Beşiktaş Pilot Takım için protokol imzalanacağını açıkladı.
Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklama şu şekilde...
Beşiktaş: "20 Ekim Pazartesi günü Başkanımız Serdal Adalı ve Yönetim Kurulu Üyelerimizin katılımıyla Beşiktaş JK ile Dokuz Eylül Üniversitesi arasında İşbirliği ve Pilot Takım Protokolü imza töreni gerçekleştirilecektir."
duhuliye.com
HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..
YORUMLAR (8)
Bu kaçıncı pilot takım anlaşması. Her başkan imzaladı .bize şu ana kadar ne kattı biri açıklasın da anlayalım
Kocaeli Birlikspor diye bir pilot takım satın almıştı Anç ve Fikret. Ne oldu o takıma? Tesisi yok , sporcusu yok , rengi yok ama ödenen para var. Beşiktaşı batırma projesinin son vagonu bu Serdal Çakmaktaştır.
Bir ara Ümraniye yi düşünüyorlardı. Keşke olsaydı..
aslında pilot takım değilmiş. laboratuar uygulaması gibi... üni. bir takım kuracak BJK know-how (uygulama bilgisi) sağlayacak. onlar da spor akademisi eğitimlerinin pratiğini yapacaklar. burası Türkiye olmasa harika bir fikir deyip ümitlenirdim.
Ligde oynayan takım olmadıkca bir işe yaramaz gidin Almanyaya alın ufak bir takımı oyna Alman liginde burdan yetenekli gençleride oraya götürün Alman altyapısı ile yetişsin çocuklar. Gurbetçi çocuklarda gelir.Hem ligde ve ülkede gs virüsü olmazsa çocuklar daha iyi gelişir.
Ben kendimi bildim bileli pilot takımla alakalı 30 uncu haber falandır 20 yıldır
Pilot takım 1. lig seviyesinde olmalı ki oyuncun o takımda oynamaktan gocunmasın. Dokuz Eylül Üniversitesi diye takım mı olur. Üniversiteler arası turnuvada mı oynayacak oyuncularımız.