Ali Sunal, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.
Vole'de yayınlanan ‘Gol Kralı’ programında Beşiktaş ile ilgili değerlendirmelerde bulunan Ali Sunal şunları söyledi:
BİRİLERİ BEŞİKTAŞ'IN BÜYÜKLÜĞÜNÜ BU FUTBOLCULARA ANLATSIN
Ali Sunal: ‘’Beşiktaşlı futbolculara Beşiktaş'ın büyüklüğünü birinin anlatması lazım. Bunu yapacak kişi de Sergen Hoca.
Beşiktaş'ta şu anda herkesin herkese bu takımın büyüklüğünü anlatması lazım. Çünkü gidiyor, düşüyor, inanç kayboluyor, bir karamsarlık geliyor. Hani hocam siyor ya: ‘Beşiktaş kötü oynamayı kabul etmez’ diye, evet hocam, etmez.''
SERGEN HOCA DA BİZİM GİBİ MAÇI SEYREDİYOR
Ali Sunal: ‘’Gördüğüm kadarıyla Sergen Yalçın da maçı bizim gibi seyrediyor. Halbuki onun oyuna müdahale etme şansı da var. Bizim oyun sırasında oyuna müdahale şansımız yok ama onun var.
Hoca 'Bazen oyuncuların kötü oynama hakkı vardır' diyor. Ama Beşiktaş'ta oyuncular bazen iyi oynuyor.''
AGBADOU'NUN YANINA ŞEF STOPER LAZIM
Ali Sunal: ‘’Beşiktaş’ta görünen şu ki Agbadou’nun yanına bir lider stoper, şef stoper alınması gerekiyor. Geçmişten bir stoper seçme şansım olsa Romain Saiss veya Marcelo'yu seçerdim.''
duhuliye.com
YORUMLAR (26)
Babacım açıklamalara yüzde yüz katılıyorum özellikle Marcelo taş gibi topçuydu şampiyonluk kadrosunun kilit stoperiydi Tosiçi de yukarı çekmişti de Saiss’i hiç sevmedim gidişi de iyi değildi huysuzun tekiydi hızlı da değildi ne başarısı var Beşiktaş’ta
Futbolcu salak mı? Sergen, hergün bizim amacumuz kupa diyor. Bunu futbolcu duymuyormu! Ondan sonra sözde zeki sergen, neden böyle oynuyoruz diyor. Sanki kupa cepte. Bir beygirci sözü, at sahibine göre kişner. Atın aptalı, rahvan olurçç
Sergen Ferroli ye de hoca falan değil diyordu lakin Porto şampiyonluğa gidiyor, Sergen ve trollerine duyrulur, sergen hala 4 . İükte sayıyor peh. Sergen e tükürdüklerini yalatıyorlar
Sergen Ferroli ye de hoca falan değil diyordu lakin Porto şampiyonluğa gidiyor, Sergen ve trollerine duyrulur, sergen hala 4 . İükte sayıyor peh. Sergen e tükürdüklerini yalatıyorlar
Takım gayet de baskılı oynuyor. Eksiğimiz kaliteli ayak. Osimhen olmayınca gsyi gördük. Asensio olmayınca feneri de gördük. İkisinin de kalecisi üst düzey. Az insaflı olun
Sergen hoca önce kendine anlatsın. Anlasın ki. Sergen Değil. Beşiktaş büyüktür. Bunu aklına kazıması gereken kişi SERGEN YALÇINdır. Hala kendini Beşiktaştan önde tutuyor. Bu görüntüyü veriyor en azından, eğer Beşiktaşın büyüklüğü ile ilgili sorunu varsa bunu açık yüreklilikle dile getirmeli. Futbolcular Beşiktaşın büyüklüğünü hocadan öğreneceklerse hiç öğrenmesinler. Çünkü ona inanan bir hocaları yok. Ne yapalım futbolcu oynamıyor. Kapasite bu. Bu futbolcularla bu kadar. Olmuyor hocam ben ne yapayım. Ben transfer yapmadım ki. Bu oyuncular benim değil. filan. BUNLARI SÖYLEYEN HOCAnın BEŞİKTAŞın büyüklüğü ile alakalı düşüncesi nedir? SIFIRdır. Sana da SIFIR otur yerine. Budur.
Ülkemizde malesef beşiktaş üçüncü büyük olarak gösteriliyor bunun sebebide on senede bir iki kupa alınması.. fb de 11 senedir şampiyon olamıyor diyoruz ama bizde hiç ileri gitmiyoruz sen kime ne anlatacaksın..
Komik desen değil, futbolu biliyor desen o da değil, tek özelliği Kemal Sunal'ın oğlu olması, Sergen Hoca gibi yetenekli bir adamı çekememesi normal.
Saçma sapan laflar ! Siz iş yerinde çalışırken patron sizi motive etmek zorunda mı ! İşini yaparsın paranı alırsın ! Ne ala memleket hem milyon Euro ver hemde motive et ! Milyon Euro dan motive olamayan varsa defolsun gitsin ! Hep bi romantizm Baba Hakkı yı anlat Seba yı anlat siz hiç Bayern de City de Barça da Fakan böyle şeyler duydunuz mu !
