30.04.2026 - 08:21

Takip Et:

Cengiz Ünder için karar verildi, Kartal'ın yeni kanadı...

Cengiz Ünder’in bonservisini almama kararı alan Beşiktaş Yönetimi, yıldız oyuncunun yerine yapacağı takviyeyi belirledi.

Yeni sezonun kadro planlamasını sürdüren Beşiktaş, kanat hattında değişime hazırlanıyor. Siyah-Beyazlı yönetimin, Cengiz Ünder’in yerine Başakşehir forması giyen Yusuf Sarı’yı transfer listesinde ilk sıraya yazdığı öğrenildi.

CENGİZ'İN YERİNE YUSUF SARI

Teknik direktör Sergen Yalçın’ın raporu doğrultusunda ilerleyen Kara Kartal, Milli oyuncu için kısa süre içinde resmi temaslara başlamayı planlıyor. Sezon başında kiralık olarak kadroya katılan Cengiz Ünder ile Jota Silva’nın satın alma opsiyonlarının kullanılmamasına karar verilirken, oluşacak boşluğun Yusuf Sarı ile doldurulması hedeflendi.

26 maça çıkan Yusuf, bu sezon 8 asist yaptı.

SICAK BAKIYOR

27 yaşındaki kanat oyuncusunun kulübüyle 2028 yılına kadar sözleşmesi bulunsa da taraflar arasında pazarlık sürecinin başlayacağı öğrenildi. Beşiktaş forması giymeye sıcak baktığı belirtilen Yusuf Sarı’nın bu yaklaşımı, transfer sürecinde Siyah-Beyazlı ekibin elini güçlendiriyor. Hızı ve bire birdeki etkinliğiyle bilinen tecrübeli kanadın, Yalçın’ın oyun planında önemli bir rol üstlenmesi bekleniyor.



Haber kaynağı: Fanatik

YORUMLAR (44)

Ferdi.kaplan
01.05.2026 - 00:06

Yusuf sarı doğru oyun planında güçlü bir kadro kurulursa yeni yerli robben dır.

Yanıtla Beğenme (0)
Hfk
30.04.2026 - 22:21

Bizdeki vizyona gel . Yusuf Sarı ne yapmış bu ligde arkadaş

Yanıtla Beğenme (0)
Modalı Kartal
30.04.2026 - 18:54

Önce Samet Aybaba ile bir konuşun. Kontratak futbolcusu bu. Ahh Samet ahhh... Kendi koltuğunu bile koruyamayan, sezon öncesi Nevzat Demir'de buraların patronu benim diye basın toplantısı düzenleyen sonra da gizli darbeyle yerini Amerikalı Friedel'e kaptıran Samet... Kontratak futbolcusuymuş aldığınız oyuncuları da gördük.

Yanıtla Beğenme (0)
kartal
30.04.2026 - 16:08

yusuf cerny nin yerlisi, ikisininde sürekliliği yok ama kumaşları iyi, ama ikisi olacağına doğru düzgün bir kanat olsa tabiki daha iyi olur, iki tarafada, 10 tane verim alamadığımız olacağına 2 tane sağlam olsun

Yanıtla Beğenme (0)
kurt kanunu
30.04.2026 - 15:27

cengiz gitsin de , kim gelirse gelsin kardeşim , sonra başkanın , nike ile anlaşma yaparken , yıllık 700 k forma satışı için eli titriyor , titrersin elbette başkan , cengizin formasını mı alıp , giyseydik , ne yapsaydık , biz halen Q 7 formasıyla maça geliyoruz , bugün ağırlamışsın Q 7 'yi makamında , tebrikler bunun için ayrıca

Yanıtla Beğenme (0)
Diablo
30.04.2026 - 15:05

Paramız var, az da olsa dünyada marka değerimiz var ama yıllardır şu koskoca yeryüzünde birebirde adam geçen, zeki, hızlı bir kanat bulamadık.

Yanıtla Beğenme (0)
Diablo
30.04.2026 - 15:00

Bu işten Fenerbahçe karlı çıktı. Bunun yüzünden Mert'i bedavaya verdik.

