09.05.2026 - 08:02

Takip Et:

“BU ZİHNİYETLE DEVAM EDENLER BEŞİKTAŞLI DEĞİLDİR!”

Ali Ece, Beşiktaş yönetimi ve takım yapılanmasına yönelik açıklamalarda bulundu.

Ali Ece:

Bu zihniyet ile Beşiktaş’ı yönetmeye devam edecek olanlar Beşiktaşlı değildir; benim baş düşmanımdır!  

Beşiktaş, bir maça daha 4-2-3-1’i kanat forvetsiz çıkarsa ve bu takıma toplamda 4 tane kanat forvet alınmayacaksa, hemen yarın sabah istifa edeceksiniz! 

Başkan adaylarına da söylüyorum: Futbol takımıyla ilgili yanlışları doğru tespit edemeyen, futbol bilimine hakaret eder gibi kadro kuracak olanlar aday olmasın.

Duhuliye.com 

YORUMLAR (19)

Kartal Vizyonu
09.05.2026 - 22:14

Ey ahali, herkes başkana laf söyleyemez onun yeri kongredir, sizin işiniz başkana yardımcı olmaktır.

Yanıtla Beğenme (0)
Ferhat
09.05.2026 - 19:56

Ali Ece ayık gezmeyi bırakalı ben de onu dinlemeyi bıraktım.

Yanıtla Beğenme (0)
xxxx
09.05.2026 - 17:20

Vay be kednini Beşiktaşın sahibi zannediyor . Bunlara playstation oynamayı yasakalayın . Para yoksa , adamı satmıyolarsa yada adam gelmek istemiyorsa sırf kanat almak için kanat mı alsınlar ? mesela jota gibi , rashica gibi kanat alınacaksa hiç alınmasın

Yanıtla Beğenme (2)
Cahiller
09.05.2026 - 13:25

Kulüp battı müteahhit başkanlar menajerler kazandı

Yanıtla Beğenme (1)
Yazıklar olsun
09.05.2026 - 12:16

Tam üç yıldır takıma orijinal sol açık alınmadı hem de taraftar istemesine rağmen inatla alınmadı bu takım üç yıldır tek forvetle devam ediyor yedek forvetimiz Mustafa onu saymıyorum bu takım kalecisi oynuyor Anadolu takımlarının kaleye koymayacağı Ersini as kaleci yaptık ne kadar rezil durumdayız varın görün

Yanıtla Beğenme (1)
Kartalinyo
09.05.2026 - 12:02

5 senedir 1 tane sol açık bir tane sağ açık alamadık. bu bile Beşiktaş'ın nasıl bir kumpasa düştüğünü gösteriyor...

Yanıtla Beğenme (0)
Hasan K.
09.05.2026 - 11:56

Aynen katılıyorum. Defolun gidin. Bunları yapacaklar gelsin.

Yanıtla Beğenme (0)
Alp
09.05.2026 - 11:15

En son kanat futbolcumuz nkoudou ve ghezzal. Ondan öncede Babel, Quareama,Gökhan Töre ve Olcay Sahan. Aradan 10 sene gecti. Parmak ile sayabiliyoruz. Diger gelen 30 kanat futbolcusu Aras Özbilis den basla Jota ya kadar git. Hepsi Besiktas seviyesinde degildi. Bir Quaresma ve Ghezzalin yerine doldurmak okadar mi zor. Veya bir Babel yada Nkoudou bulmak nekdar zor

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
09.05.2026 - 10:23

Kesinlikle doğeu bu takım 4 senedir kanataız gidip gelip ortaya ileri maliyetli oyuncu alıyorlar sonra aynı senaryo devam kulübü batırdı beceriksizler

Yanıtla Beğenme (0)
Bjk03
09.05.2026 - 10:23

Yaşa Ali Ece Beşiktaşa zarar verenler Beşiktaş düşmanıdır biz de diyoruz. Malesef renkli tayfa sergenci olanlar bunu kabulbedemiyir ve Beşiktaş yerine sergen diyorlar.

