14.02.2026 - 09:34

Takip Et:

Beşiktaş’ta Yeni Bir Rüzgâr

Ömer Gürsoy’un Fanatik Gazetesi’nde dün kaleme aldığı köşe yazısı.

Bundan bir kaç ay önce ki yazımda Gençlerbirliği’nin içinde bulunduğu tabloyu anlatırken şöyle demiştim:


“Herkes konuşuyor ama kimse kulübün geleceğine dair net bir yol haritası çizemiyor. ‘Küçük olsun, benim olsun’ anlayışı kulübün köklerine kadar işlemiş.”


Aslında yazarken sadece Gençlerbirliği’ni kastetmemiştim.


Çünkü bu cümle, ne yazık ki Türk futbolunun ortak kaderi.


Koltuk çok.


Fikir çok.


Ego çok.


Ama istikrar yok.


Ve en tehlikelisi de şu:


Herkes haklı, kulüp haksız.



Tam bu noktada tarihten bir anekdot paylaşmıştım…


İkinci Dünya Savaşı yılları…


Churchill, Fransa Cumhurbaşkanı Charles de Gaulle’ün konuğu olarak Élysée Sarayı’nda ağırlanır. Masada envai çeşit peynir vardır.


Churchill hayranlıkla sorar:


— “Fransa’da kaç çeşit peynir var?”


De Gaulle gururla cevaplar:


— “265.”


Churchill gülümser:


— “265 çeşit peyniri olan bir ülke yenilmez.”


De Gaulle’ün cevabı ise ders niteliğindedir:


— “Ama yönetilemez de… Bu kadar farklılığı kim idare edebilir ki?”


Bugün dönüp bakınca, bu diyalog sanki bizim kulüpler için yazılmış.

Herkes kendi peynirini savunuyor.


Herkes kendi doğrusunu mutlak gerçek sanıyor.


Ama ortak akıl bir türlü masaya gelmiyor.


Sonuç?


Bitmeyen tartışmalar, kaybolan yıllar, heba olan potansiyel…



Yazı yayımlandıktan sonra birçok Beşiktaşlı dostumdan aynı mesaj geldi:


“Abi, anlattığın Gençlerbirliği değil… resmen Beşiktaş.”


İtiraz edemedim.


Çünkü manzara tanıdık.


Bir türlü kalıcı başkanlık düzeni kurulamıyor.


Daha Aralık gelmeden şampiyonluk defteri kapanıyor.


Her yeni yönetim çözüm üretmek yerine eskiyi suçlayarak başlıyor.


Enerji hep geriye harcanıyor.


Oysa büyük kulüpler geçmişle kavga ederek değil, geleceği planlayarak ayağa kalkar.


Sürekli enkaz devralanlar, bir süre sonra enkaz üretmeye başlar.


Kısır döngü tam da budur.



İşte tam bu ruh halindeyken BEGİKAD’ın davetine katıldım.


İlker Bayram’ın ev sahipliğinde iş dünyası ile spor camiasını buluşturan o salonda uzun zamandır görmediğim bir şey vardı:


Umut.


Sohbetler diri, yüzler canlı, hava pozitifti.


Ve gecenin doğal odağı: Fikret Orman.


Salona girdiği andan itibaren oluşan atmosfer ben de bir şeyler hissettirdi..


Konuşmasındaki özgüven, salondaki karşılığı, gördüğü teveccüh…


Açık söyleyeyim:


Bana göre yeni dönemin işaret fişeği Ankara’da yakıldı.


Kendisine de söyledim.


“Adaylık kokusu geliyor” dedim.


Kabul etmese de ben o sürecin içinde olacağını gördüm.


Çünkü bazı geri dönüşler planlanmaz… hissedilir.


Ve o akşam o his fazlasıyla vardı.



Yıllardır Beşiktaş başkanları için söylediğim bir söz var:


“Rüzgâr taşla ezilmez.”


Beşiktaş’ın karakteri budur.


Baskıyla küçülmez.


Engelle durmaz.


Sıkışınca daha sert eser.


Bu kulübün tarihine damga vuran bütün başkanların ortak özelliği aynıydı:


Karar almak.


Sorumluluk almak.


Öne çıkmak.


Bugün camianın ihtiyacı olan şey de tam olarak bu.


Geçmişi didikleyen değil, geleceği kuran…


Bahane anlatan değil, vizyon koyan…


Tartışma büyüten değil, güven veren…


Bir rüzgâr.


Geçmişte kazandırdığı şampiyonlukların ve Beşiktaş’a modern bir stadın yapımına öncülük etmenin özgüveni var üzerinde. Ama asıl önemlisi, geçen yılların hem başarılarının hem hatalarının muhasebesini yapmış bir lider olgunluğu… Daha sakin, daha tecrübeli, daha kararlı bir Fikret Orman gördüm. Eğer yeniden yola çıkacaksa, temennim nettir.”

Rüzgâr gibi essin.


Durgunluğu dağıtsın.


Beşiktaş’a yeniden istikamet versin.


Çünkü bazı kulüpler için liderlik bir tercih değil, zorunluluktur. Beşiktaş da o kulüplerden biridir. Kara Kartal, tarih boyunca hep rüzgârla uçmuştur..


“Unutulmasın: Rüzgâr taşla ezilmez.”

Ömer Gürsoy/ Fanatik

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..

YORUMLAR (45)

takıma destek
15.02.2026 - 12:58

vampir fiko beşiktaştan uzak dur

Yanıtla Beğenme (0)
Wolf
14.02.2026 - 22:13

Begikad tv nin hepsi Fıko sempatizani Adali ya oynuyorlar

Yanıtla Beğenme (1)
Sistem+Futbol
14.02.2026 - 20:42

Madem öyleydi F.O. niye kalmadı? başka Başkan seçmeye gerek kalmazdı, bu düpedüz Beşiktaşa dolaylı yoldan müdahaledir, basın yoluyla Beşiktaşa darbe yaptırılmak isteniyor ama biz bunu yemeyiz, herkes yerinde dursun önce bir toparlanalım ondan sonra bakalım Başkana gerek varmı? yokmu? görürüz, bunları konuşmak tartışmak için erken, yavaş yavaş düzeliyorken bu yazıların kafa karıştırmanın bize bir faydası olmaz zararı olur, onun için hiç kimse boş yere umutlanmasın, bize gerekli olan tek ilaç zamandır.

Yanıtla Beğenme (1)
İzmirli Kartal
14.02.2026 - 20:22

Biraz daha geniş yazıp onlarca sayfa yapdaydiniz.

Yanıtla Beğenme (1)
Erdem
14.02.2026 - 18:15

Hadi oradan, işiniz gücünüz kelle isteyip hareket yaratmak okunmak için. Size uyan taraftar !!!’da çok. Medya taraftar !!! El ele Bjk’yı yok etmeye çalışıyor

Yanıtla Beğenme (0)
CarsiBlok
14.02.2026 - 17:40

iyi oluyo, hem de cok iyi..biraz baski hissetsin Adali. Sergen &Co. söyle.. kendilerini bulunmaz hint kumasi ve alternatifsiz saniyolar..

Yanıtla Beğenme (3)
Someone
14.02.2026 - 17:36

Bu fanatik ve fotomac yazarlari gercekten baska bir kafa, asam kac defa soyledi aday olmayacagim diye ama yok bu yazarlar illa bazi seyleri baltalayacaklar...

Yanıtla Beğenme (1)
Osman1903
14.02.2026 - 16:46

Fikret bey lütfen geleyim demeyin. Gelirse gerçekten kulübün kapısına kilit vurulur. Benden demesi....

Yanıtla Beğenme (6)
Can
14.02.2026 - 16:30

Fikret orman denen herif gelirse BJK tümden biter. Adam BJK yi değil kendisini düşünür.

Yanıtla Beğenme (10)
Jj
14.02.2026 - 15:49

Lannnn get

Yanıtla Beğenme (6)
mgus01
14.02.2026 - 15:42

Bu adam gideli agrikesicilere abone olduk, noldu o gideli hepsi serefiyle mi yönetti gelen vurdu giden vurdu orman çok para harcadı diyorlar valla fenere bakın kaç senedir harcıyorlar ama yine bir şey yok. Yuh layip yolladık o gideli basari görmedik vizyon görmedik bu kadar basit

Yanıtla Beğenme (8)
HASANBABA
14.02.2026 - 15:28

Bence şu anda Beşiktaş’ta yönetim krizi yok. Mevcut yönetim işi götürüyor. Eksik olan şey istikrar. Teknik ekip ve yönetime zaman verilmeli, güzel şeyler oluyor, olacak.

Yanıtla Beğenme (8)
Faruk
14.02.2026 - 18:58

@HASANBABA, Sezon ortasında aldığın oyuncuyu sezon başında, sezon başında aldığın oyuncuyu sezon ortasında gönderiyorsan orada bir yönetememe krizi vardır.

Beğenme (2)
Osman1903
14.02.2026 - 16:40

@HASANBABA yazdıklarına imzamı atarım. Aklın yolu birdir.

Beğenme (4)
Yazık
14.02.2026 - 16:18

@HASANBABA aynen aynen kanka puanfarkı olmuş 15 sorun yok devam uyumaya başkanınızı pamuklara sarın

Beğenme (9)
İlhan Cavcav
14.02.2026 - 14:46

Yettiniz ulan ..! Gidin başka kapıda felaket tellallığı yapın. Bu ülkede hangi kulübün ekeonomik yapısı iyiymiş. Kaldı ki ülkenin hali meydanda.. Taraftarı galeyana getirip kulübü daha fazla yıpratmaya çalışıyorsunuz. Defolun gidin başımızdan...

Yanıtla Beğenme (7)
BEŞİKTAŞ
14.02.2026 - 14:37

Erol Polat, sorun belirttiğim futbolcuların tutmaması değil. Demek ki siz o günleri takip etmemişsiniz ya da atlamışsınız.Aras Özbiliz’i aldı, tutmadı iki yıl Hollanda’ya kiraladı. Üçüncü yıl sözleşme uzattı ve aynı süre içinde tazminatla sözleşmeyi fesh etti. (Basından) Mertcan adında. Bonservisi Trabzonspor’da olan üçüncü lig futbolcusunu 800 bin Euro bonservisle transfer ettiğini gazeteci Atila Bey yazdı. Haber duyulunca sözleşme iptal edildiği söylendi. Önce inkar edildi be gazeteciyi mahkemeye vereceğini duyduk, gazeteci de tebligatı belkliyorum diye açıklama yaptı. O günleri bunubasından duyduk.

Yanıtla Beğenme (1)
Al Pacino
14.02.2026 - 14:34

Bizim taraftar kimlere vefasızlık yapmadı ki! (Evet F.O'nın, son döneminde takım başarısızdı ama "paralar nerede" lafını da haketmedi.)

Yanıtla Beğenme (14)
Efsanesin
14.02.2026 - 14:26

TÜRK FUTBOL TARİHİNİN EN BÜYÜK BAŞKANI VE EN BÜYÜK KUMPAS MAĞDURU

Yanıtla Beğenme (12)
Legend
14.02.2026 - 14:20

Değil Beşiktaş futbol tarihinin en iyi 3 başkanından biri bu paralar nerde 102 filan diyen şuursuzlar bugün ki başarısızlıkları hak eden insanlar müstehak size müstehak beter olun

Yanıtla Beğenme (15)
Muallim
14.02.2026 - 14:19

Sorun saha içinde. Üst üste gelen başarısız sonuçların ardından tahammülü kalmayan taraftar, kendini taraftara beğendiremeyen oyuncu ve teknik ekip sorunun kaynağı. Taraftar tutumunu değiştirmedikçe başkan değişse de sonuç değişmez. Bizden giden oyuncu harikalar yaratıyor. Ona da kılıf bulunuyor, her çiçek her toprakta yetişmez diyor taraftar. Doğru yetişmez de toprağı çoraklaştırıp hiçbir şey yetişmez hale getiren de sensin. Ayrıca yeni gelen yönetimin icraatleriyle de eski yönetimi desteklemesi gerekir. Eskinin doğrularını alacak yanlışlarını tekrarlamayacaksın. Bozuk saat bile günde iki defa doğruyu gösteriyorsa eski yönetimin de yanlışlarının yanında elbet doğruları var. Ama yeni gelen başkan egosu nedeniyle eski başkanın aldığı faydalı yıldız oyuncuyu göndermeyi düşünür, trolleri ile de oyuncuyu karalarsa aynı çark devam eder. Misal Gedson'un, Masuaku'nun, Rafa'nın gönderilmesi için sebep yoktu. Bunlar dururken yanına Orkun alsaydın temeli olan binaya bir tuğla da sen koymuş olurdun. Ama sen ne yaptın? Eskiyi temelden yıkıp yeni baştan bina dikmeye çalıştın. Daha temel oturmadığından da koltuğun sallanır oldu.

