05.02.2026 - 09:24

Takip Et:

Beşiktaş’ta yeni transferin numarası belli oldu!

Beşiktaş’ta Genk’ten transfer edilen Hyeon-gyu Oh’un forma numarası belli oldu.

Beşiktaş’ın yeni transferi Hyeon-gyu Oh, siyah-beyazlı ekipte 9 numaralı formayı giyecek. Genk’ten kadroya katılan 24 yaşındaki Güney Koreli golcü, İstanbul’a geldikten sonra sağlık kontrollerini tamamlamış ve 3.5 yıllık sözleşmeye imza atmıştı.

Beşiktaş’ın, İngiliz golcü Tammy Abraham’ın ayrılığı sonrası hücum hattındaki boşluğu Hyeon-gyu Oh ile doldurması bekleniyor.

Güney Kore Milli Takımı’nda da forma giyen 24 yaşındaki futbolcu, yeni sezonda 9 numarayla siyah-beyazlı takımın gol yükünü sırtlamaya hazırlanıyor.

duhuliye.com


YORUMLAR (39)

Yavuz-_-41
05.02.2026 - 20:39

9 uğursuz ya

Yanıtla Beğenme (1)
Muzcu Muzo
05.02.2026 - 12:19

Guney Kore,Benin,Libya,Arnavutluk..Futbolda altyapisi olmayan dunyada esamesi okunmayan ulkelerden alinan futbolcularla asla basarili olamazsiniz.Buralardan iyi futbolcu cikmaz.Transferleri dunya futbol ulkelerinden yapacaksin.Belli basli ulke futbolcularindan disari cikmayacaksin.Sonra oturup 5.olursun.gecmise bakiniz tarih yaniltmaz.saygilar

Yanıtla Beğenme (11)
Darbeli Matkap
05.02.2026 - 11:38

Gözlük, kuru kuru imza attırmasa da, bu transferlerin bir kaçının maliyetini kulübün sırtından alsa daha iyi olurdu.

Yanıtla Beğenme (2)
Kartal kara
05.02.2026 - 11:38

9 numara bizde lanetli vermeyin adama 9 numarayı

Yanıtla Beğenme (4)
1903 KK
05.02.2026 - 11:32

Beşiktaş'ımızın bir forvet daha alması lazım mesela Az Akmar'ın forveti Troy Perratt neden olmasın

Yanıtla Beğenme (0)
GARAGARTAL
05.02.2026 - 11:20

GENÇLERE YATIRIM YAPMAYA DEVAM BÖYLE İŞTE

Yanıtla Beğenme (1)
Sülo
05.02.2026 - 11:15

Hayırlı olsun genç oyuncu

Yanıtla Beğenme (2)
Kartalmanya27
05.02.2026 - 11:11

Bunu gelistirin bonservisi 30-40 a alirlar özellikle Bundesliga takimlari asyali oyunculara cok talip oluyorlar,tutarsa demeyin tutacak kapital sonucta,

Yanıtla Beğenme (2)
Coş
05.02.2026 - 11:10

Çöp

Yanıtla Beğenme (11)
İsim
05.02.2026 - 16:38

@Coş Çöp sensin, bidon da...

Beğenme (0)
Kartal
05.02.2026 - 10:56

Bu adam tutar görürsünüz.

Yanıtla Beğenme (4)
ZER
05.02.2026 - 10:46

BJK transfer komitesi yaz ayı için oyuncu izlemeye şimdiden başlasın. Birde bu işi yapanlar 3 5 ayda değişmesin. 3 5 yıl oyuncu izlemesi yapsınlar.

Yanıtla Beğenme (1)
aytac
05.02.2026 - 10:30

kaleci yok, sol bek yok !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yanıtla Beğenme (2)
kartal
05.02.2026 - 11:09

@aytac rıdvan ve yasin idare edemez mi sol beki arkadaşım ?? defans ve kale sanki daha acil gibi

Beğenme (0)
kavaklı
05.02.2026 - 10:55

@aytac sol bek yine arada bi asist yapıyor önemli olan sağ bek ve kaleci sağ bek napıyor belli değil kale zaten evlere şenlik

Beğenme (0)
karakartal
05.02.2026 - 10:53

@aytac rıdvan var

Beğenme (2)
Kartal Tepe
05.02.2026 - 10:49

@aytac iyisi alınmazsa yaz beklensin derdim ama Ersin'e çok psikolojik taarruz yapıldı. Bu saatten sonra kiralık da olsa bir kaleci alınır bence. Sol bek aynı değil. Rıdvan ve Yasin var. Emirhan da oynar yoklukta.

Beğenme (1)
AIXIA
05.02.2026 - 10:15

Sene sonunda korenin uc bes sehrinde hazirlik maci yapip, bu maclardan bonservisini cikarip, donuste ucaga almadan geliriz gibi birsey

Yanıtla Beğenme (11)
Mrt
05.02.2026 - 10:10

Yahu gidin Allah kitap Kuran aşkına bir sol kanat ve kaleci alın Beşiktaş’ın asıl sıkıntısı orda. Kaleye tzolakis olmazsa Altay sol kanada Aral şimşir olmazsa Oğuz Aydın çekin. Gerçi promise David varken oh çekenlerden ne beklenir ki

Yanıtla Beğenme (17)
Emre
05.02.2026 - 10:05

Maşallah maşallah makine gibi adam

Yanıtla Beğenme (4)
Kartal79
05.02.2026 - 10:04

Golcüler dünyanın her yerinde pahalı. Eğer 70 - 100 mil euro verilemiyorsa , Afrika 'dan veya G.Amerika'dan ucuza alınır. Gidipte Belçika'dan G.Kore'li golcü alınmaz. En kötü Santos , Palmeiras, Boca j gibi takımları dolaş. Ya şu haberleri gördükçe sinirleniyorum. Oh iyi çıkar , kötü çıkar. Benim eleştirdiğim transfer politikamızın olmayışı. Mesela yönetime sormak isterdim: Bu futbolcunun kaç tane maçını stadda seyrettiniz?

Yanıtla Beğenme (21)
Joeblack
05.02.2026 - 10:02

En cok galatasaraya gol attigin da ohhhh beee demek istiyorumm

Yanıtla Beğenme (5)
EBRU
05.02.2026 - 11:24

@Joeblack 3 tane renkli hemen kendini belli etmiş:))

Beğenme (0)
GARAGARTAL
05.02.2026 - 10:31

@Joeblack BAK BEĞENMEYEN RENKLİLER VAR NETTT RENKLİ DOLU BURASI GARDAŞIM BU TRANSFER İYİ OLACAK

Beğenme (2)
GARAGARTAL
05.02.2026 - 10:01

ADAMI İZLEMEDEN YORUM YAPTIĞINI ZANNEDİP KÖTÜ KKNUŞANLAR VAR SİZ NET RENKLİSİNİZ NETTTT DİYORUM BAK

Yanıtla Beğenme (4)
GARAGARTAL
05.02.2026 - 09:57

RENKLİ TARAFTARI Bİ OHHHHLAT Bİ AHHHHLAT LANNNN HADİ KOÇUM

Yanıtla Beğenme (2)
Adana kartalı
05.02.2026 - 09:57

Bir haftadır burayı basan adalı trolleri geçek taraftarı tribünde göreceksiniz o yalakalıklarınızda kurtaramayacak sizi. Takımı iyice anadolu kulübüne çevirdiniz. Geçen sene ocakta bankalar birliğinden çıkacağız diyen siz. Rakipleeimizle aynı tarz oyuncular alacağız diyen siz. Ekimde kasımda arrık havlu atmayacağız diye oy alan siz. Seçimde verdiği hiçbir sözü yerine getirmeyen siz. Sizdenmi başarı bekleyeceğiz. Burada bir haftadır algı yaratanlar gerçekleri tribünde göreceksiniz.

Yanıtla Beğenme (20)
Ae
05.02.2026 - 10:47

@Adana kartalı ağustosta Avrupa’ya eylülde lige havlu atarak rekor kırdı

Beğenme (0)
Bjk
05.02.2026 - 10:13

@Adana kartalı bedava bilet de yok artık. Nasıl görecekmişiz sizi stadda

Beğenme (4)
Can
05.02.2026 - 09:56

Staddaki gol anonsunu merakla bekliyorum

Yanıtla Beğenme (2)
Özgür Özgür
05.02.2026 - 10:13

@Can fazla anons duyqcağımızı zannetmiyorum ama yanılmak istiyorum. Bu takımı daha ne kadar soyabilirler merak ediyorum. Transfermarkt değeri 7 olan oyuncuya 14 vermek nedir yahu. Fener e Cincona gelen sponsor olur yıldız getirir 3 e alıp 1 e aldık der bizimkiler de bunları alır. Bakın 7 değeri olanı 5 e alana bravo derim 7 ye alana sabrederim ama 14 e alana eleştiri yaparım. Ben oyuncuyu değil parasını eleştiriryorum bunu anlamadan vevap yazmayın. Çıkıp genç yıldız adayları alıp fazla harcamadan kalkınacağız deseniz evet ama bu şekilde yaparsanız hayır derim.

Beğenme (6)
Carşı9980
05.02.2026 - 09:56

Ahını ohunu zaman gösterecek ama o karşılanmaya dahi gidilmeyen o göztepeden gelen oyuncuya güveniyorum buna güvenmiyorum. Beşiktaş yönetimi olur olmadık oyunculara olmadık paraları vermiyecez dediniz onun sözünü bari tutun transfer yapmayın sadece kaleci başkada transfer yapmayın saçmaladı nız iyice gidip maestroyu bile alamayan yöneticimi olur

Yanıtla Beğenme (4)
Bobo
05.02.2026 - 11:05

@Carşı9980 kötü oyuncu değil Almanya ya 28 m Euro'ya transfer olacaktı ufak bir sakatlık yüzünden iptal oldu sakatlık yaşamaz birazda parlarsa liğimizde 28 veren 40 verir alır .

Beğenme (1)
SİYAH-BEYAZ
05.02.2026 - 09:54

Herkese selam Son 9 numaraların sonu çok iyi olmadı umarım bu futbolcumuzda aynı kaderi yaşamaz.

Yanıtla Beğenme (3)
İlker Uzun
05.02.2026 - 09:52

Bence Abraham'dan iyi golcü. Abraham'ın kaçırdığı goller aklıma geldikçe iyi ki gitmiş diyorum.

Yanıtla Beğenme (3)
Runo
05.02.2026 - 09:52

Eğer gerçek bir antrenör takımı olup rakibi bunaltacak, pres ve kondüsyon ile onları bitirecek isek transferler hepsi doğru. Yok ise hepsi yanlış. Beşiktaş çok yıldız almadan da atanı tutani iyi olsun taktikle ve transfer disiplini ile saha icinde gs ye de fenere de sanayi dar edebilir. Avrupa futboli bunun örnekleriyle dolu. Güvenin destekleyin. Yapacak bişey yok. Formayı giydiyde dünyanın en iyi forveti Oh'tur. Destek !!!

Yanıtla Beğenme (2)
CanÇarşı
05.02.2026 - 10:13

@Runo kesinlikle doğru yorum bu işte bunun haricinde zor

Beğenme (1)
EgeanEagle
05.02.2026 - 09:48

tamamen kpop fanı ve kore kültürü hayranı gençleri stada çekmeye yönelik stratejik bir transfer. Eğer tutarsa ülke dışında bile çok ses getirir , kutudan hıyar da çıkabilir tablette çıkabilir.

