Kazanarak veda etti
"Gücümüzü göstermek istedik"
Salih şu ifadeleri kullandı: "Son maçımızda gücümüzü göstermek istedik. Kendimize güveniyoruz. İlk iki maçı yenildik, üçüncü maçta kendimize güvendik ve öyle oynadık. Kazandığımız için mutluyuz.
Gücümüzü göstermek istedik. 2 maçtan sonra çok üzgündük. Bu galibiyete mecburduk."
Bonservisi elinde
Bundesliga ekibi Borussia Dortmund ile sözleşmesi sona eren Salih Özcan, serbest oyuncu statüsünde bulunuyor.
Kaynak Ajansspor