Beşiktaş sahasında Trabzonspor'a 2-1 mağlup oldu.
Maç sonu Tivibuspor'da değerlendirmelerde bulunan İlhan Mansız, Sergen Yalçın'ın oynattığı oyunu eleştirdi.
İşte İlhan Mansız'ın görüşleri:
BU OYUNUN SOLSKJAER VE VAN BRONCKHORST DÖNEMİNDEKİ OYUNDAN NE FARKI VAR?
İlhan Mansız: “Geçmişte yaşadığınız başarılar geçmişte kalır. Şimdi yapacağınız işler, icraatlar önemlidir.
Beşiktaş’ın oynadığı oyunun Ole Gunnar Solskjaer veya Giovanni van Bronckhorst döneminden ne farkı var?
Mücadele ederek, kapanan takımlara farklı varyasyonlarla çözüm üretmeye çalışıp pozisyonlara girip değerlendiremeyerek, yani iyi oynayarak mağlup olduğun zaman bazı şeyleri doğru yapıyorsundur. Sadece zaman ister.
Fakat Beşiktaş bu sinyalleri veremediği için taraftarlar tepki veriyor.”
duhuliye.com