Futbol

''Beşiktaş'ta birçok oyuncu formayı meşgul ediyor!''

Erman Özgür, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.

Erman Özgür'ün görüşleri şu şekilde:

Erman Özgür: ‘’Aslında Beşiktaş için ligi nerede bitiririz değil, seneye bu takımda olur mu olmaz mı diye baktıkları bir maç aslında. Fakat sezon içerisinde bazı oyuncuların kendine şu soruyu sorması gerek arkadaşlar: ‘Ben bu takımda niye oynamıyorum?’. En fazla oynamayan oyuncuların kendine sorması gereken konu bu.

Bu soruyu kendilerine soruyorlarsa Yasin alsın bu Antep maçını izlesin, niye oynamadığını. Taylan izlesin, özellikle Mustafa Hekimoğlu izlesin. Ya bu oyuncular, ben yaptığım yayında söyledim, ligimizi de tanıyorlar, ‘Beşiktaş forması nimettir’ dedim. Nimettir çünkü bu kadro kalitesinin sıkıntısı yüzünden forma giyiyorsunuz. Bu sizin için belki de hak etmediğiniz bir şans.

Forma rekabetini kazandığınız için değil, Beşiktaş'ın farklı hedefleri olduğu için, kadro kalitesini bir türlü yükseltemediği için forma şansı size geliyor. Normal şartlarda o formaların siyahın beyazın tonunu göremezsiniz bak, ancak televizyondan görürsünüz.

Bugün Beşiktaş kazandı, tabelanın hiçbir önemi yok benim gözümde. Sadece genç oyuncu diyorsun; Taylan, Mustafa Hekimoğlu, Yasin... Ki Yasin'i aldık Abraham'a karşı bir de bunu kazandık. Arkadaşlar bir formayı boşu boşuna meşgul ediyorsunuz, başka hiçbir şey değil.

Beşiktaş takımında seneye bu oyuncuların hiçbirinin antrenmanda dahi olması gerektiğini düşünmüyorum. Bu kadar da sert söylüyorum. Belki bu kadar gösteri maçı gibi bir maçta bunları söylemek doğru değil ama Beşiktaş takımı olaya keskin bakmazsa seneye de yarışamayacak. Seneye de yarışamayacak.''

duhuliye.com

{ "vars": { "account": "GTM-T3XXFJ6" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }