09.05.2026 - 08:41

Takip Et:

Çarşı'dan protesto kararı!

Çarşı, Beşiktaş’ın Trabzonspor ile oynayacağı karşılaşma öncesinde dikkat çeken bir protesto kararı açıkladı.

Çarşı tarafından yapılan açıklamada, bu eylemin kulübün mevcut performansına ve saha içi görüntüsüne yönelik bir mesaj taşıdığı vurgulandı:

"Trabzonspor karşılaşmasının başlangıç düdüğüyle birlikte, hiç alışkın olmadığımız bir tavır sergileyerek tüm tribün olarak ilk 5 dakika boyunca sahaya sırtımızı dönerek ve sessiz kalacağız.

Bu tepki; Beşiktaş’ın hedefleriyle bağdaşmayan saha içi performansa, mücadele eksikliğine ve camianın beklentilerinden uzak görüntüye karşı bir duruştur.

Beşiktaş taraftarının varlığının ve desteğinin bu kulüp için ne ifade ettiğini hatırlatmak adına, yokluğumuzun hissedilmesi için 5 dakika fazlasıyla yeterlidir.

#forzabesiktas #çArşı"

Duhuliye.com 

YORUMLAR (74)

Sevdam kartal
09.05.2026 - 20:06

Bu çarşı ve ona uyanlar beşiktaşı sevmiyorlar çünkü İNSAN SEVDİĞİNE SEVDALISI OLDUĞUNA SIRTINI DÖNER Mİ BE

Yanıtla Beğenme (0)
Eaglee1
09.05.2026 - 19:29

çocukluğumuzun çarşısı nerde şimdiki nerde kartalın arka camına nasılda yakışıyordu o isim

Yanıtla Beğenme (0)
Vatandaş
09.05.2026 - 18:17

Çarşı biraz da şu federasyona TFF'ye ve Hacıosmanoğluna bir şey söyleyin. Bu federasyon ve hakem bozuntularıyla Jurgen Klopp gelse Beşiktaşı şampiyon falan yapamaz, bu çete yaptırmaz çünkü. Bu sene ligde de en az 15-20 puanımızı yediler. Son kups maçında da hakem resmen Hacıoasmanoğluna yaranmak için Beşiktaşı doğradı. Bizim önce siyasetten uzak bir federasyon başkanı bulup nbu çeteden kurtulmamız lazım. Yoksa bir şey olmaz.

Yanıtla Beğenme (1)
Gerçek Kartal
09.05.2026 - 17:04

Çarşı varken Beşiktaştan birşey olmaz. Önce onlar istifa edip defolup gitmeli. Midemizi bulandırıyor beleşçi çakallar

Yanıtla Beğenme (7)
KöşeyePlase
09.05.2026 - 22:10

@Gerçek Kartal Fikret Ormani yediler Gioyu yediler topculari yediler Beşiktaşi bi salın iyiye sahip çıkın

Beğenme (0)
BEŞİKTAŞIM OLEY
09.05.2026 - 16:49

Adalı başkan iş dünyasında iyi tanınıyor olabilir. Beşiktaş ise Adalı için reklam yüzüdür. Emin olsun Beşiktaş'ın başkanı sıfatı ile iş yapmak, Adalı Şirketler grubu başkanlığından çok daha büyük bir iş fırsatı doğurur. Beşiktaş taraftarını takmazsa bu sıfatı kaybeder. İlla ki iş hayatına da yansır. Arat'ı kim konuşuyor şuan mesela? Hiç kimse...

Yanıtla Beğenme (1)
BEŞİKTAŞIM OLEY
09.05.2026 - 16:49

Adalı başkan iş dünyasında iyi tanınıyor olabilir. Beşiktaş ise Adalı için reklam yüzüdür. Emin olsun Beşiktaş'ın başkanı sıfatı ile iş yapmak, Adalı Şirketler grubu başkanlığından çok daha büyük bir iş fırsatı doğurur. Beşiktaş taraftarını takmazsa bu sıfatı kaybeder. İlla ki iş hayatına da yansır. Arat'ı kim konuşuyor şuan mesela? Hiç kimse...

Yanıtla Beğenme (1)
Yorumcu
09.05.2026 - 16:40

Tataftar yokken şampiyon olduk. Bizim taraftar iç sahada aşırı tansiyon yükseltiyor bu bize değil rakibe yarıyor.

