19.04.2026 - 21:47

Takip Et:

''Cengiz'i de al, git!''

Duhuliye.com yazarı Berna Özsoy'un kaleme aldığı köşe yazısı...

Maç sonu sosyal medyadaki yorumlarda Sergen Hoca’yı kötüleyenler yüzünden yine Sergen Hoca’yı konuşacağım. Sitemizdeki yazımda bana “Sergen Hoca şakşakçılığından başka bir şey bilmiyorsun, argümanlarının hepsi havada” diyenlere şunu söylemek isterim: Çok şükür ki hayatta “her şeyi biliyorum” gibi bir iddiam yoktur; o takdir karşı tarafa aittir. Siz öyle diyorsanız belki öyledir. Ama şunu bilin ki ben bir şey bildiğim için yazmıyorum. İki artı iki dört olduğu hâlde beş demeye çalışanlara karşı buradayım; algıya karşı bilgiyle buradayım. Doğru tektir. Futboldan anlamak başkadır, doğruları söylemek başkadır. Futboldan anlasam ne olur, anlamasam ne olur; önemli olan doğruyu konuşmaktır.

Beşiktaş’ta şu an başarısızlık, kaos ve istikrarsızlık çok olduğu için fırsat bulan herkes kulübün başına üşüşmüş durumda ve Beşiktaş’ın ekmeğini yemeye çalışıyor. Herkes kendi çıkarı için gerçeği saptırmaya çalışıyor. Futbol bir yana, ben daha çok bu saptırılan gerçeğe karşı konuşmaya çalışıyorum. Kaostan beslenip izlenmelerini artırmaya çalışıyorlar. “Argümanlarımın hepsi havadaymış.” Kaç yazı okudunuz? Siz “argümanlar havada” demeyesiniz diye her yazımda temcit pilavı gibi aynı şeyleri yazamam. Bazı yazılarımı savunduğum konuya ayırır, kendimce onu kanıtlamaya çalışırım. Bazı yazılarımda ise bambaşka bir şey konuşur, önceki yazımda savunduğum noktaya üstünkörü değinip geçerim; siz de ona denk gelip “boş argüman” dersiniz.

Yaklaşık 40 yazı oldu; ilk kez “ben” diyerek bir yoruma cevap verdim. Profesyonelliğe aykırı bu davranışım için tüm okuyanlardan özür diliyorum.

Sizler her maç Sergen’i eleştirdikçe ben de doğal olarak Sergen Hoca’dan başka bir şey konuşamıyorum. Örneğin Olaitan’ın ne kadar iyi bir oyuncu olduğundan bahsedemiyorum. Son vuruş ve pas tercihleri de gelişirse çok iyi olacak dediğimiz Olaitan’ın, bu maçta isabetli paslar atarak nasıl geliştiğini anlatamıyorum. Agbadou’nun Murillo ile uyumundan söz edemiyorum. Kanadımız yokken Murillo’nun öne çıkıp kanattan daha çok orta yaptığını konuşamıyorum. Beşiktaş’ın Agbadou gibi hücuma destek veren bir stoperi yıllardır yoktu; bunu anlatamıyorum.

Derbilerde gol atmadığı için Hyeon Gyu’ya “kötü” diyenlere karşı geçen yazımda aslında iyi bir oyuncu olduğundan bahsetmiştim. Galatasaray böyle bir oyuncu alsa ve neredeyse her maç gol atsa ama derbilerde atamasa, medyada kimse onu kötülemez; “Galatasaray’ın genç Koreli keşfi” diye parlatılırdı. Immobile ve Abraham beslenmiyor diyenler var; asıl beslenmeyen Hyeon Gyu. Bu maçta bir kez topla buluştu, onda da kötü bir kafa vuruşu yaptı. Messi bile topla bir kez buluşsa kötü kafa vurabilir. Buna rağmen, kimse ona top vermese bile kendi pozisyonunu yaratabilen çok güçlü bir oyuncu. Bugün etrafında dönüp harika bir top çıkardı, faul oldu ve serbest vuruş kazandırdı. Cengiz’e de iyi bir top verdi ama Cengiz değerlendiremedi.

