26.05.2025 - 16:41

Takip Et:

Beşiktaş’ta sorun hoca değil, toplam kalite..

Duhuliye.com köşe yazarı Bülent Bilirgen, Beşiktaş gündemine dair görüşlerini köşe yazısında değerlendirdi.

Yerli ve Kirli

(“Kirli” ifadesi burada hakaret anlamında değil; ülkenin futbol dinamiklerini bilen, hem saha içi hem saha dışındaki düşük kaliteye inip muhatap olan, yönetimle oyuncu grubu arasında denge kurmaya çalışan, gazeteci-menajer ilişkilerini gözeten, modern futbolu takip etmeyi gereksiz gören bir kişilik anlamında kullanılmıştır. Yazının sonunda bu ifade daha net anlaşılacaktır.)


Takım sporlarında başarının belirleyicisi olan bir gerçek ile başlayalım: Toplam Kalite.

Yani sahada sadece 1-2 ya da oyunun tipine göre 3-4 yıldız oyuncunun bulunması, o takımın kaliteli olduğu veya başarılı olacağı anlamına gelmiyor. Kalan oyuncu grubunun da belli bir seviyenin üstünde olması mutlaka ama mutlaka şart. Saha dışı unsurları göz ardı ederek tamamen sportif bir örnek verecek olursak: Osimhen, Galatasaray’da değil de Beşiktaş’ta oynasaydı –ki bence olamazdı ama hadi yumuşatayım– bu, Beşiktaş’ın şampiyon olacağının garantisi olmazdı. Ancak aynı örnek Fenerbahçe için geçerli değil; aksine açık ara şampiyon olurlardı.


Beşiktaş’ın son 4 yıldaki en büyük sorunu tam da bu: Toplam kalitesi çok düşük takımlar kurmak, ezeli rakiplerinin ise bunun tam tersi yapıda olması.

Dün akşamdan mevki mevki örnek vereyim: Sağ bek, ligdeki ilk 5 takımda ilk 11'e giremez. Üçlü hücum hattı, ligin ilk 10 takımında kadroya dahi giremez. Sol stoperin için hiçbir takım yabancı kontenjanını harcamaz. Dün çok iyi oynayan 6 numaran –ki Beşiktaş formasıyla belki de en iyi maçını oynadı– seni yenen takımda yedekti ve devre arasında sana gönderildi. Kalecin idare eder, 8 ve 10 numara oynayan iki oyuncunun takıma ne katkı vereceği meçhul, sol bekin ise tavla zarı gibi. Hal böyle olunca “asker oyuncu” fazlalığı, sadece büyük maçlarda direnç sağlayıp küçük maçlarda duvara toslamana neden oluyor.


Peki rakipler ne yapıyor?

Senin üçlediğin, dörtlendiğin Göztepe'ye rehavetle bile gitseler 2 atıp dönüyorlar. Diğeri, bizim her sene ızdırap yaşadığımız Başakşehir’i, amaçsız bir maçta dörtleyebiliyor. Sadece hedefsiz oldukları maçlardan örnek verdim. Diğer maçlarda ne yaptıkları zaten yıllardır 100 puan civarı toplamalarından belli değil mi?


Beşiktaş camiası artık şunu kabullenmeli: Son yıllarda iş bilmezlikle kurulan düşük kaliteli kadroların cezasını çekiyoruz.

Eğer biz de “büyük takımız, renklilerden eksiğimiz yok” deyip Nisan-Mayıs aylarında iddialı olmak istiyorsak, Başkan’ın “ayağımızı yorganımıza göre uzatacağız, mali disiplin getireceğiz” sözlerinin ardından yine göstermelik aksiyonlar alınırsa bu cenaze kalkmaz.


Kabul etmek gerekir ki camianın önünde büyük bir mali yük var ve bunu sadece son başkana yıkmak büyük haksızlık olur.

