Kanat transferine öncelik veren Beşiktaş'ta Lauriente dosyası öne çıkarken, Ndidi, Uduokhai ve Taylan Bulut için gelecek tekliflerin de değerlendirilebileceği öğrenildi.
Yeni sezona güçlü bir kadro ile girmek isteyen Beşiktaş’ta yönetim Teknik Direktör Vincenzo Italiano’nun raporu doğrultusunda transfer çalışmalarına devam ediyor. Forvet, bek, kanat ve Ndidi’nin ayrılma ihtimaline karşılık merkez orta sahaya takviye yapmayı planlayan siyah-beyazlılarda kanat için yeni bir isim gündeme geldiği öğrenildi.
İtalyan basınında da Kartal’ın Armand Lauriente’yi kadrosuna katmayı düşündüğü ifade edilirken, siyah-beyazlı idarecilerin önümüzdeki günlerde Serie A ekibi Sassuolo’nun kapısını çalacağı ve resmi teklifini yapacağı bildirildi.
Siyah-beyazlı takımın hocasının da çok istediği futbolcu için Kartal’ın tüm şartlarını zorlayacağı ifade edildi. Beşiktaş, 2029’a kadar sözleşmesi bulunan oyuncu için Sassuolo ile sıkı bir pazarlığa girecek.
Piyasa değeri 19 milyon euro olarak gösterilen Lauriente, geçen sezon Serie A’daki performansıyla dikkat çekmeyi başardı. Fransız sol kanat, ligde 38 maçta forma giyerken 7 gol attı, 9 asist yaptı.
Öte yandan Ndidi, Felix Uduokhai ve Taylan Bulut için teklifler geldiği, Beşiktaş Yönetimi’nin Vincenzo Italiano’nun raporunun ardından ayrılıklara onay verebileceği bildirildi.
Kaynak Milliyet
YORUMLAR (19)
Bu gidişle Gökhan Sazdağı kariyerine sol açık olarak başlamıştı. Yeni sol açığımız Gökhan Sazdağı derlerse hiç şaşırmam.
Adalı alsa alsa mangallık tavuk kanatı alır. O da tarihi geçmiş çöp kanatları alır. Gına geldi. Dhuliye biz bıktık artık hiç haber yok mu ALLAH aşkına hiç mi yok yeter.
Lorente mutlaka alınmalıdır. Tam bizi lige göre oyuncu, hızlı , güçlü, kolay adam geçiyor. Gol özellikli, Babel den daha iyisi Bu zamana kadar bitmeliydi. Adalı boş düşünceleri bırakta Kaçırmayım Lorenteyi alın.
Şu herifi bize kastıramadılar gitti bundan başka sol açık yok galiba birde 20 milyon çüş artık
3 senedir yönetim teknik heyet değişip duruyor. Her sene aynı adam ismi konuşuluyor. Demekki değişmesi gereken adam degismemis
Bunlar kimseyi alamaz sazdağı da kalır ndidi de ersin gider yeni bir ersin bulur bitti gitti bir de pazar artıkları son gün dördüncü olmak için trasfer yaparlar işte adalı ve ekibi
Besiktasin Sol kanadinda böyle ne ÜDÜGÜ belli olmayan adamlari istemiyoruz Hakeza sag kanat icinde gecerli . Iki kanatda Dünya Yildizlari olucak Marka isimler olucak …. Okadar
Başkan ve yönetim 1,5 yıldır sol kanat alacak daha alacak....
Adalı adamın göbeğini çatlatana kadar bekler ondan sonra transfer yapar.. Acele etmeyin lig başlamadan önce transfer beklemeyin
Gökhan SAZDAĞI nı tutup Taylanı mı yollayacaksınız bravo
Trossard deniyordu bi aydir onunla yattik kalktik, vazgectiler herhalde zaten gece 2 gol atmis 3 isteyen adam simdi 5 ister yani hic olmaz. Bi ayda bununla oyalaniriz, sonuc yusuf sari
Salih özcanı alınsana daha neyi bekliyorsunuz transferleri bitirin artık çok geç kaldınız diyecem ama bu yönetim transfer yapmayı bilmiyor beceremiyor yada bilerek yapıyor birileri bunları bilerek başımıza getirdi gs nin şampiyonlukta en ciddi rakibi biz olduğumuz için çünkü şampiyon olan ciddi tehdit olan biziz fener zaten şampiyon olamıyor tb desen izin verilince bir kez şampiyon oluyor adalı ve ekibi baskılanalım diye bir operasyondur diye düşünüyorum
Herseye eyvallah da yıllardır eksıklıkler bellı tamam su ya kupası var adam 1 topçuyla bıle önceden anlaşamazmı gercekden artık üzülüyorum halımıze çıkar boru derkı kupa var hoca degıstı kalecı transferı bıtmeşıydı en azından
Vilohoviç hariç beşiktaşın talip olduğu oyuncuların hiç biri yıldız değil, pekiii bonservis ücretleri neden 20 milyon eurodan başlıyor. Senin transferde az zamanın kaldığını ve bu transferlere kupa maçları öncesi ve taraftarın baskısıyla köpek gibi ihtiyacın olduğunu adamlar biliyor. Sasolo gibi bir takım avrupa kupalarında oynamamış dünyanın 5. ligi olan italya ligi orta sıra takımı. Bu paralar büyük paralar. Haa 2 tane yıldız al 40 a al. ama satışın da olsun, dükkanı burada kapatacak adamlara 20 milyon çokkk
bunlar kimseyi alamaz danimarka takimi gelir bize burda 3 4 atar o zaman kacacak delik ara serdal adali
Ulan adalı İtalyan Teknik Direktör Gelelim DC hafta oldu hala doğru düyüst Transferler yok bırak git adalı yeter artık
Avrupa kupası maçı geldi siz hâlâ kalburla su taşıyorsunuz. Yapacağınız transferler lige dahi yetişmez. İnsanları ümitlendirmeyin...
3 senedir başkanlar degişti hocalar degişti ama nedense hep aynı adamların adı geçiyor anlaşılan degişmeyen tek şey var mendes kim gelirse gelsin kulübü almış kucaga mendes yönetiyor