Kolombiyalı kaleci, Karagümrük maçında ilk kez forma giymeye hazırlanıyor.
Kartal’da Ersin Destanoğlu’nun Samsunspor maçında gördüğü sarı kartla cezalı duruma düşmesi nedeniyle gözler Devis Vasquez’e çevrildi. Ersin, Fatih Karagümrük’le 27 Nisan Pazartesi günü oynanacak lig maçında takımdaki yerini alamayacak. Teknik Direktör Sergen Yalçın bu müsabakada Vasquez’e 11’de şans tanıyacak.
Ara transferde Roma’dan satın alma opsiyonuyla birlikte kiralanan Kolombiyalı kaleci şimdiye kadar hiçbir maçta süre alamadı. Vasquez’in Karagümrük karşılaşmasında siyah-beyazlı formayı ilk kez giymesine kesin gözüyle bakılıyor.
Beşiktaş’ın perşembe günü Alanyaspor’la oynayacağı kupa maçında ise kaleyi yine Ersin koruyacak.
NDIDI SEVİNCİ
Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Alanyaspor’la perşembe günü oynayacağı maçın hazırlıklarına ara vermeden başladı. Siyah-beyazlı futbolcular, Teknik Direktör Sergen Yalçın yönetimindeki antrenmanda, ısınma programından sonra minyatür kale maçlar oynadı. Samsunspor maçında ilk 11’de yer alan futbolcular ise salonda yenilenme çalışması yaptı. Sakatlığı düzelen Wilfred Ndidi takımla çalıştı. Nijeryalı futbolcunun, Alanyaspor maçının kadrosunda yer alabileceği aktarıldı. Sergen Yalçın’ın kritik müsabakada Asllani’yi yedeğe çekerek Ndidi’yi 11’de sahaya sürmesi bekleniyor.
Kaynak Milliyet
YORUMLAR (15)
Bu çocuğu turşusunu kurmak için mi aldınız? Henüz 1 dakika oynamadı A takımda!
yedek kaleciyle çıkarsa şaşırmayın. Çünkü adam mazallah iyi oynarsa Sergenin karizması çizilir. Herkes sergenin egosu olan ama hoca olamayan biri olduğunu anlar.
Sergen, bunu almadığı için 2. 3. veya 4. yedekle çıkar, Cengiz Ünder i kaleye koyar ama bunu oynatmaz.
Forma sansi vermesi gec oldu ,kupada oynamali net,süper lig icin cok yeterli kaleci illa Neuer olmasina gerek yok,
Ersini kesecek kaleci anasından doğmadı.
@ersin kraldır ÇOKTAN DOĞDU DA SENİN HABERİN YOK SEN ERSİN'İN KALECİ OLDUĞUNU ZANNEDİYORSUN ÇÜNKÜ HAYATIMDA HİÇ KALECİ GÖRMEMİŞSİN 🤷
Hele şükür ya hele şükür yeter artık şu ersin'den çektiğimiz
bu takımda NDİDİ çok önemli çünkü sertlik de başka oyuncu yok
ndidi nin oynamadığı maçları kazanamıyoruz. Bu kadar net.
Karagümrük ten önce Alanya maçı var. Samsun mağlubiyeti hedefsizlikle filan açıklandı, Alanya ya olası bir mağlubiyetin açıklaması olmaz...
taraftar ne isterse sergen bey tersini yapar
Bence en temizi olarak şunu yapacak. Saçma bir defans kurgusu ile çıkıp kaleci ile rakip takımı başbaşa bırakır. Sonra alın işte dediğiniz adam bu der. sonra da kendi istediğini koyar :)
SERGEN ne yapar ne eder ERSİN,i kaleye koyar.. Mesela ERSİN,e Davis maskesi takabilir.. SERGEN bu. Şahıslara odaklı, BEŞİKTAŞ umurunda bile değil..
Ersin hangi maçı çevirdi sormak lazım, ben hatırlamıyorum, ligin en kova kalecisi bizde , Avrupa Türk statüsünde olan bir sürü futbolcu var alalım, kaleciyide yabancı tercih etsek olmaz mı? Orkun BJK olmasaydı onu da renkliler kapmıştılar, biz kendi altyapımıza dönmeden şampiyonluk hayal, parasal olarakta rekabet edebilme şansımız yok, Metin Ali Feyyazları yetiştirmeden mümkün değil
Sergen 3. kaleciyle çıkar, hatta genç takımdan kaleci çağırır yine Vasquez'i oynatmaz. Çünkü olurda çok iyi bir maç çıkarırsa teknik direktör olmadığı belli olur. Şapka düşer kel görünür. Gerçi Cengiz'den hala yıldız çıkarmaya çalışma çabası teknik direktör olmadığının en bariz göstergesidir. Şu kayıp sezonda bir tane bile genci takıma monte edememesi de yine Beşiktaşımızın düzeyinde olmadığının göstergesidir. Keşke Sergen ile ilk anlaşacağımız zamanlarda fenev elini çabuk tutsaydı da bizi kurtarsaydı.