Futbol

Beşiktaş'ta ilk buluşma!Adalı takımla bir araya geldi

Beşiktaş'ta 2026-27 sezonu öncesi ilk buluşma gerçekleştirildi.

 Siyah-beyazlı takım, yeni sezon hazırlıkları öncesinde BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde düzenlenen "Yeni Sezona Merhaba" yemeğinde bir araya geldi.

Başkan Serdal Adalı'nın da katıldığı organizasyonda Futbol Direktörü Önder Özen, Teknik Direktör Vincenzo Italiano, teknik ekip ve futbolcular yeni sezon öncesi bir araya geldi.

Başkan Adalı, yemekte Futbol Direktörü Önder Özen ve Teknik Direktör Vincenzo Italiano ile sohbet ederken, futbolculara da yeni sezon için başarı dileklerini iletti.

Siyah-beyazlı ekip, 2026-27 sezonunun ilk antrenmanını ise 28 Haziran  BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleştirecek.

Duhuliye.com 

{ "vars": { "account": "GTM-T3XXFJ6" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }