Beşiktaş’ın Galatasaraylı futbolcu için devreye girdiği iddia edildi.
Galatasaray'ın kış transferinde Napoli'den zorunlu olmayan satın alma opsiyonuyla kiralık olarak kadrosuna kattığı Hollandalı futbolcu Noa Lang ile ilgili flaş bir iddia ortaya atıldı.
Galatasaray'daki geleceği netleşmedi
Sarı kırmızılılar satın alma bedeli 30 milyon euro olduğu iddia edilen 26 yaşındaki futbolcunun opsiyonunu kullanıp kullanmayacağı henüz netlik kazanmadı.
Beşiktaş, Noa Lang için devreye girdi iddiası
İtalyan basınında yer alan iddiaya göre, Galatasaray'ın opsiyonunu kullanmaması halinde sezon sonunda Napoli'ye geri dönecek olan Noa Lang için sarı kırmızılıların ezeli rakibi Beşiktaş'ın devreye girdiği iddia edildi.

Menajeriyle temas kurdular
Il Mattino'da yer alan habere göre; yeni sezon öncesi mutlak bir kanat transferi yapmayı planlayan siyah beyazlılar, Noa Lang'in menajeriyle temas kurdu.
Napoli ile 2030'a kadar sözleşmesi bulunan Noa Lang'in güncel piyasa değeri 25 milyon euro olarak gösteriliyor.
Galatasaray formasıyla 18 maçta 1002 dakika sahada kalan Noa Lang, bu karşılaşmalarda 2 gol ve 3 asistlik skor katkısı yaptı.
duhuliye.com / dış basın / II Mattino
YORUMLAR (33)
Bu çocuğu devre arası da istiyordum ama çok riskli bir çocuk quaresma nın ilk dönemi gibi de olabilir ikinci dönemi gibi de ama yetenekleri tartışılmaz...
Bu takımda bir scout ekibi olduğuna kesinlikle inanmıyorum, varsa da kesin konsoldan fifa oynuyorlar oradan bakıyorlar
Sol kanat bakmaları bile yalan haber anlamına geliyor inanmayın. Bjk yönetimi kaleci-stoper-6 numara alıp parayı bitirmeden sol kanat bakamaz yasak, tüzükte yok.
Çok saçma bir değer. Bir takımda etkisi tartışılacak kadar düşük.
Tonya buna 5 basar. Bale Antalya. Bunları alırsın 5 noa lang eder.
Noa Lang kim birader, 30 milyon euroya hayvan gibi topçular alırsın, iyi bişey olsa GS bırakır mı? Noa Lang'ı bulsun diye mi Serkan denen eleman orda oturuyor, ben sana 2 tane kanat söyleyim bunun 3'te biri fiyatına getirip en az 2 kat daha verim alırsın. Mamadou Diakhon, Relebohile Mofokeng açın izleyin ikisi de 5 tane Noa Lang eder.
Lang,mang boşver.Gürcü yıldız sol ön Davidaşvili yı getir,arkana yaslan izle.
Ne gs de nede Napoli'de bi geleceği yok menejeri de uyanık adam ezeli rakibe çalım ayağına bize çakacak
Menejer oyunu gs alsın diye Beşiktaş ilgileniyor haberi çıkarıyor
Geçti o iş artık girin godst u bitirin zhegrova Aral şimşir 3 tane adam yeter kanat için
Yahu rashicadan öğrenmediniz mi hala ne langı kafayı mı yediniz yokmu sizin scout ekibiniz atıp tutuyodunuzya istersem en iyi topçuyu getiririm diye ortalıkta dolaşandan başka topçu bilmiyomusunuz? Hoca hoca değil başkan başkan değil muhabir muhabir değil. Yazık çok yazık
Transferi yeni başkana ve yeni hocaya bırakmak Beşiktaşlılık gereğidir. İstifanızı bekliyoruz.
Vallahi de billahi de jota Silva bundan daha iyi futbolcu , ama ego savaşlarına kurban gitti
Dünyada futbolcumu bitmiş Bu serdar adalı sürekli fenerli galatasarylı futbolcuları almaya çalışıyor
Ne Noa Langi aga, adam gibi kanat alin artik
Yalan haberler bile düşük kalibreli, artık küçük takım olarak görülüyoruz
çogunuz bu haberlere neden inaniyor anlamak güç. gazetelerin sayfalarini dolduracaklar. o kadar. daha çok okursunuz abuk subuk haber.
Scout ekibine bak yavrum benim ya. Hemen yan bahçedekine git. Gerçi bunların gidip aldıkları ortada. Bitmiş bu kulüp.
Ole hoca ile 3/3 yapan takım Ole gönderip Sergen ile ilk maçta mağlup oluyor sonra o kadar transfer yapıyor, Cengiz, Gokhani alip, Cerny küsturüyor ve Svenson + Taylani harciyor, Rafayi küsturuyor, Muciyi gönderiyor, Gedsonu gonderiyo sonra 1 ileri 2 geri yaparak sezon sonunu görüyor ya kardeşim o kadar parayı Ole hocaya harcasaydin madem madem 4. luk başarı oda 4. yapardi belki çok daha başka şeyler yapabilirdi Vizyon farkı var bir defa aralarında en azından takımla çok meşgul oluyordu Sergen neyle meşgul oluyor bir bilebilsek...
Hasan Şaş var. O da sol kanat. Yorumcu. Alın gelin o oynasın. Eski Gs'li o da. Sergen de eski Gs'li. Sergen de yorumcu. İyi anlaşırlar.
Manejer haber yine bunu pazarlamaya başladı gs ye yüksek fiyatla satmak için bjk yi kullaniyir duhuliyede aracı oluyor
Sergen Adalı İstifa! Sizin derdiniz başka! Sizin ortaklığınız başka!
İkinci Rashica vakası Vallahi Birebir Aynı senaryo . AHAH AHAA
Cok dogru bi hareket olur. Gs nin en ise yaramaz adamini butun bir lig maratonu boyunca izleyip transfer etmek istemek ancak bizim scoutlarin isi olabilirdi. Bir de archie brown var mesela ona yonelebilirsiniz. Bir de oguz aydin var mesela fenerde tutmadi o olabilir. Son olarak da cuesta vardi gs’de onu da lider stoper olarak kadroya katabilirsiniz. Siz ancak bu kadar scout sunuz. Umarim basta scout ekibini kovalarlar klupten