22.01.2026 - 12:02

Takip Et:

"Beşiktaş'ta birine sabredilmesi gerekiyorsa o da Sergen Yalçın olmalı"

Tamer Tuna Beşiktaş gündemine dair görüşlerini dile getirdi.

Tamer Tuna:

Rafa Silva’nın süreci farklı, ekonomik bir süreç. Ama Necip zaten futbolu bırakmaya yakın. Mert Günok’u da nitekim aynı şekilde değerlendirebiliriz. Bunlar geçmişte milli olmuş isimler. Necip, Beşiktaş’ta futbola başlamış bir oyuncu. Hatta Sergen Hoca’nın Necip’e çok şey kattığı bir dönem de yaşadık, bunu da biliyorum.

Ama bu sürecin nasıl böyle yönetildiğini gerçekten anlamak zor. Kriz olmasa bile küçük sorunların bile bu kadar büyütülerek bu seviyeye gelmesi, bence kulübe büyük zarar veriyor. Tabii bunların üstesinden gelen kulüpler de var. Futbol “kolay hafıza”dır, çabuk unutulur denir ama bu, öyle kolay bir hafıza değil. Necip’in yaşadıkları kolay unutulacak şeyler değil.

Yirmi yıldır bu kulüptesiniz, futbolu burada bırakıyorsunuz. Mert’i, Rafa Silva’yı yerli-yabancı ayırmadan bu iletişim bence çok daha iyi yönetilebilirdi. Ama Sergen Hoca şu an farklı düşünüyor olabilir. Geldi, oyuncuya, oyuna, Beşiktaş’a çok şey vermek istiyor. Ancak istediği oyunu bu oyuncularla gerçekleştiremiyor.

Bunu her maç görüyoruz. Önde baskı yapmaya çalışıyor ama o oyuncu yapısına sahip bir takım değil. Kendi oyun felsefesini geçmişte ortaya koyabildi, şampiyonluk yaşadı. Ama şimdi bakıyorsunuz, bunların hiçbirini gerçekten ortaya koyamadığı bir kadro yapısı var.

Sergen Hoca kalırsa, bunu zaten göreceğiz. Gelecek sezon, iskeleti olmayan bir takımdan yeni bir iskelet yaratmaya çalışacak. Devre arasında ve sezon sonunda yapacağı transferlerle… İnşallah dayanırlar, çünkü çok yükleniliyor ve kolay değil.

Ama bence gelmesi çok doğal, devam etmesi de çok doğal. Sergen Hoca kalırsa, istediği kadroyu kurabilirse – bunu ekonomik anlamda söylemiyorum – bazen çok pahalı transferlere ihtiyacınız olmaz. İstediğiniz oyuncular pahalı da olabilir, olmayabilir. Ama istediği oyuncuları alırsa, hocanın gelecek sezona çok daha farklı girebileceğini düşünüyorum. Bunu Trabzonspor örneğinde yaşıyoruz.

Sanki şampiyonlukta iki takım varmış gibi konuşuluyor ama Trabzonspor bile istediği takviyeleri yaparsa, bu şampiyonluk yarışında sezon sonuna kadar dahil olabilir, içinde kalabilir.

Şimdi Trabzonspor’la ilgili de sorular var. Beşiktaş’ı şöyle toparlayacağım: “Hocanın istedikleri alınırsa” dedin, şu anda devre arasındaki politikasını nasıl buluyorsun Beşiktaş’ın? Sezon sonuna kadar biraz toparlanır mı? Pek çok mevkide beklenen transfer var aslında. Sen devre arasında değil de yaz transfer dönemine mi daha çok bırakılması gerektiğini düşünüyorsun?

Trabzonspor’da da böyle bir hikâye oluştu aslında. Yeni sezona hazırlık sürecinde… Geçmişte Sergen Hoca’nın Beşiktaş’ta yaşadığı şampiyonlukta da, Trabzonspor’un yaşadığı şampiyonlukta da benzer bir hikâye vardı: Devre arası alınan bir takım, sonra bir şekilde inşa edilen bir yapı ve bir sonraki sezon gelen başarı.

