02.05.2026 - 15:04

Takip Et:

Beşiktaş’ta Onana gelişmesi

Jean Onana için ayrılık süreci başladı.

Gazeteci Mustafa Karataş’ın haberine göre Beşiktaş’ta Jean Onana’nın geleceğiyle ilgili dikkat çeken gelişmeler yaşanıyor. Siyah-beyazlı futbolcunun devre arasında bir Portekiz takımıyla anlaşma sağladığı ancak kulübü Genoa’nın bu transfere izin vermediği öğrenildi.

Onana’ya yalnızca Portekiz’den değil, Fransa, Bulgaristan ve Romanya’dan da taliplerin olduğu ifade edildi. Beşiktaş yönetiminin ise oyuncunun durumu için bazı kulüplerle temaslarını sürdürdüğü aktarıldı.

Taraflar arasında yapılacak görüşmelerin ardından Jean Onana’nın sorunsuz bir şekilde takımdan ayrılmasının beklendiği belirtildi.

Duhuliye.com 

YORUMLAR (22)

Amoukachi
03.05.2026 - 19:21

Udokhai, Ndidi, Onana, Al-Musrati, Joao Mario, Rashica mutlaka satılmalı. Diğer yabancılardan da Agbadau, Cerny, OH dahil Beşiktaş'ın zarar etmeyeceği teklif gelenler satılmalı. Tüm kadro yenilenmeli.

Yanıtla Beğenme (1)
Köyün delisi
03.05.2026 - 01:08

Burak Yılmaz'ın bize son kazığıdır 10ana denen ne idiğü belirsiz futbolcu müsvettesi.

Yanıtla Beğenme (2)
Garo
02.05.2026 - 23:40

50 bine isterler bunu ben elimde vermemya bunu alan namussuz oğlu namussuzdur

Yanıtla Beğenme (2)
Yavuz Aslan
02.05.2026 - 22:04

Romanya 5 milyon lira kazanır

Yanıtla Beğenme (0)
Sercan Özmen
02.05.2026 - 20:36

Boumeramg

Yanıtla Beğenme (0)
umit
02.05.2026 - 19:52

bence bu adam kartal kayra salih aslani hepsinden daha iyi ust uste 5 mac oynatilmadi bence bir şansi hakediyor

Yanıtla Beğenme (31)
ozannn
02.05.2026 - 20:42

@umit abi hadi biz oynatmadik 3 yildir gititgi takımlarda oynatmiyor neden acaba

Beğenme (1)
Totti
02.05.2026 - 20:18

@umit valla küfür etmemek için zor durdum.lutfen yani

Beğenme (0)
Yusuf
02.05.2026 - 18:26

Ver kocaelispora oynasın tayfur Bingöl ile

Yanıtla Beğenme (0)
4mEuroKorkuluk
02.05.2026 - 17:53

Hürser Tekinoktay isimli bir zat, Beşiktaş'ın şu an Everton'da oynayan Amadou Onana ile ilgilendiğini ve fakat Amadou Onana yerine, YANLIŞLIKLA, Amadou ile Lille'den takım arkadaşı olan bu korkuluğu aldığını söylemişti de, millet adama demediğini bırakmamıştı; ne hainliği kalmıştı ne vicdansızlığı. Acep adam doğru mu söyledi ya la?!

Yanıtla Beğenme (0)
Balıkçı
02.05.2026 - 16:54

İşte ders olarak okutulacak bir transfer rezilliği bir tane adam al çuvalla para ver at diye al eşek çıksın sonra 4 yıl bununla uğraş yok kampa katılacak yok takımda düşünmüyoruz yok klüp bulmakla uğraş elinde patlar işte böyle yazıklar olsun bu adamları alanlara

Yanıtla Beğenme (1)
|||TUNÇ|||
02.05.2026 - 16:36

La bu herifle kaç yıllığına anlaşmışlar? Her yıl geri geliyor. Kabus gibi eleman.

Yanıtla Beğenme (1)
Alperen
02.05.2026 - 16:29

Ahmet Nur ÇEBİ'nin bolca parası var diye biliyorum. Eğer gerçek Beşiktaşlı ise Onana'nın parasını kulübe bağışlar. Bu kadar.

Yanıtla Beğenme (1)
Казах
02.05.2026 - 16:27

Bunu alan utansın

Yanıtla Beğenme (2)
Cemil
02.05.2026 - 16:27

4 milyon euro bonservis, 1.5milyon euro maaş, 4 yıllık anlaşma. Sözleşmesi seneye 2027 bitiyor. Türkiye'de varolan 3 kupayı da alıp (Şampiyonluk, Türkiye Kupası, Süper Kupa) fikret ormanın borçlarını cebinden ödeyen, bedavaya gedson, aboubakar, ghezzal, joseh de souza gibi adamaları alan Ahmet Nur Çebi'ye çekilen operasyonun küçük bir dişlisi. 2 sefer Genoa'ya 1 sefer Marsilya'ya kiralandı. Toplamda 1 milyon euro gibi bir para alınmış. Maaşını o kulüpler ödemiş. Yani şu anda zarar aşağı yukarı 3 milyon euro gibi bir şey. Cengize 3,5 milyon euro maaş vermişiz, udokhai 4yıl 5.5milyon bonservis 2 milyon maaş, taylan 5yıl 6mlyon bonservis 1 milyon maaş hesabı siz yapın.. Asıl ben sizin Serdal Adalı başkanınızın transferlerini göreceğim bakalım nasıl göndereceksiniz. 5'er yıldan 4-5milyon euro maaş, 15-20-30 milyon euro bonservisli adamları..

Yanıtla Beğenme (12)
Cengiz
03.05.2026 - 06:11

@Cemil cengizin maaşının yarısını fener veriyor

Beğenme (0)
Adsoyad
02.05.2026 - 18:03

@Cemil hadi len ordan her seyi anc yapti zatensize gore anc nin adamları...

Beğenme (3)
Siyaah
02.05.2026 - 17:54

@Cemil yanlış analiz. Müzmin sakat bu adamlar. 28 yaşında İngiltere milli takımı sürekli oynayan oyuncusunu almıyorsun. Sakatlıklar dolayısıyla milli takımı bırak championship te kontrat alamiyorken getiriyorsun. Rebic te Milan göbek atarak yolluyor sen mal gibi alıyorsun. Esas Onana milli takım oyuncusu, adam ilk 11 değil ama geliş kadronun devamlı oyuncusu.

Beğenme (0)
Cemil
02.05.2026 - 17:27

@zero Hani bailey tiexera falan desen anlayacağımda.. Chamberlain bize geldiğinde 28 yaşında ingiltere milli takım oyuncusu, Liverpoolda bizi dağıtmış, onlardan bonservissiz 1.5milyon imza parasına alınmış, Rebic aynı şekilde 28 yaşında Hırvatistan milli takım oyuncusu Milan'dan bonservissiz 1.5milyon euro imza parası. Neresinden bakarsan bak bu transferler çok iyi fırsat transferleridir. Şu anda biri kalkıp sana dese ki 28 yaşında İngiltere milli takım oyuncusu bonservis olmadan sadece 1.5 milyon imza parasına gelir almaz mısın? Sorun bunları almak değil, oynatamamak, yanlış pozisyonlarda değerlendirmek ve pazarlamasını yapamamak.

Beğenme (1)
Bizet
02.05.2026 - 16:59

@Cemil ANÇ nin kendisi bile böyle savunamazdı onana transferini reis

Beğenme (0)
zero
02.05.2026 - 16:57

@Cemil oxlade , rebic ? daha sayarım da aklıma gelmiyor.. onları da anlatıver başlamışken?

Beğenme (0)
Hollanda Bjk
02.05.2026 - 16:21

Abi bi adamin menajeri cok saglam galiba, nasil takim buluyor devamli

Yanıtla Beğenme (0)
King Onana
02.05.2026 - 15:51

Tekrar denenebilir, Sergen bunu da oyuncu olduğunu hatırlatabilir sanki.

Yanıtla Beğenme (17)
Erciyes Kartalı
02.05.2026 - 15:45

Yaza bizim kampa katılır. Kim aldı ve aldirdiysa

Yanıtla Beğenme (0)
Cerberus
02.05.2026 - 15:21

Her zaman böyle talipler çıktığını yazarlar hiçbiri doğru çıkmaz, sonunda kiralamak zorunda kalırız. Senin yatacak yerin yok Ahmet Nur Çebi

Yanıtla Beğenme (1)
Acortix
02.05.2026 - 15:20

Onana’nın Genoa performansı tıpkı Beşiktaş’ta olduğu gibi içler acısı 9 maçta yaklaşık 300 dakika süre alabilmiş 0 gol 0 asist Eğer bu kadar talibi varsa ve sorunsuz gönderebilirsek bireysel temsilcisi Patrick Glanz’ı alnından öperim

Yanıtla Beğenme (0)
HY37
02.05.2026 - 15:14

Arkadaş bu adamla kaç yıllık anlaştınız!!! Yapıştı gitmiyor!!!

Yanıtla Beğenme (0)
Arif
02.05.2026 - 15:43

@HY37 Ömür boyu anlaşmışız. Keşke EYT'den faydalansada kurtulsak bu çöpten. 😁😄😁😄😁😄😁😄

Beğenme (0)
Kaan
02.05.2026 - 15:35

@HY37 Burak çok beğenmiş, Şenol Güneş ok vermişti. Fırat g gibi muhabir eskileri ise bunu söylemez. Bu transfer için de yönetimi suçlar... Fırat ve avanesi norveçli gitsin diye atmadığı takla kalmadı. Sonuç ortada. Şenol ve sergen i birde Fikret ormanı çok sever. Yalandan hafifçe eleştirdiğine kanmayın.. Hepsinin derdi para.. Onların manüplasyınlarına gelmeyen taraftar gerçek taraftardır.

Beğenme (1)
Dumbaba
02.05.2026 - 15:14

Sen gitmedin mi hala besiktasin bugunlerde olmasinin kirilim donum noktasi bu adamdir

Yanıtla Beğenme (0)
Pala
02.05.2026 - 15:10

Sergen bunu geleceğin yıldızı yapar

Yanıtla Beğenme (2)
Turgay Goker
02.05.2026 - 15:09

ahmet nur cebi ye söylesinler fabrikasında bekçi olarak istihdam etsin. Yalniz biraz pahalı bir bekçi olur. 4,5 milyon euroluk kadar. Beşiktaş in ettiği zarari da kulube iade etsin

Yanıtla Beğenme (2)
Kaan
02.05.2026 - 15:37

@Turgay Goker anç nin ne suçu var. Varsa da en az onda. Burak önerdi, takımın hocası Şenol Güneş ok verdi. Boş boş sallama.

Beğenme (6)