Yanıtla Beğenme (1)
Soru
14.02.2026 - 14:16

Beşiktaş tarihinin en iyi 2. Başkanı bugün bu haldeysek paralar nerde diyen şuursuzlar yüzünden para mı vardı ortada adam transferleri bedelsiz yaparak o başarıları elde etti şimdikiler yazın 60 kışın 40 100 mil eu bonservise para harcıyor liderden 18 puan geridesin bende soruyorum paralar nerde adalı

Yanıtla Beğenme (9)
Osman
14.02.2026 - 14:14

100m den fazla şaibeli iş var. ANC döneminde yapılan bağımsız denetleme raporunda yazıyor. Önce paralar nerdenin cevabını versin.

Yanıtla Beğenme (4)
Yazl
14.02.2026 - 14:39

@Osman o zaman neden tüm mahkemelerden Berat etti adam bugün bu haldeysek senin gibiler yüzünden beter olun bunlar iyigününüz

Beğenme (14)
Ahmet
14.02.2026 - 14:10

İstikrardan bahsederken, yeniden seçim fikrini insanların aklına sokmak, Beşiktaş menafaatine bir iş değil. İstikrarı bozmak, Beşiktaş'ın işine yaramaz. Bugün yönetimi göndermeye çalışan, farklı planlar yapanların karşısında, yarın yeni gelen yönetimi göndermeye çalışan başka planları olan bir grup olacak ve bu son 4-5 senedir böyle zaten. Aynı şeyleri yaparak başarının gelmediğini görmek için daha kaç seçim olması gerekiyor?

Yanıtla Beğenme (0)
Bülent uslu
14.02.2026 - 13:50

102 milyon Euro nerde açıkla o zaman

Yanıtla Beğenme (4)
Söylee
14.02.2026 - 14:14

@Bülent uslu hangi raporda yazıyor ?

Beğenme (6)
Ömer fikret şen
14.02.2026 - 13:50

Paralar nerde fiko

Yanıtla Beğenme (5)
Deli kadir
14.02.2026 - 13:49

100 milyon hesabını verir gelince

Yanıtla Beğenme (4)
Black Diamond
14.02.2026 - 13:49

Kaybolan 102 milyon avro nerde peki

Yanıtla Beğenme (5)
Söyle
14.02.2026 - 14:14

@Black Diamond bunu hangi denetim raporuna dayanarak söylüyorsun cail kardeşim ?

Beğenme (3)
Modalı Kartal
14.02.2026 - 13:28

Ben açıkçası Serdal Adalı'ya Hasan Arat faciasından sonra, Beşiktaş'ın kurtarıcısı geldi gözüyle bakıyordum ama 1 sene iki ay sonra bu düşüncem değişti. Yazıda belirtildiği gibi, Beşiktaş Kulübüne, geçmişi didikleyen değil, geleceği kuran, bahane anlatan değil, vizyon koyan, tartışma büyüten değil, güven veren, rüzgâr gibi esen, sözünü dinleten TFF ve MHK 'yi hizaya getiren, hem sahada hem saha dışında dengeleri değiştiren lider karakterli bir başkan lazım. Ben de bir Kızılderili atasözü ile Serdal Adalı'nın başkanlığını açıklayayım: Bir başkasının kabahati hakkında konuşmadan önce daima kendi çarığının içine bak.

Yanıtla Beğenme (3)
Cnr
14.02.2026 - 13:13

Son bir mahkeme var ordan da beraat almadan başkan adayı olmam diyor.

Yanıtla Beğenme (1)
Gerçek Beşiktaşlı
14.02.2026 - 12:35

Prime Beşiktaşı bize izlettiren adam. Beş parasız Beşiktaşa stad yapan adam. Dik duruşu ve söylemleri ile gündemde Beşiktaşı onure eden adam. Sosyal medyayı doğru kullanarak dünya gündeminde Beşiktaşın konuşulmasını sağlayan adam. Renklileri kardeş yapan adam. Elbette hataları var, yanlış transferleri var. Herkesin dilinde bir hırsız yakıştırması söz konusu, çalmışsa eğer bu adam, verin mahkemeye savunun Beşiktaşın hakkını. Yok eğer çalmamışsa eğer bu dedikodular son bulsun. Aydınlık yarınlar için, daha iyi bir Beşiktaş için ne gerekiyorsa o olsun.

Yanıtla Beğenme (9)
Kartal 1
14.02.2026 - 12:23

O zaman patronun tüpçüye git bu takımın nasıl içine ettiğini kendin sor sonra zaten iki yakası bir araya gelmefi

Yanıtla Beğenme (1)
Adl
14.02.2026 - 12:22

Hadi başka kapiya

Yanıtla Beğenme (6)
SYS
14.02.2026 - 12:18

Zamanın Kültür Bakanının bütün engellemelerine rağmen yılmadı, uğraştı, çabaladı ve yeni stadımızın yapılmasını sağladı. Şu anda dünyanın en güzel 7.stadı bizde ! Bu, tüm şampiyonluklara bedel bir şeydir !