Evet, Sergen Hoca devre arasında belki gelmedi Beşiktaş’a ama bu noktaya kadar çok istediklerini, senin de söylediğin gibi, yapamadı. Artık bu sezonu Beşiktaşlılar düşünmesin, gelecek sezona mı odaklansın diyorsun?

Şimdi öyle diyemeyiz. Futbol canlıdır, her hafta farklı bakılabilir. Ama Sergen Yalçın adına, birine sabredilecekse Sergen Yalçın’a sabredilmesi gerektiğini düşünüyorum ben. Sürekli “yeni hoca” konuşuluyor. Kayserispor maçında tribünlerden gelen büyük eleştiriler, zaman zaman yükselen istifa sesleri… Sergen Hoca’ya değil belki ama genel anlamda yönetime gelen tepkiler…

Ben bu tür yapılanmalarda, bu yapı içerisinde, çünkü istediği oyun yapısına uygun oyuncular yok zaten… Üçüncü bölgeye göre baskılı, canlı bir oyun kurmaya çalışıyor. Üçüncü bölgede yaratıcı oyuncu yok. Ceza sahası içinde topla buluşma istatistikleri yüksek olmasına rağmen bunları sonuca çeviremeyen bir Beşiktaş var.

Oyun organizasyonu adına mevkilerle çok oynandığını görüyoruz. Bu da ekonomik olarak takıma büyük zarar veriyor; çünkü takım içi dengeleri de bozabiliyor. Beşiktaş bir yandan oyunculardan kurtulmaya çalışıyor ve bunu da aslında iyi yapıyor. Bu devre arasında bunu daha net görüyoruz. Oyuncular gönderilebiliyor, maaş ortalaması düşüyor, yaş ortalaması da düşüyor. Bu da Beşiktaş’ın olumlu yönlerinden biri.

Bu kadar büyük bir değişimin yaşandığı bir yapıda, ikinci yarı için çok büyük beklentiler içinde olmak doğal değil. Şampiyonluk yarışına dahil olur, yarışır ya da yarışmaz… Bunlar başka mesele. Ama beklenti büyük. Çünkü bu camialar, rekabet ettiğiniz camialar: Fenerbahçe, Galatasaray, Trabzonspor… Şimdi Göztepe üst sıralarda, ilk dörtte. Düşünün, hepsi yarışın içinde ve siz geride kalıyorsunuz. Geride kalmanızı istemeyen bir taraftar kitlesi ve Beşiktaş’ı seven insanlar var. Geride kaldığınızda, ikinci yarıda yine üzücü tablolar ortaya çıkabilir.

Mesele zaten birleştiricilik. Biz bunu Fikret Orman döneminde, 2015-16 sezonunda, Şenol Hoca ile birlikte yaşadık. Çok ciddi bir değişiklik yapıldı, oyuncular alındı. İçeride kalan oyuncular vardı; bu kadrodan devam edecek isimler… Gelecek sezonun ilk 11’inde sahaya çıkacak oyuncular ve transfer edilecek isimler doğru olursa, bu oyuncular performans olarak da katkı verecektir.

Beşiktaş’ın en önemli sorunlarından biri de, sezon başında yapılan transferlerle bugün transfer edilmeye çalışılan oyuncular arasındaki büyük fark. Kadro yapılanması anlamında söylüyorum. Rafa Silva’nın transferi, Orkun’un transferi, Immobile’nin transferi gibi hamlelerle; şu an devre arasında bakılan isimler arasında ciddi farklılıklar var. İsim, maliyet ve ekonomik açıdan takım o dönem daha heyecanlandıran isimlere yönelmişti.

Biz de benzer transferler yaptık. O maliyetlerde olmasa da bir Mario Gomez bunlardan biriydi. O dönem daha çok kiralık oyuncularla çok güzel sezonlar geçirilebiliyordu. Şimdi o kadar kolay değil. Hep farklı pozisyonlar devreye giriyor.

Ara transferler zordur. Zaten ekonomik olarak da zordur. Takımlarında iyi olan oyuncular kolay kolay verilmez. Siz de maç sayısı az olan oyunculara yönelirsiniz. Bunları hep yaşadık. Kendi adıma konuşmuyorum; futbol ortamında bunlar her zaman yaşanıyor. Ve gerçekten zordur.

