27.11.2025 - 11:08

Takip Et:

“Beşiktaş’ta sorun teknik direktör değişikliğiyle bitmedi...”

Önder Özen Beşiktaş gündemine dair görüşlerini dile getirdi.

Önder Özen:

"Beşiktaş bir teknik direktör değişikliği yaptı. Teknik direktörü neden gönderirsiniz? İstediğiniz hedeflere ulaşacak bir takım var ama hoca bu takımı nasıl kullanacağı konusunda kamuoyunu ikna edememiş, hatalar yapmış.

Hataları düzeltmesi için yeni bir teknik adam getiriyorsunuz. Hatalar düzeldi mi? Hayır. Yeni hatalar eklendi mi? Evet, öne geçtiğiniz maçlarda yakalanmak gibi.

Peki hocanın bu çözümü ortaya koyabilmesinin önündeki engeller nelerdir? Yetersiz kadroysa, Solskjaer'in kadrosundan daha yeterli bu kadro. Önemli transferler ondan sonra yapıldı. Bu kadro o kadar da kötü bir kadro değil ama sonuç alamıyor. Bundan daha kötü takımları daha iyi durumlarda gördük daha önce.

Bu bir güç sorunu değildir, bu bir anlayış sorunudur."

Duhuliye.com

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..

YORUMLAR (37)

Calaska
27.11.2025 - 22:57

Rafa kıçına tekmeyi ancak Sergen koyardı.

Yanıtla Beğenme (0)
BATTI BALIK
27.11.2025 - 19:05

Adamin biri cikmis Ole ye camur atiyo, yok Uefa yi kendi elleriyle vermis falan, diger taraftan Sergen Hocasi için sabir dileniyo bu oyuncularla buraya kadarmis falan..tek bi soru sorcam: siz Ole nin herhangi bi mactan sonra ona buna çamur attigini hatirliyo musunuz?Sürekli savunduğum ısrarla söylediğim birşey vardı oleyi gönderirsin eyvallah ama hak yediniz tuzak kurdunuz adamı kumpasa getirdiniz arkasından iş çevirdiniz ganyancıbaşı ile ganyancının bu kulüpten defedilmesi ole gibi olmayacak sefil perişan pespaye söve söve gönderecek bu büyük camia sizi diye ole adam gibi geldi insan gibi alnı açık başı dik gitti tazminatı da size bagışladı birazcık adamlık görün hak yediniz beyler hak iki yakanız biraraya gelmeyecek

Yanıtla Beğenme (0)
Eagle
27.11.2025 - 22:48

@BATTI BALIK adam maçtan sonra yorum yapacak kadar futboldan anlasaydı zaten hocalık yapardı. Herifin umrunda değil gol yiyoruz bu sorıtıyo kenarda ne anlatıyonuz. Barcelonaya mı gitti bizden uefa da memur du gene gitti uefa da memur oldu

Beğenme (0)
bozkir gartali
27.11.2025 - 16:21

@Dr. Dispenza yani doyorsun ki t.direktorun isi bu yastaki, bu milyon dolarlik futbolculara nasil topa vurulacak, nasil kosulacak, nasil kafa vurulacak, nasil alan daraltacak vs vs ogretmek mi? Siz t direktor degil kres hocasi ariyorsunuz. Ha bu arada sergen hint kumasi degil ama overken de elestiriken de mantikli olmali ki faydasi dokunsun. Mesela niye aralarda bu takimimsi kadro nasil tatil yapar, tesislere kitleyip hazirlik maci yapmaliydi. Odulse odul cezaysa ceza... Sergen eskisi gibi degil, flu ve bezgin gorunuyor.

Yanıtla Beğenme (0)
Boğazın Efendis
27.11.2025 - 15:46

Dikkat ediyormusunuz Takimda Herkesin yeri değişiyor veya kesik yiyebiliyor ama fenerin kadroda düşünmediği cengizin ne yeri değişiyor ne de 11 den kesiliyor! Tamam anladık Cengizi sen istedin tamam onu futbola döndürmeye parlatmaya ant icmissin de Beşiktaş ne olacak? Senin fantezilerini hayata geçirme egonu ispatlama yeri mi Beşiktaş?!! Futbolcular bilmiyor mu cengizi senin transfer ettirdigini ve onu sürekli 11 de sağ kanatta oynattigini kesmedigini, adamcilik yaptığını, kendi transfer ettirdiğin futbolcuya ayrıcalıklı davrandığını görmüyor mu oyuncular? Bu durumda takımda huzur olur mu? Takım içi huzursuzluğun olduğu yerde başarı olur mu? Zaten takımda yillardir suregelen yönetim yanlislarindan bir sürü problem varken bir de sen takımda Öz evlat üvey evlat sorunu yaratıyorsun?