Yanıtla Beğenme (1)
her zaman her y
05.02.2026 - 09:44

Arkadaşlar adam kazanma hırsı olan, koşan ve son vuruşlarda da çok fazla eksiği olmayan bir oyuncu. Bizim ligimizde bu tarz oyunculat iş yapar diye düşünüyorum. Yaşıda çok genç. İnşallah gollerini atmaya başlayınca değerini katlar ve kulübe büyük kazanç sağlar. Yanında oynayan oyuncuların da çok gol atmalarını sağlayacaktır diye düşünüyorum.

Yanıtla Beğenme (2)
Harpy Kartalı
05.02.2026 - 09:43

Yaptığım incelemeler sonucu Hyeon-gyu Oh gol kokusunu çok iyi alıyor.Fırsatçı ve bitirici.Uzun boyunun avantajını da iyi kullanıyor.Güney Kore milli takımında da forma giyiyor.Ama Beşiktaş'ta nasıl bir performans gösterir bilemiyorum.İnşallah Mario Gomez gibi başarılı olur ve Beşiktaş tarihine geçer.

Yanıtla Beğenme (2)
E.E.D.
05.02.2026 - 09:43

Benim gözümde numarası sıfır, ama umarım yanılırım..

Yanıtla Beğenme (9)
Turko
05.02.2026 - 09:35

Bu adamı nereden buldular anlam veremiyorum yönetime gelirken vaatler sözler nerede kaldı ? Abraham dan sonra bu mu yani hu tür topçular seviye yükseltmez takımın seviyesini düşürür takımda yıldız olarak görülebilen tek topçu cerny kaldı sadece yazık çok yazık

Yanıtla Beğenme (36)
GoodFellas34
05.02.2026 - 09:42

@Turko Cerny'e sadece bizim taraftar yıldız der.Bana göre de bizim seviyemizde bir futbolcu değil.Oh için de söylenebilecek tek şey bu tarz adamlar denenebilir Fakat 15-16m eurolara değil.

Beğenme (4)
vuvuzela
05.02.2026 - 09:34

9 olsa ne olur , 399 olsa ne olur kardeşim , 20 gol atsın isterse basketteki gibi 0 numara giysin , fark etmez bizim için

Yanıtla Beğenme (6)
İzmirli Kartal
05.02.2026 - 09:33

İnşallah başarılı olur da AH demez OH deriz. Şans yanında olsun.

Yanıtla Beğenme (3)
Kartalinyo
05.02.2026 - 09:33

9 en çok Demba Ba'ya yakışıyordu :( Santrafordaki kalite kaybımız devam ediyor maalesef.

Yanıtla Beğenme (5)
HANS
05.02.2026 - 09:32

güçlü yırtıcı bir tipi var inşallah katkı verir

Yanıtla Beğenme (4)
Kimsin sen
05.02.2026 - 09:31

Agbodu denen hıyardan lütfen vazgeçin yalvarıyorum bir kez daha bi haberini görürsem kusacağım biz koskoca PEPE yi bir haftada bitirdik bu kim ya kim olum bu!!!

Yanıtla Beğenme (7)
Kartal54
05.02.2026 - 09:28

Kaleci sart kötü gol yiyince takimi bitiriyor

Yanıtla Beğenme (1)
amokachi
05.02.2026 - 09:28

topçu oğlu topçu.burada hırsız hasanın tasmalı elemanlarının gazına gelmeyin.bu çoçuk iyi topçu beyler.göreceksiniz ilk maçta.

Yanıtla Beğenme (3)
Kerkenez Niyazi
05.02.2026 - 09:28

Tammy Abraham malesef calim atabilen top indirip top saklayan top surebil sirti donuk oynayabilecek bir adam degildi. Bunun artisi çalım atabiliyor press yapip top surebiliyor uzaktan sert sutlari var ama bitirici degil.bakalim biraz kapali kutu bonservisin altinda ezilme ihtimali de var. Su transferi 7 milyona falan yapsan eyvallah derdim

Yanıtla Beğenme (3)
Onr
05.02.2026 - 09:27

Yeni İlhan Mansız olacak inşallah

Yanıtla Beğenme (2)