İlk yarı iyiydik. İkinci yarıda da iyi gidiyorduk ki rakibin hocası devre arasında oyunu çözmüş. Orta sahada Ndidi’nin yokluğundan doğan boşluğu fark edince, beş dakika içinde art arda, merkezden, benzer organizasyonlarla çok iyi goller buldular. Bu goller moralimizi bozdu ve oyundan koptuk. Goller bu şekilde gelişmişken koskoca maçı Sergen Yalçın’a bağlayanlara şaşırıyorum. Bence gollerin sebebi Ndidi’nin yokluğuydu. Evet, Cengiz kötüydü ama maçı bu yüzden kaybetmedik; merkezdeki zaaf nedeniyle kaybettik.

Sergen Hoca yaz transfer döneminin sonlarına doğru geldi; yoklukta Gökhan Sazdağı ve Cengiz Ünder’i alabildi. Bunları “mükemmel” diye almadı, yerli havuzuna mantıklı takviyeler yaptı. Sanki pahalı bir yabancı kanat alındı da o mu kötü çıktı? Cengiz ilk haftalarda iyiydi, sonra düşüşe geçti; yine de toplam asist sayısı fena değil. Gökhan tercihinin yanlış olduğunu hoca da görüp devre arasında o bölgeye Murillo gibi kaliteli bir transfer yaptı. Ama sizler bardağın boş tarafını görmeye devam ediyorsunuz. Agbadou, Olaitan ve Hyeon Gyu’nun ne kadar doğru transferler olduğunu görmeyip hocaya “Cengiz’i de al git” diyorsunuz. İşte bana gelen o kişisel yoruma cevap verme nedenim buydu. Ben burada futbol bildiğim için yazmıyorum; bardağın dolu tarafını göstermek için yazıyorum.

Neden sürekli bir suçlu arıyorsunuz? Muhteşem kanatlar vardı da hoca mı oynatmadı? Hoca henüz kendi kanat transferini yapmadı ki… Bu şekilde hocayı suçlamaya devam ederseniz kısır döngü sürer. Eskiden “sabredin” diyenler belki kendi çıkarını düşünürdü; çünkü sabredin denildikten sonra yapılan transferler daha pahalı ve daha kötü olurdu. Devre arasında yapılan transferler, Aslani hariç, yerinde ve doğruydu. Sergen Hoca transferde ve kadro temizliğinde ağırlığını koymuştur. İyi teknik direktör, doğru kadroyu kurdurabilendir. Yabancı teknik adamlar bu konuda yönetime daha fazla boyun eğiyor. Yerli hocalar arasında ise bu konuda istediğini yaptırabilecek yegâne isim Sergen Yalçın’dır.

Bunun en büyük kanıtı, Abraham’ı alan yönetimin devre arasında yine Abraham’ı gönderebilmesidir. Normalde bir yönetim, kendi aldığı yıldızı başarısız olsa bile kolay kolay gönderemez. Bu, Sergen Hoca’nın etkisinin ve yönetimle iletişiminin bir göstergesidir. Arat yönetimi Immobile’yi almış ve başarısız olmasına rağmen devre arasında takımda tutmuştu. Kendi aldığı Jurasek ve Abraham’ı kısa sürede gönderebilen bir yönetime ilk kez rastlıyorum; bu da hocanın yönetimle kurduğu iletişimin başarısıdır.

Ortada uzun vadeli bir plan var. Sergen’den önce böyle bir plan yoktu. Siz her gelenin planını yarım bıraktırırsanız, dünyanın en iyi transferlerini yapsanız bile sonuç alamazsınız. Suçlu arıyorsanız, “sabretmek” kavramının içini boşaltan güruhu suçlamalısınız.

Berna Özsoy / duhuliye.com

YORUMLAR (85)

Cemo
20.04.2026 - 13:21

Valerian Ismailin 45 dk oynattığı topu oynatacak hoca lazım bize

Yanıtla Beğenme (0)
vasıfsız
20.04.2026 - 11:54

Sabretmek için sergeni seçmek hem aptallık hem vizyonsuzluk hem de vasıfsızlıktır.

Yanıtla Beğenme (2)
Ben de insanım
20.04.2026 - 11:39

Bu nasıl muhteşem bir yazı yine Berna Hanım 👏👏👏

Yanıtla Beğenme (9)
Bekir
20.04.2026 - 11:06

Senin gibi futbol cahiline senin gibi öyle senin gibi uzun uzun saçmalamayacağım sen futbola Fransız bir zavallısın Beşiktaş Sergen gelmeden önce ne yaptığı belirsiz dengesiz bir görüntü sergiliyordu şimdi en azımdan ne oymadığı belli elimdeki kadro ve sezon sonu gönderileceklerini bilen futbolcuların bilerek oynamadığınıza göz önüne koymak istemediğin ne kadar futbol idan anladığının da belgesidir

Yanıtla Beğenme (1)
.
23.04.2026 - 17:13

@Bekir Türkçe öğrenmeniz gerekiyor

Beğenme (0)
1903
20.04.2026 - 09:38

:)) sadece gülüyorum bu yazıya

Yanıtla Beğenme (4)
Dayı
20.04.2026 - 09:19

Cerny ve Rasidsa yedek ve Cengiz 64 dakika sahadaysa tabii ki sergen eleştirilir. Racidza defansa col destek veren daha yırtıcı bir kanat, cerny yaratıcı, Cengiz de eskiden futbolculuk yapmış da bıraktıktan sonra mahallenin gençleri tarafından halı sahaya çağrılan alkolik dayı gibi dolanıyor sahada

Yanıtla Beğenme (2)
Ersin
20.04.2026 - 08:17

Sergene desteğimiz tam yeni sezon çok iyi olacak

Yanıtla Beğenme (15)
KARA KARTAL
20.04.2026 - 07:30

Bu sezonun %30 suclusu Sergen. %30 hakemler %20 futbolcular %20 Bu ego manyagini dinledigi icin yonetim

Yanıtla Beğenme (2)
Hodgam
20.04.2026 - 06:32

Ndidi olmamasindan kaynakli goller yendigi yorumuna katildim. O bolgede bariz eksiklik vardi.

Yanıtla Beğenme (0)
EagleMan
20.04.2026 - 06:30

Sergen'i eleştirenler hep nedenlerini açıklıyor ve endişelerini söylüyorlar, hala ısrarla Sergen diyenler de sürekli olarak küfür ve hakaretler savuruyorlar. İşte aradaki kalite, kapasite ve anlayış farkı bu...

Yanıtla Beğenme (2)
d.z
20.04.2026 - 05:44

Cengizin halı dermanı yok adam sahada uyuşuk uyuşuk yürüyordu.

Yanıtla Beğenme (0)
Harbiden Harbi
20.04.2026 - 05:17

Ben burada hocayı istemeyen kim olursa olsun onu samimi bulmuyorum. Takımımızı Fb’ye benzeyen bir takıma dönüştürüyorsunuz. Ligin ikinci yarısında ligin en iyi takımı kim ya hu? İnanın siz samimi değilsiniz. İnşaa edilen bir takım var. Sanırsınız şampiyonluk gitmiş. Kızmak başka kızıp hocayı başkanı istememek başka. Ayıptır ayıp.

Yanıtla Beğenme (8)
Bernaaa!
20.04.2026 - 05:02

Bu yazı zerre kadar Beşiktaşı düşünmeyen tamamen sergeni korumaya odaklı bir yazidir!

Yanıtla Beğenme (2)
ee
20.04.2026 - 04:46

Pavyona mı gitsin?

Yanıtla Beğenme (0)
Prfdr.Stankoviç
20.04.2026 - 03:27

Söz konuzu olan gelecek yıl ise cengiz geröektende Beşiktaş için yedek olarak bile düşünülmemeli.

Yanıtla Beğenme (0)
19bjk03
20.04.2026 - 02:16

Bence cok dogru bir yazi elinize saglik ! Taraftar olarak gene anlik sinire yenik dusup sacma sacma yorum yazilmis , tamam cengiz suan kotu evet hoca napsin baska adam yok cerny napti ? Jota napti ? Bilal napti ? Tum takim cok kotuydu hatta takimin en iyisi ridvandi net . Kolpalik yapmayin cengiz son dk gol atinca hayvanlar gibi sevinen taraftar burda puan kaybi olunca sergen hocaya hunharca saldirmayacak nokta.

Yanıtla Beğenme (20)
Kartalinyo
20.04.2026 - 02:14

Yorumlarınıza katılmıyorum. Özellikle de yapılan eleştirilere cevap vermek için size ayrılan köşeyi kullanmanızı da kınıyorum. Sizin yorumlarınızı beğenmeyen insanlar olacaktır. Eğer bunu kişiselleştirirseniz olay yorumculuktan çıkar. Beşiktaş kötü oynamıştır. Her hattıyla dökülmüştür. İki gol yedik moralimiz bozuldu gibi saçma sapan bir yorumu maalesef hocamız kendi ağzıyla söyledi. Peki sizin de savunduğunuz görüşün neticesinde mi rakip takım oley çekti Beşiktaş'a.. hem de 1 dk... bu kabul edilebilir mi ? futboldan anlamayabilirsiniz ama düşünün siz bile eleştri geldi diye burada tepki koyarken sahada kendileriyle dalga geçen oyuncu grubu her türlü eleştiriyi hakeder. Hocası da dahil. Kaldi kı asıl sorumlusu yönetimdir. Saygılarımla

Yanıtla Beğenme (4)
KARA KARTAL
20.04.2026 - 07:27

@Kartalinyo yazi dogru. Cengizi oynatan sezon boyu Cernynin Orkunun Jotanin Taylanin Vasquezin basta olmak uzere tum takimin psikolojisini bozan bir Sergen sucsuz. Takimda adaleti ilk gunden bozan Ersen, Ridvan, Salih, Gokhan, Cengiz, Mustafa uzerine takimi kuran Sergen sucsuz. Tum ara transfer donemi transferleri yaptiran Cengiz Gokhani aldiran, eski ogrencilerine laf ettirmeyen Sergen sucsuz. Ama tum kaprislerine; saygisiz dengesiz sallamalarina ragmen bu yonetim suclu oylemi. Alsin Sergen, Serkanini Cengizini Ersenini Gokhanini Salihini hangi takima istiyorsa gitsin. Ama kimse egosunu tatmin etmez bu saatten sonra.

Beğenme (0)
Tekmi dublemi
20.04.2026 - 02:13

Kocaman pankart açmak lazim, Cengizide al git diye

Yanıtla Beğenme (6)
asi kartal
20.04.2026 - 02:10

sergen bey kanat almamış... her hoca gelince 20 transfer yapıyor zaten... sergen geleli alınanlar.. cengiz rıdvan ceny jota amir ağbado oh olaitan aslani davis.. fazlası var eksiği yok... ole hocadan daha başarısız.. takım daha kötü top oynuyor.. cengiz oynadığı yerde raşitsa mustafa taylan ceny hepsi oynayabilirdi bu gün.. sosyal medyada bir oyuncu anısını anlatıyor.. sergen bjk önceki gelmesinde oyuncaya seni bjk alıcam ama şuan biraz bekle diyor.. larin var onu sol açık oyatıcam zaten o orada oynayamaz ben de seni aldırırım diyor.. gel görki larinde üst üste 2-3 maç gol atıyor.. trabsfer yattı diyor.. sergen de mantık

Yanıtla Beğenme (1)
Eagle
20.04.2026 - 02:10

Cengizi alan da oynatanda defolur gider bu takımdan oynadığı bütün maçları kaybettik. Yiyosa inönü de de oynat da gör e kini

Yanıtla Beğenme (0)
asi kartal
20.04.2026 - 01:57

lobi güzellemesi yapmanın anlamı yok.. sergen in takıma katkısı yok.. zararı var... perşembe alanyayı geçemeyizde geçsekde bir sonraki turda eleniriz... kupayı almakda hayel... alsak bile takımın durumu ortada...

Yanıtla Beğenme (1)
BEŞİKTAŞIM OLEY
20.04.2026 - 01:54

Sergen'in hoca olarak Şampiyon olduğu 2020-2021 yılı kadroya bakın Allah Aşkına: Ghezzal, Rosier, Aboubakar, Oğuzhan, Vida, Welington, Josef, Atiba, ljaic, Nkodou, Larin vardı o ise Nskala ile şampiyon oldum ben dedi😂😂 İşte bu bakış açısına sahip birinden koca çınar Beşiktaşa hoca olmaz. Bireysel yetenekleri olan futbolcularla şampiyon oldu haberi yok. 17 mil. euro verdirip aldığı Agbodou Welington'dan iyi değil. Vida'yı kıyaslamam bile.

Yanıtla Beğenme (1)
Amt
20.04.2026 - 01:18

Okumadim bile Asena Özkan’dan sonra bide bu çikti

Yanıtla Beğenme (2)
DAVETÇİ
20.04.2026 - 01:16

Sergeni sevmeyen ya renklidir ya da maldır

Yanıtla Beğenme (16)
Ozan
20.04.2026 - 01:07

Çok boş bir yazı. Eğer mamalanmıyorsan, ağır futbol cahili bir yazı. Sergen kumarbazından hoca olmaz, olmadı da. Ondan hocalık beklemek ise cahilliktir

Yanıtla Beğenme (3)
Ccc
20.04.2026 - 00:04

Sergen hanutçuluk mu yapiyorsun sen ne bu cengiz sevdasi

Yanıtla Beğenme (0)
Cüneyt Bekiş
19.04.2026 - 23:58

Futbolu bu kadar iyi biliyorsanız,buyurun takımın başına geçin. Kimsenin malı veya komutlu ifadeleri kimse kullanamaz. Türkiyede,bir çok hocayı gazeteci denilen insanlar yedi. Kovulanlar başka ülke veya takımda şampiyon oldular. Biraz saygıları olmalı insanların,giyotincilik kolay iş.

Yanıtla Beğenme (15)
Şakir sevimli
19.04.2026 - 23:44

Bende katılıyorum sana

Yanıtla Beğenme (6)
Kk
19.04.2026 - 23:38

Sergen le olmaz su kadroyu gonderdiginiz hocaya verin rafa da durur masuaku da simdi kafaya oynardik ya bu adamin mazeretlerini bitiremezsiniz ginderin yeni sezona adam gibi girelim

Yanıtla Beğenme (5)
Sarpdeniz
19.04.2026 - 23:31

Go home .... Hemen şimdi derhal .......

Yanıtla Beğenme (6)
Deli Veli
19.04.2026 - 23:28

Yorum yapan bazı arkadaşlar ipin ucunu iyice kaçırmış, yok bebek bak, yok ütü yap, malsınız, ot yiyin ot

Yanıtla Beğenme (4)
Sistem+Futbol
19.04.2026 - 23:20

Bu yazıda agbadou ve murillo akılla görülerek yapıldı diye bahsedilmiş, peki o akıl Cengizi nasıl görüp aldı aceba? ben burada Beşiktaşın kasten cinayete kurban gittiğini görmeye başladım, artık başkası bu duruma ne yorum yapar bilmiyorum?

Yanıtla Beğenme (1)
Kartal Pençesi
19.04.2026 - 23:18

Cengiz zaten gidecek ama bu hoca bizi bitirmeden gitmez.

Yanıtla Beğenme (5)
Ole'nin Ahı
19.04.2026 - 23:17

Sergen kendi ağzıyla söyledi ben hücum seti bilmem. Oyuncu kendi bir şeyler üretir! Bu çalışarak olmazmış! İnanmayan arşive bakabilir. Buna karşın İzle atletico yu bodoyu surekli birbirinin benzeri gol ve hücum organizasyonu. Çok uzağa gitmemize gerek yok bugün yediğimiz iki gol. Bu arada holsenin aldığı senelik ücret 500 bin euro. Bunları görünce her basın toplantısında çok sınırlı bir bütçemiz var bunu çok iyi kullanmalıyız diyen Ole'nin ne günahı vardı. 18'e agdabu almak transfer becerisi değil. Samsunun, goztepenin bedava ya da 1.5'a bulduğu oyunculara bakın bir de bizimkilere. Görüldüğü üzere ole'nin altını trol ordusuyla oyup, tv'de sallayarak göreve gelmekle olmuyor bu işler.

Yanıtla Beğenme (2)
Gardırop Fuat
19.04.2026 - 23:15

Kayseriden sonra encok uzaktan atılan şut ile gol yiyen takımmışız benim bildiğim kaleci kalesinde durur bu adam ne yaparsan yap kalesinde durmuyor; eğer kale çizgisinde dursaydı bunları yemezdi.