Yanıtla Beğenme (2)
Sergen ileOlmaz
09.05.2026 - 16:08

Sergen istifa

Yanıtla Beğenme (7)
Kartal
09.05.2026 - 16:05

Ersin bu takımdan gitmedik E BJK dğzelmez. Ersin değil BJK kalecisi üçüncü lig kalecisi bile olamaz. Sergen’in torpiliyle oynuyor

Yanıtla Beğenme (3)
Quaresma
09.05.2026 - 16:04

Yöneticiler taraftarı çok takmıyor onun için çarşı ne yapsa haklıdır

Yanıtla Beğenme (3)
ilhan
09.05.2026 - 16:03

bjk düşmanları necip necip dediniz necip i yediniz şimdi ersin ersin sergen sergen diye isyan edin sonra sıra kime gelecek orkun orkun dersiniz çarşı protesto edecekmiş ne verdinizde ne istiyorsunuz.

Yanıtla Beğenme (6)
|||TUNÇ|||
09.05.2026 - 15:52

Çok yerli yerinde ve gayette haklı bir tepki. Yeterki her şeyi yıkıp harabeye çevirecek şekilde İSTİFA diye bağırmayın.

Yanıtla Beğenme (5)
Deniz 1903
09.05.2026 - 15:51

Beşiktaş'ın başına ne geldiyse çarşının yüzünden geldi kendilerini Beşiktaş'ın üstünde gören egosu arşıala ötesinde gören müptezel taraftar güruhu

Yanıtla Beğenme (8)
Ozan
09.05.2026 - 17:02

@Deniz 1903 Beşiktaş'lı duruşuna yıllarca sahip çıkan ve uygulayan uygulatan uygulamak zorunda bırakan çarşıdır. Çarşı elini çekti Beşiktaş dağıldı. Tribünün hali ortada yöneticilerin hali ortada futbolcuların hali ortada.

Beğenme (1)
Joker
09.05.2026 - 15:31

Saçmalamayın Sergeni ve kaleci Ersini protesto edin bu kan emiciler gitmeden bizden yol olmaz

Yanıtla Beğenme (5)
BABA CANGO
09.05.2026 - 15:24

MUHTEŞEM ÇARŞI

Yanıtla Beğenme (5)
takıma destek
09.05.2026 - 14:50

kolumda çarşı dövmesi var ama çarşıdan bile nefret ettirdiniz soğuttunuz yemin ederim, hepiniz çin malı çarşı olmuşsunuz güya protesto yapacaklarmış yemişim sizin protestonuzu

Yanıtla Beğenme (7)
Kartal Baba
09.05.2026 - 16:55

@takıma destek renkli atci trolleri gelmis buralara

Beğenme (1)
jgffk
09.05.2026 - 14:47

siz önce tezahurat yapmayı öğrenin halla 50 yıl önceki tezahuratları yapıyorsunuz, hakemi baskı altına almayı öğrenin, rakibi baskı altına almayı öğrenin, hepinizi toplasanız bir tane aklı başında adam çıkmaz boşversenize

Yanıtla Beğenme (4)
eski çarşı
09.05.2026 - 14:42

gurur duyduğumuz eski çarşı şimdi çoluk çocuğun cahil cühelanın yalaka trollerin oyuncağı olmuş yazık.. ulan iki kelimede hakemleri federasyonu eleştirin be omurgasızlar

Yanıtla Beğenme (3)
Acortix
09.05.2026 - 14:40

Protestolar çok ağır olursa tarihimizde ikinci orta parmak vakası yaşayabiliriz

Yanıtla Beğenme (0)
İstifa
09.05.2026 - 14:29

Sergen Sporlular kovulsun, zerre ilerleme yok kadromuz Konya'dan da kötü değil. Oyun anlayışı yok ego var Sergen istifa

Yanıtla Beğenme (9)
Bjkli zaza
09.05.2026 - 14:16

Kupq maçında hoç yoktunuz zaten. Bir avuç konya taraftarı stadı susturdu. Sadece kale arkası takıma destek verdi. Kapalı yani çarşı çoktandır yok. Böyle başarı gelmez. Her anlamda bir ve bütün olmamız gerekir. Yoksa hersene yeni başkan yeni teknik kadro yeni futbolcu gelir gider.

