Yeni sezon kadro planlamasını sürdüren Beşiktaş'ta Mustafa Erhan Hekimoğlu ve Wilfred Ndidi'ye gelen teklifler dikkat çekti.
Önümüzdeki sezon öncesinde kadro planlamasını sürdüren Beşiktaş'ta iki futbolcuya gelen teklifler dikkat çekti.
Beşiktaş altyapısından yetişen Mustafa Erhan Hekimoğlu, Avrupa kulüplerinin radarındaki yerini koruyor. Daha önce Hollanda'dan talipleri bulunan 19 yaşındaki futbolcunun son olarak Fransa'dan bazı ekiplerin dikkatini çektiği belirtildi. Genç oyuncu için gelecek resmi tekliflerin yönetim tarafından değerlendirileceği, futbolcunun gelişimi açısından en doğru kararın verilmesi için tüm seçeneklerin masaya yatırılacağı ifade edildi.
Öte yandan Siyah-Beyazlılar'ın tecrübeli orta saha oyuncusu Wilfred Ndidi'ye de önemli teklifler geldiği öğrenildi. Nijeryalı futbolcuya özellikle Körfez ülkelerinden resmi ilgi olduğu belirtilirken, Beşiktaş yönetiminin bu teklifleri değerlendirme sürecine geçtiği kaydedildi.
Yönetimin, hem Mustafa Erhan Hekimoğlu hem de Wilfred Ndidi konusunda kulübün menfaatlerini ön planda tutarak hareket edeceği, iki oyuncunun geleceğiyle ilgili nihai kararın ise kısa süre içerisinde netleşmesinin beklendiği bildirildi.
Kaynak Fanatik
YORUMLAR (9)
Mustafa Erhan Hekimoğlu'nu isteyen varmıymış? Hemen verin bence.
mert günok'u göndermemiz en az 3 şampiyonluk değerindedir.
Mustafanın hollanda portekiz liginde oynaması hemde 2 yıl kıralık olarak gıtmesı onun için hayırlı olur ndidi cok ıyı oyuncu ısırmıyor saldırmıyor buda bixe eksi yazıyor eger arap liginden ılgı varsa 13 ve üzeri satılmalı
Mustafa’nın kendisi içinde Beşiktaş içinde büyük fırsat eğer gerçekten Hollanda ve Fransa’dan talipleri varsa,Beşiktaş’ta asla kendini geliştiremedi ve bundan sonrada geliştiremez,Ndidi vazgeçilmez bir oyuncu değil Bizdede vasat oynuyor,İtaliano’nunda istediğini sanmıyorum,Bu teklifler değerlendirilmeli ve ikiside gönderilmeli
mustafayı semih gibi kabız italya ligine kiralamayın hollanda ligine kiralayın
Sergen in hocalıktan anlamadığını Musttafa iyi oyuncu diyince anlamıştım. Bu çocukta yetenek yok estetik yok
Ndidi kalırsa iyi olur. Bu takıma iyi yedek oyuncularada ihtiyaç var. Bir de aynı seviyede oyuncu alınacaksa satmaya zaten hiç gerek yok
bi josef bulamadılar şu takıma. hırslı yırtıcı bir tane adam koysalar yeter ama nerde ruhsuz kağnı gibi adam var sakatlıktan çıkmayan çürük var kapıp geliyorlar