Yanıtla Beğenme (6)
Xxx
19.04.2026 - 23:13

Ztkyi kazanamazsa defolup gidecek zaten taraftar gönderecek daha doğrusu , hatta ben biraz büyük konuşarak diyorumki bu takım Perşembe günü Alanya'yı yenemeyecek , bakın elenecek demiyorum , yenemeyecek penaltılarda fln kazanırsa kazanır yoksa başka türlü kazanma şansı yok

Yanıtla Beğenme (4)
Xxx
19.04.2026 - 23:12

Bu maçta konstrasyon fln yoktu herkes yürüyerek oynamaya çalıştı yenildikte sergene yazar başta nedeni ise oyuncuları motive edemeyisi ve cwngizle başlamasıdır , arkadaş senin işin böyle maçlarda odağı saglmaktir yoksa ilk 11 i oyuncularda kendi arasında konuşup hallederler bu maç için on kişiden dokuzu ilk onbiri şöyle der , ersin Rıdvan agbadou uduokhai murillo asslani Orkun olaitan Bilal cerny oh yani hocanın marifeti değil iyi on bir cikartmak

Yanıtla Beğenme (0)
Bjk
19.04.2026 - 23:09

Bjk Büyük Besiktas taraftarina sesteniyorum cengiz efendiyi ilk maçta isinmaya çiktiginda bile Isliklayalim. Ya degilse Sergen efendi bu adamdan bir cacik olmayacagini anlamayacak gelecek seneye de basimiza bela edecek cerny cengiz yüzünden kaybettik yeni gelecek futbolculara yazik olmasin haydi büyük Besiktas taraftari hep birlikte cengizi isliklamaya

Yanıtla Beğenme (2)
Esekci sergen
19.04.2026 - 23:05

Kaleci inadı cengiz inadı niye bu esekci atçı bir oldu sonraki yılı da yedi. Serkan olmasa Sergen hiçbirini bulmazdi tembel maç bile izlemez

Yanıtla Beğenme (2)
BİL🦅AL
19.04.2026 - 23:01

Togi açık ve net söylüyorum Beşiktaş kupayı tek kaldırsında sergion senin olsun ama bu kafayla koskoca Beşiktaş Anadolu takımlarının başkanlarının daha çok dalga konusu olur

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
19.04.2026 - 22:58

Futboldan anlasam ne olur anlamasam ne olur yazısından sonra okumayı bıraktım. Sebebine gelince spor yorumcusu isen futboldan anlamak zorundasın. Sonuçta buraya yemek tarifi yayinlamiyorsun. Bu da benim ilk yorumumdu. Seni de tanımıyorum.

Yanıtla Beğenme (2)
Safak44
19.04.2026 - 22:53

Beşiktaş sahada oley çekilecek takımmı? ben izlerken utandım.

Yanıtla Beğenme (0)
PAŞA
19.04.2026 - 22:52

Bir ara burayı her gün, günde 20-25 kere kontrol ederdim. Sonra bir şeyler oldu ve bazı Sergen eleştirilerime ahlak sahibi olmayan bazı çakallar ağır laflar etti. O günden sonra takımdan da soğudum maalesef. 16-17 yaşında değilim, neredeyse kendimi bildim bileli Beşiktaşlıyım, 35-40 sene olmuştur belki. Ama ben tüm Beşiktaş taraftarını cefâkar ve ahlaklı ve efendi bilirdim. Neyse uzatmıyım, ben fazla ciddiye almışımdır derim geçerim. Fakat tüm bu başarısızlığa ve çürümeye karşın Sergen Yalçın isimli şahsı kendi ağabeyi, babası veya akrabası gibi koruyan birine ben yine de edebimle cevap vermeye devam ederim. Ahlak sahibi olmak ve Beşiktaşlı olmak bunu gerektirir çünkü. Çünkü Beşiktaşlı olmak önce haklı olmak ve şerefli olmak demektir. Bu mizaçta olmayan insan hem insan değildir hem Beşiktaşlı değildir. Gelelim Berna Hanım'ın yazısına; kimse Beşiktaş'ı veya Sergen'i mağlubiyet veya kötü oyun yüzünden eleştirmiyor, tam tersine Sergen'i egoist yani kendini beğenmişin teki diye eleştiriyor. İyi kötü bir kaç oyuncu alınmış tamam ama kendini oyuna veremediği belli olun oyuncuda daha fazla ısrar edilmesin isteniyor. Sırf yıllar önce televizyonda söylediği bir sözü haklı çıkartmak istercesine her maç Cengiz denilen elemanı oynatmasın, başkasının hakkına girmesin, Beşiktaş'ı bu durumlara düşürmesin istiyor gerçek Beşiktaş taraftarı. Kadro dışı bıraktığı futbolculara karşı birazcık vicdanlı ve insaflı olup yüz yüze konuşsun ve helallik alsın istiyor. Sanki hep kendisi haklıymış da başkası suçluymuş gibi davranmasın ve kimseyi küstürmesin istiyoruz. Kısaca karga gibi inatçı ve kindar olacağına kartal gibi asil olsun istiyor taraftar. Ve tüm bu olanlara karşı Sergen'in çıkıp problemin kendisi olmadığını başka şeyler olduğunu söylemesi çıldırtıyor taraftarı. Ve bunları göremeyen birinin gelip burada Sergen Yalçın isimli iyi futbolcu ama çok kötü hocayı cansiparane savunmasını eleştiriyor. Bilmiyorum siz de o arsız birileri gibi ahlak dışı cevaplar vermeye kalkar mısınız bilmiyorum ama ikiniz de haksızsınız ve Beşiktaş'ın selameti için Beşiktaş'tan Cengiz'i de alıp gitmeniz gerekiyor!

Yanıtla Beğenme (3)
Boğazın Efendis
20.04.2026 - 02:31

@PAŞA Serzenislerinde ve yorumunda çok haklısın. Ben de senin gibi düşünüyorum. Sende oluşan hissiyatını benzeri de bende oluştu. Aslında bu zihniyetle Besiktasin uçuruma gittiğini biliyorum içim el vermiyor ve bu da beni soğuttu futboldan. Ama yine de bazı ahmaklar sergenle besiktasin basarili olamayacagini ancak ucuruma dogru yuvarlanmasinin hizlanacagini anlarlar ve görürler diye yorum yapıyorum. Yoksa içimden gelen susmak!!!

Beğenme (1)
ÇIĞ
19.04.2026 - 22:45

Yanlış Sayın Berna hanım. Sayın ADALI,ya SERGEN,ini de al git demeliydiniz.

Yanıtla Beğenme (1)
AIXIA
19.04.2026 - 22:43

Berna kardesim sene boyunca sergen saksakciligi yaptin... Gecte olsa gercekleri gormen guzel... Ben 45 yasimda cengizin oynadigi kadar oynarim. Top al sola cek kaleye vur mars mars...

Yanıtla Beğenme (1)
Çakma yazara
19.04.2026 - 22:42

Anadolu takımları Beşiktaşla ortada sıçan oynayıp oley çekiyorlar Sergenle ne kullanıyorsunuz bizde istiyoruz hala şöyle böyle diyorsun şaka gibi gidin işinize

Yanıtla Beğenme (1)
Nevski
19.04.2026 - 22:39

Sen bu ego ve kin ile git yorumculuk yap çapsızın kanalında.

Yanıtla Beğenme (1)
Beygir Show
19.04.2026 - 22:36

''Birileri hocaya Beşiktaş'ı anlatmalı, Beşiktaş büyük takımdır böyle oynamaz, böyle oynatırsan bay bay, kimse seni beklemez''. Geçen sene ekranlardaki talk show'dan alıntıdır.

Yanıtla Beğenme (0)
Selcuk
19.04.2026 - 22:34

Bardagin dibinde 2 damla su ya var ya yok.. ne dolu tarafindan bahsediyorsunuz.. sergen, hoca felan degil.. futbol bilgisine guvendigin kisiye sabredilir, transfer politikasi ona emanet edilir vs.. sergen geldigi gunden beri tartisiliyor.. o guven hicbir zaman olusmadi. Yanlis kadro tercihleri, yanlis oyuncu degisiklikleri.. one gecip de puan kaybedilen 10 tane mac var.. bazi oyunculari takinti haline getirmesi vs.. bardak bom bos ablacim.. sen gormuyorsun

Yanıtla Beğenme (1)
Mete
19.04.2026 - 22:34

"Fırsat bulan kim varsa kulübün başına üşüşmüş durumda, Beşiktaş'ın ekmeğini semirmeye çalışıyor." Evet bu doğru... Birde, "Cengiz'inide al git" bu da ikinci doğru...

Yanıtla Beğenme (1)