Beşiktaş, yaz transfer döneminde savunma hattında değişime gitmeye hazırlanıyor.
Beşiktaş’ta yaz transfer döneminde stoper hattı değişecek. Siyah-beyazlılar, Felix Uduokhai ve Tiago Djalo ile yolları ayırmaya hazırlanıyor.
Augsburg’dan 5 milyon euro bonservisle transfer edilen ancak beklentilerin altında kalan Uduokhai’nin 2027’ye kadar sözleşmesi bulunuyor. Siyah-beyazlılar, 28 yaşındaki deneyimli oyuncuyu makul bir bonservisle elden çıkarmayı planlıyor.
6-7 MİLYON GELİR
Juventus’tan 3.5 milyon euro bonservisle gelen Tiago Djalo da beklentileri tam olarak karşılayamadı. 26 yaşındaki Portekizli stoperin, Uduokhai gibi satılması düşünülüyor. Djalo ve Uduokhai’den 6-7 milyon euro gelir elde edilebilir. Bu paranın iki yeni stoper için kullanılması düşünülüyor.
Kartal’da Emmanuel Agbadou ve Emirhan Topçu ise kadroda tutulacak. Teknik heyet iki oyuncunun da gelecek sezonun kadrosunda yer almasını istiyor.
Kaynak: Milliyet
YORUMLAR (11)
Agbadou-Djalo-Mikayil Faye-Emirhan 4lüsü stoper için ideal olur ama Sergen'in gitmesi şart
Agbadou ve Udokhai satılsın. Djalo, Emirhan ve Yasin'in yanına Doekhl alınsın. Agbadou ve Udokhai'den gelecek parayla Toure, Jota, Rashica ve Cengiz yerine Aral Şimşir ve Başar Önal alınsın.
Djalo da Udokai de Emirhandan çok daha iyiler bence.
Djalo satılacağına Sergen gitsin daha iyi ! Eğer böyle bir mantık varsa kesinlikle Sergen gitsin ! Ki Sergen in kalması gerektiğini düşünenlerdenim bir yıl daha !! Son yılı çünkü ... Eğer başarısız olursa bir daha kulüpten içeri giremez aynı Şenol lazı gibi !! Her gelen teknik adamın başında kılıç gibi beklemez en azından !! Ama eğer gerçekten djaloyu gönderip 18-20 milyona agdebou gibi adamlar alacaklarda hemen bugün gönderin sergeni de serkanı da
Sergen ve Serkan ikilisinin gelecek parayla alacakları 2 yeni stoperin, gidenlerden daha iyi olacağına inanan kaç kişi var acaba?
la bu djalo gayet ıyı stoper neyın kafası bu
Agbadou ve Djalo sağ stoper oynarlar. Emirhan ve Yasin kumaşları iyi. Sadece başlarına bir hoca lazım hatalarını düzelterek bu çocuklara değer katacak. Yoksa hep al al al nereye kadar? Sonra takımın borcu çok, iflas ediyoruz diyorlar. Yok yetiştiremeyeceksen, değer katamayacaksan genç oyunculara yönelip boşuna ek ücret ödeme. Git +30 yaş oyuncular al daha ucuza gelirler hiç olmazsa
Djalonun maliyeti düşük yaşı genç ve gayette iyi bir stoper, hatta yapılan en mantıklı transferlerden biri saçmalama yönetim, bu adamı biraz oynatsanız güzel para kazanırsınız sonrasında
Çok doğru bir karar olur. Bize Roman saise gibi lider stoper şart. Ah ulan Çapsız çebi Vida yı ,saise neden gönderirsin Resmen karakartalımza ihanet ettin.
@Akdeniz kartalları Şenol güneşin pok yemesi o . durduk yere ayağımıza sıktı 3 senedir sol stoper arıyoruz . Djalo da Agbadou dan kötü değil ama onu sergen aldırmadı para yemediği adamı oynatmaz o ganyancı
Satın gitsin