27.06.2026 - 20:30

Takip Et:

Beşiktaş'ta yeni sezon öncesi dikkat çeken tablo!

Beşiktaş, yeni sezon hazırlıklarına son yılların en az yabancı oyuncu sayısıyla başlayarak transfer döneminde önemli bir avantaj elde etti.

Beşiktaş'ta yeni sezon hazırlıkları öncesi dikkat çeken yabancı oyuncu detayı ortaya çıktı. Siyah-beyazlılar, son yılların en az yabancı futbolcusuyla sezonu açmaya hazırlanıyor.

Gazeteci Doğan Gündoğdu'nun aktardığı bilgilere göre, Beşiktaş yönetimi yabancı oyuncu planlamasında önemli bir rahatlık yakaladı. Geçmiş sezonlarda kalabalık yabancı oyuncu grubuyla kampa başlayan siyah-beyazlı ekip, bu kez çok daha düşük sayıda yabancı futbolcuyla hazırlıklara başlayacak.

Haberde, özellikle transfer döneminde Beşiktaş'ın yabancı oyuncu kontenjanı açısından elinin güçlü olduğu ve bu durumun yönetimin hareket alanını genişlettiği belirtildi.

Ayrıca son 1,5 yıllık süreçte yaklaşık 40 yabancı oyuncuyla başarılı şekilde yolların ayrıldığı ifade edilirken, bu planlamanın yeni sezon kadro yapılanmasına önemli katkı sağladığı vurgulandı.

Duhuliye.com

YORUMLAR (7)

vedat
27.06.2026 - 21:27

gs ve fb ekim ayinda ligi ayirir gibi girerse araya trabzon girer bizde samsun basaksehir goztepeyle 4 5 6 sira icin mucadele ederiz

Yanıtla Beğenme (2)
guney
27.06.2026 - 21:26

seneye 4 uncu bile olamayacagiz

Yanıtla Beğenme (2)
Türkçe Açıklama
27.06.2026 - 21:23

1 buçuk yıllık sürede 40 yabancı oyuncu başarıyla bizi düdüklemiş, bayrakları çıkarın

Yanıtla Beğenme (0)
Yani da
27.06.2026 - 21:14

Kadroda düşünmediğin oyuncularıda başka kampa al başına yardımcı antrenör koy ve çalışsınlar yerli gençler dahil çalışmaktan kim korkak çalışsınlar bu arada yetersiz kalan yerli oyunculara çalışma planı yapılmış mi kim takip ediyor bu oyuncuları

Yanıtla Beğenme (0)
18
27.06.2026 - 20:54

18 kişilik kadroda agbadou - djalo-orkun-murillo-oh-olaitan ve belki ndidi ile semih kılıçsoy dışında adam yok bu yaz yapsak yapsak 4-5 transfer yapabiliriz ki limit sorunu var çok zor. Sergen doğruları söylüyordu planlaması da iyiyidi maliyet fayda analizini güzel yaptı adam 3 transfer dönemi dedi haklıydı bizim ergen taraftar yedi adamı

Yanıtla Beğenme (8)
ernst
27.06.2026 - 21:12

@18 ole de 3 transfer sezonu dedi adamı yerden yere vurdu?

Beğenme (0)
İlker U.
27.06.2026 - 20:38

Darısı gereksiz yerli topçuların başına.

Yanıtla Beğenme (1)
Kartalreus
27.06.2026 - 20:35

Olaitan-ndidi-Oh ile olamazsin şampiyon!!!

Yanıtla Beğenme (7)