13.05.2026 - 07:36

Takip Et:

Beşiktaş'ta Sergen Yalçın için yeni plan!

Beşiktaş'ta son haftalarda aldığı mağlubiyetler sonrası yoğun tepki gösterilen Sergen Yalçın'ın geleceği merak edilirken yeni rota belirlendi.

Son olarak oynanan Trabzonspor karşılaşmasının ardından Beşiktaş’ta teknik direktör Sergen Yalçın’ın geleceği merak konusu olmuştu.

SERDAL ADALI İLE GÖRÜŞME

Gelen haberlere göre Rizespor karşılaşması sonrasında Yalçın ve başkan Serdal Adalı arasında bir görüşme yapılacağı öğrenilmişti. Kritik zirveyle ilgili yeni bilgilere ulaşıldı. Bu doğrultuda Siyah-Beyazlı ekibin ilk hedefi, futbol komitesini güçlendirmek. 

Akabinde genç teknik adamın kadrosuna takviyeler yapılması bekleniyor. Ön plana çıkanlar ise daha önce Kara Kartal’da forma giy en ve taraftarın çok sevdiği Josef de Souza, Atiba ve Ricardo Quaresma gibi isimler.

OYUNCULAR KALMASINI İSTİYOR

Ayrıca Beşiktaş’ta mevcut kadro içerisinde yer alan oyuncuların da 53 yaşındaki teknik adamla birlikte çalışmaktan dolayı çok mutlu olduğu belirtildi.

Yönetim de bu sebeple takımın kimyasını bozmamak adına Yalçın ile yola devam etmeyi planlıyor. Yapılan toplantıda ise geleceğe yönelik sağlıklı bir yapılanma oluşturulması adına izlenecek yol haritasının masaya yatırılacağı ifade edildi.

Haber kaynağı: Fanatik

YORUMLAR (15)

onur c
13.05.2026 - 16:39

Disiplinli bir yardimci harika olur. Josef ya da Atiba mesela. Josef gelse kirbaci vurur antremanlarda :)

Yanıtla Beğenme (1)
Bebeto
13.05.2026 - 11:34

Sergen yalçından yeni plan. Plan ne? O plan bende yok. Kulüp kimlere kaldı ya.

Yanıtla Beğenme (1)
Nevski
13.05.2026 - 10:49

Çakma haber. Bu s gidin.

Yanıtla Beğenme (0)
KARAKARTAL 35
13.05.2026 - 09:34

Yönetim gaz almaya çalışıyor. Ama Sergen Beyin gitme konusu seneye olası ilk mağlubiyet sonrası bıraktığı yerden tekrar gündeme gelecek. Sayın Başkan boşuna uğraşma tam zamanı yeni bir teknik kadro kurmanın heba etme.

Yanıtla Beğenme (0)
Suat
13.05.2026 - 09:03

takımın hangi kimyası bozulacak.. ortada kimya mı var? ikinci yarı ilk dört haftadaki futbolu iyidi. sonrası yok derbilerde mi kimya vardı. defansif oyun. oyun değişmeyecek kimyada olmayacak o yüzden son maçtan sonra net bir kararın hemen verilmesi gerekir...

Yanıtla Beğenme (0)
Serdengeçti
13.05.2026 - 08:52

Allah aşkına Sergen' i tanımıyor muyuz? Adam gereksiz kibir abidesi, kendi bildiği birkaç adam haricinde kimseyle anlaşamaz, getireceğiniz eski sevilen oyuncuyla da yıldızı barışmazsa hiçbir şekilde adamı dikkate almaz, 3 ay sonra gelen antrenörün istifa haberini duyarız.

Yanıtla Beğenme (0)
ebabi
13.05.2026 - 08:51

oyuncular yatışa alıştı tabi ki Sergen'i isterler

Yanıtla Beğenme (0)
Yani
13.05.2026 - 08:48

Yerli hoca evet çok önemli ama gelişen bir futbol ve oyun anlayışı yok, umut vermiyor mlsf

Yanıtla Beğenme (0)
gökhan
13.05.2026 - 08:28

amalar salahı alıyor siz futbol komitesini genişletin vizyon bu işte.

Yanıtla Beğenme (0)
Martı Apt
13.05.2026 - 08:17

Adamlar eski. Planlar yeni. Yiyene masallar.

Yanıtla Beğenme (0)
Arıza
13.05.2026 - 08:14

Bu beceriksiz seneyede kalırsa biz seneye iyice sinir krizine girip bol bol hayal kurucaz yollayin sunu artik

Yanıtla Beğenme (1)
Isvicreli Karta
13.05.2026 - 08:09

Bunun kalmasini isteyen ancak ersin ve ridvandir.... Yalan haber... gönderin gitsin adalida hemen gitsin

Yanıtla Beğenme (1)
AKREP Nalan
13.05.2026 - 08:05

Bunlar gidene kadar askıdayım. Soğuttunuz yazıklar olsun.

Yanıtla Beğenme (1)
Rezalet
13.05.2026 - 08:00

Tabi isterler tembellik var , bahane var, para var, başarı yok sorumluluk alann yok

Yanıtla Beğenme (1)
Misafir
13.05.2026 - 07:47

Takımın kimyasını bozmamak adına diye bir cümle var. Sanıyorum seneye de hüsran bizi bekliyor. Umarım kendi adıma yanilirim.

Yanıtla Beğenme (3)
Kocakartal
13.05.2026 - 08:02

@Misafir Arkadaşım bak Ben Konya'dan yazıyorum. Troll murol değilim. Sadece ikinci yarıda alınan topçularla takım biraz level atladı ama çürük domateslerin olduğu bir sepete en taze en güzel domatesleri de koysan hepsi birden çürür. Bu sene sonunda olduğu gibi. Yaz döneminde çürüklerin hepsini gönderip, devre arasındakilerin bir tık üstünde transferler yapabilirlerse hep mutlu olursun inşallah. Hepimiz de mutlu oluruz. Sene sonu zaten topçuların çoğu gideceğini bildiği için vasatında altına düşürdüler performanslarını. Yani bu kötü maçları referans almayalım.

Beğenme (0)