Harlola sevgili Ali sunal sen fenerbahçe li değilmisin ne oldu Beşiktaşlımı oldun sergende asla teknik direktör olmaz iyi birisi yazım Reyhan Lucescu veya iyi bir alman hoca yazım sergen ersin ve Okkan zszan adının yüzünden puanlar gitdi gs ne yakin şanpiyon yapılıyor gs şikeci en pislik takımdır neyse kolay gelsin
Bence birileri Sergen Yalçın 'a büyük takım çalıştırdığını hatırlatması gerek. Hâlâ farkında değil.
Futbolculara değil, biri Besiktasin büyüklüğünü Sergene anlatsın!!! Hani TV dem atıp tutuyordu ya Solskjaer Hocaya!! Burası Besiktastir diye ne 2-3 transfer sezonu diye…. Solskjaer hocanin ahi var ne Adalinin, nede Sergenin başarılı olma şansı sıfır!!! Ikiside zaman kaybı.
Bir kaç kere taraftara antrenmanı açmaları yetecektir , maçlara gelen seyircilerle bahsi geçen büyüklüğü hisssedemediklerini düşünüyorum
Besiktas icin yapilacak en dogru is hemen sergenin gonderip yanina bonus olarak Cengiz Gokhan Ersin gibi davarlari da vermektir Sergen ogrenmeli ilk once Besiktasn buyuklugnu kapastesiz beceriksizin onde gideni
Her şey kupaya bağlı. Kupa alınamazsa ne teknik ekip kalır ne yönetim...200 meuro takım 4. olsun diye harcanmadı.
Bazı kelimeler içi bosaltilarak ihtiva ettiği anlamın dışında yanlış olarak kullanılıyor. Örnegin; İSTİKRAR kelimesi.. İstikrar kelime manası olarak kararlılık demektir. Yanlış da kararlı olursanız yanlış da ısrar ederseniz sonuç yıkım olur. O yüzden istikrar her zaman güzel birsey değildir. Teknik Direktör konusundaki istikrar da böyle birsey. Eğer yanlış bir teknik direktorde istikrar olsun diye ısrar ederseniz sonuç yıkım olur. Besiktas teknik taktik bilen saha içine odaklı oyunu gelistirebilecek kaliteli bir hoca ile anlaşıp onda istikrarlı olmalıdır. Maalesef o kişi sergen değil.
Bu sergenden Beşiktaş'a anca zarar gelir başka bir şey OLMAZ bu sergenden bilgi oyun okuma vizyon yok ivedilikle yollanmalı
birileri adaliya sergenden hoca olmaz anlatsin. dünyanin en iyi profesyonelleri getiriyorsun kuvup sergeni aliyorsun. adam puan ortalamasi olsun, oyunc gelistirmede olsun hepsinin gerisinde kaldi. inadi zatan inat. cengiz, gökhan sazdag yüzünden 20 puan kaybettik demiyor baskan, sucu örtüyor hakeme atiyor. inanin yazik olacak ama konyaspora yenilecegiz eger fatihe oynadigimiz gibi oynarsag. galyanci cikip, futbolun icinde böyle seyler var diyecek takilmamak gerek diyecek. adam cikip 3 dönem lazim diyecek.
Asıl birileri buna biran önce yol vermezse o zaman büyüklüğümüz falan kalmayacak adam Beşiktaş’ı bitirmeye yemin etmiş zaten bu ve bütün ailesi fenerli olan birinden Beşiktaş’a fayda beklemek aptallıktır
Sergenden hoca adalı dan başkan olmaz ! Ne büyüklüğünü anlatması profesyonel topçu adam milyonu alırken sorun yok e bi zahmet oyna ! Sen iş yerinde çalışırken patron seni motive mi ediyor ! Bomboş açıklamalar şöyle muhabbetlerden dolayı gram ilerlemiyor futbolumuz !
hocan sergense kimseden öyle performans falan alamazsın... bütün sezom 3-5 maça asıl yan gel yat... sergin futbolcu iken şanpiyon olduğun da sanıyor kendi faydalı oynadığı 5-6 maçla old... aynı kafa devam ediyor... oysa fb de yense 3 puan karagğmrüğü de yensen 3 puan... o karagümrüğü yenemezsen 3 puanı da alamazsın...
Bumu anlatacak??? Güldürmeyin adamı daha geçen maç lig sonuncusuyla evimizde berabere kaldığımızda olur böyle şeyler diyen ganyancı adam kendini Beşiktaş’tan üstün görüyor yıldız yetenekli futbolcuları çekemeyip takımdan gönderiyor takımı babasının çiftliği gibi yönetiyor asıl bu ve adalı sayesinde iyice küçüldük
futbolculardan once adali ve sergene anlatsinlar besiktasin buyuklugunu abuk subuk adamlari transfer etmesinler bu kulube hala yusuf sarinin pesinde vizyonsuz ikili
@olgun Aynen öyle öncr sergen efendi ye anlatmak lazım her maç olur öyle demeye başladı. Bitse de tatile çıksak diye kıvranıyor resmen
Sergen hocaya beşiktaşın büyüklüğünü kim anlatsın bizim hedefimiz kupa derse futbolcu nasıl motive olcak örnek Karagümrük maçı sefilleri oynadık sergenle kupa alamayız