Aslında scout ekibinizin çok iyi olması gerekiyor. Scout ekibinin yalnızca “iyi oyuncu” bulması değil, takımınızdaki mevcut oyuncularla aynı alanda neler yapabileceğini öngörebilecek oyuncuları tespit etmesi gerekir. Teknik ekip ve yönetimin de dahil olduğu üçlü yapının çok doğru çalışması lazım. Bu alan, tamamen teknik adama bırakılacak kadar kolay değil; sadece yönetimin inisiyatifinde olacak kadar da basit değil.

Beşiktaş’ta bunun için komiteler kuruldu, Serkan Reçber gibi bu işle ilgilenen isimler var. İsimler üzerinden değil, takım ve oyuncu seçimi üzerinden konuşmak gerekir. Biz bu işin içinde hep olduk. Futbolcuyken bile, “Hangi oyuncu geliyor, nasıl oynayacağım, önümde kim var, kimin arkasında oynuyorum, adaptasyon nasıl olacak?” diye düşünülür.

Şimdi istatistik yazılımları çıktı. Ben de bu konuyla ilgilenen biriyim, hatta bu alanda bir şirket kuruyoruz. Takımınızda belli istatistikler var; Avrupa’dan bu istatistiklere yakın oyuncular bulmaya çalışıyorsunuz. Hiç canlı görmeden size oyuncular öneriliyor. Bu ciddi bir süreçtir.

Mesela Gendouzi neden Fenerbahçe’ye geliyor? Türkiye’de buna çok dikkat edilmesi gerekir. Gendouzi büyük ve başarılı bir transfer, ama Avrupa’da oyunu hep dalgalanmalar gösteriyordu. Sezonların ilk yarısında farklı, ikinci yarılarında farklı performanslar sergileyen bir oyuncuydu. Arsenal ve İtalya dönemlerinde bunu canlı izledim.

Şimdi Türkiye’ye geldi. Burada üst seviyede olabilir, ama Türkiye Ligi’nin dinamikleri inanılmaz farklıdır.

duhuliye.com

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..

YORUMLAR (34)

XraY
22.01.2026 - 18:28

Tamer hoca sende gel buraya birlikte kmucurun şu takımı...

Yanıtla Beğenme (0)
Bombacı Mülayim
22.01.2026 - 18:27

@zonka kardeşim iyimisin? Koskoca Bjk başkanı yalan söylermi? Koskoca Bjk başkanının her söylediği yalan çıkar mı? Geldiğinden beri yahu. Koskoca Bjk başkanı taraftarı aldatır mı? Enayi yerine koyar mı? O zamanda katlanacak arkadaş. Biz Bjk durumunu biliriz atçı duruşundan anlamayız arkadaş. Hem ki Bjk başkanı değil mı? At koşturuyor mu. O zaman atçı değil de nedir?

Yanıtla Beğenme (0)
Bombacı Mülayim
22.01.2026 - 18:27

@zonka kardeşim iyimisin? Koskoca Bjk başkanı yalan söylermi? Koskoca Bjk başkanının her söylediği yalan çıkar mı? Geldiğinden beri yahu. Koskoca Bjk başkanı taraftarı aldatır mı? Enayi yerine koyar mı? O zamanda katlanacak arkadaş. Biz Bjk durumunu biliriz atçı duruşundan anlamayız arkadaş. Hem ki Bjk başkanı değil mı? At koşturuyor mu. O zaman atçı değil de nedir?

Yanıtla Beğenme (0)
KısaLafın uzunu
22.01.2026 - 17:35

Abicim bu kadar uzun yazı neden yazıyorsun yahu, kim okuyacak hepsini.

Yanıtla Beğenme (0)
Mehmet
22.01.2026 - 17:09

Sergen Yalçın için olumsuz hiçbir şey söylemeye gerek yok. Bence de 65 yaşına kadar çalıştırsın Beşiktaş'ı. Ama kalmaz. Başarısız olacağı ve gideceği muhakkak. Çünkü eylemleri de söylemleri de yanlış.

Yanıtla Beğenme (1)
Berlin
22.01.2026 - 17:04

Farklı nicelerle bir sürü mesaj yazmış o evladı yok neden sabredeceksiniz sergeni kötülemiş

Yanıtla Beğenme (0)
zonka
22.01.2026 - 16:59

bu toplumda korkunç insanlar türedi ya. daha dün 13 adamla 3 kupa aldığını nasıl unutuyorsunuz bu adamın ? kalede ersinle nsakala ile wellinton ile hemde. necip kadıköyde dördüncüyü atınca hepiniz havalara uçtunuz hani ne çabuk unuttunuz. siz kimi istiyorsunuz kardeşim siz ne istiyorsunuz ? ne saygısız ne utanmaz ne arlanmaz tiplersiniz siz ?koskoca iş adamı serdal adalıya bu ülkenin en büyük futbolcusu ve şampiyon hocası sergen yalçına atçı ganyancı diyorsunuz peki siz kimsiniz nesiniz ? bu kulüp size rağmen ayakta ya 1000 şampiyonluğa bedel. eleştirmek başka şey hakaret etmek başka. ama sizde bunu anlayacak kafa var mı ? nerdeeeee ....

Yanıtla Beğenme (4)
AkilAdam
22.01.2026 - 16:52

Yahu hala Solksjaer e "balikci" deyip hakaret ettigini sanan zevat kayniyo burda..GSYH yani kisi basi milli geliri kendi ülkesinden tam 5 kat, PISA yani egitim skalasinda 70-80 basamak üstte siralanan Norveçi küçümsüyolar kendilerince.. şerefsizim burnumuzun b.ktan cikmamasinin yegane sebebi bu güruh. E böyle olunca seviye yönetmesi kolay, kurukalabalık nası olsa..

Yanıtla Beğenme (0)
Büyük Beşiktaş
22.01.2026 - 14:26

Devre arasında birkaç takviye ve sezon sonu kalan eksikleri hallederek seneye genç ve taş gibi bir takım kurabiliriz. Rafa'dan kurtulduk, onu unutturacak bir isim olarak Enzo Millot'u alabiliriz. Forvete Abraham yerine Patrick Shick. Stopere Agbadou'dan daha iyisini para verip alalım ama şef stoper olsun, oyunu geriden kurabilsin. Rudiger veya Alaba olabilir. 6 numaraya Sampdoria'da Salvatore Esposito veya Tottenham'dan João Palhinha. Sol kanada Ajax'tan Mika Godts. Sakat veya yetersiz adamları alacağımıza iki transfer döneminde bu transferleri yapalım uzun yıllar sırtımız yere gelmez.

Yanıtla Beğenme (2)
İmkansız
22.01.2026 - 14:15

Niye neden? 10 yıl sabret taş üstüne taş koyabilecek kapasitesi varsa bıyıkları kazitirim Hiçbir zaman hiçbir oyuncu ile hiçbir organize oyun oynatamaz, çünkü bilmiyor.

Yanıtla Beğenme (11)
Bjk
22.01.2026 - 14:46

@İmkansız Şampiyon nasıl yaptı, onu da bir anlatsana bre gafil, Bre cahil... Ne nankör heriflersiniz, işiniz gücünüz algı, birilerinin tetikçisi olmak...

Beğenme (6)
Babakartal31
22.01.2026 - 13:49

Tedescoya laf edip istemeyenler vardı hala var basına göre hep eskiler olsun bir düzen var o ona ayar veriyor o ona destek Sergenin ne başarısı var şampiyonluk averajla son maç öldük öldük dirildik arda turan misal örnek bize çağdaş teknik direktör lazım

Yanıtla Beğenme (12)
Babanı seveyim
22.01.2026 - 14:15

@Babakartal31 O kadar kolaysa gene son anda averajla şampiyon olsana, nasılsa basit bir sey degil mi :) Yonetim senin gibi avanaklari dinleyip çapsız hocalar getirdiği için her yıl 30-40 puan fark yiyoruz ama cenazeyi kaldırmak gene Sergen Hoca'ya kaldı her zamanki gibi. Ne başarısı var demiş bir de armut, lan şampiyonluk ve aynı sezonda 3 kupadan başka ne alacak adam, CL'yi mi, UEFA'yi mi?

Beğenme (5)
yazıklar..
22.01.2026 - 13:46

Muçi ye sabah akşam sövenler müçi diyor.. Bu takım kadrosu gomezli taliscalı peçeli 07 li gökanlı canerli Atibalı sanki.. Kabul edelim ki Rıdvan ersin vs oynuyor.. 9 maçtır kaybetmiyor derbiler de dahil Ne şanssızlıklara rağmen.. Herkese TAYLAN da TAYLAN zannedersin adam cafu da hoca oynatmıyor.. Oymadığı maçta topu eline alıp karakola gidecekti bu ne diye.. Sergen gitsin herşey düzelecekse gitsin Bu adam yok fenerli yok o yok bu Bizim taraftara cty kadrosu getir , neden TAYLAN yok der.. Yok şampiyonlar ligi sıfır çekmiş , ulan yeri geldi 6-8 yedik be.. sanki her sene final oynuyoruz , biz buyuz bu .. yedek forvetimiz Mustafa Hekimoğlu , daha öncede oektemekti, Sergen’i eleştirelim , adamda osimen icardi vs var.. el nesri duran , vs neden oynatmıyor acaba.. Bizim defans hattını gs fb ver adamlar kulübü kaptır.. Neyse Sergen Sergen olsa 1 dakika kalmaz böyle bir yerde , ama gel gör ki adam beşiktaşlı ve ilerde çok büyük kupalar getirecek..

Yanıtla Beğenme (3)
ASİ KARTAL
22.01.2026 - 13:46

Sadece başlığa cevap verecem okumadım okumuyorum neden sabredeceğiz, sabredecek ne yaptı hangi doğrusu var...

Yanıtla Beğenme (12)
Ergin Kemal
22.01.2026 - 13:28

Muçi ye doğru dürüst şans vermeden Trabzon'a kaptıran teknik adamın Beşiktaş'ın başında olması tamamen kendi çıkarları uğruna macera peşinde koşmasidir

Yanıtla Beğenme (19)
Güle güle
22.01.2026 - 13:38

@Ergin Kemal Al evinde besle çok seviyorsan. Sadece şut atan, kosmayan, ikili mücadeleye girmeyen, ara pası atmayan vitaminsiz adama 12 milyon Euro bağlanır mı kamil?

Beğenme (5)
Serdar
22.01.2026 - 13:27

Bu adam daha ne yapsın arkadaş. Transfer yok elindekiler gitti. Sergeni destekliyorum.

Yanıtla Beğenme (6)
Yeter
22.01.2026 - 13:27

niye fenerli yürüyen ego sergene sabredeceğiz? oyunu planı, taktik vs var mı? genç oyuncu mu çıkarıyor? önde basmak ne demek playstation mı oynuyorsun? aynısını okan yapıyor gsde. 4 2 4 herkes koşsun. bu mu teknik direktörlük? neden valerian değil, gvb değil, ole değil de sergene sabredeceğiz? oleyi ve öyle bir ekibi getirdin, tek transfer yapmadın, scoutları dinlemedin adam derbi kaybetmedi. son ana kadar o oyuncularla 3ncülüğü kovaladı. sergene harcanmış 150-200milyon bırak başarıyı mevcut olan 1-2 iyi şeyi de mahvetti.

Yanıtla Beğenme (17)
Xxx
22.01.2026 - 14:09

@Yeter Saçma ve cahilce bir yazı olmuş. Sen kör olabilirsin ama hocanın oyunu, taktik planı çok net var: önde basmak, agresif, temaslı oynamak, presli ve tempolu futbol. Topa sahip olmak, geçiş oyunu falan yok, yani büyük takım futbolu. Bu şekilde maca başlayarak 3 derbide de öne geçip maçı domine ettik. Kırmızı kartlar olmasa en az ikisini kazanmıştık, hem de bu sefil kadroyla. Genç oyuncu demişsin, aynı anda Ersin, Ridvan, Kartal, Demir Ege, Devrim'i oynatacak dünyada başka bir özgüvenli hoca bulamazsin. Bu kadroyla kupada Fb deplasmanına çıkıp kazanan adamdır Sergen. Mert, Necip, Paulista, Svensson, Rafa gibi dinazorlari atıp takımın yaş ortalamasini 5-6 yaş düşüren adam gençlere guvenmektedir. Valerian, Gvb, Ole ikinci sınıf td'ler olup hayatları boyu üst düzey takımlarda çalışamaz, çalışsa da başarılı ve kalıcı olamaz, bunu futboldan azıcık anlayan herkes görür, o nedenle onlara sabredilmez zira başarılı olma potansiyelleri yoktur. Sabır Senol Güneş'e, Lucescu'ya, Biliç'e, Daum'a, işi bildiğini gösteren, ortaya bir eser koyan hocaya gösterilir. Sergen şampiyon olmuş, nasıl olunacağını bilen adam olduğu için tabii ki sabredeceksin. Son olarak Ole'nin elindeki kadro mevcuttan iyiydi. Mert, Masuaku, Gedson, Rafa, İmmobile, Semih, Muci, El Nusrati'den o da kendine göre bir yemek cikarabilirdi ama eline yüzüne bulastirdi. Derbi kaybetmese ne olur, Anadolu takımlarının hepsine, hem de 10-9 kişi kalanlara bile rezil futbolla, gol atamadan yenildi. Sene sonunda da 33 puan fark yedi, bu senin için kabul edilir olabilir ama evinde Rize'ye yenilip Trabzon'un olmadığı yıl 3.lugu dahi alamayan adam derhal kovulur.

Beğenme (4)
Halit Öztürkmen
22.01.2026 - 13:11

Cincon maçın da jota değişikliği yapmayıp maçı alamayan egoist ergene tahammül eden taraftarın hakkı sazdagï dır. Cengiz dir. Rafa gibi bir star üç gömlek büyük gelir.

Yanıtla Beğenme (23)
Angutsavar
22.01.2026 - 15:30

@Xxx Hayirdir, bu ne siddet, bu celal? Yas ve egitim durumun ne durumda senin, bi aydinlatsan da bilsek kiminle muhatabiz..Öyle yeni yetme ergenler gibi Xxx ne oluyo öyle??

Beğenme (2)
Çok cahil bu
22.01.2026 - 13:23

@Halit Öztürkmen son 10 senede 2 kere gs deplasmanında puan aldın ikisinde de Sergen var aç bir bak sonuçlara ne kadar cahil insansın yazık

Beğenme (7)
Xxx
22.01.2026 - 13:17

@Halit Öztürkmen defol git Portekiz'e, evlen rafayla, mutlu yaşayın, jota'yi da evlat edinin. Sizin gibi ahlaksizlara ihtiyaç yok..

Beğenme (10)
Bjk
22.01.2026 - 13:08

Kesinlikle hocaya saygı gösterilmeli elindeki kadro ile bu kadar son dakikaya kadar galibiyet kovalayan ekip oluşturmakta bir beceridir

Yanıtla Beğenme (4)
Bjk 1903
22.01.2026 - 12:51

Bugün yada en gec yarin bir tane transfer inecekti...hadi bakalim

Yanıtla Beğenme (0)
AkılTutulması
22.01.2026 - 12:43

Peki Solksjaer e neden sabır gösterilmedi? Kariyeri ve kumaşı Sergen inkinden daha iyi değil miydi? Geçmişteki hatalardan ders almıyoruz, hala günü kurtarma peşindeyiz. Aptal yerine koymayın adamı..

Yanıtla Beğenme (20)
AkılTutulması
22.01.2026 - 15:23

@Xxx, Jack Sparrow & Kartal yuvasi Valla burada kimseyle sosyo-kültürel tartismaya girmeye niyetim yok, zira kör dövüsü olur; ama Solksjaer in sadece durusu, konusmasi bile anlatiyodu kimin kimden kac gömlek üstün oldugunu..zaten ben de medeniyet olayini kastettim. Sergen in yorumcu sifatiyla Nuri Sahin in Dortmund teknik direktörlügünü kücümsedigini hala unutamam. Bilmem acmaya gerek var mi? Uzun lafin kisasi duygusal olmanin alemi yok, sadece Edirne den öteyi düsünmeyi ögrenelim, annemizin liginde, körler sagirlar birbirini agirlar durumu söz konusu, ve bunu sen de, siz de gayet iyi biliyosunuz. Ha bunu hala göremiyosaniz, kimlerin pesine takildiginiza dikkat edin sadece, yeterli olur.