Yanıtla Beğenme (0)
Eagle
27.11.2025 - 14:42

Hayırdır ya bütün fenerliler organize bi şekilde sergene serdal başkana saldırıyo yanlarında da beşiktaştan kovulmuş sergene kuyruk acısı olan 3-5 tip hayırdır abim

Yanıtla Beğenme (3)
siyah beyaz
27.11.2025 - 14:00

nasıl bitsin ki önce emekli olmuş hiç normal takım çalıştırmamış bunak portekizliyi avr. şampiyonu diye yutturdular, sonra 4 takım çalıştırmamış zamanında united'da oynadı diye ole'yi getirdiler sonra united'da istiyordu biz aldık havası yarattılar en son da 3 yıldır takım çalıştırmayan çalıştırdığı takımları da 1 yıldan fazla çalıştıramayan adamı getirdiler bize son şampiyon diye yutturdular ki son gidişine ben futbola çözüm bulamıyorum diye gitmişti. şimdi neyin değişmesini bekliyorsunuz hepsi futboldan kopmuş adamlar, o ekrandan atıp tuttuğun farioli şimdi porto'da 11 maçta 31 puanla ligde lider ki geçen yıl son anda senin efsane şampiyonluk dediğin son penaltı gol olmasa kaçıracağın şampiyonluğu kaçırdı. bize futbolun içinde takım çalıştırmayı bilen hoca gelmediği takiderde hiç bir şey değişmez.

Yanıtla Beğenme (0)
REMZİ
27.11.2025 - 13:59

Sorunun büyüğü teknik direktör. Bu takım ne kadar kötü olabilir arkadaşlar ilk defa mı top görüyorlar. O kadar teknik direktör geldi hangisi takıma dokunabildi hangi uyuncu parladı yok abiciğim takıma dokunan yok..... kimseyi karaladığım veya savunduğum yok her şey ortada Oyun felsefesi olan egosu olmayan bir teknik direktör getirin o gelsin bu gitsin ile olmaz

Yanıtla Beğenme (0)
Kemal
27.11.2025 - 13:53

Alttan alttan kumarbaz kalsın. Bak mesele antrenör değişikliği değil diyerek omuz veren söylemlerde bulunuyor. Yapı arayana duyurulur. Ganyotocuya kim destek veriyorsa yapı odur.

Yanıtla Beğenme (0)
Hadi
27.11.2025 - 13:40

Önder Özen Beşiktaş'a! Sergenella Kıbrıs'a.

Yanıtla Beğenme (1)
Çöl kartalı
27.11.2025 - 13:16

Bazı arkadaşlar ganyancıyı savunacağım derken gerçekten çok komik ötesi acınası duruma düşüyor anlıyorum menfaat peşindesiniz birileri balyayı indirmiş size sırf tazılık yapın diye ama kardeşim insanda hiç omurga kişilik olmazmı insanlıgınızı üç kuruşa satmaya degermi bu kadroya 100 milyon harcanmış sezon başında 12 yeni adam alınmış bunların 7 tanesi sergen geldikten sonra alınmış Beşiktaş tarihinin en pahalı kadrosu sergene verilmiş hala geçen seneki veteran takımıyla bu seneyi kıyaslayan embasiller var onda bile rezil oluyorsunuz kendi kendinizi yalanlıyorsunuz o veteran takım bile başındaki Norveç balıkçısı dediginiz hoca bile vıdı vıdı hocadan pahalı yıldızların oldugu bu seneki takımdan çok başarılıydı ole hocaya transfer bile yapmasan aynı kadro devam etseydi takım en kötü yine 25 üstü puan alırdı o leş veteran takımla bile

Yanıtla Beğenme (4)
KARAKARTAL
27.11.2025 - 13:12

Çare ROGER SCHMIDT

Yanıtla Beğenme (0)
bozkır gartalı
27.11.2025 - 13:09

@Dr. Dispenza boboş, kadro iyi değil mi, eyvallah. hemen sorayım çünkü ben de bileyim. bu takımın penaltıcısı kim? kimi diyebiliriz mesela yüreğimiz kabarmadan penaltı atacak adam kim olabilir? zira frikik kazansak kim geçecek topun başına? rakip ceza sahası bölgesinde taç kazandığımızda kim uzun atabilir? ya karşı taraf baskılı oynuyor, defansin bel kemiği kim mesela? rakip sahada bizim çocuklar karşı defansa nefes aldırmaz diyebileceğimiz kimler var? hadi takım iyi ya (hedef: Anadolu kulüplerine göre) bu takımın saha içinde ve dışında abisi kim? daha sen hakeme baskı yapamıyorsun, kuzu kuzu seyrediyorlar, yoksa ben başka bir takım mı seyrediyorum. yıllarca kaptanlık yapan mert, yedeğe çekil di değil mi, mertte o kale benim diye bir karşı reaksiyon, çaba var mı? var ama sergen mertede takmıştır diyecekseniz merti kulübe getiren kendisiydi. belki de sezon başı kampa 40 futbolcuya sergen götürmüştür belki ne dersin? sezon öncesi yüklemeyi de sergen yaptırmış olabilir mi? bu yapıya t.direktörlüğe kimi getirirsen getir ol-ma-ya-cak. taraftar kitlesi de dahil bu yapıya.

Yanıtla Beğenme (4)
REMZİ
27.11.2025 - 14:04

@bozkır gartalı Bu saydıklarınızı yapacak cok oyuncu var ama uygulamada göremiyoruz. Bunu teknik direktör belirleyecek duran toplar rafa, orkun, cerny penaltıcı el bilal, abraham defans emirhan yeni alınan siyahi oyuncu takım o kadarda kötü değil takıma dokunacak oyun felsefesi olan egosu olmayan biri gelmedi.

Beğenme (0)
Dr. Dispenza
27.11.2025 - 13:37

@bozkır gartalı, Şimdi oldu. Soruların çok güzel. Penaltıcı sorundan, abisi kim soruna kadar bütün soruların tek bir cevabı var. Bunların hepsi ama hepsi hocanın yaratacağı takımın, yaratacağı ortamın, içindeki en iyileri ortaya çıkardığı takımın kendiliğinden belirecek nitelikleri. Yani sen başka amaçladın ama; Bu sorularının hepsinin cevabı iyi bir hocada saklı. Bizde olmayan da o. Olmasa yine iyi, bizdeki olanı da bozuyor. Sergen Beşiktaş için beka sorunudur.

Beğenme (0)
Pascall
27.11.2025 - 13:05

Beşiktaşta asıl sorun teknik direktör degişikliginden sonra başladı takımın orta şeker bir hocası vardı çok bilmiş beygircibaşı hocayı kovup takımı hoca bile olmayan yorumcu ganyancının birine teslim etti ole hocanın gönderilmesi ne kadar yerinde bir karar ise de ole gönderilmeden yerine çok iyi bir hoca ile anlaşılıp vedalaşılması gerekiyordu atçı ile anlaşıp adama tuzak arkadan iş çevirip içerden adama çelme takıp kuyusunu kazarak göndermek bizim gibi etik degerleriyle övünen bir camiaya asla yakışmadı

Yanıtla Beğenme (1)
Kutay Kartal
27.11.2025 - 12:54

Teknik direktör puan ortalamalarına bakın, çözümü göreceksiniz...

Yanıtla Beğenme (0)
H. Salih
27.11.2025 - 12:51

Sokjaer aşıkları doluşmuş 9 kişi gonyaya şut atamayıp gülüşen yürekler

Yanıtla Beğenme (12)
Kartal
27.11.2025 - 13:06

@H. Salih O kadroya Sergen efendi tenezzul bile etmedi, arkasi yemedi, bilmem hatirladin mi?

Beğenme (0)
Toprak
27.11.2025 - 12:47

Bu kadro yeterli ise bizim takımdan şampiyonluğa oynayan FB veya GS de kaç oyuncu işk 11 e girer??? Kadro bana göre gerçekten yetersiz ve bana göre bir tek ordunun dışında sarılardan direk ilk 11 e girecek oyuncu yok! Bu takımın daha iyi oynayabilir mi evet oynayabilir. Neden oynayamıyorlar sorusunun cevabı sadece TD le alakalı değil. Oleyi yiyen kadro Sergeni de yemek üzere!!! Bundan sonra ne olacak, sene sonuna kadar TD değiştirip duracak mıyız?? Sergenin futbol bilgisi bana göre yeterlidir ve uzun bir süreçte takımın iskeleti yapılacak transferlere düzeltilebilir Aksi halde yaz boz tahtasına dönen bu kadro yapısıyla fenerin son 10 senede düştüğü halden daha kötü hale geliriz ve paralar sarılmaya devam edilir.

Yanıtla Beğenme (7)
bozkır gartalı
27.11.2025 - 13:19

@Toprak t. direktörlüğe, bulunduğumuz şu atmosferde kim gelirse gelsin tutmaz. direktörlüğün iyisi kötüsü puan ortalamasıyla ölçüyorlar, tam trajikomedi. biri4. yaptı diğeri 5. yaptı, 4. yapan daha başarılı diyecek ve kafayı kuma gömecek hayatına devam edecek. şampiyonluk harici hiç bir derece başarı kabul edilemez. sonra 3. büyüklüğe alıştırırlar ki alıştırmışlar görünüyor. daha yeterli kadrodan, topla auta çıkan jurasekten bahsetmedik. yazık!

Beğenme (3)
Hakikat
27.11.2025 - 13:16

Tamamen yanlış. Asla katılmıyorum. Bu kadroyu Samsun'un, Göztepe'nin hocasına bile versen şampiyonluğa oynar. Net. Ole zamanı gelen kadro yok artık. Abraham ve Jurasek dışında da kötü transfer bence yok. Abraham ve Jurasek'i de, iyi bir hocanın elinde görmek isterim ayrıca. Bu arada Sergen'in puan ortalaması 1.50 (küme düşme ortalaması). Kanatsız falan Ole'nin 1.73. Sergen takımın tek problemidir.

Beğenme (0)
bozkır gartalı
27.11.2025 - 12:35

vay anam babam vay yoruma, mantığa bak : ''Bundan daha kötü takımları daha iyi durumlarda gördük daha önce.'' iyi ki önder bey kulübe gelmemiş. arkadaş söz konusu daha önceki senelerde diğer kulüplerin durumu ile şimdiki aynı mı? hayata böyle mi bakıyorsunuz? dün ile bugün arasında dağlar kadar fark var. yanlış hatırlamıyorsam önder bey direktörlük zamanın da 3. olmuştuk. daha başarı 3. lük mü??? çözüm, öneri var mı? YOK... bu kadrodaki hangi futbolcu iyi klasmanın da, onları söyleseydiniz de biz de bilseydik. hadi umut vaat edilen alınan ndidi... boyun 1.40cm ise kısa boylusundur, 1.42 olsan da kısa olmaktan kurtulamazsın. ee kısa ama 1.40 dan daha iyi. hadi umut vaat edilen, toparlayıcı olarak alınan ndidi... nasıl olacak bu iş...rafa mı al mal ortada, adamın baştan beri BEŞİKTAŞımla işi olmamış, bağ kuramamış. Abraham değil mi, sezon başında hepiniz ooo abraham diyordunuz. nasıl olacak. neye göre kadro daha iyi- hangi verilere göre. ergen taraftar-trollerden bir farkınız olsun değil mi? ortada uyumsuz, hedefsiz, iradesiz, uyuşuk oyuncu topluluğu var, bunu anlamamkta niye bu ısrar; ben de bunu anlamıyorum. takımın yarısı sgk diğer yarısı malulen emekli, ha bir de psikolojik sendromumuz da var. bu kafayla işimiz çooookkk zor hepimize dağlar gibi sabırlar

Yanıtla Beğenme (8)
Dr. Dispenza
27.11.2025 - 12:43

@bozkır gartalı, Sen taşrada kalmışsın babom. Zaman değişti. Önder Özen terbiyesinden eksik söylemiş. Sergen'in 1.50 puan ortalaması var. Ole'nin 1.72'ydi. Geçen yılki kanatsız takım bundan iyi miydi? Ya da şunu sor kendine; Beşiktaş'ta bu yıl puanlar verdiğimiz Alanyaspor- Kasımpaşa- Gençlerbilriği- Göztepe- Samsun'un hocalarından biri olsaydı, şu an ligde ne durumda olurduk? Peki o takıma Sergen hoca olarak gitse ve bize oradaki adam hoca olarak gelse. Bir ay sonra maç yapsak, Sergen'in başında olduğu takım en az 5 yemez miydi? Futbolcu kalitemi bu lige göre gayet iyi. Alanya- Kasımpaşa- Gençler- Göztepe- Samsun'u yenmek için transfer isteyen hoca, kendine baksın. Tedavi olsun.

Beğenme (0)
Recep
27.11.2025 - 12:30

Ben Sergen'e başka bir açıdan, ruhani manada bakmak istiyorum. Kardeşim Sergen'de; Kumar var mı? Var. Zina var mı? Var. Gıybet var mı (kendi futbolcusunun bile gıybetini yapıyor ekranlarda)? Var. Yalan söylemek var mı (1-2 transfer dönemi olma. başarısızsan bay bay dedi. kendine gelince ıslık çalıyor)? Var. Kibir var mı? Var. -- Sergen girdiği binanın yıkılmadığına şükretsin. Bu adamın olduğu yerin beti bereketi olmaz.

Yanıtla Beğenme (1)
Profesor
27.11.2025 - 12:39

@Recep ateistim kardeşim ama ahlaki olarak bakıyorum sonuç aynı sonuç, eline sağlık

Beğenme (1)
Malsınız
27.11.2025 - 12:24

Demek ki sorun ole'de değilmiş, mal taraftar

Yanıtla Beğenme (2)
Toprak
27.11.2025 - 12:57

@Malsınız Olede değil se Sergen'de de olmuyor mantık olarak. Bu arada insanlara hakaret etmeden de eleştirebilirsşn Hem bence sen git kendi takımla ilgilen

Beğenme (4)
Kartal
27.11.2025 - 12:14

Sorun Teknik Direktor sorunu degil dedik dinletemedik. Adamin eline transfer bile verilmeden mobing yapilarak gonderildi, yerine sozde teknik direktor TV yorumcusu getirildi. Basimizda teknik direktor yok, bunu hala goren anlayan yok mu?

Yanıtla Beğenme (2)
Cemil
27.11.2025 - 12:05

O halde futbolu konuşalım. Nedir ne değildir. İyi transferler ve planlama futbolun fizibilitesi yani Fsidir, U ise iyi bir Us, akıl, yönetim, iç siyaseti temsil eder, T teknik trektör, B ise saha içinde alınan başarı, birliktelik, O içerde dışarda ki Oluşum, yani içinde atmosfer, taraftar pr vs, son olarak L yani lig dinamikleridir. Şimdi soruyorum bizde hangi harfin hakkını gerçek anlamda veriyoruz. Futbolu konuşmayı sizce gercekten hakkediyor muyuz?

Yanıtla Beğenme (0)
Barış
27.11.2025 - 12:14

@Cemil altına imzamı atarım tespitinizin

Beğenme (0)
AZER
27.11.2025 - 12:00

O kadar sakat futbolcu aldılarki sakatlar liginde BEŞİKTAŞ Kesin Dünya şampiyonu olur..Halá sakat bir kalecinin peşindeler (basına göre).. Önce yönetim değişmeli ve futboldan anlıyan biri gelmeli..

Yanıtla Beğenme (1)
forza
27.11.2025 - 11:51

bu kafa ile hiç bitmez dandik dundik hoca tercih ederler ise olacağı bu normal

Yanıtla Beğenme (0)
Fff
27.11.2025 - 11:50

Soskjaerin kadrosu daha iyi diyenler hayatı günlük yaşayan balık hafızalı ergenler. Bu kadroya gelen yenilerin yüzde 90ı kağıt üstünde gidenlerden çok iyiydi. Ayrıca sıkıntılı tiplerden de kurtulmuştuk. Sezon başı bile tabi daha iyi diyenler haftalar geçtikçe kötü demeye başladı. Neden? Çünkü takım geneli kötü, oyun planı yok, sadece koşun mücadele edin diyen ve futbolculara hem yorumcuyken hem de hocalığında sallayan ukala dümbeleğibir adam var. Sahada tam bir plansızlık var. Kaç maç oldu adamakıllı bir tane hücum varyasyonu göremedik. Takım ne oynamak istiyor o da belli değil. Anadolu takımlarından bile baskı yiyor takım. Bu kötü mantalite kaliteli oyuncuları bile kötü gösteriyor. İstikrar lazım ama sergenle değil. Modern çalışkan genç hırslı ve ikili ilişkileri iyi olan birisiyle.

Yanıtla Beğenme (1)
Hft
27.11.2025 - 16:57

@BabaKartal modern genç ve hırslı diyince aklına sadece alonso gelmesi konudan ne kadar uzak olduğunu çok iyi gösteriyor aslında. Still, de zerbi, hoenes... Onlarcası var daha bimediğim. Geldiğinde biliçi de bilen yoktu. Hatta senin zekanla cevap vereyim, alonso leverkusene gelirken hiçbir başarısı yoktu. Bayern kompanyi hangi başarısıyla aldı takımın başına getirdi. Aman ya ben kime ne anlatıyorum. Sen git kahvede eto bitmiş muhabbeti yap, hayat sana güzel. Bilgi sıfır ama her konuda fikir var...