Yanıtla Beğenme (2)
Rizeli
09.05.2026 - 15:11

@Bjkli zaza ula mal çarşı fiko zamanı kapalıdan atıldı kale arkasına o bağıranlarda çarşı gurubu zaten takımından tarihşnden stadından haberi olmayanlar taraftarım adı altında yorum yapıyor işte. Neyse bir sözümde çarşıya. Öyle takımı protestolarla falan uğraşmayın önce adam gibi taraftarı organize edin yola koyulalım rivaya yürümeye var mısınız? Protesto öyle olur. Takımla ne alakası var. Bu iş mhk ve tff'ye hallolur ama sizde o döt yok işte. Safi lak lak safi hamaset .!

Beğenme (2)
Karakartal
09.05.2026 - 14:04

Fikret Baskan bunlarin mamasini kesince ne guzel basaridan basariya kostu takim. Ne zamanki bu belesciler tribune geri dondu, biz dr 2000’lere geri donduk. Bir dahaki secimde bu carsi denen ne idugu belirsizleri yok edecek baskana oy verecegim

Yanıtla Beğenme (9)
İbram paşa
09.05.2026 - 14:45

@Karakartal cok doğru bir tespit

Beğenme (2)
Legend
09.05.2026 - 13:35

Beşiktaş’ın düşmana ihtiyacı yok çarşı taraflar grubu, ya da diğer taraftar grupları oyunculara kendini bu kadar kötü hissettiren bir taraftar grubu dahi yok. Hiçbir şey yapmayıp sadece Galatasaray’ın yaptıklarına örnek alsan bugün başarıdan başarıya koşuyordun, Okan’a neler söyleniyor adamlar Okan’la devam ediyorlar çünkü dışarıdan başarısız olmasını isteyenler Okan’ın gitmesini ister bu kadar net. Adamlar akıllı davranıyor ve sahip çıkıyorlar hocalarına. 1:30 yıl boyunca Sergen Yalçın gelsin diye hocayı ikna etmeye çalıştınız şimdi gönderirseniz bir daha da zor buluşursunuz adam gibi sahip çıkıp tüm tribünler hocaya sevgi gösterisinde bulunmalı. Yemişim kupasını kupayı alsak ne olacaktı ki! Kupayı alınca başarılı mı olacaktık? Biz önümüzdeki senenin hazırlığını yapacağız

Yanıtla Beğenme (14)
1903
09.05.2026 - 15:25

@Leo Ole de Ole, ne oleymis be, Ole zamaninda rakip eza sahasinda topla bule bulusamiyorduk. Simdi rakip ceza sahasinda en cok topla bulusan rakip kaleye en cok sut ceken takimi git bak istatisliklere, bireysel hatalardan ve hakemlerden dolayi böyleyiz. Ole zamaninda 1.5M lik Sloven 2. lig takimina karsi bile ceza sahasina giremiyorduk 1 sene sonra. Sizin icin aslolan Besiktas falan degil, tek yasam amaciniz Sergen Hoca düsmanligi. Onun disinda galatasaray taraftari ile ilgili söylediklerine katiliyorum o ayri

Beğenme (3)
Leo
09.05.2026 - 13:59

@Legend bayılıyorum bu sergencilerin yalanlarına. ne bilgileri var ne de tutarları anca sallıyorlar nasıl olsa inanan çıkar. ultraaslan ve gs kongresinden bir sürü tanıdığım var işim dolayısıyla. hepsi de okana sövüyor, tribünler de az protesto etmedi. kereme neler yaptılar adam benficaya kaçtı, son maçta günay hata yapınca nasıl protesto ettiler her top ayağına geldiğinde aç bir izle. Uğurcan ilk geldiğinde 2 gol yiyince yaptıklarına bir bak taraftarların. gs kadar kendi takımını, futbolcusunu, yönetimini protesto eden bir başka takım daha yok. hep diyorlar ki burası gs aklınızı başınıza toplayın üstünüzdeki formanın hakkını verin. bizdeki fark onların futbolcuları sallanıp silkelenip kendilerine geliyorlar ya da basıp gidiyorlar. bizimkiler ya umurlarında değil ya da 5-6 yıl kulüpte kalıyorlar. Kulübe sahip çıkmak, haketmeyenleri çaba göstermeyenleri emek sarf etmeyenleri protesto etmek, takımın kötü halini kabullenmeyip daha iyisini istemek düşmanlık oluyor öyle mi? GvB gibi takımı fişek gibi yapmış 90 dk düşmeden oynatan, OLE gibi 0 transferle büyük maçlarda rakiplerin içinden geçen adamlara 1 sene sabredemediniz demediğinizi bırakmadınız çünkü Beşiktaşın başarılı olup durdurulamayacağını çok iyi biliyordunuz o yüzden tutturdunuz sergen de sergen diye. magazin olsun, kaos olsun ama Beşiktaş'ın beli doğrulmasın. asıl sizden ala düşman yok.

Beğenme (6)
PAŞA'LI...
09.05.2026 - 13:35

DAHA İYİSİNİ YAPANA KADAR ŞİMDİLİK BUNUNLA İDARE EDİN...

Yanıtla Beğenme (3)
KARAKARTAL
09.05.2026 - 13:32

BEŞİKTAŞ DEMEK ÇARŞI DEMEK DEĞİL ÇARŞI İSTENMİYOR BUNU BİLSİNLER GERÇİ SADECE ADI VAR KENDİ İSE BÖYLE TAKIMI SABOTE EDERKEN VAR HAKEMLERE FEDARASYONA MHK YE ÇIT YOK ÇIT NEDEN TIRSTIKAR ACABA DÜŞÜNÜN CEVABI BULACAKSINIZ GÜÇLERİ BEŞİKTAŞA YETİYOR KAOSTAN BESLENEN BİR YAPIYA DÖNÜŞTÜ TAKIMA ZERRE KADAR KATKILARI VALLAHİDE YOK BİLLAHİDE YOK ÇARŞI LAĞVEDİLMELİ ADI SANIDA SİLİNMELİ FİİKEN SADECE TAKIMI KÖSTEKLERKEN VAR O YÜZDEN ÇARŞI BOŞ BOMBOŞ ARTIK İSTENMİYORSUNUZ BUNU BİLİN. BU DURUMINUZ ARTIK BİR ÇOK PLATFORMDA SADECE TARAFTAR BAZINDA DEĞİL YÖNETİCİ BAZINDA ADAYLAR BAZINDA KONGRE ÜYELERİ BAZINDA DA DİLLENDİRİLECEKTİR BİLESİNİZ VE ÇEKİP GİDESİNİZ YA DA DÖNEBİLİRSENİZ ASLINIZA DÖNESİNİZ

Yanıtla Beğenme (7)
Aytac
09.05.2026 - 13:25

SERGER ISTIFA DENMEZSE BECERIKSIZ HASAN BENI YOLLAMASINLAR DIYE SERGENI SENEYEDE TUTACAK…..

Yanıtla Beğenme (5)
1903
09.05.2026 - 12:44

bu Çarşı sadece Beşiktaş a karşı başka hiçbirşeye karşı değil, hakemlerin bizi doğramasına federasyonun mhknın saçmalıklarına gelince kuzu gibiler maşşallah, onlara hiç ses çıkartamıyorlar

Yanıtla Beğenme (14)
Hadi be oradan
09.05.2026 - 13:24

@1903 Kes lan sesini, patates.

Beğenme (9)
Yalçın
09.05.2026 - 12:42

O cincon maçında neredeydiniz? Önde iken puan hediye edilirken mamanızla meşgul olacağınıza taraftarlık vazifenizi yapsaydınız.

Yanıtla Beğenme (7)
hakiki kartal
09.05.2026 - 12:15

Çarşının eski yöneticileri ve iç dinamikleri değişti,Sıradanlaştı. Tribüne uzun süre beleş bilet bulamdığınız için gelmediniz ,takımı sahipsiz bıraktınız. Şimdi ne oldu da tribünlere gelip takımı protesto edeceksiniz? Kupa maçında hakemin uydurduğu penaltıyla elenmeye karşı hakem ve mhk ya ne gibi tepkiniz oldu. MK için gösteri ve yürüş organize ettiniz mi sanki? Ligde en az 15 puanımızı gasp eden bu yapıyla mücadele etme ama iş vasat futbolcularla dolu kadroya ve tüm olumsuzluklara rağmen hocalık yapmak isteyen ,kirli oyuncu transerferlerine dur diyen sergeni protesto etmeye geleceksiniz. Oldu başka derdiniz yok mu sizlerin.

Yanıtla Beğenme (11)
1903
09.05.2026 - 12:12

Ole yi gönderten de Sergen i getirten de siz değil misiniz ulan !!!! Başlarım sizin protestonuza !!! O gitsin bu gelsin , beğenmedik o da gitsin bunu getirin yok yaa !!! Defolun siz gidin lan !!! Bıktık sizin gibi cahil sürüsü sözde Çarşıdan !!! Eski çarşı bitti , sizler sadece cahil sürüngenlersiniz !!! Adetli kızlar gibi bu ne lan sürekli bir şey isterler sonuçlarına da hiç sorumluluk almazlar !!! Oldu yaa bu takım bugün battıysa hepsi sözde taraftar özde cahil ergen sürüsü yüzünden!!! Anç için Alex teixera al diye bağıran siz değil miydiniz ulan !!! Hasan arat a rafa immobile geldi diye 5-0 gs galibiyeti geldi diye büyük vaşkan tezahğratları yapan siz değil miydiniz ulan !!! Ole gitsin Sergen geldin diye statta bağıran soytarılar kimdi ?? Beter olun bi de protesto yapacaklarmış !!! Hakemler sahamızda gelsin bizi doğrasın tek kelime edemeyin, aptal aptal tezahüratlar yapın ilkokul tezahüratları !!! Başkanı teknik adamı istifaya davet edin , futbolcuları ıslıklayın , ama ne rakibi ne hakemi baskı altına alabilin!!! Bomboş rezil berbat bir taraftarımız var acilen yönetimlerden teknik adamlardan futbolculardan önce bu cahil sürüsünü yok etmek lazım !!! Gelmeyin maça falan arkadaş!!! Futbol da bilmiyorsunuz , zaten rakiplere gül vahçesinde maç yaptıran zavallı bir topluluksunuz taraftar falan değilsiniz !! Beşiktaş un taraftar yapısını değiştirmeden hiç bir şey olmayacağı net ortada !!! Tek suçlu dalkavuk , cahil, iki yüzlü şovrnist taraftardır

Yanıtla Beğenme (12)
Dokuz
09.05.2026 - 14:05

@1903 Fikret Orman'ın büyük çabasıyla sonuç bu.

Beğenme (0)
Bjj
09.05.2026 - 13:37

@1903//helal olsun kardeş eline emeğine sağlık BEŞİKTAŞ önce bu cahil ve küfürbaz taraftardan acilen kurtulursa BEŞİKTAŞ düze çıkar.

Beğenme (2)
Sevdam kartal
09.05.2026 - 13:20

@1903 tebrikler duygularımıza tercüman oldunuz

Beğenme (2)
MALLAR GELMİŞ
09.05.2026 - 12:11

Hayatında macı statta izlememiş besiktas semtinin istanbulda neredd oldugunu bile bilmeyen ergenler gelip carsıya unlemli ve sinkaflı cumleler etmiş. Olum sizi carsı yese sıcmaz amk akıllı olun la

Yanıtla Beğenme (9)
Aytac
09.05.2026 - 12:02

Tek derdi transfer olan Ganyancı hocaızı olmayan yardımcılarını protest edin bilet alıp da sahaya arkasını dönmek ne kadar saçmalık Sergen’in bu maçta göndermezseniz önümüzdeki sene de rezillik

Yanıtla Beğenme (2)
Sistem+Futbol
09.05.2026 - 12:01

Aynen işte budur, taraftarı yok saymak nelere măl olur diye düşünmeyenler beş dakika biraz düşünürler, alkışlar Çarşıya.👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Yanıtla Beğenme (4)
Cengelkartali
09.05.2026 - 12:00

SY iyi güzel ama 1,79 ortalama ve standarda oturmamış sürekliliği olmayan oyun. Az bütçe ile konya samsun göztepe daha istikrarlı. Avrupada bizden başarılı. Sy sevdalıları kör sağır mı

Yanıtla Beğenme (0)
Kartalinyo
09.05.2026 - 11:57

Bu en centilmen protestodur. 5 yıldır taş üstüne taş koymayan her türlü rezil sonuca imza atan, bir iki kupa dışında ligde varlık gösteremeyen kışa girmeden ligden kopan takımımız için yapılmış ufak bir protestodur. iyidir. birileri umarım bundan anlar. ama çok sanmıyorum.