Beğenme (3)
Xxx
22.01.2026 - 13:35

@AkılTutulması Ole'nin ne kumaşı var, ne başarısı var, yıllardır takım bile çalıştırmayan bir balıkçı. Taktik bilgisi nedir, liderliği nedir, karizması nedir? Sıfır. O yüzden hala boşta, 2. ligde bile çalışmıyor. Ayrıca sezon öncesi kamp yapti, transfer sezonu geçirdi ama hiçbir şeyi değiştirecek irade ve strateji ortaya koyamadı, korkak ve pasif olduğu için yönetim ne derse onu yaptı, yenildigimiz maçlardan sonra rakibi alkislayip tebrik etti, sonra köy takımlarına elenip oynattığı oyun hiçbir umut vermeyince gönderildi. Kalsaydı düzelmemiz 25 yıl falan surerdi. Sergen ne yapti, baskıyı ve zaman olmadığını görerek yönetime ültimatom verip istemediği herkesi gönderterek devrim yapmayı seçti. Başarılı olur olmaz ama yapılması gereken yıllardır buydu. Bunu ancak tasakli, lider, korkmayan biri yapabilirdi, diğer sunepeler beceremedi. O nedenle Sergen Hoca zamanı hak ediyor...

Beğenme (6)
Jack Sparrow
22.01.2026 - 13:14

@AkılTutulması Acaba 142 milyon Euroluk takımın 32 milyon Euroluk Lozan'a elenmesi olabilir mi? Ole kendi kafasına sıktı.

Beğenme (5)
Kartal yuvası
22.01.2026 - 13:06

@AkılTutulması kaç takım çalıştırdı solsjaer adam hoca olsa kendi ülkesinde takım çalıstırır

Beğenme (6)
Selçuk
22.01.2026 - 12:40

ADAMLARIN AVRUPA KUPASINDA MAÇLARI VAR GS AKŞAM YINE ÇOK YORULDU DONÜŞLERDE PUAN KAYIPLARI OLUCAK PUAN FARKI COK OLSADA YAKALAMA IMKANIMIZ HALA VAR AMA BAŞKAN BAŞKANLIK YAPICAK SON GÜNE TRANSFER BIRAKMAYI ADET EDINDILER KÜFÜR ETMEMEK İÇİN ZOR TUTUYORUM KENDİMİ

Yanıtla Beğenme (1)
Bjkbjk
22.01.2026 - 12:36

Sergen başarılı olur, başarısız olur o ayrı mesele ama ne yaptı Rafayı oyundan alma cesareti gösterdi. Sen koşmadan oynamazsan oynatmam dedi. Futbolcular Rafayı bile oynatmayan adam beni ne yapar diye koşmaya başladı. Takım iyi değil cunku kadro yetersiz ama izleyin kaç maçtır takımda koşmayan zorlamayan kaç adam var ? Uzun vadede bir yere varmak istiyorsak bu ancak disiplinle ve oynamak isteyen oyuncularla olur.

Yanıtla Beğenme (4)
Selim
22.01.2026 - 12:47

@Bjkbjk aynen aynen küme düşme hattındaki takımı evinde bir sürü pozisyon vererek son dakikada yendin diye uçuyoruz sanıyorsunuz. Rafa gibi adamı da bir daha nah bulursun. Sergen gelene kadar takımın en çok maça çıkan gol asist yapan oyuncusunu yedi. Siz de alkışlıyorsunuz yazıklar olsun yaa

Beğenme (12)
Cihan
22.01.2026 - 12:28

Sergen yokken Beşiktaş’ın hali belli kimsenin sallamadığı dalga geçtiği bir külüptü basit bir örnek derbiye yabancı hakem istedi serdal fener gs ye verdiler bize de mecbur verecekler dedi tff sallamadı bile bunu muhatap bile almadı

Yanıtla Beğenme (1)
KRTL
22.01.2026 - 12:27

Beşiktaşın 3 yıldır en büyük sorunu, iletişim kanallarının iyi yönetilememesi, medya ve sosyal medyada çok fazla manipülasyona maruz kalması ve bunun ciddi olumsuz etkilerinin önlememesi. ve özellikle 2013 sonrası, dokunulabilir olarak algılanması.

Yanıtla Beğenme (0)
Madara ederim
22.01.2026 - 12:24

SERGEN YALÇIN HOCAM ADAMDIR TAKIMI TOPARLADI 9 MAÇTIR YENİLMİYOR YÖNETİM TRANSFERLER NERDE NERDE NERDE

Yanıtla Beğenme (3)
umit beyaz
22.01.2026 - 12:19

gram anlatımsa japon Ekvador'lu olayım.....tek diyeceği sergene güvenin sergen bu takım evladı sabır gerekiyor kolay değil bu işler ele gendisi kurmadigi bir takım.... söyleyeceği bu kadar niye bu kadar romantik konuşmalar.....sanki kendisi gelse daha verimli olacaktır.....yemin olsun on rağmen sergen işin içinden çıkıyor rafa problemi morinho yüzünden adamın aklını karıştırdı sonra saten rafa denen it problemli biri

Yanıtla Beğenme (2)
Selçuk
22.01.2026 - 12:38

@umit beyaz BAZI YORUMCULAR NET OLMAK YERINE SABAHA KADAR ANLATIYORLAR GERCEKTEN IYI YAZMISIN ADAS

Beğenme (2)
Yaşar kuştas
22.01.2026 - 12:18

Tamer hoca alt yapının başına gecsene.

Yanıtla Beğenme (0)
Doksandokuz/99
22.01.2026 - 12:17

Sergen Hocamizin degerini bilmeyen Besiktasli degildir. 80 li 90 li yillari bilmeyen su Anda Sergen Hocanin ne yaptigni anlayamaz. O su anda Besiktasin hem Serpil Hamdi Tüzünü, hem Süleyman Sebasidir. Onun Besiktasa kol kanat germesini Almanyadan bile hissesiyoruz. Hic Korkma Sergen Hocam yürü hep ileri yürü..Hata bile yapsan yürü..Seni Seviyoruz.

Yanıtla Beğenme (4)
Ayhan
22.01.2026 - 12:14

Yemin ederim şu boktan kulübe kimse teknik direktör olmak istemez

Yanıtla Beğenme (10)
Deli Bekir
22.01.2026 - 12:11

Aynen öyle. Hocamızın ardında dünya devleri sıra olmuş kendi takımlarının başına geçsin diye beklerken lutfetmiş bize gelmiş hoca olmuşsa sabır edeceğiz. Vatsın egosu olsun. Taylan ı oynatmadın. Rafa yı yesin. Muci kimki desin. Kitabına göre takılsın. Egosu tavanda da olsa hoca bizim hocamız. Zaten Beşiktaş demek fenevli Sergen demek olduğu için Beşiktaş ı bitirene kadar başımızda olacak. çatlayıp patlayin

Yanıtla Beğenme (13)
Bjkbjk
22.01.2026 - 12:42

@Deli Bekir Muciyi Sergen değil GVB ve Ole yedi. Bilmiyorsan yazma. Rafaya da iyi yaptı hep söylüyordum keşke yazın satılsaydı. Rafa geldiğinden beri yüzümüz asla gülmedi. Şu takıma üst sınıf bir golcü, bir sağ bek, sol açık ve kornerden gol atabilen stoper alınsın sen görürsün Sergen ne yapıyor.

Beğenme (2)
ADALI İSTİFA
22.01.2026 - 12:10

İŞİN HİÇBİR ESPİRİSİ KALMADI MİLLETİ TAKIMDAN SOĞUTTUNUZ ALLAH BELANIZI VERSİN YÖNETİM İSTİFAAAA

Yanıtla Beğenme (4)
kartal
22.01.2026 - 12:09

Beşiktaş ve Teknik Heyet sanki amatörce yönetiliyor gibime geliyor. (herkes Beşiktaş'tan gitmek için can atıyor) Belki kısa süreli başarı elde edilebilir ama uzun süreli başarı olmaz diye düşünüyorum.

Yanıtla Beğenme (8)
OE. SEMİH
22.01.2026 - 12:07

Sergen hocaya sabredelim. İnanın çok güzel günler göreceğiz.

Yanıtla Beğenme (7)
Bombacı Mülayim
22.01.2026 - 12:06

Nesine sabredeceksin. Saçma çıkardığı kadrısuna mı? Gökhan, cengiz ve rıdvan ısrarıyla takıma veremediği oyun felsefesiyle mı nesine sabredeceksin.

Yanıtla Beğenme (15)