Alen Markaryan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda gündeme gelen yüksek bilet fiyatlarına tepki gösterdi.
Beşiktaş camiasının yakından tanıdığı isimlerden Alen Markaryan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla yeni sezon öncesi gündeme gelen kombine ve bilet fiyatlarıyla ilgili dikkat çeken açıklamalarda bulundu.
Alen Markaryan:
Daha dün gibi demincek,
Sezonda 8-9 deplasman yapan taraftarın derbilerde sistemsel önceliğinden,
Kapalı alta ciddi mimari dokunuşlarla geçilmesi zor bir kaleden,
Bilet fiyatlarının taraftarın alım gücüne göre orantılanmasından bahsediyorduk
Bir anda
Bırak kapalı altı, üstü için bile astronomik rakamlardan konuşuluyor...
İnanamıyorum...
Ne oldu anlamış değilim...
Başkanın bu durumu tekrar gözden geçirmesi en büyük dileğim...
Aynı şeyi Serdar Bilgili yönetimi de yapmaya kalktı
Yapma ,olmaz bu tribün bunu kaldırmaz,kusar dedik dinletemedik
4.hafta tekrar kapalıya dönüş başladı...
Lütfen başkan
Başarı istiyorsan evdeki huzur çok önemli
Önce evdeki huzuru sağla dışarıyla rahat rahat mücedele etmek için
Kim böyle birşeyi faaliyete geçirmek istiyorsa bil ki kaleyi içeriden fethetmek istiyordur...
Ondan uzaklaş bence...
Gel gecesini gündüzüne katan taraftarınla kolkola yürü
Emin ol kazanırsın....
Ne diyor beste de ?
Adınla şanınla sen yürü
Arkanda taraftarın gücü...
Lütfen başkan
Varsa böyle bir niyet tekrar gözden geçirmeni istirham ediyorum
Lütfen…
Duhuliye.com
YORUMLAR (12)
Sevgili alen sen ve çarşı yı zamanında bedavaya beleşe alıştırmışlar şimdi kalkmış biletler pahalı diye feveran ediyorsunuz iyi güzelde ammaaa sonrasındada hani star transfer diye bağırmayacaksınız bırakın bu taraftarı galiyana getirmeyi ADAMCI DEĞİL BEŞİKTAŞ lı OLUN.
En büyük gelir stat sen burada gs nin yarı parasına bilet kombine satıyorsun ayrıca stadın 10 nin kişi daha az kapasiteli nasıl yarışacaksın böyle cahillik olmaz bunlar Fikret ormana da dediler biz maça gelemedikleri sonra istersen messi Ronaldo getir ne yapalım diye
Markanyan a istediği biletleri ver yönetim takımın içine de tükürse sesini çıkarmaz destekler ama istediğini verme Fiko gibi gelmiş geçmiş en iyi kadroyuda kursan yukarı istifa ettirir. Sizce bu yönetimin yaptığı transferlere 1 buçuk yıldır Orkun dışında kim var. Hala ses çıkarmıyor
Sayın Makaryan iyi topçu istiyoruz ya, biletlerde elbet yüksek fiyatla olacak, gerçi vulahovç te olduğu gibi küçük bir araştırma yapan yi futbolcu parasını yüksekte versen de bu zalim sapık olur olmaz her şey eleştiren taraftarı olan kulübe gelmek istemyor, taraftar hep yönetimi suçluyor ama hiç aynaya bakmıyor, hata bende , demiyor
Trafnsfer iste bilet ucuz olsun de..nerden yaratacak parayı..
En 5-6 tane yıldız isteniyorsa ve piyasada oyuncu bonservis ve oyuncu maaşları uçmuş ise, bilet fiyatları el mecbur artacak. Mutavazı kadro kurulmasına taraftarlar tamam diyorsa bilet fiyatlarında ucuzlar. Bu dönemde yıldız izlemek pahalı artık.
YA TRANSFER YAPMAYARAK ÖNCE AVRUPA'DAN ELENMEK İSTİYORLAR KAMPA SIFIR TRANSFERLE GİTMEK İSTİYORLAR PARANIZ YOKSA BAŞKAN OLMAYIN YABANCILAR TAKIMI ALSA UÇAKLAR ARKA ARKAYA İNMİŞTİ EVLAT OLSANIZ SEVİLMEZSİNİZ PEPEEEH
@Madara ederim @taraftara bak ARKADAŞIM HER SENE KASIMDA HAVLU ATMAK ZORUNDAMIYIZ PARASIZ BAŞKAN GEREKSİZ BAŞKAN HANİ KAMPA 7 TANE TRANSFER YETİŞECEKTİ GÖZTEPE'YİDE YABANCILAR ALDI BEŞİKTAŞ'IMI ALMAYACAKLAR EVLAT OLSANIZ SEVİLMEZSİNİZ PEPEEEH
@Madara ederim aynen bilader yabancılarda sırada bekliyordu offf bunlar 2 ayda 1 başkan ıslıklıyorlar şu kulübü ben bi satın alayım bide beni ıslıklasınlar diye kapıda bekliyorlar. iyi ki seba başkan sizin zamanınızda başkan olmamış yoksa hiç bir zaman bir efsanemiz olmayacaktı
Alen abi sen eskiye biz deliye dönmeyelim mi artık ?
23 temmuzdaki macta serdal adali cok buyuk bir tokat yiyecek besiktas taraftarindan o zaman uykudan uyanir belki
@kavakli kralsın. Tribün şu pis zihniyetten bı kurtulsun artık yaa. Hep bagiriyoruz Beşiktaş'tan bir büyük mu var diye. Ama malesef bu yavsak tribün zihniyeti kendini Beşiktaştan büyük zannediyor.
@guney guney beşktaş elensede bayram yapsak yönetmi eleştirsek der gibi bir yorum yapmışın, ellerini hazırlamış ovuşturmayı bekliyorsun, sizin yüxünuzden iyi topçular gelmek istemiyorlar, transfer yapılamamasının suçlusu kesinlkle sizin gibi her şeyi eleştiren taraftardır, yönetim kime gitse adam araştırıyor her şeyi eleştiren sabırsız taraftarı olduğunu duyunca gelmiyor, suç taraftarda, yönetmde değil,
@guney sen hangi sıfatla hangi hakla o stadtaki 40 bin kişi adına yorum yapıyon hayırdır bilader size bu hakkı kim veriyor . yetmedi mi 5 senedir kaos çıkardığınız . bu kulüp 14 sene şampiyon olamamış bir kulüp büyüklüğünden bir şey mi kaybetti bir şey mi oldu ondan sonra hiç şampiyon mu olamadı. sizin o polyanacılığınız masallarda olur oturup gerçeklere bakıcan burada bir kulüp başkanı 2 yıl geçirmediği sürece 1 hoca 1 yılı bitirmediği sürece başarı beklenmesi tamamen sizin o masallarınızda olur
Ben başkanın ne olursa olsun niyetini ve vizyonunu beğeniyorum abi saolsun başarılar diliyorum