Beğenme (0)
BabaKartal
27.11.2025 - 12:09

@Fff , Aaaaaaaa ne kadar zekisin sen ya. Bak çok doğru konuşmuşsun (!). O kadar doğru konuşmuşsun ki, diğer taraftarlarımız da çok doğru konuşuyor. Senin dediğin doğrultuda bir isim biliyorum ben. Genç, hırslı ve ikili ilişkileri çok iyi, Xabi Alonso. Bu hocayı getirirsek takım çok iyi işler başarır. Konuşmayla olsaydı halam da amcam olurdu. Bak bak bak zekaya bak.. Genç, hırslı ve ikili ilişkileri iyi olan hoca getirecekmişsin. Bu takıma hangi hoca gelir de kariyerine başarısızlık eklemek ister. Son 4 sezonda kaç hoca kovduğunun farkında mısın sen? Kim kovulmak için seninle anlaşır ki? Her b@ku siz biliyorsunuz.. Ben de fikir yazıyım o zaman.. Mbappe tarzı forvet, hızlı, kolay adam geçebilen, isabetli ve güçlü şut atabilen Vinicius Júnior ve Yamal tarzı iki kanat almamız lazım. Bunları alırsak hoca olarak Xabi Alansoyu getirirsek bu takım 10 puanı bile kapatır.... Zeka yok ki sizde bir de durum analizi yapıp fikir yazıyorsunuz.

Beğenme (3)
BJK BORAN
27.11.2025 - 11:36

Hoca neden değişir kurduğu kadro ile sonuç alamiyorsa kurduğu kadro ile kontra atak oynatiyorsa gerçi kontra atak oyunu şimdilerde geçiş oyunu olarak değişmiş durumda bizim diğer rakiplerimiz gibi ondede olsa geriyede düşse baskı kuracak oyunu değiştirecek mantaliteye sahip bir topluluk olmaması birtakım gol atıp geriye çekiliyordu bu oyuncularin sorunudur hoca böyle birşeyi biz istemiyoruz diyor ama hala hocaya bağlanıyor bu sorun

Yanıtla Beğenme (10)
Onur
27.11.2025 - 11:47

İstemiyoruz diyerek hoca olunur mu! İstemediğin şeyi yaptıracak taktiği bulur. Oynamayı takıma öğretirsin. İstemiyormuş! Sergen ve Sergensporlular çok acayip! Sergen takıma gol atın dedi, takım atamadı. Sergen takıma gol yemeyin dedi, takım yedi. Sergen geri çekilmeyin dedi, takım çekildi. Ulan böyle hocalık mı olur! Ninem de yapar böyle hocalık. Çıkın yenin dedik, takım yenmedi. Siz herkesi gerizekalı mı sanıyorsunuz?

Beğenme (0)
BabaKartal
27.11.2025 - 11:31

Solskjaer hocanın sorunu takımı nasıl kullanacağı ile değildi. Takım 6 ayda sıfır gelişim, değişim gösterdi. Geçen sene 30. hafta sonunda samsunspor ile 3 puan fark vardı aramızda. 38. haftaya geldiğimizde, yani lig bittiğinde samsun 2 puan önümüzdeydi. Samsunu geçip 3. olamıyorsak bu kocaman bir başarısızlıktır. Lig bitti berbat hazırlık dönemi. Berbat hazırlık maçları, avrupa kupalarındaki berbat futbol. Yani Solskjaer koskoca bir hiç kattı takıma. Sergen en azından camiayı karşısına alıp çözeceğiz diyor. Tribüne gidip sorumluluk bende diyor. Takım gelişim de gösteriyor ve değişiyor. Sergen'i kaynayan kazanın içine atıp anında söndürmesini bekleyemeyiz. Kaya Çilingiroğlu 2 ay önce bu takımdan şuan bir şey bekleyemeyiz. Ligin son 10 haftasında çatır çatır top oynamasını beklememiz lazım. Gelecek sezona hazırlamak lazım. Maçlara da öyle bakmak lazım. Sergen'i de yersek kim gelecek sahip çıkacak?

Yanıtla Beğenme (15)
Esas
27.11.2025 - 12:09

@BabaKartal, Sergen takımdan bugün gitsin. Bu takım kendi kendine bile maç kaybetmez. Sergen kötü hocadan daha kötü bir şey. Kötü insan Sergen. Takımı bitirdi. Huzur bırakmadı. Takımın en iyi oyuncusunu gelmeden yedi. Maç sonu adıyla sanıyla defalarca eleştirdi. Yalancı. Sorumluluk almak sıfır Sergen'de. her şeyin suçlusu başkası. Y-Kısıtlı aklını çok sanıyor. Kendini bir nimet sanıyor. Gerçeğiyle karşılaştıkça da daha da deliriyor. FB'li olduğunu kendi açıklamış olan Sergen Beşiktaş için beka sorunudur.

Beğenme (2)
BabaKartal
27.11.2025 - 11:55

@BabaKartal , Ya sizin tek derdiniz derbi kaybetmemek mi? Diyorum ki 8 haftadaki rakibin samsun ve 3 puanı kapatamadın. Kusura bakma da derbileri kaybetmeyen hoca değil takımdı. Oyuncular motive oluyor ve oynuyor. Anadolu kulüplerine motive olmuyor, hoca da motive edemiyor. Sonra sen gel bu hocayı bana öv. Alanya maçı demişsin de Sergen hoca takımla 1 antrenman yapıp deplasmana gitti. Maç önü konuşmasında oyuncuların dizilimini bile ezbere yaptık bakalım ne çıkacak biz de bilmiyoruz dedi. Siz çok bilmişler futbolu izleyerek çözeceğinizi sanıyorsunuz... Tek bildiğiniz hoca yemek. Bakın Sergen'i kovarsak daha 10 sene şampiyon olamayız bu kadar da netim.

Beğenme (5)
Esas
27.11.2025 - 11:44

Hiç senin gibi düşünmüyorum. Ole derbi kaybetmedi. Elindeki malzemeden daha iyi verim alabilir miydi bilmiyorum. Ama bu sene lige bambaşka başladı. Transfersiz üstelik. Eyüp maçında takımın arzusu. Isıra ısıra sonunda maçı söküp kazanmasını hepimiz beğenmiştik. Transferler de gelirse, her şey çok güzel olur diye hayal etmiştik. Lozan yenilgisi çok kötüydü ama daha transferle bile gelmemişti. Pat. Adalı saçma sapan şekilde gönderdi. Transferler geldi. Sergen hemen toparlayacak diyordu herkes. Uçuracaktı takımı? Lozan'ın 3'te 1 değerindeki Alanya'ya yenilerek başladı Sergen Sonra zaten herkese yenildi. Niye gelmişti Sergen? Hani uçacaktı takım? Hani kadro iyiydi ama Ole işi bilmiyordu? Ne yanar dönersiniz! Ama Beşiktaşlı'nın gözü açıldı! Sergen'e diyeceğini İnönü'de söyledi. Sergen İstifa.

Beğenme (3)
Albatros
27.11.2025 - 11:29

En başta Sergen gelmeliydi transferde bahanesi olmazdı.

Yanıtla Beğenme (7)
Süreyya
27.11.2025 - 11:26

Gitmemesi gereken gitti. Hiç gelmemesi gereken geldi. Adalı'nın asla ama asla medeni, gerçek bir lider olmaması tüm bunların nedeni. Bence de bu takım hiç kötü değil. Bu seneki Gs ve Fb'yi gördükten sonra.. Düzgün bir hocamız olmadığı için rakibe hediye ettiğimiz maçları gördükten sonra.. İddia ediyorum; Normal bir hocayla. Biz bu ligde şu an çok rahat liderdik. Umarım Sergen'le bir an önce yollar ayrılır. Önder Özen Sportif Direktör olur. O bir hoca getirir. İletişimi de Önder Özen yönetir. Adalı futboldan elini eteğini çeker. Finansa ve kulübün temsiline odaklanır.

Yanıtla Beğenme (3)
Algıcı 😡
27.11.2025 - 11:26

Masuaku, Gedson ve Immobile'nin istatistiklerine yaklaşan bile kimse yok. Nasıl bu kadro daha iyi dersin. Utanmaz algıcı renkli. 3 sarı folyolu lacivert kravat ile imza attın bu kulübe, o kadar belli ne olduğun.

Yanıtla Beğenme (8)
Yuuuuh 🔥🔥🔥
27.11.2025 - 11:24

Masuaku, Gedson ve Immobile'nin istatistiklerine yaklaşan bile kimse yok. Nasıl bu kadro daha iyi dersin. Utanmaz algıcı renkli.