Yanıtla Beğenme (1)
Erol polat
30.04.2026 - 14:55

Sizin yapacağınız transfer ancak bu kadar yönetim ve serdar adalı cebini düşünüyorlar bjk umurunda değil bu dangalak larin süper yönetim istifa edin

Yanıtla Beğenme (0)
trftr.
30.04.2026 - 14:39

Akıllanmıyor bu yönetim. Biri gidiyor biri geliyor. Bu transfer kafasıyla önümüzde ki sezonda ekim ayında havlu atarız bu lige.

Yanıtla Beğenme (0)
Yuhaha
30.04.2026 - 14:28

İşte 2026/2027 Beşiktaş Vizyonu... Ana Akım Medyada Beşiktaş'ın Neden Artık Pek Konuşulmadığı, Konuşulsa da Sırf Gönlümüz Kalmasın Diye Son Bir İki Dakikaya Sığdırıldığının Kaynağı Bu Vizyonsuzluk Olsa Gerek? Maalesef Beşiktaş; Gerek Kamuoyunda, Gerekse de Yazılı ve Görsel Basında Asla Bir GS ve FB Kadar Heyecan da Oluşturmuyor İlgi de Görmüyor... Bence Beşiktaş'ın, Normal Düşmemeye Oynayan Bir İstanbul Kulübünden, Herhangi Bir Anadolu Kulübünden Bir Farkı Yok? 2026/2027 Sezonu İçin Şimdiden Geçmiş Olsun.....

Yanıtla Beğenme (1)
Tamam
30.04.2026 - 16:04

@Yuhaha tamam

Beğenme (0)
Kaan
30.04.2026 - 14:21

Bence yerli kanat için para verilmesin. Üç yeni yabancı kanat alınsın. Üçüde direk 11 de oynayacak kalitede olmalı. 4. Kanat yerli olabilir. O da devrim, semih, can çok fark etmez. Santrafor da örn promise, oh ve Bilal olmalı. Stoper de agbadou,stoper, emirhan, Talha, yasin olur. Kaleciler yerli olmalı. Ortasaha önlibero,m. Ortasaha, olaitan, onnumara olmalı.

Yanıtla Beğenme (0)
Mert
30.04.2026 - 14:17

Yerli alınabilecek ve takımdaki kanat oyuncuları.. Yusuf,semih, can, vs, vs.. Bunlara güvenip 3 yeni direk oynayabilecek yabancı kanat oyuncu alınmazsa yine aynı şeyler olur. Cerny, rashica ile olmaz. Bilal da makul rakamlara alınıp Santrafor rotasyonunda olmalı. Biz hiç bir maça iki iyi Santraforu aynı anda oynatamayacak mıyız. Hatta makul fiyatlı genç onochu gibi fizikli bir Santrafor daha almalıyız.

Yanıtla Beğenme (0)
Xxx
30.04.2026 - 14:04

Yedegin yedeği olur anca

Yanıtla Beğenme (0)
Hasan huseyin
30.04.2026 - 13:50

Al birini vur ötekine

Yanıtla Beğenme (0)
Fiyulanin
30.04.2026 - 13:29

Yaşı 28 ve kariyerinde sadece 1 yıl ligte 7 golü var ve diğer yıllar 3-4 gol ortalaması var. Bu mu bizi şampiyon yapacak? Gerçekten bırakın transfer edilmesini adının bile geçmesi....

Yanıtla Beğenme (0)
Hadi be oradan
30.04.2026 - 15:12

@Fiyulanin Tek adamla şampiyon mu olunurmuş? Adam takıma uyacak, katkı verecek, kendi işini iyi yapacak. Gerisini diğerleri yapacak. Tek adam kafası bitsin artık yahu, başımızda var bir tane, yetmedi mi?

Beğenme (0)
Hasan K.
30.04.2026 - 12:49

Yusuf da topla iyi olanlardan hızlı seri bazen o hızlılığı ona ne yapacağını şaşırtıyor. Geriye yardımı yok. Yani bizim oyun düzeninde defansla birlikte oynayacaksa YUSUF orada yok. Cengiz gibi yani. Biraz da dağınık bir oyuncu. Bilemiyorum. Alternatif bir sağ kanat derseniz bilemem. ALIN. Ama Can Keleşin ne suçu var derim ben de. Herkesin yoğurt yiyişi ayrı. Biz söyleriz teknik ekip gereğini yapar. Onlar daha iyi bilirler yani. Görünen bu.

