02.05.2026 - 07:40

Takip Et:

Beşiktaş’ta Rashica şoku

Milot Rashica, maç öncesi ısınmada sakatlandı.

Teknik direktör Sergen Yalçın tarafından Gaziantep FK karşısında ilk 11'e koyulan Milot Rashica, maç öncesinde ısınırken sakatlandı. Karşılaşmanın başlamasına dakikalar kala ağrı hisseden yıldız oyuncu, kadrodan çıkarıldı ve yerine Junior Olitan'a ilk 11'de yer verildi. Kosovalı oyuncunun durumu, bugün çekilecek MR sonrasında belli olacak. Bu sezon 26'sı Süper Lig, 5'i Türkiye Kupası, 2'si Konferans Ligi Elemeleri ve 1'i de Avrupa Ligi Elemeleri olmak üzere 34 maça çıkan Rashica, 1524 dakika sahada kalırken, 2 gol ,6 asistlik performans sergiledi.

Kaynak Fotomaç 

YORUMLAR (6)

Birbilen
02.05.2026 - 20:32

Rasika kötü oyuncu değil. Her zaman yedekte böyle bir oyuncu olması Beşiktaşın. Faydasınadır.

Yanıtla Beğenme (2)
Hyppia
02.05.2026 - 14:24

Cok sukur

Yanıtla Beğenme (0)
Aslolan BJK
02.05.2026 - 09:51

Bu şahıs 3 senedir, işine ve aldığı paraya ihanet ediyor. Ve bu bilinmesine rağmen 3 senedir takımda tutuldu.

Yanıtla Beğenme (2)
KübalıSelo
02.05.2026 - 09:43

Çöp star.

Yanıtla Beğenme (0)
FANİ MADİDA
02.05.2026 - 08:32

Şoklardayız

Yanıtla Beğenme (0)
AIXIA
02.05.2026 - 07:46

Sag bek potansiyelli oyincudan yillardir bisey olur diye bekledik, olmadi

Yanıtla Beğenme (1)