Yeni sezon kadro yapılanmasına hız veren ekipte transfer çalışmaları tüm hızıyla sürüyor.
Özkan Arseven:
“İç transferde Devon Dotson ile devam ediyoruz. Berk Uğurlu’yla da… Conor Morgan’la imzaladık. Ante Zizic ve Anthony Brown da takımda kalıyor. Şu an netleşen iç transferlerimiz bunlar. Bunun haricinde diğer oyuncularla da görüşüyoruz. İç transferde görüştüğümüz bir oyuncu daha var. İsmini vermek istemiyorum ama gerçekleştiği takdirde onunla da devam edeceğiz.
Furkan Korkmaz’la final serisi sırasında imzaladık. Onun yanına kaliteli iki Türk oyuncu daha koymayı hedefliyoruz.”
Duhuliye.com
YORUMLAR (11)
Kaliteli 2 Türk oyuncu yetmez. Büyük düşünelim, büyük işler yapalım. Biz de taraftar olarak elimizden geleni yaparız.
@Kartal Gözü taraftar olarak sakın kalalım, çok iyi işler yapılıyor, burnumuzu sokmayalım, her şeyi de bilmeyelim Demi?
Beşiktaş seyircisi olumsuz tepki vermeye alışmış takip etsin etmesin hemen eleştiri yapiyor Şimdi bakalım minimum hedef 4-5 yerli 10 tane yabancı oyuncu Olacak eğer iç transferde görüşülen Lemarsa ilave 5 yabancı gelecek eğer görüşülen oyuncu Sertaç sanliysa en az 6 yabancı daha ilave edilecek demektir Diğer bir önemli konu isim sponsorunun kim olacağı eğer bu camia içinden bir firmaysa muhtemelen AKSA olacak veya yine Koç şirketlerinden birisi olacak Önümüzdeki hafta sponsor ve transferlerin önemli bir kısmı belli olur Ben 1-2 tane özellikle Sırp oyuncunun da transfer edileceğini tahmin ediyorum Euroleague Besiktasimiza hayırlı olsun
Yabancı olarak Dustin Sleva gelirse iyi olur. Hocanın oyununa uygun, takımı tanıyan bir isim.
Var olanı yeni bişey gibi gösterip sanki iş yapıyormuşsunuz gibi tripleriniz yokmu. Adam akıllı bir kadro kurun da ilk dakikadan eletmeyin bizi eurolig'den. Futbolu rezil ettiniz bari basketbolu kurtarın matruşka ve saz arkadaşları.
Kalması gerekenler doğru isimler yerli olarak Bahçeşehirden Flynn ve fb den Metecan Birsen alınabilir önemli olan yabancı transferler bu lige uygun kaliteli adamlar alınmalı
Zizic ve Conor motorla olmaz. Yine düşük bütçeli takım yapılıyor. Yazık
Eurolig de averaj takımı yapmayın besiktasi bu adamlar 3 luk atamıyor arkadas soksalar lig de sampiyonduk hatirlatirim
Tamam, çift mukavele imzalayın da futbol takımında da oynasınlar. Malüm futbol takımı artık yoldan geçene bile muhtaç durumda.
Bu isimlerle Euroleage te averaj takımı yaparlar bizi.Hayal kırıklığına uğradım.
Yapılacak takviyeler flynn larkin Baldwin tucker melli vb ayarında olmalı. Yoksa dotson Morgan Berk vb adamı averaj takımı yaparlar.