Futbol

"Bu galibiyete mecburduk"

Maçın ardından Salih Özcan açıklamalarda bulundu.

Kazanarak veda etti

"Gücümüzü göstermek istedik"

Salih şu ifadeleri kullandı: "Son maçımızda gücümüzü göstermek istedik. Kendimize güveniyoruz. İlk iki maçı yenildik, üçüncü maçta kendimize güvendik ve öyle oynadık. Kazandığımız için mutluyuz.

Gücümüzü göstermek istedik. 2 maçtan sonra çok üzgündük. Bu galibiyete mecburduk."

Bonservisi elinde

Bundesliga ekibi Borussia Dortmund ile sözleşmesi sona eren Salih Özcan, serbest oyuncu statüsünde bulunuyor.

Kaynak Ajansspor

{ "vars": { "account": "GTM-T3XXFJ6" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }