.2025 - 13:20

Bence 100 de yüz doğru karar kaleciden kaptan olmaz

Yanıtla Beğenme (0)
nedeni belli
18.10.2025 - 13:18

Gürsel bey sanırım okuduğunu anlamamış ki "nedeni belli değil!" diyerek başlamış yazısına. Buraya da alıntılayıp bırakayım belki anlar ve böyle argümansız yazılar sırf yorum olsun, eleştiri olsun diye kaleme almaz. "Teknik ekibimizin saha içinde daha etkili olabilecek pozisyonda oynayan futbolcularımızın kaptanlığa getirilmesi görüşüyle ve Yönetim Kurulumuzun kararıyla Futbol A Takımımızın birinci kaptanlığına Orkun Kökçü, ikinci kaptanlığına ise Wilfred Ndidi getirilmiştir."

Yanıtla Beğenme (0)
Pençe
18.10.2025 - 13:14

Mertin saha içinde ki bir olaya müdahale etmesi ve takımı yönlendirmesi imkansızdı necipin zaten takımda olmaması lazım doğru karar

Yanıtla Beğenme (1)
MK
18.10.2025 - 13:11

Şimdi uçarız. Tek eksik buydu.

Yanıtla Beğenme (6)
Doğru 1 tane !
18.10.2025 - 13:04

Garip olan BJK üstüne çöreklenmiş mert ve necip'in kaptan olmalarıydı.1 adım daha ileriye gidin bu iki oyuncuyla sezon sonu yolları ayırın.Orkun ve N didi ye kaptanlık yakışır.

Yanıtla Beğenme (3)
Quaresma
18.10.2025 - 13:03

Bir mac kurtarmayan. Mertemi ayip olamsin Geldiginden beri mac kurtarmayan. Adamin sacma goller yemesiyle Besiktasima mi ayip olamsin Yok Yeni gelmismis Ozaman. Fazla. Bir sey beklemiyelim

Yanıtla Beğenme (2)
Doğru karar
18.10.2025 - 13:00

Doğru karar. Taraftarı anlamak mümkün değil her maçta Mert ve Necip ı eleştiririz ne yapıyorlar diye. Bu Sergen aldırmıştır. Mert kale de olunca olaylara ve hakeme uzak kalıyor. Necip yedek sonradan oyuna girdiğin dede kaptanlık değiştirme seansı düzenleniyor. Çok doğru karar artık bazı şeyler değişmeli. Göreceksiniz Mert bir kaç maç daha hata yapsın Sergen kaleyi Ersine teslim eder

Yanıtla Beğenme (3)
Sashaist
18.10.2025 - 14:40

@Doğru karar Zaten şampiyon olduğunda da Ersin'le olmuştu ama bu sene Ersin' de kurtarmaz bize devre arasında ya kaleciliği ve ayakları çok iyi olan Cordoba gibi yada fabri gibi bir kaleci lazım.

Beğenme (0)
Arz
18.10.2025 - 12:59

Hala Necip diyor.Necip kalitesizliktir kazmalıktır.

Yanıtla Beğenme (2)
Kartal Tepe
18.10.2025 - 12:59

Boş beleş bir yazı olmuş. İki orta saha kaptan olacak bu kadar basit. Biri yerli biri yabancı, bitti gitti.

Yanıtla Beğenme (1)
21 yy
18.10.2025 - 13:22

@Kartal Tepe çok doğru 21.y insanını anlamak çok zor oldu

Beğenme (0)
stockyaka
18.10.2025 - 12:53

Neden olacak, teknik direktör gidici biz kaliciyiz diye takimda abiliģi așiriliǧa kaçiriyo olabilirler. ikinci sebepte, biri TURK biri ecnebi olmasi denklemi eșitliyor.3. secenekte takimin beyni ortasahadir, defans deģil.

Yanıtla Beğenme (1)
Cihan
18.10.2025 - 12:51

Çok doğru bir karar. Bir türk kaptan ve bir yabancı. Ayrıca necip ve mert artık gelecek sene yoklar bu belli ve normal olan.

Yanıtla Beğenme (2)
DOGUŞTAN KARTAL
18.10.2025 - 12:49

gs macında yaşanan olaya müdahale eden mert ceza sahası dışına cıktıgı icin sarı kart görmedimi öküz altında buzagı aramayın

Yanıtla Beğenme (1)
Nirvana
18.10.2025 - 12:39

Ndidi kısmı saçma. Normal olanı Necip oynamadığı zaman, ki bu genellikle on maçın dokuzu, Orkun kaptandır.