Yanıtla Beğenme (1)
KrB kartalı
09.05.2026 - 10:55

@Bjk03 doğru bir ifade tarzı değil bu. burda kimse Sergen’ci değil herkes Beşiktaşlı ama farklı düşünceye sahip. Bu da normal ve sen de fikrini hakaret etmeden, kimseyi saygısızca yaftalamadan anlat ki gerçek Beşiktaşlı ahlakı ile davranmış ol…

Beğenme (3)
OGAN
09.05.2026 - 10:00

Kibarca Futboldan anlamayan gelmesin hatta niyetlenmesin bile diyor.. Bizde şu an ERSİN,i Kaleci - HEKİMOĞLUNU golcü zannedenler var..

Yanıtla Beğenme (1)
Ferdi harun sin
09.05.2026 - 09:50

çok çok doğru serdar adalılar yapamıyordu çok kızınızı hele kupadan da elenince

Yanıtla Beğenme (2)
AKREP Nalan
09.05.2026 - 09:44

Bu nasıl dil böyle sevgili ece, nasıl bir yorum. Hangi sistemle oynaması beni ilgilendirmiyor. Diyeceğim o ki kanat olmazsa olmaz hem de yemekleriyle beraber dört tane kanat al şimdilik oh zaten bizim, semih dönüyor yedek santrafor veya çift santrafor oynatırsın. Fazla açılmaya gerek yok. Kulüp kendini toparladığı zaman eksik yerleri doldurursun. Yeter artık. Bu taraftar ezik futbol görmek istemiyor! Yenilgi elbette olur lakin köy takımına yenilmesi. Milne nin bir sözü vardı "yenemiyorsan yenilme. "

Yanıtla Beğenme (6)
Aslolan BJK
09.05.2026 - 08:54

Kesinlikle katılıyorum. Bile bile, taraftarın haykırışlarina rağmen göz göre göre takımın başarısızlığı için yanlış, kalitesiz oyuncu tercihi yapılıyor. Eksik olan mevkilere(6 numara, sol kanat, sol açık, forvet) 3 senedir doğru düzgün oyuncu alınmıyor o kadar para harcamasına rağmen.

Yanıtla Beğenme (1)
ünsüzbirdüşünür
09.05.2026 - 08:54

Hakim hataları oynadığımız maçlardaki skandal kararlar Varın bizde yok olması bu kadar şey varken üzerimize bu kadar oyun oynanırken hala Sergen Adalı transfer bilmem ne demek senin Semih'in kayığından inmediğini gösteriyor kendi özüne bir dönemedim en son Sergen gittiğinde 10 tane teknik direktör değiştirdik Sergen gittikten sonra bir 10 tane daha değiştiririz sizin gibi yorumcular olduktan sonra bize düşman gerekmez

Yanıtla Beğenme (10)
adana kartalı
09.05.2026 - 09:55

@ünsüzbirdüşünür bak kendi ağzınla söylemişsin hakem hataları ve diğerleri ile uğraşacak gücü yok bu yönetim ve teknik direktörün. demekki bize güçlü td ve yönetim lazım.

Beğenme (0)
Şafak
09.05.2026 - 08:35

Dört kanat mı? Hele iki kanat alınsın futbolcu ordusu mu kuracaksın. Transfer kadar başınıza taş düşsün her yıl 15 futbolcu al 20 gönder, bu sıcağa kar mı dayanır?

Yanıtla Beğenme (7)
Bjk Hollanda
09.05.2026 - 08:29

Sergeni destekleyenler benim gozumde Besiktasli degildir.

Yanıtla Beğenme (16)
Misafir
09.05.2026 - 19:00

@Bjk Hollanda Sen kendini nirengi noktası mı sanıyorsun. Ukalalığa bak, herkes kimi destekleyeceğini sana mı soracak? Böyle insanlar kendini bir bk sanıyor.

Beğenme (0)
Yaş 67
09.05.2026 - 12:48

@Bjk Hollanda sen hiç stat kapısında sabahladınmı?

Beğenme (1)
EL İNSAF BEEE
09.05.2026 - 09:49

@Bjk Hollanda anlaşılan senin gözün renkli, öyle mi aslanım?

Beğenme (6)
Mirza Bey 69
09.05.2026 - 08:15

Ersin den Kaleci Sergen den Hoca Adalı dan Başkan Olmaz! Zekaları Hipodrom da Çalışıyor...

Yanıtla Beğenme (13)
fenerli sergen
09.05.2026 - 08:09

adali ve sergen zaten besiktasli degilki ali ece bilmedigimiz bir sey soyle

Yanıtla Beğenme (10)