Yanıtla Beğenme (7)
BEŞİKTAŞ
14.02.2026 - 12:14

Bu da Fikret Orman’ın yaymacasını yapıyor. Kimse sormuyor Aras Özbiliz transferini, Mertcan transferini hangi amaçla yaptığını. Kimse demiyor ki, kongre yapıp üç ay sonra sıradan bir takım, altından kalkılamaz bir borç ile Abdullah Avcı’ya neden bırakıp gittin? Ha Fikret Orman, ha Serdal Bilgili, ha Ahmet Nur Çebi. Hasan Arat’ı anmaya da değmez. Bizde adet mi, alışkanlık mı, denenmişi tekrarlayıp, değişik sonuç alma saplantısı. Bu kişiler denenmedi mi, koskoca Beşiktaş bu üç dört kişiden mi ibaret. Eğer başka kişiler çıkaramıyorsa Beşiktaş’dan umutlu olmak için çok iyimser olmak gerekir. Sevgili yazar çizer arkadaşlar illa birilerinin tarafı olmak zorunda mısınız? Fikret Bey, iyi şeyler de yaptı, karizmatik bir yapısı var eyvallah. Bir de yapamadıklarına, yanlışlarına ve bırakıp gitti manzarayı göz önüne getirerek sorgulamak gerekmez mi? Bizim insanımız bir şeyin, tarafı oldumu onda nakısa aramaz, o hep iyidir, başarılıdır, kurtarıcıdır. Kişilerin değil de kurumların yanında ne zaman olunacak acaba?

Yanıtla Beğenme (3)
Erol polat
14.02.2026 - 12:47

@BEŞİKTAŞ saydığın oyuncular doğru tutmadi haklisin şimdiki yönetim ilk iki transfer i 2 genç aldılar ve nerde geldi ne oldu hala belli değil sonra aldıklarını saymıyorum bile bu takıma pepe gomez gibi yıldızlar getirdi adam stadsiz şampiyon yaptı stad yaptı sari gelinleri kardeş kulüb yaptı feto saray sike bahçe bjk içten vurdu yoksa şimdi her kez bjk konusacakti nursuz cebi adamın koyunu kazdi bjk odur budur hep aşağıya doğru gidiyor bu adam gelse bjk düzelir inanıyorum

Beğenme (4)
moneyclubs
14.02.2026 - 12:13

Paralar nerde Fikret Orman paralar nerde fikret orman paralar nerde

Yanıtla Beğenme (6)
Faber
14.02.2026 - 12:03

Kulübe gelecek paranın kokusunu almış, ondan ortalığa çıktı yine. Tetikçileri de böyle güzellemelere başlamışlar. Önce kaybolan 102 milyon Euro'nun bir hesabını versin.

Yanıtla Beğenme (3)
oal1903
14.02.2026 - 11:48

Onu ne zaman kovarsınız?bütün sorun burada.yaprak gibi oradan oraya savruluyoruz.mevcut yönetim geleli 1 yıl olmuş ve başarısız sayılıyor.neye göre kime göre başarısız? Ağır bir borç yükü,atıl bir kadro mevcudu üzerine gelmiş yönetimin daha ilk yılında ne yapmasını bekliyoruz? Ben artık hiçkimse kusura bakmasında maması kesilen,kafasına göre at koşturamayan kim varsa yeni arayışları körüklediğini,iyi niyetle alakaları olmadığını düşünüyorum. Yönetimin kongre çoğunluğunu alarak görev süresi içinde çalışma hakkını bu tip çıkışlarla,organize istifa çığlıklarıyla elinden alma gayretleri yeniçerivari bir darbe girişimleridir. Bakın şimdiden söylüyorum bu gidiş gidiş değil,başarılı olursanız bu kulübün daha da kötü bir yola evrilmesini getirir.ve bu kısa süreli ve kolay gönderilebilir yönetim kadroları bir kalıcı kültür olarak yerleşirse içimize biteriz. Önce mevcut seçilmişlere gereken sabır ve saygı gösterilmeli,fırsat verilmeli.