Yanıtla Beğenme (0)
TUĞRUL BORA
09.05.2026 - 11:53

Hacıosmanoğlu' na tek bir tepkide bulunmadınız. Hak ettiği küfürleri etmediniz. Şimdi takıma sırtınızı dönecekmişsiniz. Ulan sizi hakemler doğradı tek bir tepki vermediniz. Federasyona yürüyüş bile yapmadınız. Şimdi sırt dönecekmişsiniz de bilmem ne. Hayatınız şov olmuş. Aynen devam ergen tayfası.

Yanıtla Beğenme (5)
irfan wiyana
09.05.2026 - 15:31

@TUĞRUL BORA yönetim ne is yapiyor?bu taraftarin görevi mi?

Beğenme (1)
Bebeto
09.05.2026 - 11:50

Sırt dönmeyle olmaz. Bu stadın inlemesi lazım. Adam hala sergen kalsın ersin kalsın kafasında. Bu adamlarla bir yere gidemiyoruz biz. 6 senedir halimiz ortada. Orkun hariç bu takımın hepsi defolup gitmeli. Benim şahsen en merak ettiğim ersin ve mustafa. Belçika'dan istiyorlar denilen ersin efendi ne yapacak görücez ama çocuk da haklı. Bu beceriksizlikle beşiktaş'ın kalesinde istanbul'da yaşıyor. Bırakır mı? Bırakamaz. Mustafa ersin'in futbolcu versiyonu. Zoraki bir yere gider sonrasında da kimse hatırlamaz. Bunlara kaldı koskoca beşiktaş. O stad bugün inlemeli.

Yanıtla Beğenme (3)
Bjk
09.05.2026 - 11:38

Başka bir maçta protesto etmeyi aklınıza getirmedinizde şimdi bu maçta mı aklınız başınıza geldi tff mhk haklarımızı yerken neredeydiniz ÇARŞI SİZİN DERDİNİZ NE?BEŞİKTAŞ HEMEN HEMEN HER MAÇTA KÖTÜ TEZAHÜRAT VE YABANCI MADDE ATMADAN CEZA ALIRKEN TRİBÜNLERİ YAPMAYIN DİYE HİÇ İKAZ ETTİNİZMİDE ŞİMDİ YÖNETİMİ HOCAYI FUTBOLCULARI PROTESTO ETMEYE KALKIYORSUNUZ?BIRAKIN BU İŞLERİ BELEŞÇİLER..

Yanıtla Beğenme (9)
CD kapısı
09.05.2026 - 11:19

Katılmıyorum! Oyuncular elinden geleni yapıyor lakin kapasiteleri bu kadar önünüde dönsen sırtını da dönsen takımın gücü bu

Yanıtla Beğenme (13)
Önder Öztekin
09.05.2026 - 11:15

Takımı protesto etmeyi bırakalım artık. Gelen gideni aratıyor. Bırakalım herkes görev süresini tamamlasin. Dışarıya verdiğimiz imaj hiç iyi değil. Bu şartlar da iyi yabancı hocalar da bize gelmek istemiyor .

Yanıtla Beğenme (10)
mercans
09.05.2026 - 11:12

Derbilerde ki hileli koşulları protesto etme. Rafa nın gidişine Rafaya protesto etme. Hakem hataları ile kaybedilen puanları protesto etme. Tüm sonuçların Sergen Yalçının üzerine yıkılmasına göz yum ve Sergen Yalçını protesto et. Çok mantıklı değil. iyi günde kötü günde maarşını hiç söylenmesin o zaman. Boşa yalan olmuş olur artık.

Yanıtla Beğenme (6)
Hollanda Bjk
09.05.2026 - 11:53

@mercans halen sergen boku yiyolar ya

Beğenme (4)
XraY
09.05.2026 - 11:39

@mercans Sergen hocanın savunulacak yanı kalmadı, futbolda geriye gitmeye başladı. Ama diğer konularda da sessiz kalınması yanlıştı, şuanda bu protesto yanlış.

