03.06.2026 - 13:52

Takip Et:

''Beşiktaş'ta sorun kadro değil..''

Cem Dizdar, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.

HT Spor'da konuşan Cem Dizdar Beşiktaş ile ilgili tespitlerini paylaştı.

İşte Cem Dizdar'ın görüşleri:

BEŞİKTAŞ'IN BULACAĞI OYUNCULAR ELDEKİLERDEN ÇOK ÜST SEVİYE OLMAYACAK

Cem Dizdar: ‘’Bence Fenerbahçe takımı ülkeye yeter de artar bir takım. Beşiktaş takımı da yeter de artar bir takım. Bu konu, teknik yöntemlerle; yani antrenman, antrenman modelleri, rakip analizi ve oyuncu analiziyle ilgili. Yoksa bulacağımız oyuncular, mevcut oyunculardan çok daha üst seviyede oyuncular olmayacak.''

duhuliye.com

YORUMLAR (45)

Modalı Kartal
03.06.2026 - 23:39

Bu kadroya yeterli diyenlere tavsiyem futbol değil, hentbol maçı izlemeleri bu kadronun hangi bölgesi yeterli.

Yanıtla Beğenme (1)
asi kartal
03.06.2026 - 23:22

kadro çok kötü yetetsiz diyenlere... işi bilen iyi hocan yoksa durum bu olur.. iyi oyuncularda çöpe döner.. büyük küçük takım fark etmiyor.. gerçekten kafrosu yetersiz olan her takım da iyi bir hoca varsa mutlaka altyapıdan takıma oyuncu monte edilir.. alt yapıdan enaz 2-3 oyuncu da parlar iyi süreler bulur.. bizde bu sezon var mı böyle birşey.. tek bir oyuncu süre alabildi mi.. gs fb ts da bile oynadı gençleri.. demekki biz ihtiyaç duymadık...

Yanıtla Beğenme (0)
asi kartal
03.06.2026 - 23:12

doğru söylüyor üstat.. bunun için de çalışkan dürüst ve adaletli çok iyi bir hoca bulacaksın.. onu da halen alamadık.. bulamadık.. ve iyice geç kalıyoruz.. kulüp de yaprak oynamıyor. mezarlık sessizliği var.. sonu hayır olur inş..

Yanıtla Beğenme (0)
Ozan
03.06.2026 - 19:53

Arkadaşlar Cem Dizdar haklı, her sene 10-15 transfer ve takım profilini değiştirmekle başarı gelmez. Chelsea, Mutd ve önce PSG örnektir. Dünyanın en başarılı kulübü Real’e bakın, en fazla 3-4 transfer yaparak 25 yıldır parselliyor Avrupa’yı. Kadro istikrarı olmadan başarı gelmez, menajerlik oyunu değil bu. Kaldı li CM’de bile kalabalık kadro ve sık transfer yaptın mı takım düşüyor.

Yanıtla Beğenme (0)
KokmuşBalıkbaşı
03.06.2026 - 19:47

amcam doğru söylemiş, sorun idari: başkan yanlış elemanlar seçiyor, o yanlış elemanlar yanlış şeyler yapıyor, sahada gördüğümüz sadece nihayi sonuç

Yanıtla Beğenme (0)
Bebeto
03.06.2026 - 18:58

Mustafa'yı forvete, ersin'i kaleye koy olaitan molaitan'la da takımı doldur sonra yaptığın antrenman neye yarıyo bakarsın cem dizdar.

Yanıtla Beğenme (3)
Ugor
03.06.2026 - 22:41

@Bebeto cahil taraftara bir örnek

Beğenme (0)
Çöpçü
03.06.2026 - 18:51

Sorun önderin çöplere yönelmesi.

Yanıtla Beğenme (1)
Halilbjk
03.06.2026 - 18:45

Geçen sezon en az 6-7 maç sayarım oyun olarak gs ve fenere göre daha dominant oynadığımız daha fazla efor sarfettiğimiz ama onlar bize kıyasla yarı yarıya performansla maçları kazandılar, biz puanlar kaybettik. İşte buna tam olarak kalite deniyor.

Yanıtla Beğenme (1)
Modalı Kartal
03.06.2026 - 18:28

Cem Dizdar'ın yorumuna bir anti tezle cevap vermek istiyorum. Beşiktaş kalesinde iyi bir kaleci var, sadece iyi bir kaleci değil, bir oyun kurucu gibi oynuyor, Savunma tandemindeki stoperlerden biri hızlı ve seri, dönüşleri çabuk diğeri topu oyuna çok iyi sokuyor. Takımin stoperleri neredeyse rakip yarı alanda oynuyor. Buna enerjik, mücadeleden kaçmayan ve pas yüzdesi yüksek bir ön libero ekleyin, Kanatlarda oyun kurma özelliği olan iki kanat

Yanıtla Beğenme (1)
Nealaaakaa
03.06.2026 - 17:29

Senin kanat oyuncun adam geçip orta açamıyor, defansın orta sahan savunmayı beceremiyor. Nası kadroyla ilgisi yok?

Yanıtla Beğenme (0)
fatih
03.06.2026 - 17:10

hahh ya. ilk kez biri doğru yorum yapmış. Sergen şampiyonluğa oynayacak takımı gelir gelmez bozdu. Sonrada suçu futbolculara attı sürekli, Transfer lazım diye diye.. Sen rafayı, gedsonu, paulistayı, muçiyi, Abrahamı, Cernyi küstürdün kaçırttın takımdan. Kadroda şu saydıklarım olsaydı şampiyon olurduk. 3-4 maç kazansaydık bizdik şampiyon. Sergen efendini kaprisleri, taktik bilmezlikleri, oyuncu değiştirmemeleri vb... tamamen suçlu sergendir. itiraz eden futboldan anlamıyordur...

Yanıtla Beğenme (4)
Sorun Şu
03.06.2026 - 17:03

Bizim yaptığı işi kapasitesinin üzerinde yapan insanlara ihtiyacımız var gerekirse herkes tesislerde yatacak kalkacak, her rakip takım için farklı oyun modelleri uygulanacak, dediği gibi rakip iyi analiz edilecek. Maaş adaleti uygulanacak 35 yaşına gelmiş adama sırf milli takımda oynadı diye Orkun kadar paralar ödenmeyecek, sözleşmelere performans bonusu ve kırmızı kart cezası getirilecek. Sistemi kur arkana yaslan ve izle sonra.

Yanıtla Beğenme (0)
Rashicaçöp
03.06.2026 - 16:42

Önder Özen fenerbahçeli. Başkan da Adanasporlu

Yanıtla Beğenme (6)
Kartalmanya27
03.06.2026 - 16:35

5 yildir dogru giden hicbir sey yok,

Yanıtla Beğenme (0)
zonka
03.06.2026 - 16:09

olmayan yeteneği ve beceriyi hiçbir antrenman şekliyle kazandıramazsın oyuncuya. sergen zavallı ne diyordu bazen de oyuncular saha içinde çözüm bulacak. sergen ne anlatırsa anlatsın sahada vasat altı reziller dediklerini yapamazsa ne olacak ? şenol güneş kadrosundaki kaliteden eser kalmamış beşiktaşta millet sorun kadroda deği diyo allahım ya sabır. bu oyunu topçu oynar topçu. hoca yap der oyuncu yapar yapamazsa beşiktaş yaparsa galatasaray olursun işte. bu yüzden de kaliteli kadro elzemdir.

Yanıtla Beğenme (4)
tkrdg
03.06.2026 - 16:02

bu arkadaşın futboldan anladığı falan yok. yeryüzünün en iyi sistemini de kursan o topu kaleye sokman gerek. rakiplerin bu konuda senden daha becerikliyse hiçbir şey yapamazsın. boş laflar bunlar. kaliteli oyuncu şart. beşiktaşın oyuncuları gs ve fb ye göre kalitesiz. bunu göremiyorsan hiç futbol yorumu yazma kardeşim. bu adam zerre kadar anlamıyor bu işten. sürekli eleştiri. ee nasıl olcak diye sorduklarında cevap veremiyor. çünkü bilgisi yok.

Yanıtla Beğenme (2)
Bozkir gartali
03.06.2026 - 15:44

Kadro planlamasi tamamen yanlis neresi sorun degil, kemik kadromuz yok. Kalecin kanatlarin, 8 numaran 9numaran yok,yedek yok. Sen neyden bahsediyorsun emmiii, boş muhalefet hiç cekilmiyor be

Yanıtla Beğenme (0)
Ozan
03.06.2026 - 15:38

Doğru yorum. Zaten bizi bitiren her sene olmadı yine 10-15 transfer yapalım akılsızlığıdır. Çoğu zamanda gelenler gidenleri aratır. Misal Saiss ve Vida gibi stoper geldi, niye tutmadık? Gittik Amartey, Omar vs aldık. Çok Transfer başarı değil başarısızlık getirir. Takım olmak için beraberlik ve devamlılık şart.

Yanıtla Beğenme (0)
Alp
03.06.2026 - 15:33

Kadro olarak tek sorun kanatlar. Rashica veya Jota tarzi kanat ile sampiyon olunmaz. Elimizde Kerim Frei veya Olcay Sahan bile yok. Adamlarin kanatlari Sane, Baris Alper, Kerim, Asensio, Nene felan filan. Bizde ise 18 milyonluk Agbadou var. Hala kaleci, stoper, sol bek, Forvet haberleri var. Acil bir sekilde 4 tane kanat gelmesi lazim. Isterse 100 milyon versinler ama alsinlar.

Yanıtla Beğenme (0)
Dnç
03.06.2026 - 15:27

Adam çok isabetli konuşuyor. Aynısını sergen de demişti.2-3 transfer dönemi gerekiyor demişti. Burdaki anlam futbolcu almak değil.

Yanıtla Beğenme (2)
Acortix
03.06.2026 - 15:23

Sana uzak ara fark atan iki renkli gelir olarakta iki katı fark attı,Neden! Bizim ilk 11 oyuncularından çoğunu yedek olarak takıma almazlar,Kurdukları kadrolarla Gs Şampiyonlar liginden 53 milyon Euro Fener ise Avrupa liginden 20 milyon Euro götürmüş,Yıllık bütün toplam gelirlerde Gs 240 milyon Euro,Fener ise yaklaşık 200 milyon Euro elde etmiş biz 110 milyon Euro,adamlar şimdiden yıldız peşinde,Bizim Kaleci,Sol bek ve Sol kanat,Sağ kanat ve aksayan 6 numara yerine Atiba tarzı bir futbolcu ve Renkliler ayarında bir forvet saymazsan evet kadromuzda sorun yok,Ama Cem Dizdar şunu demek istiyor zaten paranız olmadığı için uğraşmayın eldekilerle idare edin şampiyonluk işlerinide renklilere bırakın

Yanıtla Beğenme (1)
Alp
03.06.2026 - 15:15

Adam hakli. Galatasaray 77 Puan toplamis. Sampiyon takim puanlamasi. Önemli olan Galatasaray kime puan birakmis? Ve Besiktas veya Fenerbahce nerde Puan birakmis. Sen gidip kümeye oynayan takima puan birakirsan sampiyon olamazsin. Olay okadar basit. Ve tabiki Sergene özel bu sezon bütün derbilerde 16 puan birakti. 13 puan kümede oynayan takimlara.