“Bu başkan yapamıyor, biri gelsin yapsın” diyorsak, bu daha da büyük bir hayal. Çünkü kimse bu çöp kadronun maliyetine katlanıp üzerine 12–15 transfer yapamaz. O zaman yapılması gereken belli: Büyük bir kampanya. Ama bu kez “feda, meda” değil… "Haydi başkanlar, pamuk eller cebe!" deme zamanı.


Tabii bunun da bir şartı var: Artık iç kavgalara bir son verilmeli.

Onursal Başkan Seba’dan sonra görev alan tüm başkanlara saldırmak yerine, bu insanların ellerinden geldiğince kulübe hizmet ettiğini, kimilerinin iyi, kimilerinin kötü işler yaptığını kabul edip geçmişin üstüne bir sünger çekmeliyiz. Bu isimlere, görevlerinin bitmediğini, mevcut tablonun oluşmasında iyi-kötü payları olduğunu hatırlatmak gerek.


İşte bu noktada, Başkan Serdal Adalı bir çağrı yapmalı:

Sayın Bilgili, Demirören, Orman ve Çebi’ye kulüp üzerinden değil bireysel olarak birer futbolcuya sponsor olmalarını rica etmeli. Kendisinin de bu oyunculara ek olarak kadro temizliği yapacağı sözünü vermesi kısa vadeli bir çözüm olabilir. Eski başkanların da “Sen başkansın, sen yap” demeden, “Biz bu kulübe başkan olarak adımızı yazdırdık, bu çağrıya icabet etmek boynumuzun borcudur” diyeceklerine inanmak istiyorum. Belki de safım…


“Hayal kurma,” diyenler olacaktır.

“Bu camiada kimse kimseye günahını vermez. Başarının gelmesini istemezler. Topçuyu biz alacağız, Serdal cakasını satacak derler. Biz yaptık artık yokuz der kaçarlar. Bulamazsın. Önemli olan Beşiktaş değil, renkler değil, ruh değil, sadece ego” diye düşünenler olabilir.

O zaman şunu söyleyeyim: Zorlu ama uzun bir yolculuğa hazır olun.


İlk adım: Taraftar olun.

Yapılan her şeyin arkasında durun. “Yerli ve kirli hoca” hayallerinden vazgeçin. Bu başkanın yavaş yavaş kuracağı mali disiplin ve mütevazı kadrolarla, mevcut teknik direktörle bir kültür oluşmasını bekleyin. 2 yıl 3.lük, ardından belki 2 yıl 2.lik ve beşinci yılın sonunda şampiyonluk hedefi... Erken gelirse süper sürpriz olur.


Ama şunu söyleyeyim:

Ben hâlâ "X hoca gelsin, Y hoca gelsin, bize çağdaş, düzenli hoca yaramaz, bize medyayı-TFF’yi yönetecek biri lazım" sözlerini duymaktan çok sıkıldım.

Yukarıda kalitesizliğini tek tek ortaya koyduğum bu kadroya rağmen hâlâ hocayı suçlayarak taraftarlık yaptığını sanan bir kitle var.

"2 oyuncu çıktı, 2 oyuncu girdi, defans değişti gol yedik" diyerek teknik direktörlüğü FM seviyesine indiren kitle var.

Farkında mısınız bilmiyorum ama o değişiklikleri yapan adam, efsane Manchester United’ın efsane ismidir. Elbette hata yapar, yapmalı da... Ama bu kadroya bakıp hoca kellesi istemek, benim eski başkanlardan sponsorluk beklememden daha garip açıkçası.


Bülent Bilirgen


duhuliye.com




Hbr1903

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..

YORUMLAR (29)

MARSİLYALI
27.05.2025 - 10:13

"Farkında mısınız bilmiyorum ama o değişiklikleri yapan adam, efsane Manchester United’ın efsane ismidir. Elbette hata yapar, yapmalı da..." Hocanın yaptığı bu hatalarla Türkiye kupasını ve lig 3. kaybettik . Bülent kardeşim kusura bakma bu sefer sana katılamıyorum.