Yanıtla Beğenme (8)
Yuuuuh 🔥🔥🔥
27.11.2025 - 11:24

Masuaku, Gedson ve Immobile'nin istatistiklerine yaklaşan bile kimse yok. Nasıl bu kadro daha iyi dersin. Utanmaz algıcı renkli.

Yanıtla Beğenme (8)
Fenerli Özen 🔥
27.11.2025 - 11:20

Sen hiç konuşma, 3 sarı folyolu lacivert kravatlı ajan, imza atarken bile utanmadın o elbiseyi giymekten. Şimdi de algı yapıyorsun, Sergen'i kovdurmaya çalışıyorsun.

Yanıtla Beğenme (8)
Barbaros
27.11.2025 - 11:51

Tıpkı Sergen'in ve senin gibi yandaşlarının Ole'yi kovdurmaya çalıştığı gibi mi? Bir iki transfer dönemi olmaz. Kazanamazsan bay bay diyen pusucu Sergen gibi mi? Ama yanılıyorsun! Kendiniz gibi biliyorsunuz herkesi. Özen doğruyu söylüyor. Siz ise algı yapıyordunuz. Sonucu da maçlarda görülüyor. Sergen kumdan delikanlı. Asla lafının adamı değil. Söylediklerini bir bir yalıyor. Artık maç önü söylediğini maç sonu söylediğiyle yalıyor! Freni boşanmış kamyon Sergen, Barbaros'tan aşağı iniyor.

Beğenme (0)
Suat
27.11.2025 - 11:20

Öncelik, kaleci ve defans oyuncusu alınacak. Sonra diğer mevkiler.

Yanıtla Beğenme (0)
Fenerli Özen 🔥
27.11.2025 - 11:19

Sen hiç konuşma, 3 sarı folyolu lacivert kravatlı ajan, imza atarken bile utanmadın o elbiseyi giymekten.

Yanıtla Beğenme (9)
Siyah beyaz 1 K
27.11.2025 - 11:42

@Fenerli Özen 🔥 İyi güzelde ,Sergen'de FB ye imza attığında ben Fenerbahçeliyim demişti. Peki ne yapacağız şimdi,kravat mı söz mü?

Beğenme (1)
Panucci
27.11.2025 - 11:17

Solkjaerin kadrosu daha iyiydi sadece gedson kişilik oynuyordu kardeşim işkembeden konuşmayın giden badem gözlü oluyor

Yanıtla Beğenme (7)
Paşa03
27.11.2025 - 11:17

Sorun teknik direktör değil. Sorun iş bilmez yönetim ve abuk subuk yapılan transferler. 1. 35 yaşında sıfır yetenek hiç bir katkısı olmayan Necip Uysal ile neden sözleşme yeniledik. 2. 30 milyon euro Orkun kökçüye neden verildi. 3. Gedson ve masuaku neden gönderildi. 4. Swenson raşitsa neden gönderilmiyor. 5. Sürekli sergen yalçın hakkında olumsuz haber yapılmasına neden müdahale edilmiyor. 6. Bu kulübü bu hallere düşüren bir çok kaliteli oyuncuyu gönderen Samet akbaba neden klüten ihraç edilmiyor

Yanıtla Beğenme (0)
BJKM
27.11.2025 - 11:14

PEKİ SOLSKJAER SORUNDU GİTTİ BRONCHORST SORUNDU GİTTİ GEİRYE DÖNERSEK EPEYCE TD GİTTİ SERGEN GELDİ YİNE DEĞİŞMEDİ O ZAMAN SERGEN GİTSE YİNE DEĞİŞMEYECEK DEMEKKİ SORUN TAKIM KADROSUNDA KEMİK KADRO SIKINTISI VAR GEÇEN YILA GÖRE KADRONUN ÇOĞU DEĞİŞTİ HALA KEMİK KADRO YOK YANİ.SORUN NEDİR SERGENİN DAHA ÖNCE SÖYLEDİĞİ GİBİ KADRO MÜHENDİSLİĞİ KAFALARINA GÖRE İSİM ALIRLARSA BÖYLE OLUYOR İŞTE YANİ YÖNETİM SORUNU...ARKADAŞLAR SERGEN HOCA DÜZELTİRİM SORUNLARI BİLİYORUM ÇÖZERİM DİYORSA BEKLEMEK GEREK ŞUAN TD DEĞİŞTİRMEK YİNE BİRŞEY KAZANDIRMAZ.

Yanıtla Beğenme (4)