Yanıtla Beğenme (1)
EMEK HIRSIZISI
18.10.2025 - 12:38

Aynen katılıyorum. Gammazcının biri 20 senedir kene gibi yapıştı bu Necipten ne zaman kurtulacağız diye Başkanı, Teknik Direktörü ya da birilerini fişekledi. İçten de ben 5 milyon öbürü 10 milyon euro alıyoruz 200 bin euroluk adamı dinliyoruz havasına girdiler. Bu YÖNETİMİN UTANCIDIR. TERBİYESİZLİĞİDİR. Hakkaten düğün değil bayram değil eniştem beni niye öptü. Sanki Kaptanlık sadece maç gününe mahsusmuş gibi de bir açıklama yani anlaşılırlığı buradan saha içinde Mert yokmuş, Necip zaten yokmuş, maçta kim ön ayak olacak hesabıymış. Vah vah. Maç öncesi. Her zaman her gün her an, tesislerde, dışarıda, saha kenarında, aklının her gördüğü erdiği alanda KAPTAN KAPTANDIR. Yazıklar olsun. GÜRSEL YURTTAŞA bari cevap verin utanmazlar. Beşiktaşın iyi giden yani iyileşmeye başlayan durumuna KİM BALTA VURDU. AÇIKLAYIN. TÜRK OYUNCU İSTEMİYORUZA gider bu. Ben söyleyeyim buradan TÜRKLÜĞÜNDEN UTANAN klavyeci utanmazlarda eleştiri yapıp dursun. Futboldan anlamayan bir sürü çoluk çocuk. Sallıyor. Necibi tanımaz. Merti tanımaz. Ne olduğunu bilmez. Topu TV.den görüyor. Buradan ahkam kesiyor. Yuh diyorum. Yönetim, Teknik direktör bu işte bir halt varsa DEFOLUN. Ya da adam gibi gerekçe gösterin. Böyle sezon arasında maç sıkışıklığında herkesin konsantrasyonu olmuşken ne bu? TAKIM İYİ GİDİYOR BALTALAYIN, VURUN, KIRIN, YENİDEN DÜŞSÜNLER. Ndidi kim? Hangi takımda kaptanlık yapmış. Türkleri ve Türk futbolunu tanıyormu? Ndidi oluyorsa Gökhan SAZDAĞI hayda hayda olur. Niye o değil. Futbolcular seçti. (Yani yabancılar) Utanmaz, rezilsiniz. Bu kadar söyleyeyim. Şu yönetimden utanç duyuyorum. Bu kadar basit bir şeyi bile ağzına yüzüne bulaştırdılar. Tam zamanıydı. Bozmanın yeriydi. Bozdunuz. Ben MERT olsam bol gol yerim. OYNATMAYIN MERT'i zaten NECİP oynamıyor. Mert'ide oynatmayın. Verin paralarını ellerine yollayın gitsinler. Zaten vereceğiniz para ORKUN ile Abrahamın sümük mendili kadardır. Verin paralarını emekli edin. Ayıp. Resmen ayıp. Ki NECİPin adamlığını, katkılarını, kaptanlığını bilmeyen yok. Hiç bir memnuniyetsiz laf duymadım ben. 20 senede bir kişi Necip aleyhine konuşmadı. Hadi siz konuşun yeri gelmişken. Neymiş çöpmüş. Çöp diyenler aynaya baksınlar çöp görsünler. Utanmaz silsilesi. Tamam adamın yeteneği bu kadar. Süper değil.Yıldız değil. Star değil. Ama Futbolcu. Herkesmi yetenek abidesi, herkes mi star,yıldız. Hadi ordan hadi ordan. ADAM lazım değil mi? Kör, topal, zenginliği ile orada oturan patron yok mu? Emrinde binlerce insan çalışıyor. Yetenekmi aranıyor. Yöneticilik mi? Yazık, resmen takıma darbe vurdular. Ortamı gerdiler. Grupçuluk çıkarttılar. Bulun bunları ve tez elden bunu halledin. Necip olmasın ama adam gibi hareket edin. Adamı kursa yollayın. Antrenörlük yapacak zaten. 1 senesi var. Sahip çıkın. Bu ne böyle rezilce hareketler. Kaptanlığa getirilenler de dün bir bugün 2 adamlar. Takımı, tesisi, yönetimi, TÜRKİYEYİ ve Türk futbolunu tanımıyorlar. Hiç bir yetenekleri yok bu konuda. Yeteneksiz bunlar. Ben söyleyeyim Çöpler. Necip bu konuda bir OTORİTEdir. Hadi yeri gelmişken bu konuda YETENEKSİZ derseniz çarpılırsınız. yeteneksiz Orkun ve Ndidir. Bunu yapanlardır. En ufak tıkanmada bunlar su yüzüne çıkar. Dile düşersiniz. Zaman varken bunu yani ağaç yaşken ateş daha yeni korlanmışken halledin. Çok ayıp

Yanıtla Beğenme (14)
Lqrda
18.10.2025 - 12:46

@ EMEK HIRSIZISI tüm yazdıklarını okumadım ama bence haksızsın

Beğenme (2)
Ozgur
18.10.2025 - 12:38

Kalesinden çıkamayan adamdan kaptan olmaz.

Yanıtla Beğenme (7)