Yanıtla Beğenme (1)
MARSİLYALI
27.05.2025 - 10:12

"Farkında mısınız bilmiyorum ama o değişiklikleri yapan adam, efsane Manchester United’ın efsane ismidir. Elbette hata yapar, yapmalı da..." Hocanın yaptığı bu hatalarla Türkiye kupasını ve lig 3. kaybettik . Bülent kardeşim kusura bakma bu sefer sana katılamıyorum.

Yanıtla Beğenme (1)
kartal
27.05.2025 - 08:40

hocanın hangi maçı yaptığı değişiklikle kazandı ben hatırlamıyorum en azından takıma biraz katkısı olur..... seneye bu hocayla zor gibi ayrıca bu takımdan 8.9 kişi acil gönderilmeli

Yanıtla Beğenme (2)
kartal
27.05.2025 - 07:23

OLE nin naif yaşantısına, güler yüzüne, bükemediği bileği kabul etmesini, rakibin elini sıkmasına, futbolun sadece bir spor olduğunu düşünmesine, yenildiği maçtan sonra tribünlere giderek sahada olan biz değil, tribünde olan sizler bugün alkışı hakkettiniz teşekkürler geldiğiniz için anlamında jest yapıp, alkışlamasına taktılar!! Ole nin bilmediği Yüzde 80 i antidepresan kullanan, hatta adına yapılan şarkısı hit olmuş bir ülkede TD yaptığının farkında olmaması belki de!

Yanıtla Beğenme (0)
BJK
27.05.2025 - 06:58

Mükemmel bir yazı olmuş. Elinize emeğinize sağlık. Ben BJK ın fb ve gs dan geri kaldığına katılmıyorum. Belki gs ı anlarım 3 sene şampiyonluk ancak 3 de şaibelerle dolu , ayrıca kurulan kadro maliyetine göre avrupa da delik deşik olmaları da cabası. fb dersen 3 sezon 2. olmak başarı ise doğru, ancak şu kötü sezonda bile sadece ımmobile yerine el nesri bile, bile diyorum olsa idi,Gs ı bilmem ama FB ile 2. liğe oynardık. BJK ın yapacağı 4 net transfer ileri üçlü ve bir 6 numara 30-40 milyon euro buralara harcayacak. Kalan pozisyonlara genç dinamik pozisyon ve alan bilgisi olan mücadeleci futbolcu koy tamamdır. şampiyon olur veya şampiyonluğa oynarsın. Ligin gercekleri bu!

Yanıtla Beğenme (0)
Celal Çelik
26.05.2025 - 22:42

Bırakın şu hocayı şişirme işini.Dün Rizenin başındaki İlhan Palut Beşiktaşın başında olsa maçı en az 3_0 alırdık

Yanıtla Beğenme (6)
Gunti
27.05.2025 - 08:56

@Celal Çelik Rize geçen hafta küme düşmemeyi garantilerken hocası Palut değil miydi?

Beğenme (0)
Celal Çelik
26.05.2025 - 22:41

Bırakın şu hocayı şişirme işini.Dün Rizenin başındaki İlhan Palut Beşiktaşın başında olsa maçı en az 3_0 alırdık

Yanıtla Beğenme (5)
Rifat
26.05.2025 - 22:30

Futboldan zerre anladığın yok boş bir yazı yazmışsın bülent efendi.Madem hoca da sorun yok sana tek soru dün akşam sana gol lazimken neden gol ayaklarını çıkarıp tek golü dahi olmayan çelimsiz mustafayı alıyorsun sana oyun lazimken tek sağ vek varken 18 yaşındaki ardayı alıyorsun udokai çıkarıp emirgazi alıyorsun şimdi bu hataları yapan kim hoca evinde 7 maçın 4 maçında mağlup ki eliyle yaptığı değişiklerle maçı veren bir hoca var takım kalitesi düşük ama oyunu okuyamayan amatör bir hocan var..derhal gitmeli bu ole

Yanıtla Beğenme (6)
Hoca mı, kadro mu, yönetim mi yoksa hepsi mi?
26.05.2025 - 22:15

Bugüne kadar hocada aradılar problemi hocalar değişti problem çözülmedi. Yönetimlerde aradilar yönetimler değişti problem yine çözülmedi. Hadi herkes kördü veya beceriksizdi şimdi yönetimin bu kadroyu değiştirmekten başka ihtimali kalmadı inat edip yine adam gibi transferler ve kadro mühendisliği yapılmazsa artık söyleyecek söz kalmıyor. Doğru transferler yapılmazsa bu kadro yenilenmezse cacık olmaz yine. Rafa Silva dünya yıldızı degil iyi oyuncu Beşiktasta iyi oynayan oyuncu zaten bizim yıldızımız olur. Ox, Onana, Svensson, Necip, Salih, Onur, Terzi bu 7 isim ile sezon biter bitmez yolları ayır. Immo kalıyorsa 1 gidiyorsa 2 santrfor getir. Sağ ve sol kanat transferi yap. Paulistadan çıkmaya yerine kronik sakat olmayan, tecrübeli ancak yaşı daha genç oyuncu getir. Yerli kalitesini arttırmak şart Salih özcan ve Zeki çelik bu ikisini Transfer et. Rafa hariç teklif gelen herkesi gönder. Kiraliktan dönecek isimler, teklif gelmeyen isimler ve bahsedilen transferler ile kısa bir yaz kampı yap oyuncuların hepsini gör. Ondan sonra çürükleri sat veya kirala eksik bölgelere Transfer yap 2. Ana yaz kampına yeni kadroyla git olsun bitsin yoksa kasımda yine havlu...

Yanıtla Beğenme (1)
Kartal
26.05.2025 - 20:44

Sorun yüzde yüz hoca, kimse kadro kötü demesin, geldiğinden beri bir gram ilerleme olmadı, gelecek yıl yönetimi kim alacak merak ediyorum, hocaya başta bende guvenmistim ama yanılmışim keşke yönetim hatasindan dönse

Yanıtla Beğenme (8)
serko
26.05.2025 - 20:12

bu adam bizim camiamızda nadir bulunan zeka seviyesi yüksek yazarlardan. maç sonucuna göre yorum yapan davarlardan değil.

Yanıtla Beğenme (3)
Ceteris Paribus
26.05.2025 - 19:52

Sevgili Duhuliye ekibi, bu kulübün taraftarının yalan dolan transfer haberlerine ihtiyacı yok, lütfen bülent bey'in yazısını başa tuttur, o haberler okunacağına bu yazı okunsun. artık bu kulübün, taraftarın nazıyla tuzuyla yönetilecek hali kalmadı, böyle bir lüksümüz yok. sayfaya girenler bu yazıyı okumalı ve afra tafrayla, ahkam kesmeyle taraftarlık yapılmaması gerektiğini anlamalı. bülent bey durumun tomografisini, röntgenini, mr ını ne varsa hepsini çekmiş. 5 yıl yapılanma için plan yapılmalı, eski başkanlar, durumu iyi beşiktaşlılar gerekeni yapmalı.

Yanıtla Beğenme (5)
ALİ RIZA SERGEN YALÇIN
26.05.2025 - 19:18

Kısa kes, asker traşı olsun.

Yanıtla Beğenme (9)
NURİ ŞAHİN-BİLİÇ
26.05.2025 - 18:53

ELBETTE TEK SORUN hocada değil lakin aynı kadroyu biliç in eline verin 3 ayda size bir oyun şablonu olan takım çıkarsın Beşiktaş ne oyunuyor bileniniz anlayanınız varsa bize de anlatsın lütfen OLE ülke futbolunda hiç bir zaman kabul görmeyecek bir gerçekçiliğe centilmenliğe ve naifliğe sahip bir figür maalesef ve üzülerek söylüyorum onun istediği süreye tahammül edecek taraftar profili artık yok ve yine maalesef tribünler kimi isterse o gelecek kısa zamanda bunu göreceğiz.SEZON ÖNCESİ OLMASI HEPİMİZİN MENFAATİNEDİR.

Yanıtla Beğenme (6)
Rigadu
26.05.2025 - 18:23

Oyuncu değişiklikleri kadar basit bir konuda bile bir dünya hata yapan hocayı savunmak için taraftarı FM seviyesinde teknik direktörlük yapıyorsunuz diye küçümsemeye kalkışmak,bu yorumun ne kadar taraflı olduğunu anlamaya yeter artar bile..bunu derken değişiklikleri savunacak kadar da cesur değilsin maalesef..

Yanıtla Beğenme (7)
Fransa kartali
26.05.2025 - 18:18

Teknik direktör konusundaki görüşe katılıyorum. Şu an Beşiktaş’ın ciddi bir mali açığı var ve kasada para yok. Son üç yılda kaç teknik direktör değişti? Takımın düzelmesi gerekirken, tam tersine her geçen gün daha da geriye gitti. Bunun en büyük sorumlusu ise futboldan anlamayan, yalnızca kendi reklamını yapmak için yönetime giren ve kulübün parasını babasının parasıymış gibi harcayan yöneticilerdir. Yapılan değersiz futbolcu transferleri, kulübü bu hale getirdi ve şimdi biz burada bu yanlışların sonucunda tartışmak zorunda kalıyoruz. Bana göre, mevcut teknik direktör kalmalı. Ancak onunla birlikte sağlam bir kadro mühendisliği yapılmalı ve en az iki yıl boyunca, sıfır hatayla transfer politikası uygulanmalı. Bu sayede gelecek adına umutlanabiliriz. Bize düşen görev ise ne olursa olsun takımı yılmadan desteklemek, arkasında durmak ve sabır göstermektir. Biz kartalimizi şampiyon olsun diye sevmedik ki...

Yanıtla Beğenme (5)
film scene
26.05.2025 - 18:18

teknik direktörü ıslıklayan zaten beyni alınmış kazlardan ibaret sürüdür net diyorum adama ne aldılar ne verecek yani kızmayım diyorum

Yanıtla Beğenme (7)
BORA
26.05.2025 - 17:37

Eski ve yeni başkanlara yalakalık yapmak için yazılmış yazı. Başkanlar değilde biz kurduk 4 yıldır kadroyu. O dediğin adamlar kulübü soy soy bıkmadılar

Yanıtla Beğenme (7)
Bilal
26.05.2025 - 17:57

@BORA e tamam iste onu diyo kibarca soydunuz cenazeyi kaldirin diyor

Beğenme (0)
Black Eagle
26.05.2025 - 17:35

Bizi 9 kişiyle yenen Konyaspor'da Mbappe ve Wini Jr. mi oynuyordu? Ya da bizi 10 kişiyle yenen Gaziantep'te Lamine Yamal ve Lewandovski mi vardı ? Alanya'da Kevin de Bryne ile Bernardo Silva vardı da biz mi göremedik? Solskjaer değil Beşiktaş'ın süper ligde herhangi bir takımın hocası olamaz. Derhal yollar ayrılmalı.