Yanıtla Beğenme (0)
Ŵolf
30.04.2026 - 11:52

Sicak bakma nedir Burasi Beşiktaş olaya biz sicak bakariz

Yanıtla Beğenme (1)
Kartalmanya27
30.04.2026 - 11:40

Olmaz zayif kaliyor,

Yanıtla Beğenme (1)
DGN
30.04.2026 - 11:34

Yanlış transferlere devam ediyorlar bu yönetim ve bu hocadan cacık olmaz

Yanıtla Beğenme (1)
iş bilen
30.04.2026 - 11:09

İyi de Yusuf Sarı, Cengiz Ünder'in laciverti

Yanıtla Beğenme (1)
Kaya kayar
30.04.2026 - 11:04

Onsna ve racidsa verin muhamet ve yusuf sarı para

Yanıtla Beğenme (0)
Kara kartal
30.04.2026 - 13:40

@Kaya kayar Adamlar Onana’yı almak için can atıyorlardı, ne kadar da kolay alıp satıyorsunuz? Senin nikin bile faul, tam bir ayak takımı niki. Dikkat ey kaydığın yerde düşersin,, düşünce neyin batacağı belli olmaz.

Beğenme (0)
Alp
30.04.2026 - 11:03

Gökhan Töre gelsin ozaman daha iyi. Devrim oynasin bunun yerine daha iyi. Ya yeni Olcay ya yeni Kerim yada yeni Gökhan Töre bulun getirin. Bulamiyorsaniz birakin. Gökhan Sazdagi, Yusuf Sari gibi düsük kaliteli futbolculardan biktik.

Yanıtla Beğenme (0)
X
30.04.2026 - 10:16

Kasımpaşada emirhan yiğit diye birçocuk var ona birbakın.

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
30.04.2026 - 10:03

Yusuf birçok oyuncumuzdan iyi oynuyor. Yusufu beğenmeyenlerin taraftarımız olduğuna inanmıyorum.

Yanıtla Beğenme (9)
bjk
30.04.2026 - 09:56

bir boş oyuncu daha. futboldan anlayan bir tane allahin kulu yok mu bu yönetimde? devrimi oynatin bunlara para harcayacaginiza. zaten bir halt yiyeceğiniz yok gelecek sezon. sergenle anca ilk 5 e oynarsin.

Yanıtla Beğenme (2)
Kartal
30.04.2026 - 10:00

@bjk Bence boş olan senin gibi taraftarlardır.

Beğenme (6)
1903
30.04.2026 - 09:55

Yahu bunlara para bağlayacağınıza alt yapıdan gençlere şans verin daha iyi mk

Yanıtla Beğenme (2)
Kune Petro
30.04.2026 - 09:50

Şu taraftara eziyet etmeyi bırakın artık. Ne Yusuf Sarısı... Ne Cengizi

Yanıtla Beğenme (2)
Acortix
30.04.2026 - 09:50

Yusuf Sarı’da tıpkı Cengiz gibi Sergen Hocanın ben onu yıldız yaparım diyeceği türden bir oyuncu yaparmı bilmem 2024-2025 sezonunda çok başarılı bir performans göstermiş ama şu ana geldiğimizde artık rotasyon oyuncusu Gol katkı beklentisi düştü oynadığı dakika yüzde 44 azaldı Kısaca Adanademirspor ve Başakşehirdeki 2024-2025 sezonu gibi oynarsa çok iyi yani tam bir Cengix vakası

Yanıtla Beğenme (1)
Ata
30.04.2026 - 09:45

Tamam kaliteli yerli oyuncu eksik de kalite Yusuf Sarı mı? Boşversene...

Yanıtla Beğenme (1)
Hke
30.04.2026 - 09:27

Al birini vur ötekine

Yanıtla Beğenme (1)
İzmirli Kartal
30.04.2026 - 09:24

Sergen in Cengize guveni tamdı ama Cengizin kendine bile güveni yoktu. Cengiz sevdasi Sergenin de eleştirilmesine ve itibar kaybına neden oldu. Ben düzeltirim egosu işte böyle ters tepebiliyor.

Yanıtla Beğenme (1)
Hy37
30.04.2026 - 09:19

Başakşehir'e gitmeden alonmalıydı zaten, uyudu yönetim. Çok kaliteli bir kanat oyuncusu. İnşallah alırız Yusuf Sarıyı

Yanıtla Beğenme (8)
byr
30.04.2026 - 09:16

cengiz ünder stada dahi sokulmasın

Yanıtla Beğenme (0)
Kaan
30.04.2026 - 14:28

@byr cerny ondan berbat. Ama herkes alınsın öçpk iyi dediği için bunu söylemiyor. Cerny nin bir tane iyi maçı yok. Bir maçta gol atmak, asist yaptın diye iyi oyun oynamış olmuyor. Antalyada Samuel ballet diye kiralık bir adam var. Bizde onun ayarında bile kanat yok. Ki alacağımız kanatlar ondan da çok iyi olmalı. Durum bu iken yerli vasat adamlara para harcamaya gerek yok. Gidişat gelen haberler pek işime gelmiyor. Büyük takım ofansif oynar, oynaması içinde ortasaha ve ilerisi yetenekli oyunculardan oluşmalı. İlk 11 de yetmez. Ortasaha, kanatlar ve santraforda 14 yabancının 10 nu bu bölgelerde kullanılmalı. Sergen ise farklı düşünüyor belli ki. Defansta kaleci dahil en az 6 yabancı düşünüyorlar gibi. Bence bu çok yanlış.

Beğenme (0)
Mustafa B.
30.04.2026 - 09:07

Cengiz'e göre bir artısı yok.

Yanıtla Beğenme (2)
AKREP Nalan
30.04.2026 - 09:07

Yaxıklar olsun takımı daha ne kadar küçülteceksiniz

Yanıtla Beğenme (1)
Kullanıcı Adı
30.04.2026 - 09:05

Liv liv haber...

Yanıtla Beğenme (1)
kilir bişi
30.04.2026 - 08:56

Ver Muçi'yi al Yusuf Sarı'yı. Temiz iş.

Yanıtla Beğenme (5)
Hüseyin Seyit
30.04.2026 - 08:52

Yalçın'ın bir oyun planı mı varmış?

Yanıtla Beğenme (0)
El_domingo
30.04.2026 - 08:49

hakikaten vizyon Yusuf sarıysa vah halimize...

Yanıtla Beğenme (1)
kadir
30.04.2026 - 08:43

adali ve sergen oldugu surece besiktastan hic bir sey olmaz

Yanıtla Beğenme (1)
kemal
30.04.2026 - 08:40

Hala anlamayana ne denilir bilemiyorum. Sergen isimli adamdan Beşiktaş a bir hayır gelmez. Seneye Kasım da film kopunca ah-vah etmenin faydası yok. Tez elden teknik direktör transfer edilmelidir.

Yanıtla Beğenme (2)
yeter
30.04.2026 - 08:39

Artık bu sezon da bu vb rezil hamleler yapılırsa bir daha Beşiktaş' ı bırakırım!

Yanıtla Beğenme (2)
gururlu olun
30.04.2026 - 08:34

ya ne yusufu bu adam bize neler yaptı

Yanıtla Beğenme (1)
Sulo
30.04.2026 - 08:22

Kontra oyuncusu beşiktaşın oyuncusu değil .

Yanıtla Beğenme (5)
İzmirli Kartal
30.04.2026 - 09:29

@Sulo . Sen fegil, yazına beğeni atan futbol bilmezler nedeniyle bu haldeyix. Abdülkerim transferi gündeme geldiğinde yazılan yorumları ortaya dökseler utananlar olacak mı acaba? Onlara göre Abdülkerim Anadolu topcusu, büyük takımda oynayamaz. Kıskançlık damarını,da kan yerine dolaşıyor .

Beğenme (3)
davud
30.04.2026 - 09:00

@Sulo bonservis düşürmek için söylenen bir söz. Tıpkı demba ba kronik sakat almayacağız demek gibi. Lakin bunu arif olan anlar.

Beğenme (0)