Beğenme (4)
Urfaa
09.05.2026 - 11:04

Hoca bulamıyorduk. Sergen in geldiği dönemi hatırlayın. Normalde Sergen gelmezdi. Risk aldı geldi. Yaptığınız yanlış. Sergen hocamıza destek olun. 5 yıl kalsın

Yanıtla Beğenme (13)
XraY
09.05.2026 - 11:42

@Urfaa Sergen hoca mental olarak bitik, tepkiler, oyuna müdahaleleri, Cengiz takıntısı vs Egosu artık herkesi rahatsız ediyor..

Beğenme (2)
ciho
09.05.2026 - 10:58

Hocayı zor bir gece bekliyor. Tepkiler ağır olacak gibi. Bırakır muhtemelen.

Yanıtla Beğenme (2)
Mokali
09.05.2026 - 10:51

Sergeni taktınız kafaya yerine valerian ismael van bronk. Şenollar gelir gider takımın içinden geçerler. Bir susun bir sabredin de bir işi mahvetmeyin. Tam takım toparlamaya başlıyor zırvalamaya başlıyorsunuz. Seneye Sergen kalsa da gitse de transferler olacak gelecek yani .

Yanıtla Beğenme (11)
Kartalinyo
09.05.2026 - 11:59

@Mokali toparlandığını nasıl anlıyorsun mesela ? hangi veriyle.. puan durumumu oynanan futbol mu derbi glaibiyetleri mi.. trollük yapmayın protesto olacaktır. 5 yıldır herkes sabır istiyor. o zaman gio'ya sabredilseydi.. valerian'a sabredilseydi.

Beğenme (0)
Wolverine
09.05.2026 - 11:14

@Mokali lan teneke Şenol Güneş gitti gideli takım top mu oynuyor boş boş konuşma teneke

Beğenme (1)
Mehdi Varlık
09.05.2026 - 10:38

Çok yerinde bir davranış Tüm kalbimle destekliyorum Hiç kimse Beşiktaş camiasından büyük değildir. Kimseyi yalvar yakar bu takıma getirmesinler

Yanıtla Beğenme (9)
Mustafa
09.05.2026 - 10:35

Sergen iyi mi şu an değil. Ama ondan önce takım gol atmayı bırak pas yapamıyordu. Böyle bi durum da var...

Yanıtla Beğenme (4)
R7
09.05.2026 - 10:34

Beşiktaş'a verdikleri zararı rakipler federasyon dahil hiç kimse vermemiştir bunlar kendilerini ne sanıyor? Beşiktaş'ın sahibi olduklarını mı? Abi çekin elinizi Beşiktaş'ın üzerinden hep yük oldunuz bu camiaya

Yanıtla Beğenme (0)
Sucettin
09.05.2026 - 10:33

Hiç bir icraat yok, anca oturduğunuz yerden açıklama yapın. Tff, mhk, hakemler bitti şimdi takıma ayar veriyorsunuz öyle mi? Yesinler atarınızı giderinizi! Kendinizi avutun durun böyle. Kim sallıyorsa artık!

Yanıtla Beğenme (1)
Volkan
09.05.2026 - 10:29

Sergeni istifaya mı davet ediliyor? Öyleyse yanlış bu hareket. Protesto etmek ayrı istifaya çağırmak ayrı. Sergene sabırla destek olmalıyız. Basketteki gibi başarı gelir.

Yanıtla Beğenme (23)
Kuzey Almanya
09.05.2026 - 11:04

@Volkan basketde ne başarı gelmiş ??? Ligde şampiyonmu olduk yoksa herhangi bir Avrupa kupasımı kazandık ?? Adalının paralı uşağı seni !!!

Beğenme (2)
umit beyaz
09.05.2026 - 10:28

ben sergen'ci değilim ele beşiktaş taraftarına orta barmak atması iç unutmuyorum sonra fenerliyim demesi gine aynı,,,,,, mesele sergen değil mesele başkan ve yaptığı saçma sapan transferler ele harcadığı hattı hesapı olmayan paralar Hasan arat iki transfer yaptı diye yerden yere vuruldu ama nedense daha başarılı oldu serdar adalı resmen bitirdi takımı diyecek bir şey yok

Yanıtla Beğenme (5)
Figo
09.05.2026 - 10:44

@umit beyaz Arat dönmeli!

Beğenme (4)