Yanıtla Beğenme (12)
Fazıl
26.05.2025 - 17:27

Sayın Bilirgen, 9 kişilik Konya'ya, 10 kişilik Antep'e yenilmiş bir Türk hocanın ömrü, kaç hafta kadardır? OLE, 21 maçtır Beşiktaş'ın başında ve koca Beşiktaş'ı, vaz geçtik Türkiye kupasını almayı 3.lüğe bile taşıyamadı. Takımını 3.lüğe bile, bir Rize'yi yenmeye bile motive edemeyen hocadan seneye takımı şampiyonluğa motive etmesini nasıl bekleyeceğiz? Ligi 3.lük yerine 4. bitirmek ne demek biliyor musunuz? İlk maçı 21 Temmuz'da oynamak ve Gs ve Fb'li topçular deniz keyfi yaparken sezonu en az 1 ay erken açmak demek. Peki bu ne demek? Takımın erken forma girmesi, daha sezon ortasında motivasyonunu kaybetmesi, erken yorularak lig yarışından kopması demek. Ayrıca 2 fazla eleme oynamak ve transferde zorlanmak demek. OLE Hoca, takımın dibine dinamit koydu resmen. Ve siz hala sorun hocada değil diyorsunuz. Peki sizin için başarısızlık kriteri ne? Mesela başka ne yapsaydı başarısız kabul ederdiniz? Elinizdeki kalem kutsaldır. Kendinizin bile inanmadığınız bir konuda yazmak o kaleme ve okuyucularınıza en büyük ihanettir.

Yanıtla Beğenme (4)
BJK
27.05.2025 - 06:44

@Fazıl Sahada oynayan TD değil. Ne işle meşgulsun bilmiyorum lakin çalışma hayatının gercekleri vardır. Yaptığın işte ne kadar usta olursan ol, yetiştireceğin adamda o beceri kabiliyet, istek, azim yoksa , bu usta ile alakalı değil çırakla alakalıdır.Değiştirir işine son verir, gönderirsin. Şimdi OLE de bu durumda, devre arasına yakın takımın başına geçti. OLE senin benim gibi BJK yıllardır takip etmiyor. Bu ligin iç ve dış dinamiklerine hakim değil. Teşhisi koyması için önce bunlara hakim olmalı ki, tedaviyi doğru uygulasın!! Elindeki ona verilen onun almadığı tanımadığı bütün futbolcuları kullanmaya calışıyor ki, teşhisi yapsın. değil mi? Önümüzdeki sene eğer oluşturduğu takımda da böyle aksaklıklar olursa veya bir sistem oyun kurgusu göremez isek; işte o zaman değerlendirilir. Gereken de yapılır. Sahada OLE oynamıyor. Bu söylediklerim mevcut yönetim içinde geçerli.

Beğenme (2)
Sorun Önce Hoca
26.05.2025 - 17:23

Hoca gidecek, sonra kadro Sergen Hocanın istediği şekilde takviye edilecek, bunun başka yolu yok, HOCAYI GÖNDERMEZSE ADALI GİDER.

Yanıtla Beğenme (10)
Zulfiyare
26.05.2025 - 17:16

Ulan bizi yenen Rize'nin ,Göztepe'nin Başak'ın Alanya'nın, Konya'nın ,Adana demir'in kadroları bizden çok daha mı iyi ??.Samsun'un transfer tahtası kapalı be. Adamlar 3 oldular .Hala kötü kadro edebiyatı yapıyorsun ya!

Yanıtla Beğenme (4)
forever1903
26.05.2025 - 17:05

maalesef bu hoca bize göre degil, simdi degismez ise 10 haftayi göremez, benden demesi, elindeki kadro o kadar cöp olsa büyük maclarin nerdeyse hepsini yenmezdi, demekki bu hacada kapanan takimlara karsi dogru taktigi oynatamiyor, insallah yanilirim ve kalir banada tükürdügümü yalatir ama sanmiyorum. Eski baskanlar senin dedigini yapmaz, cünkü sonunda basari gelisrse bu serdal baskana yazilir, digerlerinin destegi unutulur. Bana göre, genc ve dinamik bir takim lazim, ac olan cok kosan, sahanin heryerini daralten, bizim iki renkli öyle takimlara karsi oynayamiyor, ama golcün cok iyi olmasi lazim, o sart oglu sart