Yanıtla Beğenme (1)
TuranGayaVZRKPR
03.06.2026 - 15:11

Cıvata yorumcu , cıvata önder

Yanıtla Beğenme (0)
Profesor
03.06.2026 - 15:06

katılıyorum. doğru hocayı bulmamız lazım. anadolu takımlarının samsunun göztepenin konyanın durumu ortada

Yanıtla Beğenme (0)
Asya
03.06.2026 - 14:56

Bu hakikaten ağır cahil gs kadrosuna bir bak şampiyonlar liginde yorulmasa 100 puan toplardı biz tek kulvarda bile yarışamıyoruz ön elemedeki rakipleri bile geçer miyiz umut yok

Yanıtla Beğenme (7)
Mete
03.06.2026 - 14:47

Beşiktaş'ta baş sorun şu son seçilen futboldan bi haber başkanlardır. Hani tamam illaki futbol uzmanı olsun demiyorum ama ya arkadaş koca koca işletmeleri yönetiyorsun da şurda her şeyin başı nasıl bir sağlam örgütlenme yapısı kurmuyorsun? İkincisi dört dörtlük adam gibi bir antrenör getirilmiyor (yine bu başkanların suçudur) 3. problem bu kötü başkanların getirdikleri niteliksiz para kokusuna gelen teknik direktörlerin kendileri gibi yanlış futbolcu seçimleridir.

Yanıtla Beğenme (3)
Mete Han
03.06.2026 - 14:46

Katılıyorum. Bu kadro Lucescu gibi hatta 2008/09 sezonu Mustafa Denizlisi gibi kurt teknik adamlar elinde çok iyi sonuçlar alırdı ama Sergen gibi, Solskjaer gibi amatörler elinde heba edildi. O yüzden diyorum, babasının oğlu Razvan'ı getirin. Madem paranız var. Onu verimli kullanmak Razvan gibi bir adamla mümkün.

Yanıtla Beğenme (0)
Bjk
03.06.2026 - 14:42

Başlığı görünce cem dizdardır dedim gerisini okumqk zaman kaybı

Yanıtla Beğenme (1)
Paşa03
03.06.2026 - 14:41

Bu adamın gtünden haberi yok. Gs 4 yıldır hakemlerle şampiyon oluyor. Hala sorun arıyoruz. İstersen guardiola gelsin Messi gelsin gene şampiyon olamayız. Bu ülkede yapı var.

Yanıtla Beğenme (3)
Atilla Kaan
03.06.2026 - 14:41

Öylemi Cem Bey ???? Ozaman bana Beşiktaşta Asensio , Kerem , Oulai , Baris ,Osimhen , Icardi , Davinson , Talisca , Torerirra, Onuachu , Sane ayarinda mesela kim var söylermisin ??? Daha da sayarimda gerek yok …. BESIKTASTA KADRO KALITE SORUNU VAR HOCA SORUNU YOK DÜNYAYNIN EN İYİ HOCALARI GELDİ GITTI ….. Hikaye anlatmasin kardeşim Okanmi çok iyi Hoca ???? Galatasarayin bariz kadro üstünlügü var körmüsün yoksa kafan baska yerdemi ……

Yanıtla Beğenme (4)
KARTAL 66
03.06.2026 - 14:35

artık bir karar verin sorun nerede kadroda mi yoksa gelen hocalarda mı???? nerede arkadaş bir karar verin artık !!!!!

Yanıtla Beğenme (0)
Hasan35
03.06.2026 - 14:23

Bu adamın konuşmaları sıktı. Görmüyormusun tff ve onun hakemleri gs yi nasıl koruyor. Bahsettiğin iki takımında hakemleri de yenecek oyuncular bulması gerekli. Çünkü olmuyoooooor. Her türlü illegal yolla şampiyonluğu içine sindiriyorsan ne mutlu sana

Yanıtla Beğenme (4)
Yuhhh
03.06.2026 - 14:17

Cem dizdar sen futbol konuşma , tek sorun kadro tabiki emirhan ndidi cengiz bilal oh udakai sazdağı rashica bunların hepsi vasat oyuncu ,

Yanıtla Beğenme (5)
Vkgşg
03.06.2026 - 14:13

Doğru Mustafa hekimoğludan iyisi mi var Ya da rıdvandan ..