Yanıtla Beğenme (3)
bjk
14.02.2026 - 11:41

Başarı veya basarısızlık kişilerin bakış acılarına göre değişebilir. Örneğin benim için Serdar Bilgili çok başarılı bir başkandı. Takım onun döneminde şampiyon olduğu gibi , bor batağında da değildi, kurmuş olduğu mevcut kadro da kendi döneminin en iyi oyuncuları olduğu gibi, bonservis kazandıran bir gruptu. Fikret Orman da bu klübe katkıları olan bir başkandı. Şampiyonluklar stad vs gibi, onun dönemin de BJK futbolcu satışlarından (ki bu doğru ve başarılı olduğu anlamına geliyor) iyi paralar kazandı, stadın hevesi, sponsorluklar, avrupa gelirleri, forma satışları vs gibi sebeplerle BJK tarihinin en yüksek gelirleri onun zamanında kazanıldığı, Gelir olarak BJK ın altın cağını yönetse de BJK ın o gelmeden önceki borcu ile o bıraktığı zamanda ki borcu yine fazlası ile artmıştı. Konuya burdan bakmak lazım olduğunu düşünüyorum. Ayrıca BJK başkanlığının da sadece 1 kez yapılması gerektiğini düşünenlerdenim. Sonuçta 20 milyon taraftarı olan bir camii ya dan bahsediyoruz.

Yanıtla Beğenme (1)
Mete
14.02.2026 - 11:36

Birbirlerinden hiç farkları yok. Niye bunların isimleri dönüp dolaşıp duruyor. verdikleri zararlar yetmedi mi?

Yanıtla Beğenme (1)
Darbeli Matkap
14.02.2026 - 11:27

Adamı "hırsız" diye yuhalayarak yolladınız. Şimdi ise Fikret Orman güzellemesi yapıyorsunuz. Adam hırsız mı yoksa dürüst mü bir karar verin artık. Ha, bana kalırsa, fizik, belagat her türlü Serdal Adalı 'dan daha çok yaraşır Beşiktaşa. Ancak, asıl büyük sorun Beşiktaşın kasasına el attı mı, atmadı mı?

Yanıtla Beğenme (1)
BEŞİKTAŞ
14.02.2026 - 14:23

@Darbeli Matkap Haklısın.

Beğenme (0)
Nalan Akrep
14.02.2026 - 10:56

Renklileri kardeş yapan başkan gel de bu çöplerden kulübü temizle

Yanıtla Beğenme (12)
1903
14.02.2026 - 10:39

Fikret orman uzun zamandır adalının ayağını kaydırmaya çalışıyor, söylemleriyle yaptıkları tamamen zıt, yönetime destek oluyormuş gibi davranıyor sonrada trollerini sürüyor sahaya, zerre kadar güvenmiyorum fikoya

Yanıtla Beğenme (5)
Joeblack
14.02.2026 - 12:00

@1903 aynen kardesim dikilitaş projesi baktilar olacak hemen soylemi degisti besiktas kendi yapsa cok daha fazla para kazacak dedi kendi insaat sirketine verilmesini istiyor ! Maden cok cok buyuk baskandida neden taliscayi 22 milyon verip olamadi ?

Beğenme (1)
Doğuştan Kartal
14.02.2026 - 10:25

Fikret Orman’ın hoşlanmadığım özellikleri vardı lakin buna rağmen şunu kabul etmek lazım ki seba-milne’den sonraki en iyi dönemimiz onun başkanlığı altında yaşandı. Feda, statsız şampiyonluk, finansal fair play yüzünden alamadığımız oyuncular(bunlar sonra renkliler için engel olmadı), statın yapılması ve tekrar şampiyonluk , ŞL nağmalup liderlik. Üçüncü şampiyonluk da alınmalıydı ama terim kollandı, biz de hatalar yaptık. Kısaca sevmediğim tarafları olsa da sonradan gelen Çebi, Arat ve adalıyı teraziye koydan Orman’ın yaptıklarının çeyreği çıkmaz.

Yanıtla Beğenme (6)
Babakartal
14.02.2026 - 10:19

Camia azıcık toparlandı ya, hemen ikililik sokmaya başladılar. Fikret Orman böyle.bir ihanet etmez Beşiktasıma

Yanıtla Beğenme (6)
Quaresma
14.02.2026 - 10:19

Tek çare Fikret başkan takıma yıldız alacak tek bsşkan

Yanıtla Beğenme (17)
Krb kartalı
14.02.2026 - 10:05

Hadi be ordan…

Yanıtla Beğenme (5)
Rospenzi
14.02.2026 - 10:05

Ne kullanıyorsan aynısından istiyorum

Yanıtla Beğenme (6)