Yanıtla Beğenme (3)
black eagle
26.05.2025 - 17:05

serdal başkan malesef.... sana kötü haberim var.... bu bunak haca seni.... kasım ayında seçime götürür başkan.... tamam takımı bu bunak kurmadı ama.... hocalıktan bir nebze bir şey göremiyoruz..... tek yaptığı yenilgilerden sonra..... rakiıplere bizi çok güzel yendiniz.... diyerek elini sıkmak....çünkü bu adan kazanan winner şampiyon hoca değil.... ortalarda olalım.... çıkmıyalımda düşmeyelimde diyen bu bunakla...... başın çok ağrır... bu bunakla başkanın içi çok zor.... hele hele beşiktaşın işi çok çok zor.....

Yanıtla Beğenme (4)
deveyi diken
26.05.2025 - 17:51

@black eagle Hadi ordan be!

Beğenme (1)
black eagle
26.05.2025 - 17:04

serdal başkan malesef.... sana kötü haberim var.... bu bunak haca seni.... kasım ayında seçime götürür başkan.... tamam takımı bu bunak kurmadı ama.... hocalıktan bir nebze bir şey göremiyoruz..... tek yaptığı yenilgilerden sonra..... rakiıplere bizi çok güzel yendiniz.... diyerek elini sıkmak....çünkü bu adan kazanan winner şampiyon hoca değil.... ortalarda olalım.... çıkmıyalımda düşmeyelimde diyen bu bunakla...... başın çok ağrır... bu bunakla başkanın içi çok zor.... hele hele beşiktaşın işi çok çok zor.....

Yanıtla Beğenme (2)
Baris
26.05.2025 - 17:02

Ben katiliuorum bu tespitlere,, ne geldiyse basimiza acelecilikten geldi, diger baskanlar konusunda hakli madem bu duruma getirdiler bu caniayi bedelini odemeliler, en cok cebi ve hasan arat

Yanıtla Beğenme (3)
Kartal
26.05.2025 - 16:58

Şu yorumu yapan adamın Beşiktaşlı olması mümkün mü.Futboldan zerre kadar anlamayan gördüğünü bile inkar eden hâlâ hocanın suçu yok diyen. Kardeş sen git renklilerin iyiliğini iste

Yanıtla Beğenme (9)
Kartal 06
26.05.2025 - 16:52

Transfere gerek yok çık paf la şuan dan iyi oynar mücadele etsinler yenilsinler ama savassinlar hiç para harcama a takımın 2-3 sdam harici ni gönder idman yapsınlar ancak maça alma geçen hafta degilmiydi mücadele etmeyen inmole bu hafta yine 11 de sorun domates ekip çilek çıkmasını beklemek paf yetişmesi lazım belki ama en azından mücadele eder başına da koy vel kavlak i bundan daha fazla puan alır

Yanıtla Beğenme (2)
Koray
26.05.2025 - 17:04

@Kartal 06 sevgili dostum siritma konusuna sana katilmiyorum, etrafiniz negatif insanlarla dolu, tv ac oule ekonomi oyle, trafikte millet birbirini kesiyor vs birakin birileride gulsun, gulmekten kimseye zarar gelmez, alayla karistirmadikca, ben hocanin alay ettiginide sanmiyorum

Beğenme (2)
Swork
26.05.2025 - 16:48

Bu son iki üç paragrafı okuyarak mac kaybedikçe sırıtan hocayı ölümüne savunup ,yıllarca sampiyon yapan senol gunes Sergen Yalçın gibi hocaları gömen şahsınızı tebrik ediyorum ...bu hocayla başarı gelecegini zannederken önümüzdeki ekim ya da kasım aylarındaki yazılarınızı sabırsızlıkla bekliyorum

Yanıtla Beğenme (2)