Futbol

"Bu takım Orkun Kökçü'nün etrafında kurulmalı!"

A Milli Takım'ın Dünya Kupası'nda yaşadığı hüsranı Hürriyet yazarı Mehmet Ayan kaleme aldığı köşe yazısında değerlendirdi.

BİRKAÇ SESLENME...

Futbolcusuyla, hocasıyla, başkanıyla herkesin ders alması gereken bir turnuva.

ARDA GÜLER'E...

"Drama yapamayız abi!” 22. yaşından 4 ay almış bir evladın içeriye dışarıya verdiği ders... Teşekkürler Arda Güler... Senden tek beklentim, kökü 96 Avrupa Şampiyonası’na dayanan, izi Hakan Çalhanoğlu’nda sürülen KOMİTACI AĞABEYLERİNE benzeme. Hep böyle kal, hep cana yakın... Samimi ve net!
ORKUN KÖKÇÜ’YE...

Hakan Çalhanoğlu’nun ardından artık bu takımın manevi lideri sensin! Hoca için zor olacak ama senin etrafına bir takım kurulmalı. Futbolculuğuna lafım olamaz, duygusal yönünü biraz daha törpülersen liderliği aldığına, akıl ettiğin takdirde bunun sürdürülebilir olduğuna inanırım. Merih Demiral ve Hakan Çalhanoğlu’nun yolunda gitmezsen, yolun yarısını çoktan geçmiş olursun.
SAYIN HACIOSMANOĞLU’NA...

Başkan 62 şut attığımız iki maçımızı nasip kısmet türü manevi değerlerle tarife kalktı. O zaman en kısa sürede haklı ABD galibiyetimizin de uhrevi kavramlara bağlanmasını bekleriz. İyi saatte olsunlar devreye girmiş ki 9 ŞUTTA 3 İSABET 3 GOL... Kazanırken “takım yaptı!”, kaybederken “nasip kısmet!”... Koşmaz bende...

VINCENZO MONTELLA HOCAYA...

Neredeyse sıfıra inen şefkat kredinizi yükselttiniz sayın Montella... Zaferi 1000 maça denk bulmanız, ABD sürecindeki demeç saçmalamalarına yakışan bir finaldi. Şimdi güzel bir tatil sonrası Uluslar A Ligi hazırlıklarına başlayalım. Eylül-kasım setinde İtalya, Belçika, Fransa ile oynayacağız. Oralara konsantre olup, Türklük gibi bilmediğiniz kavramlarda ders vermeye çalışmazsanız hepimiz için daha hayırlı olur! Oyuncuya dayalı düzenin parçası olmanız ve demeç saçmalıklarınız dışında halen iyi niyetinizle çalıştığınıza inanıyorum. Uluslar A Ligi’ndeki takımların “oynamayı önceleyen takımlar” olması avantajımız... Düşünsenize PARAGUAY falan gelse karşımıza!
FUTBOL FEDERASYONU’NA...

Dünya Kupası organizasyonunda görev alan tüm çalışanlarınızın bu rezilliği raporlamasını sağlayın. Organizasyon sınıfta kaldığı gibi maliyeti ağır oldu. Hocanın ve/ veya milli takım idari birimlerinin de konudan bihaber olduğu açık! Konu paraysa, yani 1-1,5 milyon Euro gibi maliyet nedeniyle doğru organizasyondan vazgeçildiyse REZALET... Böyle değilse DEKLARE LİYAKATSIZLIK... 1996-2000-2002-2008 organizasyonlarında, (ortalama) çeyrek asır evvelki bilgi ve teknolojiyle bu işlerin nasıl yapılabildiğini hiç incelemediniz sanırım. Bedelini hep birlikte ödedik de ondan biliyoruz yetersizliğinizi..

Mehmet Ayan Hürriyet 

{ "vars": { "account": "GTM-T3XXFJ6" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }