Beşiktaş'ta teknik direktör Sergen Yalçın'la yola devam edilse de gelecek sezon iç saha maçları kolay olmayacak. Siyah-beyazlılarda en ufak bir olumsuzlukta deneyimli hoca, hedef tahtasına konacak.
Beşiktaş’ta yeni sezon öncesi sular durulmuyor. Siyah-beyazlı camiada en büyük tartışma konusu, teknik direktör Sergen Yalçın’ın geleceği etrafında şekilleniyor. Kulüp içerisinde fikir ayrılıkları yaşanırken, önümüzdeki günlerin "kaos" mu yoksa "istikrar" mı getireceği merak konusu.
YÖNETİM VE TRİBÜN ARASINDA ÇATIŞMA
Sergen Yalçın’a olan kredi, son oynanan maçların ardından taraftar nezdinde tükenmiş durumda. Tribünlerin değişim talebine rağmen Başkan Serdal Adalı, takımı toparlayacak en uygun ismin yine Yalçın olduğunu düşünüyor. Trabzonspor karşılaşması sonrası istifanın eşiğinden dönen tecrübeli teknik adamın kalması durumunda, iç saha maçlarında yaşanabilecek olası bir olumsuz tablonun Tüpraş Stadyumu’nda büyük tepkilere yol açabilir.
''MACERA ARAMAYA GEREK YOK''
Yönetim kurulundaki bazı isimlerin yabancı hoca fikrine sıcak bakmasına karşın Başkan Serdal Adalı’nın "Bizi yakından tanıyan, camianın evladı olan bir isimle yola devam etmek, belirsiz bir yabancı hoca macerasına atılmaktan daha güvenli." diyerek doğru transfer hamleleriyle Sergen Yalçın’ın takımı kısa sürede ayağa kaldıracağına inanıyor.
TEK DOKUNULMAZ ORKUN KÖKÇÜ
Bu gelişmeler doğrultusunda Beşiktaş yönetimi, kadroda köklü bir revizyona hazırlanıyor. Kaleden forvete kadar geniş çaplı bir değişim planlanırken, yeni projenin merkezindeki tek isim Orkun Kökçü olacak. Gelecek sezonun kadro mühendisliği; aidiyet duygusu yüksek, başarıya aç ve savaşçı karakterli oyuncular üzerine kurulacak.
sondakika.com
YORUMLAR (78)
Haberlere inanmıyoruz da yıllardır Çek Milli takımında 11 oynayan Cerny, Sergenin manevi oğlu her maç oynamak zorunda olduğu için her maç 60 da oyundan alınmaktan kendine güvenini de kaybetti ve Dünya Kupası öncesi geniş kadroya çağrılmadı. Şimdi gelsin de Sergen düzeltsin moralini... Takımda skora etki eden kim varsa hepsini teker teker yiyor Sergen efendi...
Sevgili kardeşlerim,bu tip haberlere sakın kanmayın, bunlar bilerek kendileri kaos yaratıyorlar,bunların 90% menejerlerin uzantısı,BJK'ye eskisi gibi içi geçmiş,yaşlı oyuncu satmıyorlar,hepsi bundan dolayı...
Şu anki takımdakilerde başarıya aç ama karınları tok olmalıki dünya yansa s*klerinde değil.
Sans*r Sel*m, loo kro iQ 153 çıktı, kpss 2300. , etur proje sınavı sadece muhendslerın gırebıldıgı bır sınav turkıye 1"inci"siyim sen ve benzerlerini akıl oyunlarında zekada sulu da götürmem susuz gider gelirsin elindeki kova gider haberin olmaz.. takipte kal beni.(zaytung da benım)
@TRIVELA Yazım şeklinden kimin kro olduğu belli oluyor. Sen önce hitabet öğren boş ver sınavı. Elimden aldığın kovaya su doldur ve yüzüne vur. İlk sıcaklar seni baya etkilemiş.
şu camianın evladı söylemini bırakın burası hacı babanın tekkesi mi?
@ebabi Camianin evladi lafini hakeden o kadar cok insan varken, futbolculugu doneminde dort donen, buldugu butun buyuk rakiplerin formalarini gururla terleten, TV yorumcusuyken Besiktas'la oturdugu yerden dalga gecip, surekli kotulugunu isteyen bir insanin camia evladi olarak aniliyor olmasi kadar igrenc bir durum yok dostum. Gercekten bu camianin gercek evlatlarina inanilmaz ayip oluyor.
NE ALAKA YA NEDEN GİTSİN SERGEN. SİZ GERİZEKALIMISINIZ EY BUYUK BESIKTAS TARAFTARI. BU ADAM CAHİL Mİ AMK? ŞAMPİYON YAPAN ÇOK GÜZEL OYNATAN EBENIZIN HÖREKESİ MİYDİ.. ULAN UYUMLU YETENEKLI BIR KADRO OLACAK KI BU ADAM DA OYNATSIN. 3 ŞEY EKSIK BESIKTASTA BANA BAKIN IYI DINLEYIN. 1. COK KALITELI FUTBOLCU TOPLULUGU 2. KENAR YARDIMCI TEKNIK EKIP.. 3. LOBI FAALIYETLERI SIYASETİ ETKISI YUKSEK YONETIM KURULU.. BUNLAR HEPSİ TAVAN OLMALI BAK NOLUOYR OZAMAN. SERGEN SIZI TOP DIYE OYNAR ADAMA FUTBOLU MU OGRETECEKSINIZ.. HAYATINDA HALISAHA DA 3 GOL ATAMYAN TIPLER SURDA YOPRUM YAPIYOR MK.. BEN BIR FUTBOL VIRTIOZU VE MUHENDIS OLARAK YAZIYORUM BENI DINLEYIN VE KESIN CENENEIZI HERKES HIZAYA GEÇSİN ARKAMA.
@TRIVELA iq 70 olanlar mühendis olamıyor ama yine de sen bilirsin.
Yine bir senemiz daha çöpe gidecek yazık gerçekten
Daha sezon bitmemiş, önümüzdeki sezon başlamamış şimdiden algılara başladılar
Sergen Yalçın’ın da çok da umurunda olur eğer taraftar fazla baskı yaparsa Sergen Yalçın da görevi bırakıp Tv karşısından sallamaya devam eder boş yapmayın Sergen Yalçın’a asla bir şey olmaz olan Beşiktaş kulübüne olur artırıyorum Beşiktaş Sergen Yalçın’ın görevinden ayrılmasını ister veya Sergen Yalçın istifa ederse Beşiktaş kulübünü bundan sonra çalıştıracak hoca adayları Anadolu takımlarının teknik direktörleri olur şimdi traşı kesin ve işinize bakın bol keseden sallayanlar bilsinlerki hepsi Sergen düşmanı değil Beşiktaş düşmanının tamda kendileridir net ne kadar Beşiktaş içine sızmış renkli varsa anasını Çin ordusu siksin
ADALI BAŞKAN EŞŞEKCİYİ VE KOVAERSİNİ SUTLAMAK LAZIM YOKSA SEN GİDECEKSİN HABERİN OLSUN
EŞŞEKCİYİ VE KOVAERSİNİ ŞUTLAMAK LAZIM EN KISA ZAMANDA
Sergen Hoca bir ara takımı toparladı, sonra yeniden takım düşüşe geçti, kaos futbolu oynamaya başladi. Bir şeyler oldu son 1-1, 5 ay. Ama ne oldu? Anlayan beri gelsin
@Hy37 Son yıllarda hep olan şey oldu GS maçında hakeme yenilince takım "oynasan ne olur" Hakemi de yensen VAR dakini de yenmen gerecek diye düşüşe geçti. Bkz. Son 3 sezon GS maçları kırılma maçları...
Adali, sirf sana kalkan olsun diye Sergen getirdin bu takima. Bu rezillige ragmen seneye de devam edeceksin anlasilan. Devam et, sira sana gelecek. Gorusecegiz.
Sergen hoca birilerinin nasırına basmış belli oldu
Bilic veya Nuri Şahin getirin bak göreceksiniz başarı gelecek
Son cabalariniz bosa Sergen kaliyor kaoscu menejer gruplari medyasi trolleri yazarlari youtbe guzelleri tv yorumculari…
@ASI RUH arkanıza teneke bağlayıp gönderecekler yeni sezon 5 maç sonra. Satılık trol seni
Kimller geldi geçti olmadı . yine sergen zamanında karşı takıma baskı kurduk bişeyler yapmaya çalıştık ama olmadı eldeki kalaslarla bu kadar olur . Kim gelirse gelsin başarılı olamaz bu kadroyla takviye lazım adam gibi
Son mağlubiyet maçından heç ders almadınızmı bre ahmaklar aynı protestonun tepkının kendı evinde BJK lı futbolculara yapıldığında futbolcular ve Sergen Efendi bırakın oynamayı sahaya çıkmazlar bu işin sonu ıstıfa takımı premıer lig veya ıtalyadan kale stoper santrafor sol açık alın ruhsuz sergenı gonderın
Son mağlubiyet maçından heç ders almadınızmı bre ahmaklar aynı protestonun tepkının kendı evinde BJK lı futbolculara yapıldığında futbolcular ve Sergen Efendi bırakın oynamayı sahaya çıkmazlar bu işin sonu ıstıfa takımı premıer lig veya ıtalyadan kale stoper santrafor sol açık alın ruhsuz sergenı gonderın
Boş boş haberler kafamız rahat sene bitti planlar devreye girecek şampiyon olacağız.
sergen ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA IST ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA yoksa adali ekimde el ele beraber gidersiniz 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
boyle haberler yaptiklari surece sergen'in ve adali'nin dogru tercih oldugunu anlayabiliyoruz.
şuan kulüp zaten öyle bir kaosa sokulduki sergenciler şenolcular valerenciler giocular oleciler yerli hocacılar yabancıcılar diğer tarafı nerdeyse bıçaklayacak kadar delirdi ne yaşıyorsunuz anlamadım ki . Ben size olacakları özetliyim sergen kalsa ilk 5 hafta kötü gitse muhalifler ortalığı yakacak sergen gitse başkası gelse o kötü gitse sergenciler yakacak özetle gelecek yada kalacak hocanın tökezleme hakkı yok çünki linçleyip yok etmek için bir taraf her zaman hazır bekliyor böyle ortamda başarı beklemeyin. Biz kendi kendimize çelme takıyoruz düşmana gerek yok.
Sergene istifa diyen taraftar, ne beşiktaşı takip etsin nede maçlarına gitsin, başka bir kulübü tutsun, takımın huzırunu bozmaya kimsenün hakkı yoktur, zira taraftar iyice azıttı, tepkinin de bir şekli vardır, senin özgürlüğün sergenin sınırında biter, hakaret etmek senin haddine değil, taraftarın istifasını istemesinin sergene hiç bir zararı olmaz, bilakis ailesindeki yetişme tarzını gösterir,
Bu nasıl haber, falcımısınız… Verin gazı millete… Tamam mutsusuz, kadromuz yetersiz ama asıl tehlikenin büyüğü yıllardır değişmeyen tff, mhk olmayan var daki şeref yoksunu art niyetlilerle ne yapacağız…
Bildiğin menajerlerin tehdit haberi ya bizden oyuncu alın yoksa körükleriz diyorlar maşaları eliyle... Bu haberlerin hepsinin beşiktaş rehabilitasyon merkezi mi Altay gündemimizde yok açıklamasından sonra başladığını görmemek için özel bir çaba gerekiyor... bugün yeni yabancı sınırı teyit edildi 1 temmuz da elimizde 14+1 yabancı olacak bunu 10+4 yapmamız bunu yaparken 4-5 tane as takım seviyesinde oyuncu almamız gerekiyor, kim başkan kim hoca olursa olsun bu değişmeyecek o halde hazırlık yaptık diyenlere bir sezon daha süre verip sonrasına bakmamız gerekiyor aksi halde hangi yönetim başkan teknik direktör gelirse gelsin 3 ay sonra aynı noktaya döneriz bırakın bu operasyonu yapsınlar notlarını ondan sonra hep beraber verelim...
Beşiktaş'ta kaos bekleyenler daha çok beklerler.
Kasımlarda havlu atmaya dur de artık yeter 🦅🦅🤍🖤🇹🇷
Serdar Adalı, sen gerçek bir hayal kırıklığısın. Öyleki Beşiktaş’ın hiçbir maçını pürdikkat izlememişsin, hatta bırak maçı takımın tek bir antrenmanını bile izlememişsin. Zira izleseydin hocanın takımı nasıl darmadağın ettiğini, oyuncular arasında güven ve inanmışlık duygusunun kaybolduğunu, takımın kondisyonunun yerlerde olduğunu, hocanın kadro seçiminde ve maçlarda ne kadar tutarsız olduğunu görürdün. Sen görmezsen de biz gördük ve inan artık 5 dakika bile izleyemiyoruz Beşiktaş’ımızın maçlarını, zira IZDIRAP veriyor.
Avrupada sıfır çekti derbide sıfır çekti ne başarısı var millet boş çeneye bakıyor icraata değil politikadada aynı dönüyor bu işler
Renklilere rezil olduk. Sergen’in nesini isteyelim.
Başkan sonuna kadar yanındayız. Sergen yalçının arkasında duralım. Sergen yalçın kalacak diye dün gittim 5 tane forma aldım. Sergen yalçın gitsin diyenler cincon ve fenerin tetikçileri. Başkan sakın itibar etme
@Paşa03 Asıl Sıfırgen'i destekleyenler GS'li ve FB'lidir. Zeka yaşınız kaç oğlum sizin?
Beşiktaş’ın bu basiretsizliği ve "deve kuşu" taktiği, aslında kulübün tarihine yapılan bir haksızlıktır. Değişim risk değil, tek çıkış yoludur. Ancak yönetim ve mevcut taraftar yapısı bu kafayı kumdan çıkarmadığı sürece; Beşiktaş modern futbolun değil, sadece "tazminat ve kapris" haberlerinin manşeti olmaya devam eder.
Yönetim madem Sergen Yalçına güveniyor ozaman Serkan Rençberi gönderip sergenin yardımcılarını Beşiktaş'ın eski futbolcularından oluşturup en ufak başarısızlıkta Adalı ile beraber göndermek şuanda en mantıklısı gibi duruyor.
Medya ve taraftar Sergeni istemiyor.. Yerine şu gelsinde demiyorlar.. Nasıl bir komplo kuruluyor ilginç. Amaç yönetimi düşürmek galiba.. Oyun içinde oyun.. Gerçek şuki İstikrar olmadan Başarı Gelmez..
@Kartal Bravo içimden geçenleri yazmışsın. Ne yazık ki bizim taraftarımız yeterince uyanık değil
@Kartal Evet, başarısızlıkta bir istikrar yakaladık. Bu çapsızlarla başarı gelir mi?
Herkese selam Sergen in gitmesini şuan isteyenler gerçekten futboldan anlamayanlar tamamen anlık düşünüp tamda renklilerin istediği gibi düşüncelerini buraya yazıyorlar. Beyler bayanlar burası BEŞİKTAŞ ve BEŞİKTAŞ a küsülmez bunu beyninize sokun. Güzel şeyler olacaksa bu kolay olmayacak sancılı olacak o yüzden tek ortak sevdamız BEŞİKTAŞ a küüüüüüsmeyelim. Hocata tam destek hep destek yanlışı yok mu evet var biliyorum hocamıza bir kaç tane kaliteli futbolcular alabilirsek emin olun bizi hakkıyla kimse yeneeeemez.
Ya aga bi gidemedin sen de hadi git de önümüze bakalım uğraştırma bizi. Kabak tadı verdin iyice uzatmanın anlamı yok Sergen hoca sen yoluna biz yolumuza haydee..
Yaw sanki okan kaybetse gs de kredisi var adamalr simdiden bile degistirmenin derwinde ama onlarda kaos yok hep bizde var simdiden yeni sezona bile kaos yüklüyorlar ya aziz yildirim samoiyon olmazsa ne olacak yazan var mi yok varsa yoksa Besiktas ve kaos
Ortalığı yangına vermeyin olacgi buydu bu sezon önümüzdeki sezon garanti yıldız almalıyız net forvet sağ sol kanat orta saha sol sağ bek kaleci derken altı transfer net sart
Sergen olumsuzluklara rağmen farkını göstermeliydi. Maçlar önemsiz diyor benden önceki hocaların maaşları diyor vs. Takımı sahiplenme, gelişim, hırs bunları görememek üzdü bizi
Tek sorun hoca değil, o profesyonelleri bir araya getiren zaten bu yönetim. 1,5 yılda 2 defa hatalı yapılandılar. Boşa para harcadılar. Ole ve Graff hataydı, Sergen ve Serkan da. Sandıkları koyun, güvenoyu alın.
Sergen kalirsa Bjk iyice kotuye gider ve Adali baskan Bjk tarihine en kotu baskan olarak gecer. Gorunen koy kilavuz istemez.
Her sene kaos zaten bu seneye has bi durum yok. Çok vasat oyuncu ve yöneticilerle idare edilmeye çalışılıyoruz. Necibi biz ikna ettik oyuncu olduğuna. Kendi holdinglerin de böyle mi çalışan seçiyorlar. Azıcık vicdan
Öncelikle hikayeden aldığımız sadaka gibi 2 şampiyonluğu geri vericez 2 yıldızla hakkımızla mücadele edecez yoksa bu kulüp düzelmez
@Dede lan yürü git nene misin dede misin nesin? Fetöcüler çaldıkları şampiyonlukları geri mi verdiler bir de utanmadan haksız şampiyonluk falan diyorsun siee renkli dürzi!
ilk başarısız sonucta ne sergen kalır ne yönetim. taştı taraftarın sabrı bu böyle bilinsin.
Ne kadar iyi futbolcu olursa olsun tek dokunulmaz olan Orkun ganyancı şovmene sarıldığı an bitmiştir, artık ona da dokunulabilir. Yani makul bedel karşılığı istediği yere sittirip gideblilr.
@Yalaka Topçu Sen bi sittirip gitsen o kadar güzel olacak var ya!
Beşiktaş ta para yok zaten önümüzdeki dönem futbolcu satıp transfer yapabilir gedsonu satıp futbolcuların maaşları ni yatirmislardi bu sezon para bitti futbolculara para ödeniyor mu o bile belli değil