Yanıtla Beğenme (1)
SERGEN YALÇIN
03.06.2026 - 14:12

o zaman sergen suçlu aq adam nerdeyse paf takımla sahaya çıktı taraftar baskı yapmasa adama devre arası transfer bile yapmıyorlardı devre arası kampını adam transfersiz geçirdi eleştirdiniz haksızlık yaptınız adamı istifa ettirdiniz suçlu yönetimdir sergen değildi hamle yapacak oyuncu bulamıyordu kenara bakınca

Yanıtla Beğenme (6)
KARTALPENÇESİ
03.06.2026 - 14:12

Şu şahıs gibileri bu ülkede yorumculuktan para kazanıyor :((

Yanıtla Beğenme (2)
1903
03.06.2026 - 14:12

Fenerin aptal bir taraftarı var !!! 2 puan ortalaması ile giden adamı yolladılar ... Biz ne yapalım 3 kuruşluk teknik direktörle !!! Sergen den teknik direktör olacağını zanneden ve git gide Fenerbahçe taraftarına benzeyen beyinsiz bir taraftar grubu da bizde oluşmaya başladı !!! Dünyada hangi ismi getirirsen getir sergenden 50 kat başarılı olur çünkü Sergen teknik direktörlükle uzaktan yakından zerre kadar alakası olmayan bir tip !!! En büyük kambur Sergen di , parasını alıp karıyla kızla kumarla yemeye gitti bir daha da buradan içeri giremez girmesin de zaten !!! Ömrü Beşiktaş ı satmakla geçen bir karaktersize Beşiktaş efsanesi muamelesi yapacak kadar zavallılaşmayın olm !!! Sergen sadece süper yetenekli bir futbolcuydu ... Sıfır karakter , sıfır aidiyet , sıfır Beşiktaşlılık , sıfır profesyonellik , eksikerde de teknik direktör !!!! Bir daha o sıfatını görmek zorunda kalmayız umarım !!! Para bitince başlar TV lerde ona buna sallamaya !!! Akbaba gibi her başarısızlıkta ortaya çıkıverir Şenol gibi !!! Yerli birisi olacaksa tek isim Ertuğrul Sağlamdır ... Sergen Şenol gibi Beşiktaş dışında tek bir başarısı bile olmayan tiplere gelene kadar Ertuğrul Sağlam ın adını hiç konuşmamak da ayrı bir aptallıktır

Yanıtla Beğenme (6)
Ali12
03.06.2026 - 14:04

Ben Cem beyin görüşüne katılıyorum.antrenman modelleri ve rakip analizi çok önemli bir detay

Yanıtla Beğenme (6)
sarunkadro
03.06.2026 - 14:03

Beşiktaş ın en büyük sorunu mevcut kadro.. sen sorunu ersin rıdvan olaitan ve olmayan solaçık olarak nasıl görmezin ? sorun kadro ve alınan orkun hariç hiçbir oyuncunun bugün gs nin ilk onbirine yazılamayacak olmasında..

Yanıtla Beğenme (3)
VahVah
03.06.2026 - 14:02

Türkiyede kimse futboldan anlamıyor sorun kadro değilmiş neymiş ağam kaç teknik direktör geldi bu takıma körsünüz galiba

Yanıtla Beğenme (2)
KKTC kartalı
03.06.2026 - 14:00

Hangi kafayı yaşıyor bu adam iki tane yetenekli oyuncumuz var cerny yeteneklerini kullanmadığı için bir Orkun var iki yetenekli kanat bir top tutan süren forvet şart gerisi ortalama bile olsa yukarda tutar takımı böyle oyuncular

Yanıtla Beğenme (0)
yuhbe
03.06.2026 - 13:57

Ersin, sazdağı, suçan, hekimoğlu !! Evet sorun kadro değil

Yanıtla Beğenme (2)
Ulan Batur
03.06.2026 - 13:56

Sorun parasizlik

Yanıtla Beğenme (3)
Demdem
03.06.2026 - 13:56

Filozof bu kez doğru bir tespitte bulunmuş

Yanıtla Beğenme (4)
M.Sahin.N.
03.06.2026 - 13:55

Teşekkürler Cem Dizdar, vizyonsuz ve bilgisizliğini ispatlamış oldun.

Yanıtla Beğenme (4)