06.03.2026 - 12:34

Takip Et:

Derbi öncesi Beşiktaş’ta iki eksik...

Beşiktaş ile Galatasaray arasındaki kritik mücadele cumartesi günü saat 20.00’de oynanacak.

Beşiktaş, Trendyol Süper Lig'in 25. haftasındaki derbide cumartesi günü Galatasaray'ı konuk edecek.
Tüpraş Stadı'nda oynanacak mücadele, saat 20.00'de başlayacak.
Karşılaşmayı hakem Ozan Ergün yönetecek. Ergün'ün yardımcılıklarını Anıl Usta ve Mustafa Savranlar üstlenecek.
Süper Lig'de çıktığı 24 maçta 13 galibiyet, 7 beraberlik, 4 yenilgi yaşayan Beşiktaş, 46 puanla haftaya 4. sırada girdi.
Ligin geride kalan bölümünde oynadığı 24 maçta sahadan 18 kez sahadan galip ayrılan Galatasaray, rakipleriyle 4 karşılaşmada berabere kaldı. Sahadan 2 defa yenilgiyle ayrılan sarı-kırmızılılar, hanesine yazdırdığı 58 puanla zirvede yer alıyor.

Beşiktaş, sezonun ilk yarısında deplasmanda oynadığı derbide Galatasaray ile 1-1 berabere kaldı.
BEŞİKTAŞ'TA İKİ EKSİK
Beşiktaş'ta Galatasaray derbisi öncesinde iki eksik bulunuyor.
Siyah-beyazlılarda sakatlıkları bulunan Emirhan Topçu ile El Bilal Toure maçta forma giyemeyecek.

Sporx

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..

YORUMLAR (10)

Ahmet
07.03.2026 - 01:12

Bu elbilal iyi oyuncu ama hep sakat !! Yazık

Yanıtla Beğenme (0)
eagle 44
06.03.2026 - 14:25

eksik yok sadece kalemiz boş kalede kova var saatli bomba ilk golü biz atarız insallah

Yanıtla Beğenme (4)
Sezai Şahin
06.03.2026 - 14:14

El bilal tuareyi sakın almayın! müzmin sakat bu adam! hayatı boyunca hep uzun salatlık dönemi olmuş.

Yanıtla Beğenme (1)
Kartal 02 02
06.03.2026 - 13:58

Emirhan topçu olsa osimheni bellerdi de neyse Udokai de fena değil. OH yanına ikinci forvet eksiği de cabası

Yanıtla Beğenme (1)
Not available
06.03.2026 - 13:46

Ozan Ergün denen tetikçi maçı katletmez umarım. Yoksa g5'i kimse alamaz elimizden.

Yanıtla Beğenme (0)
asi kartal
06.03.2026 - 13:28

emirhan olsaydı iyiydi.. osimen in hakkından geliyordu.. umarım filex oynar oda gelir hakkından.. bu maçda takımıma güveniyorum.. umarım statdaki seyirci değil taraftarlar doldururda gs ye bir cehennem gibi bir atmosfer yaşatırlar.. ev sahibi olmanın avantajını kullana biliriz inş.. gs üzerine ısınma sürecinden başlayarak son düdük çaldığında bile o baskıyı hissettire biliriz..

Yanıtla Beğenme (0)
Sezai Şahin
06.03.2026 - 20:11

@asi kartal inşallah sevgilisi ile selfi yapmaya gelen seyirci olmaz! gerçek tezurat yapan Beliktaş taraftarı gelsin.

Beğenme (0)
Arif Uysal
06.03.2026 - 13:09

Kahpe Bizans oyununa kurban edecekler, yönetim uyuma lütfen...

Yanıtla Beğenme (0)
Dik Kartal
06.03.2026 - 12:58

Emirhan'ın mükemmel bir Gs derbi performans geçmişi var. Bizim için belirgin bir eksik.

Yanıtla Beğenme (0)
23Cenk
06.03.2026 - 12:56

Bu adam çok iyi golcü ama handikapı sakatlanması. Atalanta da sakatlık sürecinden sonra form tutsun diye kiralik gönderdi. Maalesef burada da sakatlandı.

Yanıtla Beğenme (0)
Akdeniz kartalları
06.03.2026 - 12:38

Bu maçta El Bilal olmalıydı. Tam ihtiyaç vardı. Sezon sonu bu takımda zor kalır.

Yanıtla Beğenme (0)